Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Curcubitacee

with 29 comments

Scriu si eu precum liber cugetatorul. E un soi de introspectie si asta. Dar e o introspectie in sinele lor, al unor fete. Ma rog, domnisoare sau ce ori fi ele de iure sau de facto. Pe scurt, scriu si eu ca prostul, ca profanul. Nu ca victima lui feishan.

Le vad relativ des in ultima vreme. Curcubee. De fapt, curcubitacee. Tinere, foarte tinere, ilegal de tineri, uneori purii. Sint cele care fac pablic rileishan. Nu conteaza in ce departament sint, care le sint atributiile, ca nu stiu de creierii lor. Ele fac marketing. In orice forma, in orice pozitie. Pe genul, daca nu am bani prea multi, macar sa ma imbrac de business si sa-mi dau ifose, le intalnesc minim de doua-trei ori pe saptamana. Si ma uit la ele ca la muzeu. In primul rand, incerc sa le ghicesc fizionomia chipului. Nu prea reusesc, nici macar la 10 dimineata. E prea mult fond de ten, rimel, fard, smac, ruj, dermatograf sau sclipici. Cred ca nici ele nu-si amintesc exact. De fiecare data ma uit pe geam, am impresia ca e seara si a venit vremea de iesit in cluburi. Deci fetele piariste, ziua e de vara. Lejer, comod, cat mai natural. Asta in cazul in care nu aveti voi o secta si mergeti la discoteca in pauza de masa.

Acuma si cu hainele astea e o treaba. Tinuta business presupune o minima decenta. Daca veniti cu in si toti masculii se holbeaza la triunghiulet, nu e chiar ok. Stiu ca stiti ca stiucarii va apreciaza pentru inteligenta dar cand se uita fix sub gatul vostru, sigur nu se uita la medalionul cu numele vostru. Cu atat mai putin cu cat pe acolo se vede piercingul din buric. Ati fi cele mai tari daca v-ati face unul cu sigla companiei la care lucrati. Cand decideti sa alegeti niste sandalute, sa stiti ca se asorteaza de minune cu piatra ponce. Calcaiele stiu de ce. Daca afara sint 489 de grade iar fila de la calindar arata iunie, incercati sa evitati strampii. Buzele, aceste senzuale organe. In cazul in care nu doriti ca lumea sa afle ca aveti centura neagra la, la, la… la ceva, nu vi le mai dati cu creionul cel negru. E posibil sa speriati sarmanii vizitatori. Sau poate gresesc eu si doar va e frig de la aerul conditionat. Ceea ce se vede cand nu ai sutien si porti doar un maieut de plaja pe sub sacou.

La carciuma. Sau, ma rog, la terasa cum spuneti voi. Daca sinteti insotite de un barbat, nu dati iama in usa. Nu e cul sa dati voi buzna in restaurant. Boul intra primul. Nu sinteti senzuale cand vorbiti voi cu ospatarul. Tot cercopitecul trebuie sa faca acest gest neinsemnat. Deci vorbiti cu el. Tot ce incepe cu „p” se papa cu mana. Hai sa nu ne mai hlizim acolo in spate, da? Pui, peste, paine… D-astea. Deci nu va mai rupeti in elegante si bune maniere incercand sa taiati delicat din pui cu_cutitul de peste. Daca vrei sampanie, incearc-o fara red bull. E mai buna asa. Moet nu a fost un poet. Iar cifrele alea multe nu-s numarul lui de telefon, e pretul. Incearca sa o eviti! Ca altfel, seara voastra romantica poate continua in bucatarie, la spalat vase.

A elucubrat, un nebun.

Written by Teiucul

Iunie 11, 2009 la 17:36

Publicat în Insemnari Elucubrante

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘Na dimineataaaaa.
    Teiucule, ma inclin 😉
    Post foarte adevarat .Mai trebuie sa spun ca am ris pina la loc_comanda?

