Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Let’s go!

with 43 comments

Motto: nu conteaza anii din viata ta ci viata din anii tai!

Mai multumesc o data celor care vor! Pe de alta parte, Miorlau spunea asa:

„Teiucul, ca sa descoperim obiectivul cred ca ar trebui sa ne gindim in primul rind la zona de interes: teme sociale? teme de mediu? economice? la ce ne referim? abia dupa aia se poate face broderie pe subiect si obiectiv concret.”

Iar eu ma simt nevoit sa ma repet ca-s un milion la suta de acord. De aici si ideea unui exercitiu de imaginatie. Plus inca unul de introspectie si discurs. Noi despre noi. Nu de lauda vorbesc. Ci de nevoia de a incepe sa stim cine, ce poate si ce vrea a face. E ca intr-o echipa de proiect – fiecare se prezinta si asterne cateva vorbe despre ceea ce crede ca poate face si care ar fi tema de interes. Scopul nu este acela de a crea ierarhii ci de a ne cunoaste. Mai mult de atat, consider ca e o singura conditie sine qua non: A VREA! In rest, is doar detalii menite de a ne ajuta in a ne atinge visul de a schimba ceva. Nu in ultimul rand, A INVATA e un alt verb cheie, din punctul meu de vedere. Inca un lucru pe care-l consider esential ar fi acela ca in povestea asta e ca in dragoste: dai tot ce ai mai bun fara sa astepti nimic in schimb!

Ca sa scurtez introducerea si sa las loc doritorilor, incep eu! VREAU! Si-mi doresc sa INVAT! Despre mine pot spune ca muncesc de mai bine de un deceniu si-o jumate. Nu-mi e rusine de munca, nu ma dau in laturi de la nimic atata vreme cat stiu ca tot ce fac ii e de folos cuiva. Macar si ca aduce doar un zambet si nimic material. Consider ca am o capacitate organizatorice bunicica, un spirit analitic destul de adanc, imi place sa cred ca sint capabil sa vad lucrurile in ansamblu, nu ma impiedic des in detalii minore, is tipicar, am o obsesie legata de ordine si disciplina si mai cred ca din fericire – multumescu-ti mama! – am un minim de bun simt. Is orientat spre obiective si sint in stare sa revin rapid pe drum chiar daca uneori mai calc pe langa. Nu cred in mai multe prioritati ci doar intr-una concreta si extrem de clar exprimata. Conform vorbei cum ca am un singur defect si anume ca nu am nici o calitate, trebuie sa spun asa: cei alaturi de care voi munci vor observa ca se mai intampla ca emotionalul sa-mi bata rationalul. Dar nu frecvent! De aceea, am nevoie de cineva care sa ma traga de maneca. Ca si teme de interes propun doar trei: copilasi, batrani si mediu. Sau, cu alte cuvinte: viitor si trecut pentru a ne merita prezentul si pentru a fi in stare sa ne construim singuri lumea de raspoimaine. Cu tot ce implica fiecare tema in parte.

Iar acum e randul tau ! Scrie-mi, rogu-te, despre cine esti si care crezi ca e o zona a societatii civile pe care o putem schimba in bine. Apoi votam, stabilim obiectivul si participantii, ne suflecam manecile si ne apucam de treaba! Hai sa avem o super saptamana!

Written by Teiucul

Septembrie 7, 2009 la 02:14

Publicat în Hobby

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata.
    Teicule, de acord cu tine. Si eu tot la temele astea ma cam gindisem.
    Uitati ce au facut altii pin alte tari:
    http://www.220.ro/c0diVY9Gmv/Sambata-Putina-Curatenie-Prin-Casa
    Pe linga asta eu as fi de acord si sa facem ceva pentru batrini. Sper sa nu zic prostii, dar pentru copilasi parca totusi se mobilizeaza mai multi oameni si mai bine.
    Despre mine ce sa mai zic? Majoritatea v-ati facut o parere. Din pricina de motive destul de obective (zic eu ) nu stiu cit am sa pot sa fiu efectiv pe teren. Pot sa ajut si eu la organizare, coordonare. Poate ne ajuta la ceva si gindirea logica pe care (sper ca ) mi-am dezvoltat-o.Cam asta de la mine.
    O saptamina buna tuturor.

