Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Nu e Prison Break. E Presentation Break.

with 23 comments

LE

Cum ar fi, daca am fi liberi cu adevarat? Daca nu am mai fi constransi sa mai respectam conventii… Daca nu ne-am mai impune sa ne incadram in niste norme sociale… Daca nu ne-am mai aseza bariere mentale… Daca nu am mai fi atat de rationali, chipurile… Daca am decide ca putem face orice… Ar fi haos? Sau am fi aruncati la marginea societatii???

Dar societatea cine e? Omul a format societatea? Sau societatea il formeaza pe om?

Ce este omul? Ratiune sau iubire? Exprimate in procente, care ar atarna mai greu in balanta?

Dar daca am alege sa traim astfel in lumea noastra, in lumea fiecaruia dintre noi? Avem o lume? Cine compune lumea noastra? Ce compune lumea noastra? E deschisa oricui, sau bagheta magica e la noi? Bagheta ce deschide usa lumilor noastre…

Cam atat de odihnit sint in scurta pauza…

Written by Teiucul

Iulie 13, 2009 la 12:55

Publicat în Insemnari Ironice

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ce mistoooooo arata!

    Asterix

    Iulie 13, 2009 at 12:56

  2. 😆

    Nu ma certa, Cardinale. Crosetez apa minerala 😉

    teiucul

    Iulie 13, 2009 at 13:05

  3. ce dreacu`…nu vad eu bine sau nu e decat un titlu si atat? 😀

    Monique

    Iulie 13, 2009 at 13:18

  4. Monique, asta e provocarea… Postul asta e din acelasi raft cu hainele imparatului 😆

    teiucul

    Iulie 13, 2009 at 13:22

  5. La agentia unde am lucrat aveam o prezentare sugubeatza. Dupa „what we have” urma „what we don’t have” iar pozulicea era un calndar cu ziua 32 si explicatia „enough days off”

    Miorlaupufos

    Iulie 13, 2009 at 13:27

  6. pffffffffff..m-ai spart!
    In cazul asta nu pot sa spun decat ca aplaud mai ceva ca o foca…super tare articolul! =))

    Monique

    Iulie 13, 2009 at 13:29

  7. Aaa, si la Presentation break de obicei apare careva cu ceai, cafea, ape, sucuri. N-o da de gard acuma, ada beutura

    Miorlaupufos

    Iulie 13, 2009 at 13:29

  8. Monique & Miorlau – m-ati citit 😆

    Articolul este exact despre foci care beau in timpul unei prezentari :mrgreen:

    teiucul

    Iulie 13, 2009 at 13:32

  9. da da…si in sucul ala de mere scapa si tu niste Absolut 😉

    Monique

    Iulie 13, 2009 at 13:33

  10. Tocmai ma pregateam, dupa al doilea clik, sa zbier in birou ca astia iar ne-au lasat fara net. Noroc ca am citit comentariul Monique-i si m-am linistit.

    IndigoBird

    Iulie 13, 2009 at 13:54

  11. Da’ lasa-i neica sa bea. Cu cit sint cu mintea mai ametita de beutura cu atit decizia de a se lucra cu tine este mai aproape ( daca e prezentare de vanzare ). Inseamna ca se simt bine jupinii. Daca e prezentare de raport si status, cu atit mai bine. Oamenii se iau cu altele si uita chestii nashputze pe care le-ai evita. Cum o dai, tot e de bine.

    Miorlaupufos

    Iulie 13, 2009 at 14:03

  12. mda..cat costa? :))

    pisica turbata

    Iulie 13, 2009 at 14:29

  13. Presentation break a leg. 😆
    @pisica: dincolo e mai ieftin, sigur 😆

    Joaninha

    Iulie 13, 2009 at 14:57

  14. Ptiu, acum cand adusesem portocalele umplute ( cu pile si fierastraie, desigur). 😆

    KingSnake

    Iulie 13, 2009 at 16:13

  15. Miorlau, multam’ de pont! M-am executat, le-o vand si pe mamicuta mea acu’ 🙂

    Fino, pe unde-mi umbli sa racesti? 😆 E eftin ca braga

    Jo, sar’na!

    Serpent, ada-le-ncoa’! Am io un posibil pofticios 🙂

    teiucul

    Iulie 13, 2009 at 16:47

  16. Greu! Dupa 8 ore de munca si inca una de „executat” …
    1. Despre libertate am dezbatut si la noi pe blog … a rezultat ca nu prea exista 😆
    2. Oul sau gaina ? Ce mai conteaza atata timp cat nu pot exista una fara cealalta ?
    3. Cred ca iubirea ( se pune si ura la categoria „iubire” ? ) atarna mai greu.
    4. O-hooo … pagini intregi ar merge scrise …
    5. Cine e pofticios ? 🙂

    Joaninha

    Iulie 13, 2009 at 17:27

  17. Omul este ratiune sau iubire. Ce alege in proportie mai mare. Nu exista 50% – 50% in cazul asta.

    Multi oameni sunt liberi cu adevarat. In copilarie. Dupa care se autoconstrang in functie de ceea ce percep ei a fi binele si raul, conform educatiei si regulilor societatii.

    Majoritatea formeaza societatea. Libertatea gandurilor ameninta societatea, asa ca daca incerci sa te eliberezi anticorpii societatii se vor repezi sa apere sistemul, indiferent de ce natura este libertatea. Dar poti trai bine merci si la marginea societatii, totul e sa supravietuiesti. Din pacate probabil ca este extrem de greu sa te rupi cu totul de societate si sa ignori orice reguli ce contravin liberului arbitru in propria conceptie.

