Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Fitzologie. Lectia I

with 22 comments

De la LOGOS. Deci, voi intra direct in subiect ca acus se suna de iesire in recreatia mare.

Nu mai e in trenduri sa spui ca ai facut o liniuta la mare, de 1 Mai. E mult mai fancy sa le comunici comunitarilor tai ca ti-ai scrantit glezna. La echitatie. Asta e tare rau! Ei vor presupune ca ai calul tau propriu si personal. La pachet cu un intreg domeniu. Plus instructor. Hmmmmmm

Daca spui: am dat o galagie de bani pe ceasul asta, e ghena. Mai nou. Ia spune: am facut o usoara intindere la ultima lectie de golf! E? Cum suna asta?!? Este ca-i tare? Si incepem iar rationamentul: lectie, adica un alt instructor. Golf, adica ditamai terenul, nu ca saracii aia de si-au luat 4.000 mp in Pipera. Despre instructor, trebuie sa ai grija sa spui ca e mai exotic, usor mulatru(a) in functie de preferintele asexuate, ca stiu nu sinteti cuminti deloc.

Ce e aia: am rupt Milanul in doua cu shopinguiala? Ia incearca asa: sint epuizata, tocmai ce m-am intors de la un concurs de scrima de pe Valea Loarei. Competitia a avut loc intr-un castel medieval si m-a stors de puteri. Asa ca inainte de a zbura spre casa, am trecut putin pe la Dubai, era targul anual… Ho, stai ca nu de targul de vite vorbesc ci de ala de cumparaturi.

Cum adica erai fucking stoned aseara, in club? Ce dracu, esti prost? Ori proasta? Ia da-o p-aia cu: mi s-a parut absolut fantastic aseara. Sampania avea un cu totul alt gust pe talpica elicopterului, pe varful acela de munte de langa Bodrum. Comunitarii nu vor intelege exact daca elicopterul era al tau sau nu. Important e sa-i faci sa creada ca tocmai ti-ai cumparat un munte…

Hai ca s-a sunat de iesire. Hai, fuga in viata sa deveniti trend setteri. Asta e de bine, nu e un caine.

Written by Teiucul

Iulie 7, 2009 la 17:01

Publicat în Insemnari Ironice

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa traiesti!

    si daca zici „am orbit cand am dat cu ochii de volanu’ slr-ului meu aurit…la propriu” cum suna?

    Sangerica

    Iulie 7, 2009 at 17:41

  2. buna seara

    breee, sa nu te iei de instructorul meu de tenis 😀
    (oare Sburlea stie ca io vorbesc de actualu’?)

    Roxana

    Iulie 7, 2009 at 18:29

  3. ‘Traiti!

    Sangerica, nu e bine! Mult mai ok e sa spui ca te deranjeaza putin un fir de aur ce a ramas in dinti dupa savurarea prajiturii poleite de la Burj 😉

    Roxana, sburlea habar nu are 😆

    teiucul

    Iulie 7, 2009 at 18:50

  4. aaa, deci Sburlea nu citeste aici 😀

    deci pot continua cu antrenorul meu de tenis 😀 plin de fite si el

    recunosc, ata dentara din fir de aur inca nu am, dar face parte din planurile imediate!

    Roxana

    Iulie 7, 2009 at 18:55

  5. Asa, asa… Hai ca usor-usor ne dam in fapt 😆

    teiucul

    Iulie 7, 2009 at 18:58

  6. Sburlea, ceva ce io nu stiu? sau am uitat?
    ca batranetile astea, maica, imi joaca feste…

    Roxana

    Iulie 7, 2009 at 19:04

  7. Nu Roxana, io aduc incurajari doar ca sa ma pot si eu da in fapt 😆

    teiucul

    Iulie 7, 2009 at 19:21

  8. asa sa fie, Sburlea…

    Roxana

    Iulie 7, 2009 at 21:11

  9. Adina, Adina 😆

    teiucul

    Iulie 7, 2009 at 21:16

  10. iar nu stiu ce vrei sa spui 😀

    Roxana

    Iulie 7, 2009 at 22:18

  11. Ma tine putin ceafa, era curent in zepelin, stand in jacuzzi deasupra Alpilor.

    KingSnake

    Iulie 7, 2009 at 23:45

  12. :))))))))))))))
    nu sunteti normali!!!
    offfffffff ce plicticoasa sunt,mai bine tac 🙂
    (si fac tae-bo cu zapada!)

    aA

    Iulie 8, 2009 at 09:22

  13. Buna dimineata !
    Ce bine am dormit in patul cu saltea cu apa neinceputa de izvor din Anzi si pernele cu puf de pe burta unui pinguin imperial campion.