    Eu

    Septembrie 7, 2009 at 08:11

  2. ‘neata !
    Eu cred ca pot fi de folos intr-o munca de birou/secretariat( desi n-am fost niciodata secretara, dar nu e prea tarziu 😆 ) pentru ca sunt destul de ordonata si destul de visatoare cat sa nu imi dati banii pe mana :lol:. Invat repede si pun suflet daca imi place ce fac. Pot sa si pictez ceva, dar nu stiu cat ajuta asta 😆
    Banuiesc ca atunci cand vom sti cat de cat cam care vor fi posturile necesare o sa-l recunosc mai bine pe cel care mi se potriveste.
    Inca ma gandesc la temele propuse pentru ca ma atrage mai mult cea cu mediul, insa sunt destule organizatii in zona asta. Ma mai gandesc, poate gasesc alte teme de propus.
    O saptamana frumoasa si tie!

    Joaninha

    Septembrie 7, 2009 at 13:04

  3. Buna ziua.
    O mare calitate,o consider eu,cel putin,este ambitia de a reusi.Atata timp cat am o tinta clara,factori motivationali(is leu ce pana mea,tre sa primesc si laude,pe ici pe colo 😆 ) atunci imi duc planurile intotdeauna la bun sfarsit.
    De la nemti am luat doua chestii foarte importante si anume punctualitatea si „teoria lucrului,nu bine,ci foarte bine facut”(sa-i spun asa).
    Am si defecte si anume,ca sunt destul de usor influentabila cu usoare spre grave tendinte spre lenevire,dar cu doi pumni in cap(la figurat) ma trezesc! 😀
    Temele sunt ok,ba chiar as mai adauga si tema animalele,deh am si eu of-ul meu.
    ps:pot/stiu sa fac si cafele…via email,nu stiu ce gust au,dar incercam 😆
    ps2:o saptamana plina de realizari!

    anachen

    Septembrie 7, 2009 at 14:15

  4. Hai salutare !
    Eu sunt bun in zona de IT si in zona de prognoza, bugete etc. (in general tot ce tine de … am calculit, am calculot, am facut calculelele … ). Sunt foarte talentat in a lucra sub presiune, caci tin sa-mi respect deadline-urile facand totul in ultima zi, mai ales din motive de leneveala extrema. Dar imi iese mereu, caci ma pot concentra pe obiectiv atunci cand il accept si asimilez din punctul meu de vedere. As mai zice ca ma descurc si cu organizarea, dar e deja cineva care a demonstrat ceva in zona asta.
    Obiectivele astea nu ma inspira in mod deosebit, dar acum nici nu am vreo idee stralucita, poate cand o sa ajungem la ceva si mai concret o sa percep altfel.

    KingSnake

    Septembrie 7, 2009 at 14:34

  5. ziua buna! 🙂
    deci…la fel ca si KS, reprezint zona de IT, n’am enspe decenii in spate ci doar 4 ani. am trecut si m’am descurcat foarte bine prin: relatii clienti, achizitii, vanzari si acum ma lafai prin marketing.
    is organizat, lenes pana la taierea porcului, capabil sa lucrez in conditii de stres (da’ si cand ma apuca, nu scap asa teafar), vesel, moral ridicat – nu totdeauna, imi place sa vorbesc in public (cu toate ca’s extrem de timid), plin de bun simt…duc taskurile la bun sfarsit intotdeauna si limitele prevazute, posed idei si cam atat pentru moment…
    legat de subiecte: ma gandeam la invatamant – da’ ai specificat tu copchiii…
    zi faina!

