Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Special pentru tine! IB

with 41 comments

“Stretching intelectual – mic indrumar pentru atenuarea rigiditatii in gandire si a inflexibilitatii atitudinale”. Nescrisa. Inca.
Promit sa o scriu eu, dupa ce voi citi Gramatica de clasa a-II-a, fireste! Sau inainte, ca sa nu lipsesc pe nimeni de placerea unor comentarii savuroase.

Din cele de mai sus, intelesei ca avem ceva de impartit. Pentru ca mi se pare si mie ca discutiile de gen nu-si au locul in sufrageria lui Dono, iata ce iti propun:

Sa ne scriem of-ul pe mail. Adresa mea e si p’aci: sburlea@yahoo.com

Sa ne conversam folosind cea mai tare inventie a secolului – messenger-ul.

Sa ne auzim la telefon. Daca esti ok, iti trimit numarul via email.

Sa discutam in public. Dar nu la Dono. Ci aici, in camera mea obscura.

Tu alegi! Dar vreau sa ma lamuresc si eu caci nu vad rostul continuarii controversei in maniera de pana acum.

LE: IB vine de la IndigoBird. Multam’ Julianne!

Written by Teiucul

Iulie 28, 2009 la 22:54

Publicat în Insemnari Elucubrante

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. De unde pot achizitiona si eu un abonament?

    Asterix

    Iulie 28, 2009 at 23:22

  2. Pen’ce?

    teiucul

    Iulie 28, 2009 at 23:26

  3. Pentru tenisul asta. Nu cred ca am o a doua sansa in viata sa vad aemenea competitoare.

    Asterix

    Iulie 28, 2009 at 23:29

  4. Hei!Lasă ariceala şi scrie o sburlească să ne delectăm cu toţii
    Gata!Nu’ţi stă bine bosumflat
    😀
    E târziu,mâine văd şi eu comentariile zilelor din urmă la Dono.
    Odihneşte’te,noapte bună!

    lori

    Iulie 28, 2009 at 23:40

  5. Buna dimineata!

    Acum am citit aceasta insemnare si regret neintelegerea. Te rog sa accepti scuzele mele pentru tot ce te-a deranjat din ceea ce-am spus de-a lungul timpului. Te asigur ca arareori am avut intentii malitioase, iar majoritatea interventiilor mele se voiau glume nevinovate. Contextul, felul in care ne percepem reciproc si care-vad bine, e distorsionat!, precum si faptul ca Dono a sters selectiv notitele, a dus la o situatie care ma aseaza pe mine intr-o postura jenanta. Una in care intentiilor mele li se atribuie un sens ignobil.
    Departe de mine ideea sa dau cuiva vreo lectie, sau sa demonstrez ceva de natura „concurentiala” intre noi, asa cum am mai spus. Mi se pare ridicola ipoteza, ce naiba am avea de impartit??!!
    Sincer, insa, consider ca exista o anume incompatibilitate intre mine si comunitatea voastra, de aceea ma retrag fara rezerve si pun capat oricarui fel de interactiune, de aici sau de pe site-urile pe care le frecventati. La ce bun sa tot stam sa ne justificam pentru intentii pe care nu le-am avut, sau sa primesc reprosuri cum ca as „destabiliza”, ca prezenta mea viciaza atmosfera. Desigur, asta doar cand ripostez, caci atunci cand sunt tinta ironiilor nejustificate, nu se mai contabilizeaza. 😀 Dar… noi sa fim sanatosi!

    Va doresc numai bine!

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 10:31

  6. Servus IB! Si multam’ de raspuns.

    Cu voia ta, am sa continui aici discutia inceputa. Inainte de toate, zau ca nu e cazul sa-ti ceri scuze in vreun fel fata de mine. Ma stiu prea bine cat is de capos si cat de greu imi pilesc coltii. Te mai rog sa fii sigura ca nu m-ai necajit cu absolut nimic. Daca viceversa e valabila, is io dator cu o plecare a capului in semn de iertare. Cat despre stersul selectiv al notitelor, pot sa scriu aci doar ce cred eu, nu-mi permit sa vorbesc in locul lui Dono: banui ca singurul motiv pentru care a facut-o a fost doar acela de a mentine o armonie atat de greu castigata de-a lungul vremii. O spun pentru ca una din stergeri a fost si in dreptul meu. E drept ca fusesem malitios si o meritam.

