Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

fcuu

with 11 comments

Is chibit. Ma uit, judec, rareori comentez. Sint pasional. Nu pot urmari o partida ca mutu. Ma agit, gesticulez, tip, ma enervez. Sau ma bucur. De felul meu sint dinamovist. Ca asa am apucat eu, sa fac fotbal pe acolo. Pe la Piti Varga si Ionut Chirila.

In seara asta ar trebui sa tac. Dar nu pot! E mult prea frumos ce s-a intamplat la Urziceni. Scot din ecuatie presedinte, patron, presa ori declaratii. Ma uit doar la jucatori si antrenor. La grup si la liderul informal. Care, din fericire, este si cel formal. Despre Dinamo imi e rusine sa comentez! Asa ca ma uit la oamenii de acolo. O mana de personalitati, o singura voce de care asculta. Personal, mi se pare senzational sa ajungi sa-ti castigi respectul celor pe care ii conduci. Prin munca. Si suflecandu-ti manecile alaturi de ei. Cerandu-le sa faca doar ceea ce tu insuti poti realiza. Invatand de la ei. Ascultandu-i. Pasandu-ti. Explicand. Avand rabdare. Dand exemplu. Fiind tenace. Ambitios. Avand principii. Dincolo de toate teoriile lumii corporatiste, mi se pare ca tot ceea ce imbraca haina sclipicioasa de leadership se traduce strict prin bun simt. Si prin respectul pe care il arati muncii tale dar si celor din jurul tau. Vladica au opinca!

Jos palaria! In fata lui fcuu dar si in fata tuturor celor care stiu sa-si respecte munca!

Written by Teiucul

Iunie 11, 2009 la 00:34

Publicat în Hobby

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hai Steauaaaa!!!!!!!!!

    pisica turbata

    Iunie 11, 2009 at 00:43

  2. Mrrrrrrrrrrrrrrrrr

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 00:45

  3. Miau!!! Chhhhh !!!! 😛

    pisica turbata

    Iunie 11, 2009 at 00:46

  4. =))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 00:47

  5. auzi, pisica din poza ta cheleste sau ii e doar frig de si-a pus caciula? :)))

    …sau e doar o broasca cu gura mare..si satula :)))

    pisica turbata

    Iunie 11, 2009 at 00:53

  6. Fino, de auzit aud. Uneori in gura, ce-i drept. Dar nu-mi prea vine sa-ti raspund 😆

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 01:01

  7. Stiu eu 3 loturi pe care le-as incinge putin.
    Miau… Beheheeee… Ciiiiirrrrr…

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 07:52

  8. Buna dimineata.
    Ai dreptate teiucule.Si eu ma bucur pentru Unirea.Jos palaria.
    Nu vreau sa-ti stric postul dar trebuie sa spun:porcea si berbecali, sa ajungeti sa faceti blaturi sa luati campionatul origanizat intre detinutii de la Rahova, ciumelor.
    O zi buna la toti.

    Eu

    Iunie 11, 2009 at 08:28

  9. vai, Eu, cata ura!!

    pisica turbata

    Iunie 11, 2009 at 11:37

  10. Da da da !!
    Tu erai cela mic de fugea pe teren
    să cate dupăceală.

    Lori

    Iunie 11, 2009 at 12:42

  11. Bună zi!!Alungaţi mânia departe de voi 🙂

    Lori

    Iunie 11, 2009 at 12:46


Lasă un răspuns

