Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Colombo

with 26 comments

– Ce?

– Ce cati?

– 25!

– 25? – Pai nu ploua?

………

– Ce ai facut?

– L-am aruncat…

– Ai aruncat pieptenele??????

– Da!

– De ce?????

– I s-a rupt un dinte…

– Si doar pentru atata lucru l-ai aruncat??????????

– Era ultimul

………..

Astea sint doar doua din enigmele la care ma gandesc de cand eram de-o schioapa. Le-am auzit, am zambit tamp si am inceput sa ma intreb ce dracu’ vroiau sa spuna. Si de atunci, imi tot sar in cale tot soiul de situatii pe care nu reusesc sa le deslusesc prea bine. Pesemne ca m-am ramolit definitiv si absolut irevocabil. Sa vedem, zise orbul!

Pai sa zicem asa, pentru inceput: prin Bucuresti, in lungul drum catre birou, am deosebita placere de a pupa bariera de la Baicului. Idem cand ma returnez. Prin prejma tentantelor cai ferate (pentru oamenii cu lipsa de fier) exista o fauna completa. De aceea, e bine sa eviti bicicleala sau pietoneala daca iubesti viata. Flora din zona exista doar pe membrii faunei si se reduce, probabil, la niscaiva ciupercute. Ma rog! Primatele au evoluat si au inceput sa construiasca. Cum sint doua santiere mari prin preajma, unul fiind celebra Planarama, nu le-a fost foarte greu sa procure materialele necesare. Si astfel s-au nascut doua mici afaceri de cartier. Surori sa le spunem: o patiserie si o spalatorie auto. Non stop ambele. Numai ca nici una nu prea e deschisa in timpul zilei.

La spalatorie am mai prestat si eu noaptea. Caci imi iubesc otomobilul si nu-mi place sa-l las murdarel. Cu atat mai putin cand a doua zi trebuie sa plec pe undeva prin afara orasului. Deci dupa cum ziceam, pe la spalatoreala merg ocazional. Aceleasi figuri. Dubioase. Aceleasi de trei ani de zile. Is imbracati ponosit dar fumeaza Dunhill. Uneori isi spala si ei masinile. Doi au BMW-uri. Intotdeauna ma intreaba daca nu vreau si o fata. Eu raspund invariabil: interior/exterior si atat! Multumesc! In rest, foarte multa din fauna care ma saluta alene din cap. Acum doua seri m-a salutat un pianist din ala finut care doarme cu dulapul pe piept:

– Sa traiti dom’ colonel!

Cred ca trecuse vreun vecin pe la ei. Acum nu prea imi mai da ghes inima sa dau pe acolo. Mi-e sa nu ma colinde cu steaua precum uratorul ninja. Bun, sa revin. Surata dubiosilor este intruchipare unei patiserii. Se deschide la fix. La 12 fix. Noaptea. De ani si ani de zile. Pe la 5 dimineata se inchide. In alea 5 ore, cam 6 oameni coc si rascoc. Tavi intregi de pateuri si merdenele. Nu cumpara nimeni. Nicioadata. Nimic. In schimb, sint stoluri intregi de masini de lux care parcheaza in fata micii pravalii. Niciodata politia. Ii banui puternic. Cred ca vin la munca doar ca sa stearga praful. In una din nopti, ma intreaba sburlita:

– Ce dracu or face astia aici? ca prea is dubiosi…

– Nu stiu, or fi raciti. Si poate or fi trecut pe pastile…

– Eu nu cred! Eu spun ca astia au femei la produs…

– Pai unde le baga? In merdenele?

Dupa care, am inceput sa facem scenarii. In primul rand, noi credem ca patiseria este doar usa catre un laborator de cercetare a impactului foietajului asupra faunei terestre si ecvestre. Este legata de spalatorie printr-un tunel secret care trece fix peste calea ferata. De aia e si secret, ca e la vedere. Angajatii sint agenti. Termici. Caci ei nu suporta caldura si de aceea lucreaza doar noaptea… Masinile de lux pe care le vedem noi exista doar in imaginatia noastra. In fapt, sint sarete. Saretele cara uraniu. Care este incarcat in microbuzele de dintre orase. Uraniu merge la Cernavoda. Acolo, reactoarele ne dau noua lapte, branza, carne, oua si niste energie. Corentu vine pe fire si aprinde becu de la patiserie. Ca sa vada fratii cum impacheteaza fetele in foietaj… Nu, nu e bine. Sint prins in bucla…

Adevarul care ne sburleste parul este acela ca ma invart in cerc – ce expresie idioata. Ca si aia cu: in toate colturile lumii… Pai ce, lumea asta nu e rotunda? Ma rog! Pe scurt, inca nu stiu raspunsul clar. Trebuie sa mai cercetez…

Written by Teiucul

August 6, 2009 la 20:26

Publicat în Insemnari Ironice

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. am fost pe faza 😉

    greg

    August 6, 2009 at 20:49

  2. Al doileaaaaa…

    Asterix

    August 6, 2009 at 21:02

  3. Al doilea la rind la spalatorie, dar ce credeai?

    Asterix

    August 6, 2009 at 21:03

  4. 😆

    teiucul

    August 6, 2009 at 21:04

  5. Ca la patiserie nu v-ati baga 😆

    teiucul

    August 6, 2009 at 22:41

  6. Care patiserie? Aia de pe dreapta dinaintea barierei? Ca daca-i aia am mancat eu de fo’ ori de acolo, in timpu zilei, strudelu cu mere e bun rau 🙂 .
    Ahh si spalatoria aia m-a distrus nervos timp de doi ani de zile cand traversam 5 zile din sapte calea fereata, ca pieton. Cel mai misto e iarna, cand sunt niste grade cu minus si iti sar stropi de gheata in fata, belea.
    Ahh si pe partea cu spalatoria fata-n-fata cu Electronica, e o tanti care vinde gogosi si langosi, direct din curte intr-o naveta de paine, neacoperita, din alea n-am gustat 😛 .

