Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Mare concert mare

with 19 comments

De acum se inserase. Pestii discutau linistiti despre ale lor iar noi stateam stramb si barfeam drept despre ale noastre. Si cum se facuse de orele 20 trecute fix, incepe sa sune mizeria:

– Auzi mama, cica vine Safina la Sala Palatului.

– Asa…

– Nu imi luati si mie bilet, ca mie nu imi merge netul?!?…

– Sigur ca da! Dar cine e asta?

– E un cantaret de opera. Intr-un fel…

– Aha, bine!

Era celalta mama, mamicuta ei. Ca si in cazul clismei, nici acum nu aveam prea mare idee de cine e omul, ce vrea el de la viata sau ce face. Dar copilasi buni fiind, ne-am gandit noi sa insotim femeia la concert. Ca daca e muzica, e de bine. Si iata cum in acest mod simplu, am cumparat trei bilete. 2 sburliti si o mama. Si fiind pe genul rici rich am luat in primele randuri sa vedem mai bine, chioreti fiind. Respectiv in randul cu numarul patru. Cum necum, a venit si seara cu pricina. Am ajuns la Sala lu’ Palatu’, lume ca la nunta. Puhoi nenica. Ne gandeam deja ca dadusem lovitura, avea sa urmeze o seara mareata. Cultura in stare pura…

Multimea incepea sa se apropie amenintator de scarile salii. Abia atunci am avut primul soc. Publicul putea fi categorisit in doua mari grupuri: 12-17 ani si over 60, sa zic asa. De varsta noastra, nimeni. Da nimeni de-adevaratelea. O data in plus, ne-am gandit ca urma un recital senzational. Am intrat cuminti, am lasat hainele la garderoba, am luat programul si am purces la identificarea locurilor. O doamna amabila – ce parea ca lucra acolo inca de cand se turnase primul centimetru cub de beton la fundatie – ne-a indrumat zambind. Socul numarul doi: tot ce zarea mandea era o madrete de boxa ce-mi bloca total accesul visual spre microfonul de la care urma sa ne incante Safina. Dar na, ce puteam spune?!? Eram multumit ca macar ale mele insotitoare aveau o priveliste buna. Eu urmam doar sa ciulesc urechile-mi clapauge si sa ma las purtat de vocea maiastrului.

Si ma uitam ca curca-n lemne la cum se ocupau cele 4.000 de locuri. Apoi scarile. Apoi scaunele aduse de plasatoare. Eram convins ca dadusem lovitura. Ma aflam la cel mai tare eveniment muzical din urbe. Incepusem insa a studia atent relatia mea cu scaunul din fata, deja incepusera sa-mi amorteasca picioarele. Era una indecenta, as putea spune. Un fel de umeri-craci fiindca genunchii imi erau pe undeva prin jurul gurii. Am tacut, am strans din dinti si am asteptat gongul. Si a venit. Nu am vazut, am dedus dupa nebunia spectatorilor. Am inchis ochii si am inceput sa ascult. Treaba era ca nu prea aveam ce! Banal, comun, plictisitor – vorba unui radio.

Cand eram la o miime de secunda sa atipesc, simt o respiratie foarte fierbinte in ureche. Ma gandeam ce dracu a apucat-o pe sburlita. Deschid ochii, fata la locul ei cu privirea spre scena. Pozitia normala, de cifra patru. Am visat, imi zic. Si dau sa trag iar pleoapele. Zbang! Gafaiala plus o mana pe dupa gat. Ma intorc nervos si dau cu ochiu de o bunicuta care se manifesta intr-un mare fel. Ma lua in brate, ma mai pupa, imi mai povestea, mai urla bravo… traia fiecare secunda. Era clar, aveam o problema majora! Cine dracu e Safina asta de e asa de cunoscut in randul oamenilor prezenti?! O fi vreun factor postal? O fi cel care aducea pensia si o fi castigat vreun concurs de voci? O fi vreun lider de sindicat? O fi batran? Dar de ce erau atat de multi tineri? Ce se intampla…

Si in mijlocul larmei incredibile starnite in putinele-mi celule cenusii, incepe vuietul:

– Clona, clona, clona…

Mat. Sah mat. Pe genul: ghei. Serghei. Nu pricepeam nimic. Clona asta era o verisoara de-a lui? O fi una care urma sa cante cu el pe scena? O fi nevasta-sa? Fiica-sa? Ma-sa? Si o intreb si eu pe a mea:

– Cine dracu e clona asta?

– Habar nu am! imi raspunde lesinata de ras si strigand si ea cu sala

Pesemne ca intuitia ei ii soptise ceva. Mie nu, ca ma auzise bunicuta senzuala. Care s-a facut foc si para de asa o blasfemie. Si cat a mai cantat omul, tanara mi-a tinut o morala crancena. Chiar si pe parcursul numeroaselor bisuri, ca apucase sa mai intarate vreo doi-trei vecini de scaune. Ma rog, abia in masina misterul a fost spulberat. Clona era o telenovea iar Safina avea un super hit pe coloana sonora.

PS – acest post este platit de mama. A auzit ea ca vine iar asta p-aci. Plata se va face in viitor si va consta in multe blinele.

