Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Optimism

with 12 comments

Pai daca tot sintem la inceput de saptamana, ma gandesc sa fiu optimist. Exact din acest motiv imi trecu prin minte sa zic doua-trei vorbe despre cum te fura la Romanica. Dar nu d-astea grele cu guvernul, cu taxele ori cu impozitul. Ci din astealalte mai ordinare. Si nu spun din carti ci din experiente personale.

Benzinarie:

Pe cat e mai premium micul magazin cu pompe, cu atat sint mai tupeiosi vanzatorii. Metoda e relativ simpla si se sprijina pe o nesimtire incredibila. Asadar, el/ea se va uita gales in ochisorii tai. Si tac-pac de doua ori un scan pe acelasi produs. Daca nu astepti bonul, pe care oricum nu are de gand sa ti-l dea, esti victima sigura. Sa zicem ca ai cerut hartiuta minune. Deja e panica. Tace, se uita tamp la tine si asteapta sa te razgandesti. Tu nu si nu, te tii tare. El/ea se schimba la fata si se roaga sa i se strice imprimanta sau macar sa se termine rola din casa de marcat. Nu are noroc, bonul se iteste hatru prin fanta aia meschina. Acum e pe masa, in fata lui/ei. Nu mai are incotro, stie ca e pe jumatate pa. Ia stampila aia mare si urata si marcheaza hartiuta pe fata, fix in dreptul tepei. Dar tu stii. Ramai nemiscat, iei bonul si ii tragi o privirea hoata. Pipi e gata. Al lui/ei. Distingi furtul si zici simplu, usor distant:

– Sa vina seful de tura, vreau sa fac o reclamatie!

– Dar stiti, nu e nimeni… E tarziu!

– Nu-i nimic, sun la politie…

– Dar va rog sa ma iertati, poftiti banii inapoi…

– Ok, dar tot chem politia daca nu-ti strigi seful…

Hypermegasupermarket

Si cum stateam de ascultam ciripitul, aud o voce:

– Mi-e pohta de ceva dulce!

– Si mie!

– Hai in oras sa luam ce ne trebuie pentru un tiramisu!

– Hai ca oricum ne mai trebuie cate ceva!

Vrum, vruuuuuuuuuum, hai la drum! Real. Rafturi. Cele trebuincioase. Casa. Bip-bip in dreptul aceluiasi produs. Cum sint un batranel ursuz si patit in dese randuri, stiam exact cat aveam de platit. Total general cu 20 de ron mai mult. Iures, nervi, spume, sefa casierelor, agent de paza, director magazin. Am avut dreptate. Sburlita insista sa plecam, sa nu-i facem rau femeii ca gresise. Eu nu si nu. Am pus mana pe pix si foaie si scriam la reclamatie. Sburlita insista ca poate gresise neintentionat desi se mirase si ea de cat de repede au deschis aia casa pentru a ne inapoia diferenta. Langa noi, apare un om. Usor trist. Si spune tot aleia de la biroul de reclamatii:

– Stiti, am luat o pereche de pantofi. Pe langa faptul ca unul e 39 si unul 40, pe bon apare suma de 120 de ron. Desi la raft scria 30.

M-a podidit un ras de am molipsit pe toata lumea de acolo. Chiar si pe sburlita. Deci se poate.

Written by Teiucul

August 19, 2009 la 15:51

Publicat în Insemnari Ironice

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna ziua! Cum e cu inceputul asta de saptamana…miercurea? 🙂

    Julianne

    August 19, 2009 at 16:08

  2. Neata Julianne! Azi e miercuri?

    teiucul

    August 19, 2009 at 16:12

  3. la mine..da…:) cat despre nesimtirea de pretutindeni, trebuie sa recunosc ca daca sunt singura impotriva „lor” nu ma pot apara cu niciun argument…nici cu bonul care dispare imediat, nici cu seful care e in pauza de masa vreo 2 ore…daca as fi mai curajoasa, cu putin mai mult sange rece…poate…

