Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

D’ale Adei

with 15 comments

Nu stiu daca am apucat sa spun insa eu cred cu tarie ca Ada e maiastra cand vine vorba de asta.  Ma distrez de fiecare data, citind. Are un intreg serial pe tema data, tot felul de cercopiteci cautand te-miri-ce. Si iaca asa, cu gura pana la urechi, dau si eu un ochi prin spatele blogului. Si ce-mi vad ochisorii? 

Astăzi

caută
teiucul
prison break 16 iulie
pliznoti
codul bunelor maniere la pat
dezvirginat singur
dezvirginarea in direct

Ieri

caută
cum are loc dezvirginarea
vreau sa particip la orgii
imi place sa fac clisme
modele de mileuri de macrame
aglutinare
princartier
dono blog
menstruatia in piscina
familia curcubitacee
ciclu menstrual insemnare

 

Breeeeee, nu mai pot. Cred ca am implinit juma de ora de cand rad ca turbatu’, incercand sa-mi imaginez cum arata fiinta careia ii place sa faca niste clisme! Sau pe creatura care a cautat codul bunelor maniere la pat. Jur ca as comenta insa pur si simplu nu pot. In plus, n-as putea sa o concurez pe mentora mea.

Hai ca am plecat sa-mi instalez mircul ca nu mai tine. Pana dimineata imi fac si fo’ douj de conturi pe cartea fetei, pe haifaiv, pe relatii sau felatii.ro sau cum s-o numi. Bonus, ma bag si la poze. Vreau sa ajung pe pitzipoanca!

Written by Teiucul

Iulie 20, 2009 la 22:29

Publicat în Insemnari Ironice

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ce aspiratii ai si tu… te-ai gandit daca ai loc pe pitzipoanca? iti trebuie pile 😀

    crocoditza

    Iulie 20, 2009 at 23:21

  2. Neata!

    Teiucule, si mai urmeaza, astia nu se potolesc! 😆

    Crocoditzo, lasa ca ii trimit eu un mail lu’ Bad Pitzi, ne urmarim pe twitter, asa ca se rezolva. 😛

    Ada

    Iulie 21, 2009 at 10:08

  3. Oare familia curcubitaceelor cunoaste codul bunelor maniere la pat?

    Asterix

    Iulie 21, 2009 at 10:49

  4. Dezvirginat singur cu un membru al familiei curcubitacee.

    Miorlaupufos

    Iulie 21, 2009 at 14:07

  5. Heheheheeeeeeeeee. Membrul cu maniere de pansion 😆

    teiucul

    Iulie 21, 2009 at 15:31

  6. Si, Teiucule, sunt blonda azi… scuza-ma! Iti foarte multumesc pentru compliment! 😀 (desi nu mi-as fi dorit neaparat titlul de maestra in cuvinte gugalite)

    Ada

    Iulie 21, 2009 at 16:27

  7. Nu esti bre maiastra in cuvinte gugalite. Ci in maiestria cu_care le interpretezi 😉

    teiucul

    Iulie 21, 2009 at 16:34

  8. Sarumana, boierule! 😀

    Ada

    Iulie 21, 2009 at 16:54

  9. Cu placere, tanara domnita! 🙂

    teiucul

    Iulie 21, 2009 at 17:34

  10. eeei!voi vă întreceţi în amabilităţi,eu am râs pe moarte…
    Da’ tre să te lupţi cu silueta,mă tei,pentru poze sexy 🙂
    Sa stea şi tanga’ţi cumva….

    lori

    Iulie 21, 2009 at 17:55

  11. deci,zi bună…..Ada,tei piţiponc!!

    lori

    Iulie 21, 2009 at 17:57

  12. Hai buna seara !
    Ce ti-e si cu dezvirginarea asta in modele de mileuri!
    😆

    KingSnake

    Iulie 21, 2009 at 22:48

  13. 😆 😆
    Carre e ala de ii place sa faca clisme ? aoleo teiucule rad in continuu de cand am citit ce minunatii iti aduce nenea gugal 🙂

    Marmotica

    Iulie 21, 2009 at 23:06

  14. Sara buna! Ma gandeam acum sa-mi dau extemporal! O compunere. Din cuvintele de mai sus 😆

    teiucul

    Iulie 21, 2009 at 23:29

  15. Da , ar fi tare interesant sa vedem ce iese 😆

    Marmotica

    Iulie 21, 2009 at 23:33


Lasă un răspuns

