Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Mo(n)tan

with 22 comments

Si se facea ca se crapa de ziua. Orbecaiam prin curte, frecandu-ma la ochi si cautand o gura de cafea, cu disperarea unui calator ratacit in desert. In drumul spre foisor, m-am lovit de hamac. Era ocupat de un fericit. Care sorbea cu nesat din licoarea magica. Am plescait nemultumit si m-am mai plimbat vreo doi pasi. Usa magaziei era deschisa. Pe jos, am zarit un sac rosu… Era un iglu. Iglu-ul.

M-am uitat mai atent si am zarit cum pe acolo se dezvaluia o alta lume. Aceeasi lume. Din alte vremuri. Zaream creasta Fagarasului in August. Cortul prins de marginea rucsacului cu_cadru. Oalele zanganind izbindu-se de casca. Bocancii atarnand agatati de siretele ude. Mirosul ierbii. Savoarea ploii si mersul taras de teama fulgerelor. Intr-un colt, se itea Plaiul Foii cu focurile de tabara. Sau cu bautele din jurul chitarilor. Se auzea Rapa. Si mirosea a conserve incalzite in jar. Printre lemne, suiera un tren. In lumina obscura a diminetii de iulie, geamurile vagoanelor pareau vitralii. Colorate de trupurile adolescente ale unor chiulangii notorii ce se asezasera la beut cu nasul…

Am reusit sa zaresc doar mana ce mi-a intins ceasca. Reveria continua insa parea a avea accente de realitate. Caci ma vedeam la volan. Conducand prin padurea de la Comana. Si umplandu-mi plamanii cu nesat. Cu aerul ala de la doi pasi de casa. Muntele fusese inghitit de apele Neajlovului. Papura si stuful luasera locul brazilor. Cararea pieptisa era acum o poteca din lemne batute alanadala. Aparatul foto se auzea neincetat. Pescarii mormaiau ursuzi, deranjati de prezenta noastra. Am plecat. Am ajuns la drumul apei. Am lasat barca si am impins-o. Apa si-a facut treaba, a desfacut bratele si ne-a plimbat alene…

Bucuresti, criblura, peisaj cotidian si sufocant. De ce? Dar de ce nu? Cort este. Saltea este. Izopren da. Sacii de dormit, da. Primusul e prezent si el. Coarda, carabe, cuie… Mi-e dor de punga de talc. Trebuie sa-mi amintesc de chitara. Imi lipseste respiratia stancii. Precum si trosniturile degetelor. Pana atunci, ar trebui sa-mi musc fizicul mai des la alergaturi nocturne. Curand, curand!

Hai ca mi-am facut pohta!

Written by Teiucul

Iulie 27, 2009 la 23:48

Publicat în Hobby

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. buna dimineataaa, Sburleaa! 😀 😆

    Mada

    Iulie 28, 2009 at 00:27

  2. chiar m-ai facut sa visez la munte, la cat de minunat e sa te trezesti dimineata in aer curat, sa urci pe creste si sa te simti stapanul lumii, sa ajungi in locuri ce par necalcate de oameni, sa nu vorbesti de teama ca ai sa faci sa dispara toata frumusetea locului si sa-ti promiti, cand ajungi acolo SUS, ca vei reveni acolo!

    Buratina1

    Iulie 28, 2009 at 02:52

  3. frumos la Comana… trebuie neaparat sa mergeti la Nikolovo… e la vreo 7 km de Ruse, dar tot asa cu peste, nuferi pe apa, mici balti, podet de lemn de pe un mal pe altul, o padure superba!!!! terasa pe malul lacului (aproape de mal)… am fost saptamana trecuta, dar ne-am plimbat prin padure cu masina, n-am avut tovarasi de drumetii 🙂

    crocoditza

    Iulie 28, 2009 at 08:18

  4. ce frumos! mi-e atat de dor de haladuit prin paduri…

    aA

    Iulie 28, 2009 at 09:22

  5. Foc de tabara, hai, chitari, hai… dar cand am citit si „Rapa”… pfuai, ce amintiri!
    Stiam toate cantecele de drumetie, plecam aproape in fiecare weekend pe munti, era cel putin o chitara cu noi si seara cantam. Ce dor mi-e de vremurile alea!

