Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Chilot, nu pilot

with 37 comments

– Cand ajung acasa, fac praf chilotii nevestei!

– Brrrr, durule! Da’ de ce?

– Ma strang ca dracu’!

Pe genul asta poetic eram aseara, prin Herastrau. Ne aflam in plin proiect Bradu Pitu. Asa ca de-o vreme si ceva, ne dam cu_cainele prin parc in fiecare seara. Cate o tura de lac. Mai in alergare, mai in pasul strengarului, mai in sezut. Dupa posibilitati, dupa cum si cat ne tin gambele. Aseara, proiectul pilot. Adicatelea purtam un model nou de chiloti. Din fericire, barbatesti. Din nefericire, extrem de mulati pe crac, cu o margine exagerat de teapana. Nu stiu de pe unde au aprut ei in sertarasul obscen, insa am o puternica banuiala legata de mama, mamicuta mea.

Asta e o poveste veche, cea referitoare la budigai. La viata mea, am trecut prin foarte multe etape si incercari de adaptare la tot felul de maimute numite si chiloti. Daca la inceput a fost cuvantul, la mine in sertar, la inceput au fost boxerii. Cred ca tocmai se petrecea rascoala de la Bobilna pe vremea in care i-a descoperit mama, mamicuta mea. Si cum ei ii placea sa-mi faca tot felul de cadouri, mi-a luat vreo 15 perechi. Sa aiba baietelul. Gestul frumos, nimic de comentat. Numai ca trebuiau purtati EXCLUSIV cu lumina stinsa. Pana si cand mergeam la pipi imi era rusine sa-i privesc pe de-a-ntregul. Caci erau extrem, extrem de masculini – cu Pluto, cu veverite, cu Tom si Jerry ori cu mai stiu eu ce copilasi 😯  Cei mai tari erau unii cu Superman. I-am purtat la o intalnire si nu mi-au mai trebuit, dupa. Ma rog!

Dupa etapa cu boxerii printre desenele animate, au urcat pe scena chilotii normali. Doua zile i-am purtat, ma scoteau din minti, ma enervau la culme. Am infundat ghena cu ei. Nu ne intelegeam deloc, a fost antipatie la prima mangaiere. Mi se parea ca am 180 de ani cand ma priveam in oglinda. Stiu ca-s nebun. Dupa era glaciara, a urmat cea a chiloteilor cu manecuta. Eh, tot un fel de boxeri dar mulati. Gen Catalin si Botezatul. Astia mi-au placut de cand i-am vazut pe manechin. Aici e vorba si de o chestiune tehnica: mai mereu, am pantalonii in vine desi port curea. Nu stiu dece dar asa mi se intampla. Ca atare, chilotii trebuie sa aiba elasticul de sus ceva mai lat, adica acea banda cu pricina. Si atunci, totul e perfect. Ne intelegem de minune.

Uneori insa, cum a fost aseara de exemplu, cumparatorul mai rateaza materialul si ma trezesc mergand ca fotbalistii. Mi se intampla de fiecare data, fix atunci cand am de mers pe jos. Penultima oara mi s-a intamplat la Praga. Unde am mers cam 10 ore la talpa. Cand am intrat in hotel, aratam precum un foarte mare pasionat de echitatie. Care nu se indura sa dea drumul calului dintre picioare. Alta data, am nimerit un model care cred ca era ceva ruda cu vreo banda din aia de o porti pe solduri pentru slabit. M-a ros atat de tare elasticul incat aproape ca eram format din doua entitati: picioarele si corpul.

Iar acum ma intreb ce s-ar fi intamplat daca insistam cu samponul de caine?!? Ce se alegea aseara de mine daca eram nevoit sa port doua perechi de chiloti?!?

Written by Teiucul

Iunie 16, 2009 la 10:53

Publicat în Insemnari Elucubrante

37 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vezi, daca reuseai sa te apleci iti lingeai ranile 😉

    Asterix

    Iunie 16, 2009 at 11:32

  2. Bre, cele mai adanci rani is alea din campionat. Nici daca as fi avut 10 limbi nu mi-ar fi ajuns sa ma vindec 😆 Beheheheeeeeeee

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 11:33

  3. Nu stiu de ce te preocupa atit ranile alea, doar esti constient ca la anul o sa mai faci un rind. 😀

    Asterix

    Iunie 16, 2009 at 12:07

  4. Mda… Din pacate, da!

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 12:09

  5. 😆 pai nu-s mai fericiti italienii?!

    Ada

    Iunie 16, 2009 at 12:34

  6. Ada, ba da! Pe genul: fericiti cei saraci cu duhul 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 12:51

  7. Eeei!Lasă-mă cu porcăriile astea….
    Ce chiloţi dai samă 😀 izmene şi gata! Vara subţirele,iarna flauşate.
    Da’ parcă în iarnă aveai un bax….le-ai prăpădit? Le’o şterpelit de bună
    samă un pretin….