    Bun, merg mai departe. Da-mi voie sa nu cred nici macar o secunda in incompatibilitatea ta cu_comunitatea. Nu e comunitatea „noastra”, e pur si simplu o comunitate. Cel mult poate fi a lui Dono, caci in jurul lui s-a creat. Mai mult decat atat, stiu sigur ca-s multi oameni care te aprecieaza cu adevarat. Printre ei ma aflu si eu iar cuvintele la ordinea zilei cand vine vorba de tine, contin obligatoriu inteligenta.

    Ca atare, personal mi-ar parea rau sa iei asa o decizie radicala. Dar tu stii cel mai bine cum esti cel mai ok.

    Toate cele bune si sper sa te vaz curand 🙂

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 11:00

  7. Neataaaa
    Eu tot sunt in ceata!
    Ce s-a intamplat?

    crocoditza

    Iulie 29, 2009 at 11:12

  8. Croco, nimic care sa merite sa fie despicat in 14.

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 11:14

  9. Ntz… Nu-mi place. Nu se lasa cu lovituri sub centura? Nu se lasa cu singe?
    Imi placeti la nebunie amindoi, dar vroiam si eu o mica paruiala.
    Ma duc pe strazi, acolo sigur vad vreuna 😆

    Asterix

    Iulie 29, 2009 at 12:00

  10. Of of,mai mai…ce dreaq v-a apucat?Parca eram o comunitate frumoasa,unde intepaturile nu-si aveau locul,nimeni nu trebuia sa-si demonstreze nimic lui sau altcuiva,ne distram si ne hahaiam…
    IB, fa bine si apari la o gunoiareala de-a noastra si atunci ai sa vezi cu alti ochi toti oamenii de aici.Si eu am avut rezerve fata de cateva persoane din gasca,dar cand i-am conoscut personal au fost mai mult decat ok.
    Va salut si va pupacesc pe aceasta cale 🙂

    Monique

    Iulie 29, 2009 at 12:34

  11. Monique zice foarte bine. Tre sa va vedeti face-to-face dar sa stim si noi, da? Si cat o costa biletul mai vedem dar spectacolul nu trebuie pierdut! 😆

    metalshrine

    Iulie 29, 2009 at 12:54

  12. Apropo, IB. Asta era ultima varianta, sa-ti propun sa ne vedem la o cafea sau la un suc. Da’ imi fu jena sa repet invitatia 😉

    teiucul

    Iulie 29, 2009 at 13:25

  13. ‘neata!
    Pentru ca tot ati deschis subiectul asta, as vrea, cu voia dvs, sa-mi exprim o constatare.Si ma adresez direct „lui” IB:

    IB, te-ai schimbat.
    Candva comentariile tale aveau savoare, le citeam cu placere si interes, aduceau echilibrul si intelepciunea de care era nevoie la un moment dat pe blog.
    Am fost printre cei ce s-au bucurat de revenirea ta printre comentatori, insa, marturisesc, am ramas oarecum dezamagita, pentru ca ai devenit usor acida, ironica, arunci cuvintele ca si cum nu ti-ar pasa de cei din jur.Esti si nu esti tu.
    Nu stiu daca realizezi asta, insa impresia pe care o lasi, voit sau nu, nu-ti este deloc favorabila.

    Este perceptia mea in ceea ce te priveste, poate-i eronata si distorsionata, caz in care te rog a ma ierta.

    faranume

    Iulie 29, 2009 at 13:27

  14. Pasaruica, imi pare rau daca „stergerile” mele te-au defavorizat. Nu intentionam, dimpotriva, am incercat sa sterg ceea ce nu-ti servea neaparat. Usa blogului meu – care niciodata nu a fost doar al meu ci si al vostru in egala masura – ti-e in continuare deschisa.

    dono

    Iulie 29, 2009 at 13:35

  15. Raspund mintenas, dar am avut putina treaba. Acum…

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 14:31

  16. Scuzeeeee, mii de scuze! Am avut de rezolvat o neprevazuta…
    Asa…unde ramasesem? Aha, la:

    @Sburlea:“Te mai rog sa fii sigura ca nu m-ai necajit cu absolut nimic. Daca viceversa e valabila, is io dator cu o plecare a capului in semn de iertare.”