    Sangerica

    Septembrie 7, 2009 at 14:54

  6. M-as mai gandi la o zona … si asta se leaga de o portiune din blogul nostru (cea cu turist in Bucuresti). Ar fi ceva intre „avem o tara, cum procedam” si rubrica din Catavencu numita <>

    KingSnake

    Septembrie 7, 2009 at 16:03

  7. * numita „Romani distrugeti destinatia X”

    KingSnake

    Septembrie 7, 2009 at 16:09

  8. Ziua buna! Ma primiti si pe mine?
    Ihmm, niciodata nu am stat bine la capitolul asta cu prezentarea propriei persoane, dar daca credeti ca va puteti baza pe un om care-si vede lungul nasului e in stare sa lucreze in conditii de presiune, poate sa treca peste multe obstacole atunci cand isi propune ceva, poate sa-si scuture lenea si sa-si suflece manecile atunci cand e treaba de facut, indiferent de treaba, atunci sunt aici. Ce as putea sa fac si mai ales ce pot sa fac, pai pentru ca tot sunt aici as putea sa fac un research sa vad cum o fac EI? As putea construi tot felul de baze de date cu informatiile necesare, as putea cauta persoanele dornice sa ne da o mana de ajutor si as intra in contact cu ele, telefon sau e-mail. Mai e de stiut ca nu imi plac treburile incepute si neterminate sau facute de mantuiala, nu suport nedreptatea si ipocrizia si m-as duce pana in panzele albe pentru o cauza dreapta 🙂 . Cam atat despre mine, cat despre teme, eu as tinde sper copilasi 🙂 .

    Ele

    Septembrie 7, 2009 at 16:12

  9. ziua buna, dragilor 🙂
    dati-mi voie sa ma prezint si eu, pe scurt: bun organizator si planificator, imi place sa stiu cit mai mult despre obiectul/subiectul in cauza (sa ma documentez adica, nu birfe …), am cunostinte si de IT – administrare website si baze de date, sint tipicara (si, citeodata, circotasa …) si oricum, pentru orice lucru pe care nu stiu sa-l fac, vreau si sint dispusa sa invat.
    imi plac domeniile alese si cred ca spre oricare ne putem indrepta atentia … deocamdata n-am idei, dar coc eu ceva 😉
    p.s. uneori si pe mine ma doare lenea :)))) …a mea, fireste

    patratel

    Septembrie 7, 2009 at 17:15

  10. Asa cum m-am mai laudat de citeva ori strig prezent.
    Cel mai dificil lucru, sa scriu despre mine. O iau aleatoriu. Si pe scurt.
    Cind ma apuc de-un lucru il duc la capat. Nu ma entuziazmez, astept 2-3 zile sa se aseze apele si vad daca se poate face sau nu. Nu-mi place sa ies in fata. Nu ma omor dupa functii. Un angrenaj functioneaza cu rotite. Prefer sa stau in gramada si sa observ. In timp ce muncesc. Pot spune ca analizez bine si trag concluzii bune (doar vorbesc despre mine 😀 ). Daca am un termen de 3 saptamini, neaparat trebuie terminat in 2. Imi place ordinea, pot spune chiar ordine cazona. Nu-mi plac oamenii care le stiu pe toate. Si-ti iau vorba din gura. Vorbe, nu? Ramine sa demonstrez practic.
    Sa prestam!

    Asterix

    Septembrie 7, 2009 at 20:15

  11. Buna seara!

    Da’ ce surpriza placuta imi facurati! Am a va multumi extrem de mult pentru deschiderea dovedita. Ma adun nitel si revin 🙂

    teiucul

    Septembrie 7, 2009 at 21:06

  12. Buna seara!
    Eu nu ma pricep la nimic. Ma primiti? 🙂

    Amia

    Septembrie 7, 2009 at 21:13

  13. DA! 😉

    teiucul

    Septembrie 7, 2009 at 21:33

  14. e valabil numai pt bucuresteni?

    sebral

    Septembrie 7, 2009 at 21:45

  15. Sebral, nici vorba!

    teiucul

    Septembrie 7, 2009 at 21:47

  16. ok atunci 🙂
    invat repede si mai ales vreau 🙂

    sebral

    Septembrie 7, 2009 at 21:52

  17. Buna seara! Azi dimineatza am scris un mega-post pe tema asta si mi s-a luat netul. Asa ca de nervi si de bad karma n-am sa scriu nimic tura asta.

