Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Inapoi in viitor

with 12 comments

Zisei ca daca tot m-am apucat sa scriu despre fitzologie, e cazul sa ma mai pun si eu la curent, sa mai ies prin citadela obscura. Nu de alta dar ultima oara cand am facut-o, alergam dupa un hidrant cand a aparut unul cu o friptura flambata.

M-am igienizat, vorba Cardinalului, m-am ferchezuit, mi-am dat cu sclipici in peruca, mi-am fixat mai bine proteza si m-am asezat. Pe canapea, asteptand sa-mi sune telefonul. Ca sa am ocazia sa spun: si unde vrei sa ne vedem la o cafea? Si cum vorba cu „ai grija ce-ti doresti, ca e posibil sa ti se intample” nu a fost zisa de vreun prost, iata ca s-a ptrecut minunea. O zi, trei cafenele, doi ochi beliti cat farfuriile de la atata cofeina si 5 milioane de tipuri de fitze fi figuri. Pe genul ca nici nu mai atingeau scaunul cu funduletul de atatea par…tonuri. Sa le insiruim dara in ordine cronologica.

Matineul a fost savurat alaturi de multi pliznoti corporatisti. Care se relaxau la o boaba macinata in buricul targului, la o cafenea celebra prin strainataturi mai ales, tragand adanc o tona de noxe pe nasucurile lor fine. Caci unde sa stai daca nu la shushea? Acolo am fost concentrat si chiar extrem de atent la interlocutorii mei. Chiar daca atmosfera era una de plaja: sandalute, in, sutieneless ori chilotiless. Deh, o fi la moda. Dar asa dimineata? Pe alocuri, am observat si noile ghetute/sandalute/cizmulite ciucurizate. Am reactionat, am empatizat ba chiar am si avut niste pareri. Chiar daca impertinente. Totul a fost in regula pana a venit el. Unul francofon, gen: Pronto! Da mama, am luat pachetelul cu mancarica. M-a salutat din varful degetelor si a aratat spre bricheta intrebandu-ma daca poate. Si a putut mult. Caci a plecat cu amnarul prorpiu, luat pe inventar. Cand s-a rasculat plamanul, m-am ridicat si am mers la masa lui. Am aratat spre pahar si l-am intrebat daca pot. Nu intelesese asa ca i-am luat bricheta si i-am facut si eu din buze.

Din buric, ajunsei in ombilic. Adicatelea si mai central, daca se putea. In fapt, eu cred ca si cafenelele sint clasificate pe bresle. Daca prima era populata si copulata de liber profesionisti si angajati, astalalta era plina de investitori. Tot la sosea, da ce sosea mai nene. Usor in lumea mea, am facut si eu greseala de a ma aseza la una din mesele de afara, in ideea ca ma voi vedea mai lesne cu persoana ce urma sa soseasca. Instantaneu am auzit maraituri in jurul meu. Care jurul meu era sufocant de aproape, caci asa se cade, am bagat de sama. Am luat si eu o apa ca saracul ce sta in soare la 33 de grade si am inceput sa ma gandesc ce dracu aveau aia. Pai in primul rand, aveau uniforma. Tricouri Lacoste. Roz ori negre si musai cu gulerele ridicate. Aia care nu fumau trabuc, aveau pipa. In care eu banui ca suflau ca nu mi-au dat impresia ca ar pricepe prea tare cum se foloseste. M-au masurat din cap pana in picioare si au scrasnit din dinti. Nu eram in standardele rasei. Pana si chelnerului i-a luat ceva timp pana sa ma observe. Asa e cand esti mic si nu ajungi sa te urci pe scaun.

Incepusem sa ma relaxez si sa ma distrez de-a binelea. Ajunsesem chiar sa-mi doresc sa mai intarzie tanara, stiam ce urma sa se intample. Asa ca am inceput sa ma uit la salonul auto din fata locasului de cult. Deci, nu mai e fitza sa ai autoturism, nu e bio dupa cum ar spune iubitorii de roz si negru. Mai toti si-au tras ATV-uri din alea noi. Galbene. Cu doua roti in fata si una in spate, habar nu am cum se numesc dar vad din ce in ce mai multe si pe strada. Apoi, cred cu tarie ca aia habar nu au ce animalut e creatura verde de pe tricourile lor. Oare cum ar fi fost daca le-as fi spus ca e vorba de shell intr-o reprezentare minimala, in fapt o puma stilizata intr-un clasic stil frantuzesc? Pariez ca m-ar fi crezut. Caci dialogurile erau cam asa:

– Auzi ba, stii cat avea Jmecherescu cu pasatu’ atunci cand l-a oprit garda?