    Este evident ca a fost o neintelegere, pentru ca am afirmat de atunci ca e in regula. Ceea ce nu am priceput si recunosc ca m-a deranjat, a fost atacul repetat asupra Mirelei. Din pricina asta am intervenit. Cumva, imi parea rau. Vazand insistentele voastre, incepusem sa ma simt solidara cu ea. Ma intrebam: “oare mie ce mi-ar fi facut daca nu ma facea D-zeu asa buna de melitza si coltoasa?”
    Apoi, cum fac mai mereu, am dat-o pe gluma si am presupus ca am depasit cu totii acest moment.

    “Mai mult decat atat, stiu sigur ca-s multi oameni care te aprecieaza cu adevarat. Printre ei ma aflu si eu iar cuvintele la ordinea zilei cand vine vorba de tine, contin obligatoriu inteligenta.”

    Iti multumesc. E reciproc sentimentul. Vreau sa spun ca, desi nu fac diferente intre oameni, fireste ca prefer sa frecventez comunitatile unde am ocazia sa invat, sa aflu chestii noi si interesante si chiar sa fiu provocata sa gandesc. E necesara o permanenta stimulare intelectuala, altfel ne coclim de atata banalitate!
    Asa ca, si aici indraznesc sa spun ca suntem congruenti.

    “Apropo, IB. Asta era ultima varianta, sa-ti propun sa ne vedem la o cafea sau la un suc. Da’ imi fu jena sa repet invitatia”
    Sburlea, eu m-am inrosit deja (glumesc!). Ramane pe tapet, multumesc de invitatie. Momentan sa vedem ce apasari mai avem si apoi…

    @Monique, multumesc, promit ca o sa ma gandesc cu toata seriozitatea la eventualitatea revenirii in sufrageria lui Dono.Si nu pentru ca astept sa mai fiu rugata, ci pentru ca inainte trebuie sa-mi fac mie ordine in ganduri.

    @faranume: “IB, te-ai schimbat. … am ramas oarecum dezamagita, pentru ca ai devenit usor acida, ironica, arunci cuvintele ca si cum nu ti-ar pasa de cei din jur.”
    Recunosc cu mana pe inima ca ai dreptate. As vrea sa-mi gasesc scuze (de fapt le gasesc, dar asta nu-mi da vreun titlu de glorie!) insa e inutil. Poate ca ultimii doi ani din viata mea m-au marcat prea rau si sunt acrita de mine, de viata mea, de oamenii in care am crezut, pe care i-am iertat de prea multe ori si care n-au incetat sa ma raneasca. Din aceasta cauza mi-am croit un soi de armura cu tepi. Imi pasa inca de oameni, uneori mi se rupe sufletul cand vad si inteleg anumite lucruri, dar afisez o alta fata. Consider-o drept o modalitate naturala de autoaparare. O sa-mi treaca…
    Ai vazut pasarica aia mov, mare si bleaga din clipul postat la Dono? Ei, cam asa sunt si eu. 😀 Am ras cu lacrimi cand am vazut clipul ala. Din nefericire, zici ca a fost facut pentru mine. Pe unde ma duc, am parte de tot felul de abordari: ba sunt respinsa ca fac pe desteapta(!!), ba sunt ironizata ca-s prea “bleaga” si nu ripostez. Daca totusi o fac…SOC! Nimeni nu ma mai place. Te cred, era mai fain cand taceam si inghiteam galusca. Stii, atunci cand nu dai o replica la vreme, lumea crede ca nu poti s-o faci, nu ca bunul tau simt te impiedica sa platesti cu aceeasi moneda. In fine, cum spuneam, la un moment dat o sa-mi revin. Trebuie s-o fac. Pentru sufletul meu, daca nu pentru altceva.
    Multumesc pentru sinceritate!

