Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Femei Este

with 24 comments

– Auzi fata?!!

– Ce?

– De unde ai geanta aia, cine ti-a luat-o?

– Prostul ala din Brasov de l-am agatat week-endul trecut in Mamaia…

– Pai ce, ti-ai tras-o deja cu el?

– Hai ca esti tampita…

– Da de ce, fata? Ce am zis?

– Pai cum sa mi-o trag? Am facut dragoste, ma iubeste…

Dupa care, in maxim o luna – doua se termina joaca. Iar multe o iau de la capat. Sau de capat. Multe, de unde au ramas – din strada. Discutii de gen am auzit zeci. Fete, asemenea. Pentru ca-s un batranel strepezit de primate, pot sa ma destainui aci si sa spun ca am facut multe la viata mea. Printre care si recrutarea unei echipe nationale de promotie, marea majoritate a persoanelor selectate fiind de genul feminin. De aici si umila mea incercare de a dezvalui cateva secrete tinerelor aspirante. Si ca sa nu ma pierd in detalii, caci as putea scrie capitole intregi, am sa ma dau cu tasta ca la conspect. Nedorindu-mi vreo confuzie in randul cititorilor in gugal, precizez: conspect = cu liniuta adicatelea. Asadar:

Cap. I – Fisa Postului. Fara „r”

Aceasta ocupatie este reglementata de Codul Muncii deci nu este nimic ilegal. Asta e pentru mamele suspicioase. Sau iubitii gelosi. In al doilea rand, visele trebuie spulberate din fasa: nu este o preocupare din care sa rezulte o cariera, eventual si de succes. Ea este in directa legatura cu varsta si experienta profesionala. Adicatelea vorbim de un inceput de drum, de a participa in cadrul unor campanii integrate de comunicare, de a interactiona cu_consumatorii, etc. Deci nu vorbim aci de o „meserie” descrisa ca fiind marfa, belea, iesim in cluburi, agatam bastani. Ca daca e asa, mai bine stam cuminti acasa, facem poze si aparem aci. In general, se preteaza tinerelor studente dispuse a face niste eforturi in timpul liber. Atata vreme cat exista disponibilitate, vor exista si venituri decente.

Aceasta relatie absolut fireasca se deruleaza in baza unor contracte intre parti. O legatura matura si orgasmica – dpdv legal – presupune si prezentarea catorva acte, plus semnarea intelegerii. In minim doua parti. Cand spun de acte, nu la alea sexuale fac referire ci la altele gen: diploma studii, medicina muncii, extras de cont din care sa rezulte iban-ul, act de identitate, etc.

Cap. II – Interviul

E de preferat ca la discutie sa nu se ajunga direct de la disco. Sau din patul unei nopti albe. Oamenii sanatosi la cap cauta persoane care sa salute cu „buna dimineata” nu cu „s-a facut dimineata”.  Tinand cont ca discutam de o preocupare ce plaseaza distinsele domnite in mijlocul consumatorilor, mergem catre aspectul fizic si incepem din crestet. Samponul poate fi folosit si inainte de a merge la discoteca. Sau la club. Sau, doamne fereste, la biblioteca. Un par ingrijit face minuni. Un machiaj usor, de zi – caci oamenii sanatosi tin interviurile pe soare – e de dorit. Nu se cauta centuri negre la probe orale, deci a nu se folosi dermatograful pe buze. Atentie, sintem tot la chip. Dintisorii. Sau dantura. O dentitie sanatoasa face bine la stomacel. Stiti voi: masticatie corecta, digestie fara probleme, nu gastrita, nu ulcerica. In plus, da bine si la sivi caci se cauta zambete largi.

Sutienul este un accesoriu obligatoriu chiar si la promotiile de pe plaja. Inca nu mi-a fost bucurat sufletul de o activitate topless dar cine stie. Deci, bluzitele care sa lase a se vedea ca AC-ul din incapere functioneaza, pot fi lasate in dulapior. Macar tura asta. Unghiutele, toate cele 20, trebuie sa fie curatele si ingrijite. Daca e de unde, si vopsite. Alea mancate nu prea te fac sa inghiti cu pofta dintr-un iaurtel atunci cand este oferit, ghici cu ce?!? Exact, cu manuta! Nu cu unghiuta, ce naiba. Poponet. Iar aci nu vorbesc de ilustrul anonim de Dorobanti ci de partea voastra sexi. Nu, nu-si doreste toata lumea sa vada triunghiuletul. Nu spune nimeni ca trebuie sa fugiti de acasa in chilotii bunicii insa o minima decenta este recomandata.

Buuuun. Iata ca se ajunge si la discutie. In acest moment nu este critic a dezvalui pe cine ati combinat la ultima promotie. Si nici ce invarteli ati facut cu Team Leader-ul de la firma x sau y. Sau ma rog, o puteti face dar dialogul se va sfarsi abrupt. Nimeni nu angajeaza hoti. Apropo, daca v-ati invatat sa bagati manutele in putinica, mai ganditi-va o data. Unii nebuni fac si dosare penale. Cinste, punctualitate, onestitate… Cam asta vrea lumea. Repet, vorbesc de oamenii sanatosi.

