Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

In comunitati sa ne masuram

with 21 comments

Tin prea mult la ideea asta ca sa stau sa o iau la periat, asa ca o las in stare bruta. Asa cum a fost ea exprimata aici.

Asadar (mi-)am revenit. Ete ideea:

De ceva vreme citesc precum un apucat. Si-n dreapta, si-n stanga si tot asa. Un ochi rade, altul plange. Pe de-o parte, vad multe atitudini corecte, oneste, de revolta, de saturatie, de sila fata de mediul politic, etc. Pe de alta parte insa, cam nimeni nu face mai nimic in afara de a da din taste. Vedem, constatam, urlam si gata. Am mai facut niste trafic, am mai pus o caramida la cladirea notorietatii si am mai luat niste roni pe vizitatorii unici veniti pe blog. O precizare: fac referire in special la bloggerii mari, cu influenta in onlineul romanesc.

Mai mult decat atat, din cand in cand, se mai isca o certa si se mai umfla niste muschi. Ca nu stiu care clasament nu e corect, ca io-s mai tare, ba io, ca io am mai multi unici, etc. Bun! Si atunci intreb: bine, bine dar concret ce AI FACUT? Si de aci ideea fixa: IN COMUNITATI SA NE MASURAM.

Pe larg: fiecare blogger a strans o comunitate in jurul sau. Fiecare cititor va adera la o comunitate, acolo unde conssidera ca se regaseste mai bine. Aci s-ar numi GUNOIERII si va functiona pe baza de voluntariat. Ce se intampla mai departe? Voluntarii se intalnesc si incropesc o echipa de proiect. Am uitat sa spun obiectivul: fiecare echipa va propune si va implementa un proiect cu implicare directa in SOCIETATEA CIVILA. Domeniul de interes va ramane la alegere, criteriul fiind importanta si urgenta – nu vizibilitatea media de exemplu. Proiectul se va sustine fie in fata autoritatilor publice abilitate, fie in fata companiilor active dpdv CSR – corporate social responsibility. Finantarea se va face din una din cele doua surse.

Evaluarea o vad ca fiind publica – testimoniale ale celor ce urmeaza sa beneficieze in mod direct de actiunile implementate. Sau, ma rog, prin orice alta metoda considerata relevanta.

Io unul m-as baga!

Si ca sa fie completa:

IKEMAUA

In alta ordine de idei, sustin ideea lui sburlea si as pune umarul oricand la un proiect adevarat, la lucruri concrete.

Chiar, sburlea, ai deja si propuneri de astfel de proiecte?

Ikemaua, zau ca am! Dar si mai zau mi-as dori foarte mult sa o facem ca la carte. Obiectivul primul. Cat mai SMART. Apoi, vedem cati sintem, ce stim sa facem, ce putem sa facem, cat de multa nevoie e de ce vrem sa facem si tot asa. Iar in cel mai scurt timp, la treaba.

Apoi, dupa cum ziceam, in comunitati sa ne masuram. Astfel incat atunci cand vom fi intrebati ce am facut, sa putem spune ASTA

Written by Teiucul

Septembrie 4, 2009 la 13:33

Publicat în Hobby

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ufff, ce-ti place sa ne mai fierbi 😉 … ne spui si despre ce e vorba?

    patratel

    Septembrie 4, 2009 at 14:41

  2. Patratel, dara nu va fierb. Am si io o idee, is curios cati ne-om strange, cine s-o baga la competitie si ce-o iesi. Ce stiu insa sigur e ca vreau sa fac ceva 😉

    teiucul

    Septembrie 4, 2009 at 14:59

  3. okidoki … asteptam 😉

    patratel

    Septembrie 4, 2009 at 15:12

  4. Pai de principiu sunt multi doritori (printre care si eu), sa vedem ce ramane dupa enuntarea ideii.

    KingSnake

    Septembrie 4, 2009 at 15:25

  5. asteptam cu bratele deschise ideea si cu gurile inchise sa nu ne sparga merele dantura.

    Sangerica

    Septembrie 4, 2009 at 16:43

  6. Daca pot fi de ajutor, hop si eu.

    Joaninha

    Septembrie 4, 2009 at 17:24

  7. Buna ziuaaaaaaaaaaa
    Teiucule, stii ca eu ma bag… orice ar fi! Merg pe mana ta 🙂

    crocoditza

    Septembrie 4, 2009 at 18:13

  8. Teiucule, „suletule”, 😛 poti conta pe mine! 😉
    Weekend placut!

    Ada

    Septembrie 4, 2009 at 20:14

  9. Buna dimineata.
    Prezent si eu la apel. 😉

    Eu, Alexu'

    Septembrie 4, 2009 at 20:33

  10. ‘Zent!

    Asterix

    Septembrie 4, 2009 at 20:47

  11. Ma primiti si pe mine? 🙂

    Buratina1

    Septembrie 4, 2009 at 21:38

  12. Buratina, este cam dificil. Teiucul asteapta „dreptu'”. Cica asa l-a invatat un doftor.

    Asterix

    Septembrie 4, 2009 at 21:44

  13. semnez şi eu!
    Numa’ că ştii tu …nu prea mă duce
    capu.Da am un ajutor tare priceput 🙂
    Bună seara!

    lori

    Septembrie 4, 2009 at 21:49

  14. Asterix, dau si cu dreptu’ si cu stangu’ daca asa vrea Teiucul. Orice pentru comunitate 😀

    Buratina1

    Septembrie 4, 2009 at 22:32

  15. prezent!!!! daca pot ajuta, cu ceea mai mare placere

    danneag

    Septembrie 4, 2009 at 23:37

  16. E ora să fiu prezent şi eu. Comunitate, nu dormi!

    dorin

    Septembrie 4, 2009 at 23:57

  17. neata ‘
    eu cred ca tre sa trecem la fapte 😉

    greg

    Septembrie 5, 2009 at 00:15

  18. Pai sa purcedem,zic 🙂
    Acu` nu stiu ce oi fi io in stare sa fac, dar daca exista vointa tre` sa iasa ceva.Si de vointa chiar nu duc lipsa.
    Neata!

    Monique

    Septembrie 5, 2009 at 01:27

  19. Teiucul, ca sa descoperim obiectivul cred ca ar trebui sa ne gindim in primul rind la zona de interes: teme sociale? teme de mediu? economice? la ce ne referim? abia dupa aia se poate face broderie pe subiect si obiectiv concret.

    Miorlaupufos

    Septembrie 5, 2009 at 14:06

  20. Ziua buna!
    Ma bag si eu. 🙂

    Jasmin

    Septembrie 6, 2009 at 16:08

  21. Buna seara! Si multumesc fffffffffffffffffff mult pentru disponibilitate. Fie vorba intre noi, ca si asa nu ne vede nimeni, cred cu tarie ca am bate orice alta echipa apartinand unei alte comunitati 😉

    Acum, revenind: Miorlau, ai perfecta dreptate in ce spui! Asa vom face!

    teiucul

    Septembrie 6, 2009 at 21:48


Lasă un răspuns