    KingSnake

    Iulie 8, 2009 at 09:28

  14. Neata!
    Nimic nu stiti!
    Am primit eu lectii de fitzologie la primul job, a fost un soc: o tanti de 40 si… maritata cu un nene cu 20 de ani mai in varsta, cu un caniche in dotare. Boon: Pufi avea parfum de 80 de euro de la Milano, se ducea saptamanal la coafor, avea french (caine cu french 😯 ), avea zgarda cu cristale jvarowsky 😛 , lant de aur la gat, haine numai de la Burberry si alte accesorii fancy trendy, manca numai friptura de vita la cuptor cu sos de vin alb, mancarea de catei era naspa…
    Iar stapana… facea baie in lapte Dorna, avea un intreg „Boti Shop” (beauty) acasa… si tot asa, iar expresiile ei favorite erau: pijamali, tarabi, tzarance, fonte, bagaji etc… Pt traducere, intrebati-ma! 😆

    Ada

    Iulie 8, 2009 at 09:39

  15. Buna dimineata.
    Am in frigider niste varza de Bruxelles si niste tufe de Venetia. Astea sunt de fita? Ca daca nu sunt, nu le maninc.

    Eu

    Iulie 8, 2009 at 10:31

  16. mia placut povestea asta desi mi-a fost citita cu greu de noul meu asistent. tot pe el lam rugat sa scrie mesajul pentru ca nu vreau sa ies din piscina in acest moment asa cami cer scuze daca nu e corect scris din punct de vedere gramatical.
    bai, chuck norris, termina cu loviturile alea de picior in gol ca iar scrii tampenii acolo…sper ca nu ai scris si asta in mesaj. ok, acum apasa pe spatiul ala unde scrie trimite comentariul. lai trimis?

    pisica turbata

    Iulie 8, 2009 at 12:22

  17. Cine cauta gaseste…
    Si nu zici nimic! Dai rasetele pe sub mana, traficantule! Bine, bine!

    Hihihihi, chiar ca ai o ironie de ti se „sburleste” parul.
    Acum inteleg eu de ce…adica e nasol daca zic ca am jucat tenis in uichend, aaa?! Nasol, da, ai dreptate! Ce naiba mai e tenisul in comparatie cu ce ai scris tu acolo?

    IndigoBird

    Iulie 9, 2009 at 19:26

  18. Heheheee! Bun venit, IB! 🙂

    Si, ca sa-ti raspund in ton cu elevii de mai sus: soarele si tenisul intareste sanatatea 😆

    teiucul

    Iulie 9, 2009 at 19:37

  19. daaaa, daca-i vorba de sanatate, hop si io 😀

    Roxana

    Iulie 9, 2009 at 19:39

  20. Roxana, sanatate curata nu alta e tenisul asta. Da’ nu mai e de fitze 😆

    teiucul

    Iulie 9, 2009 at 19:46

  21. Asta’i bună!Io care-am venit acu’ de la prăşit păpuşoi….fac o măliguţă cu tocană,un bulz baban….ce am teiule???Râie ?!
    Nu-i tot fiţă?

    Lori

    Iulie 9, 2009 at 23:24

  22. Multumesc de intampinare, desi, daca-mi aduc aminte ca mergeai pe burta…
    P-aia cu „soarele si tenisu’…” s-o treci la maxime si cugetari. Ca e antologica. Si destul de adevarata. Cica ajuta la calirea organismului. Asa zice o vorba din batrani si cine suntem noi ca s-o contrazicem, nu?! Da’ de ce am impresia ca tenisu’, in viziunea unora, suna cam…peiorativ?!! Stai ca-mi fac io timp sa te citesc si vezi tu! (comentarii, la asta ma refer.) 😀

    IndigoBird

    Iulie 10, 2009 at 07:40


Lasă un răspuns