Cap III – Munca

Acum, daca tot v-ati angajat si incepeti munca, e bine sa lasati ifosele de printese pentru vacante. De cele mai multe ori, o activitate are o ora de inceput si una de sfarsit. In fiecare zi, cu accent pe week-end daca da norocul peste voi si lucrati in HoReCa. Frumos cuvant, asa-i? Hoteluri, restaurante, cafenele… Visul oricarei fete. Ce poate fi mai smecher decat sa mergi la distractie si sa fii si platita pentru asta? Tare de tot. Sampanie, priviri lacome, greii din oras, patronii de cluburi, pub uri, disco… Sublim. Zic si eu ca batranul sa va paziti funduletele: acolo incepe si tot acolo se termina. E un fel de fata morgana care va ia de urechi, va arunca in cateva paturi apoi va scuipa in strada. Doar daca nu sinteti atente.

Ca sa scurtez ce aberam mai sus: e plina lumea de victime ale iluziei de care vorbesc. Mergeti la munca! Distractia e dupa si de preferat pe banii vostri. Gata, ajunge azi! Vivat veselia!

PS – Cu speranta ca poate fi de folos, intr-un final, aceasta scriitura batraneasca este dedicata „pretenilor” mai tineri dintr-o mare agentie de pu(b)licitate. Internationala, bre!

Written by Teiucul

Septembrie 1, 2009 la 03:11

Publicat în Insemnari Ironice

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. da,buna scriere….

    vulpele

    Septembrie 1, 2009 at 08:11

  2. Prin HoReCa e cel mai misto. Intotdeauna. Cind plateste altcineva. 🙂

    Zalutari!

    Asterix

    Septembrie 1, 2009 at 09:49

  3. Buna dimineata! Agentia la care te referi tu e din categoria „care este”?

    Julianne

    Septembrie 1, 2009 at 10:30

  4. Buna dimineatza! Vodca taie greatza, asta apropo de horeca.

    Cum o fi bre sa te %&^*&( pe genti, pantofi si tzolae? Si cum se percepe taxa, in avans sau dupa? Dupa mintea mea, taxa ar trebui perceputa in avans, ca dupa ce si-a satisfacut poftele bizonul se cara in padurea cu alune din nou.

    In fine, la etatea mea sint inca nedumerita cum pana mea fac unele de-i jupoaie pe unii de sume serioase de bani?

    Miorlaupufos

    Septembrie 1, 2009 at 10:42

  5. Hai cu neata!

    Imi adusesi aminte de vremurile antice din timpul facultatii cand faceam promotii. Am aplicat principiile tale, tocmai de-asta am facut promotii, un banut al meu de-o ciunga si totodata sa ma tin si de carte. N-am amestecat niciodata ciorbele, sa stii tu a ce miroase lucrul amestecat…
    Pacat ca nu se mai tine cont de anumite principii…

    @Miorlaupufos: Am aceeasi nedumerire. 😀

    Ada

    Septembrie 1, 2009 at 11:47

  6. Buna dimineata !
    Am impresia ca tu chiar vrei sa vedem si iaurtul din poza. 😆

    KingSnake

    Septembrie 1, 2009 at 11:47

  7. @Ada Am ajuns la concluzia ca berzei chioare ii face Dumnezeu cuib, si probabil nefacind parte din categoria asta si avind inzestrarea de a iti perimite si cite-o extravaganta la o adica, n-o sa aflam prea curind secretul jupuielii de bani. Dar mi-am dat io seama ca e unul.

    Miorlaupufos

    Septembrie 1, 2009 at 13:02

  8. Ziua buna si aici!
    „Nu se cauta centuri negre la probe orale, deci a nu se folosi dermatograful pe buze” – mi se pare cea mai „superbola” dintre „Invataturile lui Sburlea catre fiicele Evei”.

    dorin

    Septembrie 1, 2009 at 13:11

  9. alea de la mezeluri si branzeturi is cele mai dedicate muncii lor. ele n’or sa iasa cu nimeni in club pt ca sunt pline de grasime pe fata si mai au pe dinti urme de parizer cu piper si branza de burduf cu patrunjel 😀

    Sangerica

    Septembrie 1, 2009 at 14:44

  10. @miorlaupufos si @ada

    Hai sa incerc sa va raspund eu: poate pentru ele este jupuiala, pentru ei nu cred. Ca banuiesc ca daca nu ar avea de unde nici nu ar da cu atata larghete. Asadar, banii facuti usor se duc si usor. Si de-as fi cu una si mi-ar place de nu mai pot, de unde sa-i dau sau sa-i iau daca eu n-am nici pentru mine? Ah, daca banii vine de la babacu’ fara sa faci absolut nimic, probabil se schimba treaba.