    Miorlaupufos

    Septembrie 7, 2009 at 22:15

  18. Foarte bine miorlau, foarte bine, pedepseste-l!
    Despre ce era vorba? Hai, un pic, pe scurt.

    Asterix

    Septembrie 7, 2009 at 22:20

  19. Bre, io nu stiu nimic…da’ invat repede. Mult si bine

    BlueAngel

    Septembrie 8, 2009 at 00:18

  20. Buna seara! Io-s mai noua pe aici, desi in umbra-s mai de demult… Nici eu nu-s prea priceputa in a vorbi despre mine si nu stiu daca excelez in ceva, da-mi place lucrul facut cu simt de raspundere si nu facut de dragul de a-l face. Am ceva experienta in vanzari si in lucrul cu publicul (vreo 15 ani). Si-mi place sa invat ce nu stiu face si vreau sa ma implic. Doar ca… io-s de departe de un`se-agata harta in cui, adica Botosani. Da` daca pot fi de folos… cu mare drag.

    just me

    Septembrie 8, 2009 at 00:25

  21. Buna dimineata!
    Eu posed ambitie, imi plac lucrurile bine puse la punct, fara surprize spontane datatoare de dureri de cap, sunt organizata si daca-i nevoie ii organizez si pe altii, ma descurc cu multitasking-ul, ma descurc si la activitati de marketing, spun verde-n fata ce mi se pare ok si ce nu, daca motivatia e puternica sunt dedicata trup si suflet unei cauze, ma descurc in jungla marketing-ului si mi-ar placea sa ma ocup de copilasi…

    Ada

    Septembrie 8, 2009 at 10:17

  22. Eu… eu va zic buna dimineata, va mai zic si ca am citit de ieri si am ramas uimita. De apreciere. Pentru toti.
    Sunt si eu in campul muncii de vreo 6 ani. Sunt aeriana de fel, dar intotdeauna ceea ce imi propun imi iese. Ca tot romanul, aman lucrurile pana in ultima clipa, cand in conditii de agitatie si stres, iese totul bine. Sunt o muncitoare de cursa lunga, sunt capabila sa muncesc si 24 de ore. Nu ma dau in laturi de la niciun fel de munca. Dau si cu matura, spal si pe jos, poate sa fie orice, atata timp cat stiu ca ajut pe cineva. Nu prea ma pun pe mine prima, intotdeauna au prioritate ceilalti. Ca si domeniu, mi-ar placea sa fie ceva pentru copii. Cei care nu au posibilitati, nu stiu, de la tara, de undeva unde sunt rupti de lume. Ei ar trebui sa fie viitorul. Daca ei sunt mai buni si mai intelepti, poate avem o sansa sa fie altfel tara asta.

    crocoditza

    Septembrie 8, 2009 at 11:34

  23. Buna ziua!
    Nu ma prea pricep io la vorbit despre persoana mea, dar daca-i musai cu placere.
    Sunt o persoana muncitoare, responsabila, ordonata, lucrez foarte bine cu termene limita. Sunt foarte buna la calcule, rapoarte, prezentari. Pot face munca de birou, dar sunt foarte buna si la munca de teren.
    Teme de interes: copii, animale, mediu.

    Jasmin

    Septembrie 8, 2009 at 13:03

  24. ziua buna!
    cu draga inima dau si eu o mana de ajutor … si pana se va hotara exact si la ce anume (e mult de discutat pe tema asta) si pt ca tot am vazut aici mentionati copiii destul de des … va povestesc un pic despre o campanie de strangere de carti pentru copiii din centrele de plasament si de zi din Bucuresti, sectorul 6. Colecta va avea loc pe 12 si 13 septembrie, 10:00 – 20:00, la cele doua corturi din fata parcului Cismigiu (intrarea Schitu Magureanu). Orice carte pentru varstele 7-18 ani este binevenita. Initiativa apartine unui ONG, mai multe detalii daca doriti gasiti pe site-ul lor http://enjoyyourfuture.org/wordpress/?p=732. Mercic!

    wanderlust

    Septembrie 8, 2009 at 13:46

  25. Ziua buna,

    Mai bine mai tarziu decat deloc. Nu am glumit cand am spus ca ma interesaza un proiect concret, asa ca imi declar din nou tot sprijinul pentru domeniile deja numite, dar si pentru altele (cred ca lista ramane deschisa, nu?)

