Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Fabrica

with 17 comments

Eram pliznotul clubber. Si pliznoteam cat era ea noaptea de lunga. Incepeam cu o vorbulita, o cafeluta, un coniecel. Din Dorobanti, de obicei. Apoi, o plimbarica scurta. Au pied. Sa ne vada lumea hadidasii. Si blugul. Uneori, si mucul. Daca evenimentul incepea mai tarziu, dadeam o tura si la o liniuta. Depindeam de ora la care venea sms-ul. Adrenalina nenica, nu gluma. Ajungeam in club deja in forma.

Si da-i, si danseaza, si bea si lupta-te cu pasaretul.  De vara. A tineretilor. In vremurile bune, dadeam cate o tura si pana in Mamaia. In after hours. De pofta. Si ca sa inchei corect ciclul: incepeam in Dorobanti, sfarseam in Mamaia. Na, asa era in fisa p(r)ostului. Doar ma ocupam de evenimente. Dupa o vreme, mi se cam luase de atata muzica electronica si imi cam mestecam si din ficat. Asa ca m-am gandit sa fac niste tampenii. Am vorbit cu un bou si ne-am pus pe treaba.

Pentru ca umblam in tot felul de anturaje, am disparut vreo doua zile. Cand am revenit, am dat o duma, vorba academicianului din Salajean: fusesem la Londra si ne destrabalasem in Factory. Club la mare moda, plin de fite de-adevaratelea. Un fel de wannabe al faunei bucurestene. De acum ieseam in oras incaltati cu niste tenisi de Dragasani (ii luasem din piata de la Berceni) iar la centura atarnasem o husa pentru scule pe care o purtam goala. Vezi draga doamne, asa se purta pe acolo. Au trecut cam doua zile pana a inceput agitatia: de unde ai luat baschetii? De unde ai husa? De la ce magazin? Cine le face? De unde imi iau? Era haos total. Ne tavaleam de ras, nu puteam crede cat de repede a mers. Si cat de multi o luasera in serios. Cred ca am tinut-o langa cam o saptamana intreaga.

Si iaca asa, pe nesimtitelea am ajuns in club. Sambata seara. Eram un fel de al 5lea element din peisaj. Tenisi albi, chinezesti. Blugi luati de pe taraba, dati cu o carmida si tociti bine. Nelipsita husa in care purtam nimic. In buzunarul pantalonilor, un imens telefon Nokia. Ala vechi, vechi, vechi. Cu antena. Ala care nu murea nicicand. Tricoul era maxim, cu familia Simpsons. Ceasul era si el in peisaj, de mare angajament. Cu o curea lata de piele si cu busola. Model bunicul. Si apare una, fitzara de meserie. O stiam de o gramada de vreme, ne tot salutam dar nu vorbisem nicicand. Si incepe pasarea sa ciripeasca:

– Servus, tu!

– Nu tu, sburlea-mi zice!

– Stiu, stiu! Nu fi insinuos…

– …

– Am auzit ca ai fost la Londra, in Factory

– Cine a zis?

– Pai se vede pe tine, esti in trenduri

– Nu-s bre in trenduri, is in blugi si tricou…

– Moamaaaaaaaaaa, da ceasu’ asta de unde il ai? E asa, vintage

– De la bunicul…

– Cine e bunicul tau?

– Patek Philippe

– Aha. Deci esti francez dupa mama?!?

– Da’ de unde ai dedus tu asta?

– Ei lasa prostiile. Altceva vreau sa stiu…

– Zi…

– Accesoriu ala de-l ai la curea, de unde l-ai luat?

Pauza de dialog. Eu faceam eforturi uriase sa raman serios. Imi muscam limba pana la sange de ajunsesem sa sasai in timp ce vorbeam cu distinsa. Din cand in cand, trageam cu ochiul la boul de era cu mine. Ala nu vorbea, plangea. De ras. Incerca sa mai ia cate o gura de bautura doar-doar reusea sa ramana serios cat sa nu se prinda fata.

– L-am primit!

– Ce tare! Unde, de la cine? A fost ziua ta? La multi ani! Nu dai de baut? Ce bem? Zi de unde!

Precizez iar ca acesta era primul nostru dialog, purtat in negura noptii, sus, in ceea ce azi e Club Martin.

– Dar de ce ma descosi asa? Ca ma simt de parca ai fi mama

– Pai tu nu vezi ca ti-as putea fi mama?

– Poate doar a copiilor

– Cum adica?

– L-am primit in Factory. A fost un concurs: cel mai urat om din club. Eu nu stiam de el si a fost suficient sa ma vada aia ca l-am si castigat.

– Nu inteleg. Si unde ti l-au dat?

– Premierea s-a facut la o fereastra de mess

– Cum de ness?

– Pai era asa, usor granulata. Au bagat multi bani in clubul ala.

Dupa care n-am mai putut. M-a bufnit rau de tot rasul, m-am ridicat si am invitat-o la dans. Fata e linistita in continuare. Tac-su e ditamai patronul in Romania iar ea are un post TV. Muzical. E manager general. Asta de era cu mine era in genunchi si sughita de cat radea. Tot ce a putut spune a fost:

– Du-te dracu’!

