Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Insula Gunoierilor – You have new mail

with 13 comments

Remember this? https://teiucul.wordpress.com/2009/05/15/insula-gunoierilor-end-adica-incepem/ Ete ca i-a venit sorocul. Asa ca am o rugaminte mare pentru cei care se simt vinovati de voie buna: va rog sa-mi raspundeti asap la mesajul proaspat trimis, respectiv primit de voi.

Trebuie sa ne organizam nitel 😉 Hai libi! AMR putin de tot…

Written by Teiucul

August 4, 2009 la 13:46

Publicat în Hobby

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ete ca mie nu mi-ai trimis mail 🙂 E vorba de gunoiereala de la Moieciu? Daca da, daca nu, let me know 🙂

    Marius

    August 4, 2009 at 13:55

  2. Salut Marius! Da, despre asta e vorba. Toata informatia a fost publica si s-a aflat aci, pe blog… Te batea un gand?

    teiucul

    August 4, 2009 at 14:14

  3. ‘neata !
    Auzi, tu sa nu ne faci pe noi libi, da ? 😆

    Joaninha

    August 4, 2009 at 15:27

  4. 😆

    teiucul

    August 4, 2009 at 15:32

  5. Poi, cam da … In functie de detalii ma cam batea un gand. Desigur, daca ma primiti. Mi-a scapat cumva postul respectiv. Poate-l gasesc sau poate ma redirectionezi tu catre el. Sau ce trebuia sa se intample prin mai se intampla in august?

    Marius

    August 4, 2009 at 18:20

  6. Alooooooooooo… io n-am primit nimic. Nimic nimicuta.

    Asterix

    August 4, 2009 at 18:23

  7. Cardinale, am re-transmis pe yahoo. Primul a fost dat pe gmail si am impresia ca egzista ceva probleme

    teiucul

    August 4, 2009 at 18:46

  8. Marius, povestea e veche tare, uite-o aci: https://teiucul.wordpress.com/2009/04/30/wake-up-call/

    Din pacate, ma tem ca acum e tarziu tare pentru modificari. Totusi, arunca-ti o privire rogu-te si daca esti hotarat, imposibil sa nu reusim noi o scamatorie sau ceva. Sper 🙂

    teiucul

    August 4, 2009 at 18:52

  9. La ce ora sa va trezim duminica dimineata ? 😀

    Pe la 7 asa e bine ? 😈

    KingSnake

    August 4, 2009 at 23:21

  10. Asa tarziu? 😯

    teiucul

    August 4, 2009 at 23:24

  11. Doar daca ne cinti 😆

    Asterix

    August 4, 2009 at 23:29

  12. munteeeeeee, doar ce m-am intors… sper sa impartim o gura de aer de moeciu! e cam greu, da’ nu imposibil… drept urmare, in cazul in care bate cineva in geam pe la 12 noaptea sunt eu, sa-mi rezervati presul din fatza usii ca acolo dorm daca e nevoie 🙂

    crocoditza

    August 5, 2009 at 09:26

  13. Croco, tu sa ajungi, ca restul le-om descurca noi 🙂

    teiucul

    August 5, 2009 at 23:32


Lasă un răspuns