    @Dono: “Pasaruica, imi pare rau daca “stergerile” mele te-au defavorizat. Nu intentionam, dimpotriva, am incercat sa sterg ceea ce nu-ti servea neaparat. Usa blogului meu – care niciodata nu a fost doar al meu ci si al vostru in egala masura – ti-e in continuare deschisa.”
    Dono, stiu ca n-ai vrut sa faci ceva neplacut mie, dar stergand postul precedent, cel care ii apartinea lui Sburlea, postul meu a ramas precum nuca in pereche. Ele corelau, ca sa zic asa. Oricum, nu m-a afectat optiunea ta, pentru ca ceea ce fusese de spus…se spusese.
    Tin insa sa-ti multumesc pentru indelungata ta toleranta la prostiile mele si, mai ales, pentru momentele de amuzament si incantare pe care mi le-ai oferit in multe din zilele mohorate pe care le-am avut. Nici n-ai idee cat a contat…
    Noah, cam asta-i!

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 20:53

  17. Nu mai astept. Plec la o bicicleala. Scurta.

    Asterix

    Iulie 29, 2009 at 20:53

  18. Telepatia 😆

    Asterix

    Iulie 29, 2009 at 20:55

  19. Mda. Lasa, stim noi, ai vrut sa scapi de bicicleta si acum ai si motivul! (glumeeeescccc!)

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 20:57

  20. Noah, cam asta-i!
    Deci sint foarte amarit. Ma repet, nu tu muscaturi de jugulara, nu tu faulturi, nu tu singe.
    Plec la bicicleala 😉

    Asterix

    Iulie 29, 2009 at 21:03

  21. Bine, o vorbesc cu Sburlea si – daca e de acord – mimam un meci de…cum ii zice? Wrestling? N-am putea sa te vedem asa…necajit, nu?! 😀

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 21:07

  22. erata „o sa vorbesc”

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 21:08

  23. Reclamatie:
    IB, eu nu comentez de regula, dar citesc cam peste tot. Din pacate nu se mai poate citi blogul tau. Ai de gand sa faci ceva in legatura cu asta?

    Amia

    Iulie 29, 2009 at 21:20

  24. Mda, asa fac, recunosc! Cand ma apuca – sterg tot, rad tot, arunc si ce trebuie si ce nu trebuie… Ce vrei, cica as avea ceva sange meridional si de aia sunt cam impulsiva. 😀
    Momentan nu prea ai ce citi, asa ca nu-i vreo pierdere. Am sters cam 90 % din inregistrari…

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 21:23

  25. 😀 Ce naroada mi-s! Acum am vazut ce-am scris: „postul meu a ramas precum nuca in pereche”. Am vrut sa spun „precum nuca in perete”. Mda…

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 21:28

  26. Bicicleala? Cine, unde cum?

    metalshrine

    Iulie 29, 2009 at 21:58

  27. gata, am dat liber la blog. Da’ nu’sh cat o sa ma tina…

    IndigoBird

    Iulie 29, 2009 at 22:16

  28. Oooo,nimic mai frumos pe lumea asta!
    Totul e bine când se termină astfel. Sburlea şi Indigo la cafă 🙂
    Eu filmez împăcăciunea!

    lori

    Iulie 29, 2009 at 22:24

  29. Bună seara stimată domnişoară!Misterioasă domnişoară!Cu deosebită admiraţie 🙂

    lori

    Iulie 29, 2009 at 22:29

  30. Hop si io! IB, nu-mi ramane decat sa-ti multumesc pentru deschidere, sinceritate si acceptare a propunerii de a rezolva neintelegerile. De asemenea, multam’ de aprecieri.

    Repet ce am spus si mai devreme, sper sa ne revedem curand si zambind din toata inima, in sufrageria lui Dono 😉 Cat despre cafea, nu scapi tu asa usor 🙂

    teiucul

    Iulie 30, 2009 at 01:13

  31. Uite cine nu are somn! Buna seara!

    metalshrine

    Iulie 30, 2009 at 01:23

  32. Sa traiesti! Dar dvs? Io ma inteleg, is SSburlea doar 😆

    teiucul

    Iulie 30, 2009 at 01:42

  33. Si eu ma inteleg. Cu toata lumea, cred. 😆

    metalshrine

    Iulie 30, 2009 at 02:02

  34. IB, as ajuta, dar nu vad cum altfel, decat printr-un gand bun.
    Si-s optimista, am toata increderea ca vei reusi.

    faranume

    Iulie 30, 2009 at 11:48

  35. Neatza, la toata lumea! Ia sa vedem…

    @lori: da, e frumos cand oamenii ingroapa securea razboiului. Iti sunt datoare cu doua precizari: 1. sunt „putin” maritata (chestia cu „putin” nu e o gluma.Cei care il frecventau pe Dono acum un an probabil ca stiu o parte din tarasenie), deci treaba cu domnisoara e…incantatoare, dar neadevarata. Cea de-a doua lamurire: „impacaciunea” e doar un pretext de conversatie, pentru ca, din cate vad, eu si cu Sburlea nu ne-am certat, nu?! 😀
    In rest, ma simt onorata si-ti multumesc pentru aprecieri.