    Ele

    August 7, 2009 at 01:10

  7. Buna dimineata!
    Mi-e cam foame, ma duc sa-mi iau iau o placinta. Mi-e frica de un sevraj 😉

    Asterix

    August 7, 2009 at 09:23

  8. Buna dimineata !
    Eu n-am inteles daca la patiserie au savarine sau numai saratele ?

    KingSnake

    August 7, 2009 at 11:16

  9. Neata! 🙂

    ca fapt divers: suntem vecini, ha?
    inapoi la afaceri: fetele nu’s livrate in produse patiserie! nu in toate. e un fel de ruleta ruseasca. nu stii la ce merdenea se scoala…pofta de mancare.

    sa le spui baetilor de la spalatorie sa’si vanda bmw-urile si sa’si ieie loagane, ca asa scapa de fetele ce vor produse. :mrgreen:

    Sangerica

    August 7, 2009 at 11:26

  10. poi io dacă’s într’o uşoară dietă(că’i dricu verii)…..ce’aş putea păpa la patiserie,mă tei??
    Bună dis-d’amiază!

    Lori

    August 7, 2009 at 13:17

  11. Neata ! 🙂
    Buna gluma cu pieptenele .
    Cat despre patiserie … daca aia coc si rascoc niscaiva prafuri albe, ha ?

    Joaninha

    August 7, 2009 at 14:44

  12. 😀
    Mda, e interesant ce-ai scris tu acolo.
    Buna ziua, ca n-am zis…

    IndigoBird

    August 7, 2009 at 16:51

  13. Bineinteles ca trebuie intotdeauna sa se gaseasca cineva sa zica ceva despre un pieptene…

    Asterix

    August 7, 2009 at 16:53

  14. Cardinale, nu te necaji, palaria ta e grozava! Si nu se zareste ce are sub ea, asa ca nu tre’i sa te superi din motive de pieptene… „E” invidiosi unii pe „jobenul” lu’matale, d’aia dau la tibii. 😀
    (acu pe bune, e adorabil motanul ala de la avatarul tau, serios!)

    IndigoBird

    August 7, 2009 at 17:30

  15. Buna dimineata! 🙂

    In fapt, obiectul pentru par este cheia povestii 😆

    teiucul

    August 7, 2009 at 19:13

  16. Pai zi-o. Pe cheie. Explica-mi ca io’s cam blonda momentan. (Si nu numai!) Fa-mi o schema. (Hai ca ai o minge perfecta la fileu!)

    IndigoBird

    August 7, 2009 at 19:44

  17. Ei, hai, ca-s generoasa azi. Nici avataru’ lu’ sburlea n’arata rau. Motanu’ broscoi si motanu’ cardinal. Cotoi cu prestanta. (nu’s ironica! Si oricum, daca va vine vreun gand de vanatoare pe motiv de „ne iei la traiasca republica, aaa??!”, pasaruica indigo face fal-fal si-si ia zborul spre alte zari…) Glumesc. 😀

    IndigoBird

    August 7, 2009 at 19:48

  18. No lasama. Ce chestie. Esti sigur? Nu zic ca din cauza ca se poate sa fi facut o eroare, ca oameni suntem cu toti si ce e omenesc nu e rusinos. Sau cum se zice.

    dadatroll

    August 7, 2009 at 19:55

  19. Viata e greu si fiecare tre sa traiasca! 😛
    Ashe ca nu-ti mai pune intrebari, ca vaz ca suferi de scenarita. 😛

    Ada

    August 9, 2009 at 16:29

  20. Domnuuuuu’ nu gasesti pieptenele?

    Asterix

    August 10, 2009 at 16:26

  21. O fi fugit cu cantareata cheala. Daca tot nu mai are dinti… 😉

    IndigoBird

    August 10, 2009 at 20:55

  22. teiu’i mare detectiv.Nu se dă bătut pân’ nu află care’i treaba cu patiseria…..
    Bună noapte!!

    Lori

    August 10, 2009 at 23:26

  23. Sara buna!
    Dubioasa patiseria aia..eu ma intreb oare ce se intampla cu strudele alea de mere daca nu le cumpara nimeni..

    marmotica

    August 11, 2009 at 00:07

  24. Hmmm, se pare ca mr.Colombo a parasit „locul crimei” pentru o vreme. E preocupat de cercetari la distanta. Nu conteaza, mereu revine, cu degetul la tampla, semn ca tocmai si-a amintit ceva.
    Vorba unui clasic in viata, care stie el ce stie cand scrie: „El ridica din umeri si pleaca: „intotdeauna ne intalnim…””
    Si dupa aceasta notita, care adanceste misterul,tesand intrigi neasteptate pana acum, o sa fiu banuita ca joc rolul tipei in negru, de respira greu si era…”tac’su”. 😀

    IndigoBird

    August 11, 2009 at 08:57

  25. 🙂
    Cre’că teiu frământă de zor la gogoşi….cu ce le’o fi umplând??

    Lori

    August 11, 2009 at 11:46

  26. …cu aer de munte, daca e sa ne luam dupa urmatoarea insemnare.

    IndigoBird

    August 11, 2009 at 13:14


Lasă un răspuns

