Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Guru

with 44 comments

Mai degraba cu „C”. Am mai spus-o, ma repet: is batran si ramolit. Pe langa aceasta constatare fizica, se pare ca nici cu teasta nu-s toate la locul lor. Am spaime. Multe. Legate de boli, de razboaie, de criminali, de politie, de nebuni, de politicieni, de casiere…

Si tot asa. Cele mai mari insa, le traiesc in casa. Nu pe casa, nu pe langa casa. In casa. Mi se pare ca toate imi vorbesc, maraie, musca sau – cel putin – ma injura. Avem un robot de bucatarie sigilat. Personal, sint sigur ca ala o sa-mi vina de hac asa ca l-am dosit pe undeva si l-am lasat prada scarbavnicului praf. In ultima vreme insa, am inceput un proiect de imprietenire cu aparatele din casa. M-am gandit eu ca ar fi un gest frumos sa-mi merit hrana calda. Si deci, sa o mai degrevez pe a mea sburlita. Dezvirginarea s-a petrecut intr-o dimineata iar partenera mi-a fost masina de spalat. A fost cu nabadai, cu tremuraturi. Nesimtita a scuipat la sfarsit. Ca s-a infundat cu o moneda. Ma rog, urmatoarele partide au fost foarte in regula. De continuat, am facut-o in diverse pozitii indecente. Cu frigiderul. Ca mi s-a pus pata pe el, din senin, asa ca l-am luat la rost. Pe scurt, proiectul a continuat conform planului, chiar si fierul de calcat mi-a devenit pretin de nadejde. De aragaz nu mai spun. E drept ca mai am ceva probleme legate de cuptor dar il dovedesc eu pana oi implini 100 de ani.

Intr-o seara insa… Sburlita trebaluia de zor prin bucatarie avand un dialog intens cu masina de spalat. Si da-i, si lupta, si scoate rufele, si intinde-le… La un anume moment, au obosit amandoua. Trecand voios pe acolo, imi paru ca masina inca se bucura de viata caci avusei senzatia ca functioneaza. Vine dimineata, ne miscam care incotro, ajung inapoi acasa. Trec iar pe la locul cu cutite. Ma uit la fata, hubloul deschis. Zic: hait, stai sa vezi ca am uitat amandoi sa scoatem rufele si se imput naibii astea. Plec dupa lighean in pasul strengarului, il reperez si ma prezint la datorie. Scot coloratele si incep sa le intind. Si in vreme ce trebaluiam ca o gospodina, ma gandeam mandru cat de tare se va bucura a mea ca am fost vigilent. O asteptam frematand. Si vine:

– Auzi, tu ai folosit masina de spalat azi?

– Nu, de ce? o intreb eu, impaunat tare si asteptand laudele…

– Pai ai intins rufele murdare…

Written by Teiucul

Septembrie 2, 2009 la 20:12

Publicat în Insemnari Ironice

44 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. primaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂
    gestul conteaza! 😛

    crocoditza

    Septembrie 2, 2009 at 21:30

  2. primul….esti un barbat adevarat 😉

    horEa

    Septembrie 2, 2009 at 21:38

  3. Va multumesc de incurajari! Da niste gheata nu ati da neam 😆

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 21:39

  4. cum nu?
    da sa pui si in al meu pahar, da?!

    horEa

    Septembrie 2, 2009 at 21:42

  5. 😆 vanataile? 😆

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 21:46

  6. nu suc de agave 😀

    horEa

    Septembrie 2, 2009 at 21:50

  7. La cat e de tumefiat ochiul, am vazut suc de agrafe

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 21:51

  8. Nu-l inveti si pe-al meu sa fie asa grijuliu ca tine? 😉

    Amia

    Septembrie 2, 2009 at 21:59

  9. pentru o plata pe masura..ma fac pedagog 😀

    horEa

    Septembrie 2, 2009 at 22:00

  10. Horea, te astept in noiembrie sa vad daca te lauzi sau nu. Discutam dupa aceea 😀

    Amia

    Septembrie 2, 2009 at 22:03

  11. treebuia tu sa-mi strici tot cheful 😦

    horEa

    Septembrie 2, 2009 at 22:04

  12. M-ai nenorocit pe viata 😦
    „Uita-te si tu la Teiucutu’ cum isi ajuta consoarta, chiar daca se mai intimpla sa greseasca arata bunavointa si pune mina sa o ajute”

    Asterix

    Septembrie 2, 2009 at 22:29

  13. Si ce daca erau murdare ? Abia s-au mai aerisit, ai usurat munca masinii de spalat (si cu aceasta ocazie ati intarit prietenia) si drept urmare consuma si mai putin curent. Eu zic sa patentezi operatiunea de uscare a rufelor inainte de spalare. 😆

    KingSnake

    Septembrie 2, 2009 at 22:42

  14. Decat asa un ajutor, mai bine ma stie tolanit in canapea 😆

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 22:44

  15. Serpent, as patenta fuga printre sarme 😆 Ce sa fac, mi-a placut Artanu’ de mic 😆

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 22:45

  16. N’am cuvinte!eşti într’o formă de zile mari!
    Teribil ai scris 😀

    lori

    Septembrie 2, 2009 at 23:13

  17. am râs,însă nu te’am salutat.
    Bună noapte,tei aiurit!