    Ce pot sa fac si ar fi de folos unui proiect de genul acesta? Din experienta acumulata in „campul muncii”: pot traduce si adapta din/in engleza, pot tehnoredacta repede, bine si frumos, sunt foarte prietena cu excelul si powerpointul, organizez evenimente de tot felul (cu bugete mici sau mari), concep si pun in practica reguli, proceduri, instructiuni, de lucru, fac contracte de tot felul, etc.

    Poate si ceva despre hobbyuri si alte indemanari: fac cu placere fotografii (si filme / clipuri dupa acestea), scriu, gatesc bine (sa pun pe roate o cantina a saracilor ar fi un plan care mi-ar placea), imi plac decoratiunile interioare – bref: sunt mai mult genul artist decat pragmatic.

    Ce nu fac? Nu pot sa vand nici un produs in care nu cred, nu imi place sa fiu in rolul principal, ci undeva in umbra, nu imi place sa alerg de colo-colo, prefer munca de birou.

    Sunt loiala, am cam mult bun simt pentru lumea in care traim – dar nu renunt la el – si am bune calitati organizatorice (dar asta vad ca au foarte multi 🙂

    Mi-ar placea sa iasa ceva din aceasta intiativa- succes teiucule, suntem cu ochii pe tine.

    ikemaua

    Septembrie 8, 2009 at 14:18

  26. Eu sunt cititoare din penumbra a Teiucului.

    Muncesc mult si bine cand stiu ca ceea ce fac ajuta pe cineva sau foloseste cuiva in vreun fel. Stau prost la capitolul experienta insa ma pricep la marketing, prezentari si-mi place sa lucrez cu oamenii. Sunt idealista, vizionara si urasc lucrul facut pe jumatate. Invat repede si lucrez pana la epuizare daca am suficienta cafea si tigari. Treaba va fi facuta in ultimul moment insa repede si bine…doar asa pot da randament maxim.

    Vreau sa cred ca sistemul nostru de invatamant se poate resuscita. Vreau sa cred ca tinerii nostri vor fi OAMENI capabili si destepti cu putin ajutor. As vrea sa ii indrept in directia corecta, sa-i consiliez insa nu pot face asta de la distanta.

    Mia

    Septembrie 8, 2009 at 18:46

  27. Buna seara! Si bine ai venit, Mia! Asemenea si tie, Ikemaua 🙂 Ma bucur sa va stiu aci

    teiucul

    Septembrie 8, 2009 at 22:51

  28. ‘seara buna tuturor 🙂
    Sunt optimista, am zambetul pe buze chiar si atunci cand nu trebuie, sunt sincera si sociabila, ma consider un invatacel si nu excelez in nimic, momentan, dar imi doresc cu ardoare sa o fac intr-o buna zi.
    Cred in iubire, in prietenie si bineinteles, fericire :), cred ca toti oamenii pot fi buni, cred ca razboaiele sunt inutile, cred ca un film nu inlocuieste o carte si cred ca trebuie sa inveti in fiecare zi a vietii cate ceva!
    Tema propusa de mine este: „Romania, incotro?”
    Si acum marea intrebare: ma primiti? 🙂

    Buratina1

    Septembrie 9, 2009 at 00:27

  29. si ca sa inteleaga lumea de ce am ales aceasta tema, voi fae trimitere aici: http://laurentiu.elenaworld.net/2009/08/sexul-si-limba-romana-18/
    nu stiu cata relevanta are acest articol pentru multa lume, dar pe mine ma sperie si ma face sa ma intreb: cu asemenea educatie, „Romania, incotro?”
    articolul este interzis celor sub 18 ani!

