Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

CNN

with 3 comments

02.37, crosetez. TVul  aprins. CNN. Breaking News. MICHAEL JACKSON DEAD. CNN confirms with LA coroner.

Written by Teiucul

Iunie 26, 2009 la 02:39

Publicat în Insemnari Elucubrante

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘neata!
    E ciudat cand cei cu care ai crescut se duc, mai ales cand nu-i simteai asa indepartati de tine ca varsta. Sper sa fi trait asa cum i-a placut. RIP.

    Joaninha

    Iunie 26, 2009 at 10:06

  2. Bună! Nici eu nu dormeam la ora aia, dar din alte motive decât croşetatul. Şi nu bănuiam (pt. că am închis tv-ul pe la 00.30) că la ora aia se stingea o stea. Controversat sau nu, iubit sau hulit, a scris istorie şi mai multe generaţii au fost marcate de muzica lui. Fie-i ţărâna uşoară (şi pielea albă măcar pe lumea ailaltă)!

    dorin

    Iunie 26, 2009 at 10:13

  3. Eu nu pot să scriu.Zic doar că sunt fan MJ!L-au ascultat părinţii,eu,soţu’,copilaşii noştri……
    Ştii ceva?Eu şi consortu’ ne pregăteam de zbor.Spre Londra.Să’l
    Vedem şi acolo…..
    Îmi trebuie cred,cel puţin un an să mă obişnuiesc cu gândul că EL nu mai e printre noi.

    Lori

    Iunie 29, 2009 at 14:04


Lasă un răspuns