    Julianne

    August 19, 2009 at 16:17

  4. Buna miercureata !
    Eu am patit-o odata la Carrefour Orhideea. Mi s-a parut mie ca e suma cam mare, dar cum era cosul plin si abia scapasem viu din magazin (asta se intampla in vremuri imemoriale) n-am mai stat sa verific cu grija chitanta. Si cand am ajuns acasa, ce sa vezi ? Eram mandrul posesor al unei bucati de pui de 10 kile. Adica de 10 ori mai scump decat cel din punga. Atunci mi-am dat seama ca poate gainile ce nasc pui vii si alte stiri de genul asta (de fapt in Romania otvismul a fost inventat de Cristoiu) poate au o baza reala … in hypermarketuri. M-am intors la Carrefour si am recuperat banii, dar atunci i-am dorit casierei sa i se inzeceasca si ei greutatea peste noapte.
    Nu ca ar fi fost imposibil asta, caci era inca nemaritata si subtirica. 😆

    KingSnake

    August 19, 2009 at 17:00

  5. Aha, deci io cred ca fata urata de tine era la casa de la Real. Io i-am dorit sa ajunga in benzinarie, macar sa ma pacaleasca_cu o suma mai mica 😆

    teiucul

    August 19, 2009 at 17:23

  6. Lasati, lasati ca se mai uita si la om cind fac asa.

    Asterix

    August 19, 2009 at 18:59

  7. Sunt de acord cu Asterix..daca sunt cu fratele la cumparaturi si zice doar un „Saru’mana”, fetele sunt in stare sa ii puna restul in portmoneu…daca ma duc singura…mai ca m-ar manca pe loc..(eu nu am invatat sa zic „Saru’mana” la fetele care-s la casa)

    Julianne

    August 19, 2009 at 19:05

  8. sa-mi zici de unde ai luat perfuzia!!!! 😀

    crocoditza

    August 19, 2009 at 21:04

  9. Buna dimineata la inceput de saptamana !
    Eu nu prea vrific bonurile decat daca am cumparat multe produse sau daca mi se pare suma dubioasa. Cred ca cea mai intalnita pacaleala e ca nu sepotriveste pretul platit cu cel afisat la raft.

    ( 😆 ce face munca din om … era sa semnez „cu stima, … ” 😆 )

    Joaninha

    August 19, 2009 at 22:29

  10. Scuze pentru typo. Tastatura de asus eee :mrgreen:

    Joaninha

    August 19, 2009 at 22:32

  11. se intampla 😆
    asa era cineva la o benzinarie, nu mai stiu care si a vrut sa-si ia lichid de parbriz care costa 18 lei. s-a dus la o casa unde era un nene si ala i-a spus ca lichidul este 25 de lei. cum avea doar 20 de ron la el, a zis ca se duce pana la masina, sa ia si diferenta. intre timp, la casa de marcat vine o tipa si cand ajunge omu’ nostru acolo ii da diferenta, la care tipa face ” pai nu, ca e 18 lei lichidul, v-ati luat si tigari? ” [ nenea nu fumeaza ]
    ” nu. 😯 ”
    ” pai costa doar 18 lei! ”

    end.

    Mada

    August 20, 2009 at 12:16

  12. Hehehe..postul asta imi aduce aminte de vacanta din iarna,cand eram la Sinaia si aveam pofta de fructe in ciocolata.20 lei o frigaruie,scump dom’le,dar pofta e pofta!…Si surpriza,o bucata de banana,trei de rahat!
    Eh rahatul ala l-a primit fix intre ochi,sub amenintari de sesizari pe la opc,pe la politie si sub o ploaie de mustrari gen romanu’ tot roman,hotii naibii,samd.
    A doua faza:acum 2 saptamani.Mini market,cateva cumparaturi,face calculul pe calculator(matematica e limba grea),ii da o suma.Cer bonul fiscal si simt cum privirile ei furioase imi strapunge fiecare coltisor de carne.Rezultatul ala suma. Ajung acasa..adunam si adunam,unu’ pe calculator,altul cu pixu’ si foaia si ne iese ghici ce…o alta suma,exact.
    Asta e Romania!
    ps1:aici o singura data mi s-a parut exagerat un bon fiscal si asta pentru ca o crema la reducere fusese tastata la pret integral.Rezultatul:mii de scuze,banii returnati si un cupon de reducere!
    ps2:cat am fost in Romania,ne-a cazut curentul,toata mancarea din frigider si lada frigorifica pa!Merem la cumparaturi,am cumparat de 94,60€.Ajungem acasa,calculam noi la misto..rezultatul fix 94,60€! La altii se poate!

    Anachen

    August 23, 2009 at 14:30


Lasă un răspuns