    Buratina1

    Septembrie 9, 2009 at 00:32

  30. Buratina, am citit articolul saptamana trecuta si mi s-a facut parul maciuca. Ma gandesc cu groaza ca al meu frate face 14 ani si ma gandesc daca si el a intrat cumva in sfera asta de influenta proasta. Sper ca nu, adica sper sa fie cu capul pe umeri mai mult decat cei din jurul lui…

    Ada

    Septembrie 9, 2009 at 09:45

  31. Multumesc de primire, teiucule 🙂 eu te citesc de ceva timp (si imi place ce citesc) dar n-am intrat pentru comentarii… oricum, sunt pe-aici.

    Acum o sa citesc articolul de care zice Buratina.

    ikemaua

    Septembrie 9, 2009 at 12:16

  32. neata,

    nici nu mai stiu de unde sa incep acum ca am citit articolul propus de buratina.
    eu am o slabiciune pentru copii, gravide si batrani.

    daca alegem problema animalelor nu tin sa ma implic decat daca e vorba de rezolvarea problemei cainilor comunitari pe care nu ii suport. imi cer scuze fata de iubitorii lor dar prefer sa fiu sincera.

    in rest, despre mine pot sa spun ca-s o persoana organizata, iubesc cifrele, dar pot da si cu matura daca e pentru o cauza buna.
    stau in pitesti asa ca daca pot ajuta de aici, sunt langa voi.

    pisica turbata

    Septembrie 9, 2009 at 12:43

  33. Ada, cei care au scris acele randuri acolo provin din familii dezorganizate ce nu se ocupa de educatia celor mici (cel putin asta imi place sa cred), nu cred ca un copil ai carui parinti comunica in permanenta cu ei si ii invata sa faca deosebirea dintre ce e bine si ce e rau va ajung in aceasta situatie.
    Desi stiu ca realitatea e alta de foarte multe ori, mie asta imi place sa cred! 🙂

    Buratina1

    Septembrie 9, 2009 at 13:45

  34. Teiucule, te citesc de ceva timp insa nu am comentat 🙂
    Buratina, cand ai timp, trimite-mi si mie o traducere. Nu sunt in stare sa citesc limbajul adolescentilor fiindca nu am rabdare si-mi da dureri de cap. Oare cine i-a invatat ca pot inlocui ”i” cu ”y”, ”c” cu ”k” si cratima este un semn ciudat folosit de tocilari si profe ce nu sunt ”de gasca”. Imi vine sa-i bat pana obosesc.

    Mia

    Septembrie 9, 2009 at 17:16

  35. Sa zic si eu despre postul indicat de Buratina .. Primul gand este ca ma ingrozeste lumea in care va trebui sa traiasca copilul meu. Noroc ca n-am fata..

    Nu mi-am inchipuit niciodata – jur!! – ca voi regreta vremurile lui Ceausescu … nici in visele cele mai urate fetele de 11 ani nu ar fi putut gandi asa ceva. Nici macar cele care proveneau din familii dezorganizate… Imi cer pe aceasta cale scuze monicai columbeanu, eu credeam ca ea e un accident .. dar nu, are in urma ei o armata de specimene o vor intrece in fapte de vitejie. Daca langa randurile de-acolo mai rasfoiesti si blogul pitzipoanca – asa cum in mod nefericit am facut eu astazi – poti sa dai in depresie pe loc.

    Oare se poate schimba ceva in privinta asta? Sau e o cauza pierduta – cel putin cat om mai avea noi de trait..

    ikemaua

    Septembrie 9, 2009 at 17:46

  36. Dupa ce am citit acel articol, am o noua propunere: educatie cu forta.
    Va fi un fel de tabara de reabilitare/puscarie/ospiciu ce-i va tine inchisi pentru minim 2 ani. Vor invata sa-si respecte aproapele, sa se cunoasca pe sine, sa citeasca, sa-si descopere creativitatea, dragostea pentru natura, muzica, frumos, corect, moral. Vor invata valoarea banului, li se vor oferi ore de consiliere si testari psihologice frecvente (ceva trebuie sa scartaie in capetele lor mici si seci). Baietii si fetele vor locui separat si vor avea seminare despre tehnici de comunicare cu specia opusa ce implica respect.
    Fara militarie, acesti copii sunt pierduti pentru societate. Ce ziceti? Incepem o afacere?