    lori

    Septembrie 2, 2009 at 23:20

  18. Buna seara, Lori! Si multam de exagerare 🙂

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 00:10

  19. Neataaaaaa
    Sper ca am nimerit bine. Am adresa de la o prietena. Am inteles ca aveti secretul pentru a nu spala rufele la masina de spalat, le intindeti direct spalate… nu prea am inteles eu, dar am un cos plin de rufe murdare, se poate sa faceti minuni cu el? 😀

    crocoditza

    Septembrie 3, 2009 at 09:14

  20. Buna joitica! E bine totusi ca nu ai bagat masina in priza fara sa dai drumul la alimentare sau fara sa pui furtunul de evacuare corespunzator pozitiei…regulamentare…mama mea saraca are niste amintiri tare „dragute” din perioada copilariei mele…cand eu doar vroiam sa o ajut…nu sa ma laude…

    Julianne

    Septembrie 3, 2009 at 09:17

  21. sa traiesti!

    da bine cu stanga? 😆

    Sangerica

    Septembrie 3, 2009 at 09:55

  22. =))))))))))))
    Ce frumos din partea ta sa o ajuti, asa da domle!
    Data viitoare o sa reusesti sa le intinzi pe alea curate, nu-i bai insa se invata si asta, nu trebuie sa te descurajezi 😛

    marmotica

    Septembrie 3, 2009 at 09:58

  23. Buna dimineata! 😆 😆 😆
    Saraca Sburlita, ce doze de soc incaseaza, cred ca deja e imuna! 😛

    Ada

    Septembrie 3, 2009 at 10:21

  24. Neata! Da io? Da io? Ce, io nu am un sufletel? =)))))))))))

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 10:27

  25. Nu, Teiucule! Tu esti „Suletul” insusi…

    Julianne

    Septembrie 3, 2009 at 10:37

  26. 😆

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 10:48

  27. Neatza!

    Apai tu cind o sa ai un copil o sa duci cearcefurile la Nufarul cu tot cu plod. De-o sa-l puna aia in vitrina sa ti-l recuperezi…

    Miorlaupufos

    Septembrie 3, 2009 at 10:59

  28. Miorlau, este extrem de probabil si foarte posibil. Cand eram mic, adica demuuuuuuuuuuuuult tare, am avut o pisica. Atat de tare o iubeam ca am impachetat-o cu totul. Ca ea dormea in plicul pilotei. A stat in sifonier cam 3 zile.

    No ofense 😆

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 11:01

  29. Lasa, lasa, ca stiu eu care-i specificul si care-s apucaturile rasei. Am si eu o hoarda de motani si astora mai mult prin dulapuri le place sa doarma. Asa ca i-ai facut un serviciu mitzei.

    Miorlaupufos

    Septembrie 3, 2009 at 11:07

  30. Miorlau, pur si simplu iti multumesc! Ani intregi m-a mustrat constiinta pentru asa un gest barbar. Nici cand am lasat-o sa fuga nu m-am simtit asa vinovat 😆

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 11:12

  31. „Suletule” … ne gandim si la tine! 🙂 Drept urmare o sa-ti fac-cado’ un tub de lecitina, sa ameliorezi ramoleala aia. 😆

    Ada

    Septembrie 3, 2009 at 11:35

  32. SI pe langa lecitina, eu iti mai dau niste pastile care sa te ajute sa iti amintesti ca trebuie sa iei lecitina 🙂
    Apropo de copilul dus la spalatorie..si de uitat unde il pui :

    Marmotica

    Septembrie 3, 2009 at 11:46

  33. Marmo, de unde ai filmul asta cu ai mei? =))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 12:04

  34. ehee, sunt eu marmota sau nu? 😀

    Marmotica

    Septembrie 3, 2009 at 12:07

  35. :))) nasule…da’ nu te-a mirat un pic ca-s uscate?. ..sau va prinsese ploaia :))))

    pisica turbata

    Septembrie 3, 2009 at 12:35

  36. Bună zi!
    Tei,dacă ştii ceva de IB,lasă’mi aici un semnal!pe un’ şi-o fi pitit blogu’? 🙂

    lori

    Septembrie 3, 2009 at 16:08

  37. Buna dimineata !
    @pisica : cine stie ce centrifuga are omu’ 😆

    Joaninha

    Septembrie 3, 2009 at 16:58

  38. Aseara eram foarte aproape de o relatie centripeta cu o bata 😆

    Neata Jo!

    Fino, nu mi-a trecut prin cap, am zis ca asa e mersul 😆

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 17:04

  39. Doamne, acum am vazut cat e ceasu’ ! 😆 Eu am zis ‘neata pe bune. 😆

    Joaninha

    Septembrie 3, 2009 at 17:14

  40. Sa inteleg ca meciul cu umflatul de ochi s-a petrecut anterior imprietenirii tale cu obiecte gen masina de spalat… 😆

    metalshrine

    Septembrie 3, 2009 at 20:18

  41. Nu de alta dar, statistic vorbind, asa se intampla in majoritatea cazurilor. Oricum e bine ca te lauda fetele pentru ajutorul dat sotiei. Si ramane intre noi daca am dreptate, da? 😆

    metalshrine

    Septembrie 3, 2009 at 20:19

  42. Buna seara.
    Teiucul, the trend-setter.
    Ma inclin.

    Eu, Alexu'

    Septembrie 3, 2009 at 20:32

  43. Metalice, deal 😉

    teiucul

    Septembrie 3, 2009 at 21:25

  44. genială scriere!a râs şi consortu’ să moară…..drept recompensă ţine să’ţi trimeată niscaiva porumb fiert,de la noi din bătătură.
    Încântat?

    lori

    Septembrie 3, 2009 at 22:51


Lasă un răspuns

