Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Inapoi. Adica inainte

with 23 comments

Enunt:

Am ajuns. Inapoi. La fel si Ada, Nasa, Honey, Erminusa, Greg si Horea impreuna cu Ioana & Mircea cel care vorbeste din cant. Sau Kant? De Asterix si Bulgaroaica nu stiu mare lucru in afara ca erau OK la ora 10. Idem de Eu. Anachen si a sa jumatate au ajuns cu bine si ei. aA era in tren, mai avea cam o ora sa ajunga acasa. De Pisica cea mai fina habar nu am. Stiu doar ca Motanul si Vulpele erau usor emo. Dar ei asta viseaza, pentru asta traiesc! Bineconstruitul a zis ca se mai reface vreo doua zile. Tot acolo. Nu mai are vorbe-n cantec, le-a consumat cu Vulpele. Chitzy a trecut sa bea o bere. Fara alcool in cazul lui. Carmen pentru o cafea. Cu alcool? Neah. Cu fetele. Marul nu a reusit sa invinga oboseala. Din pacate. Eu nu am invins Vodafonele. Care nu a vazut o plata. Asa ca a inchis telefonul. De tot. Imi sint dragi ca sarea-n ochi. Umbla vorba de inca o intalnire. Joi seara. La karaoke. La Bla-Bla.

Cerinte:

Nu exista!

Concluzii:

Am observat extrem de multe zambete. Ceea ce pe noi ne-a bucurat sincer. Extrem de mult. Curand voi reveni cu o minuta completa a intalnirii. In rest, VOX POPULI in casutele de mai jos…

Written by Teiucul

August 17, 2009 la 01:01

Publicat în Insemnari Ironice

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Primuuuu 😀
    Buna dimineata.
    Raportez: am ajuns cu bine.
    O zi buna .

    Eu

    August 17, 2009 at 08:45

  2. primaaaaaaaaaaaaaaaa, ca primu’ n-am cum sa fiu 🙂

    crocoditza

    August 17, 2009 at 10:30

  3. Raportez: Mi-e dor de voi! 🙂

    crocoditza

    August 17, 2009 at 10:32

  4. Buna dimineata!
    Raportez! A fost supercalifragilistic, mi-a placut mult si abia astept joi seara!
    Mi-a crapat mailul, dar se pare ca nu-s singura, sa speram ca-customer care isi va face treaba, eu alt id nu-mi mai fac (de ofticoasa ce sunt 😛 ).

    Pies: Nasa rulz!!!

    Ada

    August 17, 2009 at 10:35

  5. super fain,oameni de calitate,super placut surprins !

    vulpele

    August 17, 2009 at 11:08

  6. Asaaaa.Sa inchei raportul.
    In primul rind, Sburleo, iti multumesc pentru tot ce ai facut.Fara tine si fara efortul tau nu se facea intilnirea . O mare plecaciune si imi scot palaria in fata ta, OMULE.
    In al doilea rind , daca spun ca a fost frumos, deja intru in banal.Si totul din cauza oamenilor ce au participat.

    Eu

    August 17, 2009 at 11:43

  7. Buna dimineata! Vrea cineva un platoas? 🙂

    teiucul

    August 17, 2009 at 12:50

  8. Te salut omuleeee.
    Daca veniti si voi, eu ma multumesc si cu farfuria goala.

    Eu

    August 17, 2009 at 12:59

  9. prezenta si eu. termini cu platouasul ala???ai mila,inca sufar dupa moieciu.am hotarat,mi-a placut,mai vreau!!!acum!

    aA

    August 17, 2009 at 13:26

  10. Lasati-ma bre, cu platouasele!!! Io-mi vreau adresa de mail inapoi! Acum!!!! (ca s-o citez pe aA)

    Si da, but of course, mai vrem gunoiareala! Cred ca Honey a spus asa din zbor o idee, sa mai facem o adunare asa de anvergura la iarna. Mie-mi suna tare bine. 🙂

    Ada

    August 17, 2009 at 13:50

  11. 😥 deci da, moderarea ma mananca!

    Ada

    August 17, 2009 at 13:51

  12. Buna dimineata si bine v-am gasit.
    Ne pare tare rau ca n-am ajuns 😦 , dar …a explicat si KS, nu mai repet si eu. Ideea e ca abia la 12 am reusit sa facem ochi si asta numai cat sa mancam nitel si sa ne culcam la loc. 😳
    Speram sa nu va suparati prea tare pe noi, chiar daca am fost chiulangii, dar nu ne-am dat seama ca o sa fim chiar atat de obositi dupa plimbat toata ziua + zbor la ora tarzie.

    Joaninha

    August 17, 2009 at 14:44

  13. Neata, Jo! Stati linistiti, noi sa fim sanatosi. Va puteti oricum revansa joi. Cand se pare ca e intalneala mare la Bla-Bla 😉

    teiucul

    August 17, 2009 at 15:17

  14. Naziua.
    1 – mie nu mi-a placut… ca a fost prea scurta 😀
    2- bre Ada, fiica mea iubita, eu am zis de intalneala la iarna… neserioaso 😛
    Pupa fata pe toti

    BlueAngel

    August 17, 2009 at 15:18

  15. Erminusa, am si eu o mare, mare rugaminte. Daca te rog, imi spui si mie la ce te referi exact cand spui ca a fost prea scurta? =)))))))))))))))))))))))

    teiucul

    August 17, 2009 at 15:21

  16. Deci joi. Amanam orice: cumparaturi, platit intretinere, gonit pisici de la usa, batut covoare, nunti, botezuri, cumetrii, serviciu, masa, casa, parc etc. si venim.
    Am zis ! :mrgreen:

    Joaninha

    August 17, 2009 at 15:29

  17. Asa aglomerata e joia la voi? 😆

    teiucul

    August 17, 2009 at 15:38

  18. Da, e acea zi din saptamana … 😆

    Joaninha

    August 17, 2009 at 15:42

  19. Buei, sa dea naiba sa nu ma sunati joi de la Bla Bla ca v-am spart 😀

    Sblulea (prietenii stiu de ce) ma refer la intalneala, bre. Problema cealalta a avut o rezolvare perfecta 😉

    BlueAngel

    August 17, 2009 at 15:46

  20. Ieeeeeeeeee, deci vine si Marul joi! 🙂
    Iarta-ma, mami, nu ma bate… voi vorbeati in spatele meu acolo in masina… una din voi… uof!

    Ada

    August 17, 2009 at 16:21

  21. si eu vin joi.. las nunti, plecari, munci, tot! 🙂

    crocoditza

    August 17, 2009 at 20:02

  22. Foarte bine, Croco! Atat vroiam sa aud. Si multam mult pentru tricou 🙂

    PS – Am publicat minuta

    teiucul

    August 17, 2009 at 20:08

  23. Ma bucur ca iti place, de cand plangea dupa tine, vroia sa te simta… tricoul zic 🙂

    P.S. la P.S. Vazusem din prima, dar simteam nevoia sa tip si aici 😀

    crocoditza

    August 17, 2009 at 20:25


Lasă un răspuns