    Lori

    Iunie 16, 2009 at 13:05

  8. Bună zi!

    Lori

    Iunie 16, 2009 at 13:08

  9. Lori, Lori! Izmene port numai in momente de maxima intimitate 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 14:47

  10. M-am tavalit,nu alta! 😆
    Apoi sa fim seriosi…daca n-ai deloc chilotei ca lumea,io-ti prefac fo 10 de-a consortului,el e urias,da-i trag iute la masina…si-i fac mititei….
    de nu vrei asa,gasim noi astia de pe blog o solutie.
    Nu te lasam in curu gol,nu-ti fi teama 😀

    diana

    Iunie 16, 2009 at 15:37

  11. Scuze,tei,am tastat cu adresa nepoatei,s-o bata norocu 🙂

    lori

    Iunie 16, 2009 at 15:40

  12. Stai linistita, nu-i bai!

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 15:44

  13. ai ratat era tanga???

    dodolino

    Iunie 16, 2009 at 15:50

  14. Buna seara !
    Poate ai nimerit de data asta chilotii cainelui.

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:02

  15. Bine ca nu ne-ai povestit de pijamale ( moartea pasiunii ) si de o evenuala cipilica. N-ar strica o recenzie despre camesile de noapte

    Miorlaupufos

    Iunie 16, 2009 at 16:05

  16. Mda. Deci: era tanga am ratat-o. Din povestire :mrgreen:

    Serpent, chiar ma gandeam: cum mi-ar sta in castronul cainelui? Sau in vaccinul lui? Sau in patru labe! 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:07

  17. Cum ti-ar sta in castronul cainelui ? Linistita ? 😆
    ( cam ca in American Pie asa … )

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:11

  18. Miorlau, e o super idee. Diseara dau iama in magazine, imi cumpar fo 15 modele, le port iar peste doua saptamani e gata recenzia =)))))))

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:13

  19. Nu, bre’, nu asta vroaim sa zic. Camesile de noapte ale (ex) partenerelor.

    Aha, deci epoca „tanga-nuca” ai ratat-o

    Miorlaupufos

    Iunie 16, 2009 at 16:16

  20. Serpent, norocul meu e ca nu am mai vazut o placinta in castron de cand eram mic. Ma gandesc cu teama ca se gateste mult musaca, iar aia e fierbinte =)))))))))))

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:16

  21. Cred totusi ca nu ar fi asa rau … macar castronul cainelui n-o sa te roada … 😆

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:17

  22. Miorlau, nu prea m-as baga la ce zici tu! Din varii motive 😆

    Serpent =)))))))

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:21

  23. Mie-mi plac tare boxerii aia inscriptionati cu „long vehicle” ,pe sistemu` „pe afara vopsit gardu` si-nauntru leopardu`” 😆
    Iar tu aseara se pare ca ai fost pe pilot automat 🙂

    Monique

    Iunie 16, 2009 at 16:24

  24. Monique, nu mai rade de mine! Ca daca ma mai rodeau nenorocirile alea fo cativa pasi, faceam pipilica precum fetitele 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:25

  25. si ce,e asa rau? 😆

    Monique

    Iunie 16, 2009 at 16:26

  26. Nu Monique, era bine. Ar fi trebuit sa incep sa ma uit la sani si sa stept sa-mi creasca. Sa-mi gasesc si io un sot, sa nu raman piatra-n casa =))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:29

  27. Da, dar ai fi scapat de problema chilotilor, te-ai fi intors in era tanga. 😆

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:31

  28. Da, da, da! Ce bine ar fi fost: tanga, bluzite, pantofiori, sandalute, rujuri, fuchsia 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:36

  29. Totul era sa nu confunzi osul cainelui. 😆

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:37

  30. Da ea nu are os, e fetita 😦

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:39

  31. N-are os de jucarie ? 😦

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:43

  32. Nu are, ca nu merita! 😆 Intai trebuie sa-si justifice mancarea, apoi distractia 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:45

  33. Bine ca-si justifica samponul ! 😆

    KingSnake

    Iunie 16, 2009 at 16:48

  34. P-ala da! Ca mai pleaca, din cand in cand, la sedinte foto 😆

    teiucul

    Iunie 16, 2009 at 16:53

  35. Buna seara
    Prea tare Teicule. 😆 Numai tie si lui dono vi se poate intimpla asa ceva 😆
    Bine macar ca nu te-au ros mai mult si mai rau 😀

    Eu

    Iunie 16, 2009 at 19:58

  36. mi-ai inveselit ziua, adica seara 🙂
    am ras cu mare pofta!
    tu nu ai observat ca odata cu trecerea timpului chiloteii sunt tot mai micuti- minusculi. ai crezut ca ai scapat?

    Lilly

    Iunie 16, 2009 at 21:06

  37. Cred ca de la samponul ala de ciini ti se trage…de-au inceput sa te incomodeze chestiile astea lumesti gen chiloti.

    Miorlaupufos

    Iunie 16, 2009 at 21:11


Lasă un răspuns