Ceea ce s-a si intamplat. Caci am ajuns iar in Mamaia.

Written by Teiucul

Iunie 30, 2009 la 01:05

Publicat în Insemnari Ironice

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Las’ ca stim noi ca in husa aveai un pic de Schopenhauer.

    Asterix

    Iunie 30, 2009 at 08:57

  2. Buna dimineata.
    O Doamne.Daca zic aia cu „Mare e gradina Domnului”,e deja ceva banal.
    Ma mir ca n-a murit pina acum de atita prostie.
    Totusi, de unde ai luat accesoriul? 😆

    Eu

    Iunie 30, 2009 at 09:12

  3. Aha…. am simtit eu ca esti un fesion setar 🙂
    D-aia vrea Asterix aparat ca al tau! 😀

    crocoditza

    Iunie 30, 2009 at 09:12

  4. Neaţa! Da’ nişte poze din perioada Dorobanţi-Mamaia-Factory nu ai? Poate ne inspirăm şi noi şi ne îmbrăcăm în trenduri ca ale tale.

    dorin

    Iunie 30, 2009 at 10:04

  5. ‘neata!
    Da’ chiar asa : poze! poze! poze! 😀

    Joaninha

    Iunie 30, 2009 at 10:05

  6. ‘Neazta! Concluziile pe care le desprind din cele de mai sus sunt urmatoarele:

    a) ai lucrat pe horeca la neste multinationali producatori de beuturi

    b) ai ratat o ocazie de afaceri: puteai sa mai cumperi bascheti din Berceni + huse de scule ( se gasesc pe diferite dimensiuni, ba chiar cred ca ai fi putut imbunatati modelul ) si sa-i vinzi la pret de Converse si mai stiu eu ce alte balarii.Dar atita vreme cit erai cu gindul la pasa si la Mamaia…ti-a trecut pe linga urechi oportunitatea

    Miorlaupufos

    Iunie 30, 2009 at 10:29

  7. să mori,nu alta 😀
    Mare crai:tenişi albi potriviţi cu blugi,husa goală ,mucu’n nas sau mă rog…..lipit pe nas.Da’ telefonu cela mare sigur îl purtai atârnat de un breloc roz

    Lori

    Iunie 30, 2009 at 11:51

  8. da gataaaaa!nu mai scapi….poze,poze,poze.
    Zi bună să fie,să alungăm vremea urâtă!

    Lori

    Iunie 30, 2009 at 12:00

  9. recunoaste ca aveai si chilotii cu Good Bye Kitty :)))))))

    aaaaa…moooooooooooorrr :)))

    pisica turbata

    Iunie 30, 2009 at 12:34

  10. neata si aici!
    prevad niste discutii interesante la „intalneala” din august.se pare ca ai multe in tolba…de scule 🙂

    aA

    Iunie 30, 2009 at 12:38

  11. sa traim!
    mai vrei huse de scule? aduc io la munca. sa le dam cadou la clientii de profil (astia de dorobanti)…iti pot opri vro 2-3…
    si te pot ajuta cu o curelusa de prins telefonu’ ala mare…pentru gat…curelusa 😆

    Sangerica

    Iunie 30, 2009 at 15:50

  12. O, Doamne… uite de-asta ma enerveaza pe mine pitzipoancele!
    Deci asa, erai pe trend, proaspat venit din Factory si brusc erai interesant… 😆 Acum avem si noi un club Fabrica, e aproape, pe 11 Iunie… „leit” ala din Londra! 😆

    (mor de ras!!!)

    Ada

    Iunie 30, 2009 at 16:14

  13. Da,da … mama, n-am fost noi in Fabrica? 😀

    crocoditza

    Iunie 30, 2009 at 18:05

  14. Buna dimineata! 🙂

    Pozele au fost sterse cu shift & delete. Usor inainte de nunta. Nu aveam loc pentru noile fotografii :mrgreen:

    Miorlau, ai o intuitie deosebita. Dar nu la beuturi, la tigarete. Si da, cred ca as fi facut niste bani frumusei 🙂

    Finooooo, bine revenisi. Mai hodinita?

    teiucul

    Iunie 30, 2009 at 19:17

  15. Sangerica, buna curelusa. Mai am si acum telefonul ala. Fac furori in cartier. Daca intru in piata la Dorobanti sa iau neste visine, ii termin pe aia. Asa tarabagii mai rar. La ce masini au fratii tarabagii, ii bag in sedinta cu noul model 😆

    teiucul

    Iunie 30, 2009 at 19:24

  16. Apoi mă tei,multe tărăşănii ne’ai tot spus.n’ai pomenit cum te bâţâiai la lambada 🙂 că slavă doamne cu tanga te’ai tot lăudat…..de parcă făceai invidios pe cineva 😆

    Lori

    Iunie 30, 2009 at 23:08

  17. stai aşa că eu mă prind mai greu.tu erai pîn’ la pragu uşii când era trendu cu lambada

    Lori

    Iunie 30, 2009 at 23:15


Lasă un răspuns