    Mia

    Septembrie 9, 2009 at 17:52

  37. Mia,eu te-as cam contrazice.Plecand de la ideea de educatie cu FORTA,sansele ca tinerii,copii sa accepte propunerea ta sunt minime.Parintii ar fi incantati,li se ia responsabilitatea de pe umeri si nu mai sunt trasi de maneca pentru faptele odraslelor.
    Nu e normal ca un copil de 11 ani sa vorbeasca/faca (despre) sex,de oricare fel.Cum nici nu ai sa reusesti sa ii impui aceluiasi copil sa citeasca.
    Eu sunt de parere ca un centru de reabilitare ar fi ok.Un loc in care sa li se ofere ALTERNATIVE,un mediu in care sa lucreze oameni specializati,care stiu sa impuna,prin atitudine respect,bun simt.
    Asta e parerea mea.

    Anachen

    Septembrie 9, 2009 at 19:11

  38. Mia, crede-ma ca si eu m-am straduit tare mult sa inteleg ce vor ei sa spuna acolo, incep sa consider ca sunt batrana pentru ca nu mai inteleg ce vor sa scrie „tinerii” acestia.
    Cat despre educatie cu forta, eu te sustin 😀
    Avand oameni foarte bine pregatiti, competenti si cu nervii tari se pot schimba multe lucruri si numai intr-un an.
    ‘seara buna tuturor 🙂

    Buratina1

    Septembrie 9, 2009 at 20:41

  39. Daaaa, genial, ma si intrebam cand o sa apara pe blogul tau asa ceva, intrezarii eu potentialul asta in cazul tau..sau am o intuitie data naibii!
    Sunt o posesosoare de par,dur, stiu, dar pentru un proiect de genul asta il las acasa..pe par…Am experienta in lucru cu persoanele cu dezabilitati ( copii), am diploma de psiholog (nahh nu profesez – da cred ca ajuta si ea la ceva!) sunt o persoana proactiva, cateodata pierduta in lumea mea dar indragostita de lucru in echipa, si lucru facut bine cu simtul responsabilitatii tata! No, astea fiind zise, cand purcedem la fapte? un brain storming, un lobby, ceva? 😀

    Aiacu Paru'

    Septembrie 10, 2009 at 10:46

  40. salut,n-am mai intrat demult pe aici si de aceea nu m-am oferit sa fiu alaturi de voi.unde sunt stii,cu ce ma ocup de asemenea. daca pot fi de folos la ceva solicta-ma 🙂

    aA

    Septembrie 10, 2009 at 14:44

  41. Buna seara! Si bine ai venit, Aiacu Paru’ 🙂 Si multam de vorbe…

    teiucul

    Septembrie 10, 2009 at 22:14

  42. Buna ziua
    Stiu ca scriu dupa 2 zile,dar mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Sunt din Brasov,lucrez de la 16 ani si cam am o vechime in munca de 31 ani,am fost vanzatore(trapta 2 liceu la seral),functionara,contabila si acum pot spune ca sunt economista cu facultate terminata cu servici si la 40 de ani.Stiu sa fac cam de toate,mai putin parte de informatica,dar inca mai am multe de invatat…
    Si DA vreau sa INVAT si sa ajut cum pot si eu!
    Mai din umbra dar sunt prezenta!

    PS.As face ceva cu placere pentru batrani.

    Mica

    Septembrie 11, 2009 at 13:23

  43. Buna dimineata

    E prea tarziu pentru inscriere?

    Roxana

    Septembrie 17, 2009 at 15:28


Lasă un răspuns