    KingSnake

    Iulie 13, 2009 at 17:32

  18. salutare!
    asta e subiect migalos,pot umplepagini ca sa-ti raspund.
    doar cateva idei sa nu obosim audienta:
    -libertate totala nu exista.un argument ar fi ca trebuie sa respectam si libertatea celorlalti,deci suntem deja ingraditi.
    -e chiar atat de rau sa fii la marginea societatii,in cazul in care grosul ei nu te reprezinta?
    -ratiune sau iubire?ambele trec,sau sufera modificari…notiuni ambigui.orice alegi,cred ca ai nevoie si de un procent din cealalta si daca doar pt a schimba ceva din cand in cand 🙂
    -bagheta e clar la noi!lista de „cumparaturi”doar noi o facem.daca alegem bine sau nu,asta e cu cantec 😉

    aA

    Iulie 14, 2009 at 09:58

  19. io zic ca ar fi haos. si uite ca e haos :)))

    pai conventiile, normele, nu le stabilim tot noi?
    atata ca sunt valabile doar pentru catei, nu pentru dulai.

    ratiune sau iubire? sau mai degraba egoism, lupta pentru supravietuire si invidie. pfoaaa ce m-ai enervat nasule cu postul asta :))))) imi aduci aminte de necazuri. suntem o rasa de prosti si increzuti. nu mai suport. ma fac emo.

    pisica turbata

    Iulie 14, 2009 at 13:11

  20. ps – ce triste-s emoticoanele astea :))

    pisica turbata

    Iulie 14, 2009 at 13:12

  21. Ne dai extemporal? 😀 Au dreptate sus-numitii, e mult de combatut pe tema asta!
    Libertatea e un concept care are tendinta sa se defineasca prin contrast cu aspectele vietii noastre cele mai frustrante. De aia, eu imi permit sa vorbesc de un singur gen de libertate posibila, cea interioara.
    Societatea a aparut din necesitatea oamenilor de a se sprijini unii pe ceilalti, in scopul supravieturii. (imi cer scuze daca o sa sune usor didactic, nicio intentie de a plictisi pe cineva, doar ca fara aceste cateva idei, mi-ar fi dificil sa-mi exprim parerea)
    Dupa o vreme, oamenii s-au prins ca, datorita diferentelor individuale, exista si posibilitatea ca ceea ce le era de folos prin asociere (capacitatea de aparare mai buna, impartirea muncii, utilizarea in comun a unor obiecte etc), sa le cam strice din alt punct de vedere. Si au stabilit legi si norme. De aici…numai probleme. Intai ca cine e in masura sa aplice legea? Apoi, necesitatea unui leader, care sa intervina in situatii de criza, sa-i coordoneze. Dar cum societatea este un sistem in evolutie (??!!!), au aparut indivizi / leaderi care au dorit sa se sustraga sarcinilor comunitatii si sa continue sa beneficieze de avantaje. Rezultanta? Tirania, abuzurile de orice fel, nedreptatea. Intr-un cuvant, ingradirea unor libertati individuale de dragul unor principii false, partinitoare.
    Urmeaza o intrebare fara sens: a ajuns fiinta umana la un asemenea nivel de constiinta si spiritualitate, incat sa nu mai fie necesare legile?
    Scriam candva, intr-o insemnare ca prefer sa vad libertatea ca pe ceva ce se defineste interior, ca pe o stare spirituala care inseamna sa ma raportez la propriul sistem referential. O fiinta evoluata nu-si traieste libertatea in detrimentul celorlalti, dar si-o poate trai exercitandu-si capacitatea de a alege experientele de viata in functie de propriile lui principii.
    Si mai adaug (simplist): libertatea adevarat inseamna sa fii „ingradit” in alegeri exclusiv de propriul sistem moral (termenul „ingradit” e impropriu pentru ca nu l-ai resimti ca pe o ingradire, ci ca pe o alegere liber consimtita si congruenta cu sinele tau) Acest sistem moral propriu ar trebui sa se formeze in virtutea faptului ca omul e o fiinta sociala si s-ar baza pe respectul complet pentru semenii tai.

    IndigoBird

    Iulie 14, 2009 at 14:59

  22. IB, m-ai facut sa-ti citesc de fo 3 ori comentaariul… Inca ma mai gaandesc daca sa fiu de acord cu tine… In totalitate ori partial… Cert e ca, oricat de mult am dezbate subiectul, o concluzie clara, generala acceptata, pe masura si pe gustul fiecaruia dintre noi, nu o vom gasi prea curand…

    teiucul

    Iulie 14, 2009 at 15:46

  23. Pai spune ce nu-ti convine, ca presupun ca ar fi mai putin de spus si ne lamurim(ma bazez pe afirmatiile tale: „Inca ma mai gandesc daca sa fiu de acord cu tine… In totalitate ori partial… „) . Eu am exprimarea asta stufoasa si de aceea s-ar putea ca ideatic sa fim de acord, insa eu fiind campioana la „vorbit mult, prost si fara rost”… intelegi tu ca se pierde sensul ideii pana-mi iese din taste. 😀
    In privinta generalizarii, ai dreptate. Incercarea de a generaliza conceptia oricui despre libertate, se acorda cu intrebarea mea, cea numita „fara sens”. Adica, atunci cand toti oamenii vor atinge acel nivel de dezvoltare spirituala, abia atunci ai putea da o definitie a libertatii cu un grad mai ridicat de „acoperire”. Si cu sanse de a fi acceptata de cat mai multi. Zic eu, dupa mintea mea cu goluri de aer… Da’ poa’ sa ma insel.

    IndigoBird

    Iulie 14, 2009 at 16:18


Lasă un răspuns