    Seara buna!

    Marius

    Septembrie 1, 2009 at 16:25

  11. @ Marius Faza e ca am cunoscut citiva zgirciti patologici, care aveau o circa de bani si tot nu le pasa de statusul fiintei de linga ei

    Miorlaupufos

    Septembrie 1, 2009 at 16:57

  12. Suna telefonul, ma uit pe display, apare Team Leader Vama, ufff, la dracu iar nu mai au astia premii. Raspund: Da
    El: Ahhh,, veniti repede in Vama!
    Eu: De ce, ce s-a intamplat?
    El: Pai stiti promoterita X se bate cu patroana magazintului…
    Eu: W%$%&^^&%*&^*&(&(**&)(*)(
    Chiar pica tot la faza asta, nu mai conteaza nimic, nici dintii, nici unghiile si nici lipsa sutienului. Dupa tristele-mi experiente cred ca recrutarea lor, a promoterilor, a trebui sa se faca asistata si de un psiholog. Nu se stie niciodata.

    Ele

    Septembrie 1, 2009 at 17:43

  13. Neata!

    @Miorlau & Ada – ei si voi acum. Doar nu va imaginati ca or fi si barbatii niste genii pustii. Is destepti ca noaptea, va zic io. Mai ales aia.

    @Ele – secretul nu e psihologul ci echipe intregi de rezerve… Grupuri-grupuri

    @Serpent – nu vreu bre sa se vada nici un iaurt 😆 Apropo, am o colectie impresionanta de fotografii cu aspirantele. Intr-o zi am sa le fac publice, am si celebritati printre ele. Cred ca incropesc fo doua siteuri si de o amenda de CNA 😆

    teiucul

    Septembrie 1, 2009 at 20:31

  14. Ele stiu de fotografii sau le-ai facut pe sub masa? 😆

    metalshrine

    Septembrie 2, 2009 at 00:47

  15. Felicitari, domnu’ Sburlea. Admirabil scris. Verosimil. Pare studiat de foarte aproape fenomenul.:) Inca o data va gratulez si la mai mare!

    bancutadelanga

    Septembrie 2, 2009 at 05:52

  16. emoticoanele astea ):

    bancutadelanga

    Septembrie 2, 2009 at 05:53

  17. La a doua citire parca nu mai pare credibil intru totul. In chilotii bunicii? Putina decenta. Si eu am bunici si le stimez. Chiar am scris un articol despre bunica (ce-i drept am postat-o in foto pe strabunica). Scriam despre o intamplare reala. Si l-am postat la mahmureala in forma bruta. L-am refacut doar azi. Deh! N-am ajuns inca pensia si vacantele au trecut. Dar pe dumneavoastra imi fac timp sa va citesc. Meritati. Va invit la mine la o cafea. Cand aveti timp. Va dau si adresa. Sa ne vizitati cu sotia. Cred ca veti surprize! Chiar si la anii dvs se mai poate intampla sa aveti surprize. Va doresc sanatate multa si Haideti sa haidem, vorba aceea!

    bancutadelanga

    Septembrie 2, 2009 at 06:22

  18. Corectez: Veti avea surprize!

    bancutadelanga

    Septembrie 2, 2009 at 06:23

  19. Placute!

    bancutadelanga

    Septembrie 2, 2009 at 06:23

  20. Buna dis de dimineata!

    Metale, fetele stiau tot. Fotografiile au fost facute cu acordul lor, de aci si problemele. Le iubea camera. Sau invers, nu-s sigur 😆

    Bancuta, multam’ de aprecieri. Iar la cafea vin cu placere. Chiar acu dau o fuga 😉

    teiucul

    Septembrie 2, 2009 at 08:00

  21. Mai, tu vrei sa devii blogger de top (model) ? 😆

    Hai neatza !

    KingSnake

    Septembrie 2, 2009 at 10:18

  22. Neatza.
    Asa, strica tu piata, ca deh….
    Ca de foto…Nu intelegeam eu de ce fotografiez doar animale, landscape-uri si inediti.
    Acum am inteles. Ma pregateam.

    Lupul Alb

    Septembrie 2, 2009 at 10:39

  23. cea mai frumoasa perioada a fost cand am facut promotii 🙂
    colegi misto, program ok, sefi de treaba, castinguri pentru „gabriela si inca 5 fete” 🙂 , distractie si bani, dar si vanzare la greu. am inceput colaborarea fiind cea mai tanara si am terminat-o fiind cea mai veche :))
    …dar nu-mi amintesc sa fi pescuit barbati cat eram in exercitiul functiunii

    pisica turbata

    Septembrie 2, 2009 at 12:38

  24. Sburleo, pai taman asta e esenta frustrarii: ca aia n-au foarte multa minte, si-atunci cum coada mea una cu o clasa peste, telectuala, tralala, nu reuseste sa-i faca?

    Miorlaupufos

    Septembrie 2, 2009 at 15:06


Lasă un răspuns