    @Sburlea: „Hop si io! IB”…asta a fost…teribil de amuzanta. Noah, bine ca ai venit, ca doar esti la tine pe blog! 😀
    In privinta cafelei…nu ma simt amenintata, chiar daca asa se doreste comentariul tau. 😀
    Adica, de obicei am tensiunea cam mica si chiar e recomandat sa consum cafea (Ioi, n-ai vrea sa stii cum fac dimineata! Zici ca-s teleghidata, pana iau prima gura de cafea. Parca-s un robotel programat anapoda…nici ochii nu-i pot tine deschisi). Totusi, sa nu anticipam… 😉

    @faranume: si eu sper sa reusesc, multumesc de bunele intentii. Presupun ca „revenirea” mea tine mai mult de propria-mi persoana. Deh, eu am stricat, io tre’i s-o repar! Insa imi prinde bine sa stiu ca exista oameni gata sa-mi intinda o mana. Imi da curaj si speranta ca voi avea, la nevoie, cu cine sa ma sfatuiesc si asta conteaza!

    IndigoBird

    Iulie 30, 2009 at 13:30

  36. Si acum sa dam o tura si pe la Dono, ca l-am cam sarit randul si nu se face. Doar ne e drag tuturor, nu?!

    IndigoBird

    Iulie 30, 2009 at 13:33

  37. Neata IB! Ma bucur sa te regasesc in buna dispozitie 🙂

    teiucul

    Iulie 30, 2009 at 13:50

  38. Neata, Teiucule, sunt pe cale sa halesc juma de Pamant, de atata buna dispozitie ce am. Pfiu!

    IndigoBird

    Iulie 30, 2009 at 22:09

  39. Bună noapte!
    Nimic nou,tei?! dormi da’ fă bine si sforăie mai încet! 🙂

    lori

    Iulie 30, 2009 at 23:06

  40. @IB am recuperat sute de comentarii şi vreau să’ţi zic de ‘eşecul’ tău….nu ţi’a ieşit 🙂
    Ori sunt eu un mare psiholog !
    Am simţit că eşti o persoană sensibilă,sinceră,deosebită!
    Contează pe prietenia mea!.
    🙂

    lori

    Iulie 30, 2009 at 23:22

  41. Offf, Lori, gentiletea ta ma pune in mare incurcatura. Hai sa spunem doar ca imi doresc sa fiu asa cum spui. Si ca incerc, dar precum vezi, nu prea imi iese mereu. Daca as fi reusit pana acum, probabil ca ultimii 2-3 ani din viata mea ar fi fost altfel.
    Multumesc inca odata pentru aprecieri si, mai ales, pentru prietenia ta. As mânia pe Dumnezeu daca as nega vreodata ajutorul incomensurabil oferit de oamenii din preajma mea, daca as ignora de cate ori m-am sprijinit pe mana intinsa de un prieten, sau de cate ori ei au fost cei care mi-au sters lacrimile. Si mai cred ca nu-s pe lumea asta destule cuvinte ca sa le pot multumi. Si nici suficiente gesturi prin care sa-mi manifest recunostinta. Dar, sa nu fim nedrepti, ca si ceilalti, cei care m-au ranit, m-au invatat cateceva.
    Hai ca devin patetica, dar azi am o multime de motive (am citit postul induiosator al lui Dono, am citit cuvintele tale frumoase si, in plus, e ultima zi de munca a unei colege care si-a gasit un job mai bun). Ori, toate astea mi-au adus lacrimi in ochi.

    O zi minunata!

    PS Scuze, uitasem sa zic: sunt convinsa ca ai abilitati de psiholog!

    IndigoBird

    Iulie 31, 2009 at 10:59


Lasă un răspuns