    Ada

    Iulie 28, 2009 at 10:48

  6. Nu mi-a ramas nici un virf necucerit. Am luat la pas, centimetru cu centimetru, toti muntii. Muntii Dobrogei.

    Asterix

    Iulie 28, 2009 at 10:59

  7. Buna dimineata ! Cineva are nevoie de concediu, hehe 😀

    @Asterix: crap de invidie, fata ! 😆

    Joaninha

    Iulie 28, 2009 at 11:30

  8. Ehee, ce frumos era cand mergeam in grupuri cu oamenii pe Ceahlau si stateam pana seara tarziu la foc de tabara.. amintiri din copilarie teiucule.., frumos !

    Marmotica

    Iulie 28, 2009 at 12:37

  9. ziua buna tuturor visatorilor 🙂
    Asterix, ai adevarate performante in ale urcatului :))

    Buratina1

    Iulie 28, 2009 at 13:05

  10. Hai salut,clasicule!!
    Nu ştiu cum te descurci prin munţi,acum.Colcăie urşii.Te papă cu tot cu_chitară
    😀

    lori

    Iulie 28, 2009 at 13:40

  11. Şi da!Pohtă am şi eu,da’ de mare….de valuri sărate,nisip,ţipete de pescăruşi,scoici.

    lori

    Iulie 28, 2009 at 13:55

  12. Buna ziua. Clubul muntomanilor retrasi la pensie? Am nimerit bine? 😆
    „ar trebui sa-mi musc fizicul mai des” Vezi sa nu te infectezi 😆
    Si mai lasa muntii ca deja ma apuca nebunia si fac vreo traznaie gen plecat cu banii de paine… Si o sa fie vina ta, da? Se stie!
    Inteleg ca toti ati fost candva muntomani. Frumos!

    metalshrine

    Iulie 28, 2009 at 13:55

  13. iaca,tei!te apără metal de sălbăticiuni….nica nu s’apropie de voi 😀

    lori

    Iulie 28, 2009 at 13:59

  14. Da, Lori… Ma apuc eu sa cant la chitara fug vietatile din padure 😆

    metalshrine

    Iulie 28, 2009 at 14:10

  15. ei,na!te scoţi tu cu’n număr tare de acrobaţie….circul din pădure 🙂
    Greier să rămâie sburlea!

    lori

    Iulie 28, 2009 at 15:32

  16. Adica ma vrei in spital cu gatul rupt? Ce acrobatie, mai? Eu sunt greierele!!! Am zis!

    metalshrine

    Iulie 28, 2009 at 16:52

  17. respect !doar că io te văz tigru şi ziceam c’o pui di’un număr cu dresaju’,nu cântatu’
    Să’mi fie cu iertare 😆

    lori

    Iulie 28, 2009 at 18:21

  18. Sara buna! 🙂

    Mda, aci e clubul muntomanilor. Si da, asa e! E nevoie mare de concediu prin cartier. Da nu se poa’, pan la iarna mai e 😉

    teiucul

    Iulie 28, 2009 at 20:27

  19. naseara!
    poate ca totusi nu m-am facut inteles: cei care isi doresc sunt inviatati sa vina in weekendul 7-9 august la si pe negoiu! 😉
    exact asa visez si eu cu ochii deschisi pana weekendul al’lalt…chitare e pregatita, ghetele si rucsacu asemenea…

    horea

    Iulie 28, 2009 at 20:47

  20. Seara Buna
    Io stau la munte si pot sa plec cand vreau pe cate un traseu.Acu mi-e dor,mi-e tare dor de…mare!

    Mihaela

    Iulie 28, 2009 at 22:33

  21. horea. negoiu l-am urcat acum 2 ani, anul asta e in plan omu 😀
    e superb pe negoiu, senzatia pe care o ai cand esti in varful lui e fantastica, a fost greu pt un novice ca mine, dar a meritat fiecare pas facut!

    Buratina1

    Iulie 29, 2009 at 01:54

  22. stiu buratina, am fost anu trecut si eu pe 1 iulie pe negoiu, anu asta in mai pe vf retezat…in 4 iulie pe moldoveanu…si acum iar pe negoiu 😀

    horea

    Iulie 29, 2009 at 20:04


Lasă un răspuns