– Ha? Ia zi ba!

– 275 frate! Mergea la actiune

– Hahahahahahaaaa, jmecher frate…

Si eu zic, mai ales ca a rupt vitezometru’ in doua: http://www.auto123.com/ArtImages/104412/2009-vw-passat-wagon-002.jpg . Dupa alte zeci de cafele si ape si limonade, am plecat agale spre o merdenea. Si ma gandeam cat de adevarata e vorba: fara poezie, viata e pustiu! Data viitoare merg in slapi si-mi pictez o iguana pe tricou, sigur bag frica in trabucari. Doar o sa fie mai mare decat croco cel mic.

Written by Teiucul

Iulie 29, 2009 la 00:15

Publicat în Insemnari Ironice

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce slapi, iti dau eu niste papuci. Din plastic. Turnati. Verzi. Am si sosete pe stoc. 3/4.

    Asterix

    Iulie 29, 2009 at 00:31

  2. S-a facut! Ii bag in sedinta. Or sa dea iama in stocurile lui jimi ciuciu. Asta e un jucator local, var al lui Albu 😆

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 00:56

  3. ce jmecher, frate! ai avut o zi uber cool, foarte tru, presupun. 😀

    Mada

    Iulie 29, 2009 at 01:00

  4. Da, da, fara poezie viata e pustiu! 😆

    Cred ca ti-a agresat si tie retina acelasi stil de incaltaminte care mi-a strepezit mie dintii.

    Dar na… te pui cu te-ncurci, te-mpiedici si cazi?! 😛

    Ada

    Iulie 29, 2009 at 10:05

  5. sa traiesti! 🙂
    am si io o pipa p’acasa…din plastic. da’ nu’ti dai seama de asta, ca imita destul de bine lemnu’. o sa dai clasa cu ea. mai ales daca o sa pui nitel tutun (nu mult ca se topeste) in loc de lichid de bule.

    ce cafea bausi? data viitoare sa te duci cu naut, dai clasa. si cu asta. vorba lu’ Mada: o sa fii foarte tru. 😀

    Sangerica

    Iulie 29, 2009 at 10:06

  6. Apropos de trendu` cu crocodilu` :
    Doi tigani se duc in excursie in Egipt. In prima zi viziteaza piramidele, cheltuiesc toti banii, de aceea dorm peste noapte pe malul Nilului. Pana dimineata pe unu’ il inghite un crocodil pana la gat. Se trezeste celalalt si striga:
    – Manca-ti-as !!! De unde p*** mea ai tu sac de dormit Lacoste?!

    Monique

    Iulie 29, 2009 at 12:42

  7. 😆

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 12:45

  8. 😆 Dracu te puse sa iesi in jungla 😆

    metalshrine

    Iulie 29, 2009 at 12:53

  9. Adica lumea ma tine pe piept, nu? La inima… of… cat ma iubeste lumea si eu nu stiu sa apreciez 😀
    Doar aseara ma revoltam ca nu ii mai suport pe astia cu tricouri polo si cu gulerele ridicate.

    crocoditza

    Iulie 29, 2009 at 16:57

  10. io mă primenesc fix ca udroaica 😆 oare’s tru??
    Ziua bună!

    lori

    Iulie 29, 2009 at 17:31

  11. Hai cu neata!

    Ada, m-au teminat psihic incaltarile alea

    Sangerica, m-ai citit. Data viitoare cer nechezol 😆

    Lori, esti tru de ua cab 😉

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 19:55

  12. Hai neatza !
    Ce stii tu, mai teiucule, are vitezometru tunat …

    KingSnake

    Iulie 30, 2009 at 15:04


Lasă un răspuns