PPS – De fapt, mie imi lipseste clona. Is un devorator de telenovele insa nu stiam cum sa maschez aceasta slabiciune

Written by Teiucul

August 25, 2009 la 00:41

Publicat în Insemnari Ironice

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Primaaaaaaaaaa!
    Buna dimineata.

    Asterix

    August 25, 2009 at 07:55

  2. =))))))))

    vulpele

    August 25, 2009 at 08:40

  3. Fata, ia baga un fragment din Clona 🙂
    Unduieste-te usor!

    crocoditza

    August 25, 2009 at 09:19

  4. Neata !
    Ce succes ai la babe! 😆

    Joaninha

    August 25, 2009 at 10:37

  5. Buna dimineata! 🙂

    Da, Jo! Fac furori, nu alta. Bine ca nu furouri 😆

    teiucul

    August 25, 2009 at 10:41

  6. Acul il vazui si pe vulpele – sa traiesti!

    Croco, ma unduiesc greu la etatea mea 😆

    Cardinale, ma bucur mult ca ai fost tu prima in dimineata asta =))))))))

    teiucul

    August 25, 2009 at 10:42

  7. Daca a mai trebuit sa o asculti si pe Adela Popescu…nasol de tine.
    Nu ma omor dupa felul in care canta,dar compenseaza prin aspectul fizic 😀

    Monique

    August 25, 2009 at 12:15

  8. @Monique: Cine? Adela sau Safina? 😀

    Buna dimineata la amiaza!
    Eu am nimerit pe acolo la concert la Ace of Base, unde m-am destrabalat cantand toate piesele si am mai fost la Kusturica, unde au cantat Zdob si Zdub in deschidere si a fost super. Deci am facut alegeri bune! 😀

    Cand mai vrei chestii de-astea, intai gugaleste sa vezi din ce telenovele sunt oamenii! 😆

    Ada

    August 25, 2009 at 12:33

  9. Ada,n-as sti sa-ti spun exact cine e Adela Popescu.Stiu doar ca poate fi orice,mai putin cantareata.Am auzit-o la teveu si mi s-au sterpezit dintii.

    Monique

    August 25, 2009 at 12:48

  10. mie nu-mi place adela popescu, nici s-o vad, nici s-o aud..ca de ascultat nu-i cazul :))

    ada – canta, mama, tu un hit sa ne limpezesti ciocanelu’, nicovala si scaritza!

    (si cand zic ciocanel, iti sugerez sa o bagi pe aia a lu’ kylie minogue cu „uuuuuu” de mi s-a ridicat paru’ pe mana)

    pisica turbata

    August 25, 2009 at 13:27

  11. Monique, para imi amintesc ceva. Cred ca a fost si distrusa aia pe scena ca era lesinata bunicuta si tot zicea:

    – Manca-o-ar mama pe ea de fata! 😆

    teiucul

    August 25, 2009 at 16:35

  12. ‘Na ziuaaaaaa… bine v-am gasit. Observ ca sunteti la fel cum v-am lasat cand am plecat la mare: cu capul! Ceea ce e de bine.
    Bre Sburleo, da’ ce nu ne-ai luat si pe noi la megaconcert? (fetele astea de au comentarii rautacioase pe aici sunt doar invidioase, sa stii) 😉

    BlueAngel

    August 25, 2009 at 16:37

  13. Ingericaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, te-ai intors? Bravoooo!

    Stiu ca lumea e invidioasa. Pe succesele altora, evident 😆

    teiucul

    August 25, 2009 at 16:42

  14. Iaca n-am gugălit să văz cine-i Safina,de’i faină sau nu,de-i senzuală şi feminină,dacă-ţi faci păcate sau nu cu gându,regretând
    că eşti foarte măritat 🙂
    Ultima telenovelă urmărită a fost ,,Casandra” de Venezuela în ’95!
    Superbe personje principale,nu realizez posibil un cuplu mai frumos….

    lori

    August 25, 2009 at 22:21

  15. Safina este un barbat. Deci e bine ca nu gugalisi 😆

    teiucul

    August 25, 2009 at 22:22

  16. m-am luat cu vorbele şi nu te-am salutat.O fac acum:
    Seară bună,bună,Preasfinte!
    Aşa…..moldovineştii !

    lori

    August 25, 2009 at 22:27

  17. Sara buna! 🙂

    teiucul

    August 25, 2009 at 22:31

  18. pfff,un bărbat?de fapt parca’i zis ceva de aţipit…..şi de-o babă ce’a pus iar ochii pe tine
    Norocosuleeeee!ce lipici ai 😀

    lori

    August 25, 2009 at 22:34

  19. In speranta unei colaborari la fel de fructuoase pe viitor va anunt ca mie care am studiat istoria telenovelei sud-americane (da, se invata asa ceva:)) ) si am descoperit astfel ca a plecat din cea braziliana care la randul ei a plecat din serialele radio, mi-a placut Clona.
    Si am vazut-o pe toata. Alta telenovela n-am vazut in viata mea, decat tot un serial brazilian scurt.
    Acum ma duc acasa.

    marie jeanne

    Septembrie 8, 2009 at 19:09


Lasă un răspuns