    Eu

    Iunie 11, 2009 at 18:41

  2. Teiucule, nu mai fa articole asa bune ca eu am o teama mare… ca o sa te pierdem… poate te iau niste neni de la reviste d-astea de paparazzi pentru rubrica „bine/prost imbracati” si nu mai ai timp de noi 😀

    crocoditza

    Iunie 11, 2009 at 18:59

  3. Te-ai referit la dress-uri sau chiar despre strampi vorbeai?:)

    mirela64

    Iunie 11, 2009 at 20:06

  4. bun bun :))
    recunosc cu mana pe inima ca am ras la fiecare propozitie. fara exceptie!

    pisica turbata

    Iunie 11, 2009 at 21:09

  5. subscriu la p turbata, dar cu o exceptie, fara sa fiu carcotasa: din ce motiv mai exista tacamuri pentru peste, din moment ce aia se mananca cu mana?
    de puii mei nu mai recunosc nimic 😀

    Roxana

    Iunie 11, 2009 at 21:30

  6. frumos post!
    stiuci, curcubitacee…….cred ca trebuie sa facem un nou dex.:)

    Lilly

    Iunie 11, 2009 at 22:44

  7. Sa stii ca mie imi este frica sa ma intilnesc cu tine, sint crispat. Oare am ciorapii care trebuie, camasa o fi ok, batista, pieptene (!), ma aduci in stare sa-mi fac dunga la blugi si sa-mi leg sireturile la sandale cu funda dubla. 😆

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 22:45

  8. Buna seara! 🙂

    Foarte multumesc pentru aprecieri. M-am intors dintre stiuci si curcubitacee. Am fost invitat la un club al oamenilor de afaceri. Al unui partid. Am trait in minciuna. Caragiale e pistol cu apa 😉

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 22:57

  9. Servus Mirela! Bine ai venit! 🙂

    Strampi Mirela, strampi 😆

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 22:58

  10. probabil stiti ca eu is mai tzanc pe langa voi…care is fetele piariste (nu cred ca te referi la cele care sunt PR, nu? )
    mersi:)

    Rae

    Iunie 11, 2009 at 22:59

  11. Rae, ma tem ca fix de ele vorbesc 😆

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:02

  12. Adina, cutitul de peste exista doar pentru a deruta o curcubee. Ca sa taca. Sa se intrebe in permanenta daca e vorba de o oglinda uitata neglijent pe masa sau e doa un bisturiu de facut sanii mari 😆

    Asterix, nu te teme. Pieptanele e ok =)))

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:04

  13. Stiu unde ai fost, la PNT-CD. 🙂

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 23:09

  14. Heheheeeeeeeeeeee! Aproape corect. Maiorescu, Bratienii

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:09

  15. Maiorescu? Bratienii? Maiorescu? Bratienii?
    Stiu, stiu!!!
    La PNT-CD!

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 23:11

  16. =))))))))))))))))))) Si clopotelele, dingalinga 😆 Caragiale curat, ma jur.

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:12

  17. Eu stiu ca strampi poarta copii, dar ma rog, or fi avansat astia cu moda lor! de la copii au trecut la adolescente.:)

    mirela64

    Iunie 11, 2009 at 23:18

  18. Caragiale? Cine-i asta?

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 23:23

  19. Cum, nu stii? E un folbalist atipic 😆

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:25

  20. Daaa?!? Aha, stiu! I-am urmarit recent un antrenament.
    http://www.trilulilu.ro/hachikon/a01c84290730df

    Asterix

    Iunie 11, 2009 at 23:26

  21. 😆

    teiucul

    Iunie 11, 2009 at 23:35

  22. Aici trebuie sa ai de la 2-3 mastere in sus, te doare capul instantaneu. Am vauzt azi o tipa super! La Metro, matura. Daca eram in locul ei eram nevasta lui Tariceanu cel putin, Columbeanu nu m-ar fi satisfacut!Basescu nu mi-ar fi placut! Boc, ar fi mai potrivit, dar cine sa-l vrea? Sa fie snobism oare?

    mirela64

    Iunie 11, 2009 at 23:55

  23. Apropos de mancatul cu mana…dupa cum bine stii,la noi in restaurant exista cateva chestii care se papa NUMAI cu mana,iar cand vad tutele cum baga furculita in blidul din care,intamplator,ar trebui sa mai manance si altcineva ma ia cu lesin de la stomac.Oi fi io defecta,zic.

    Monique

    Iunie 12, 2009 at 12:02

  24. Hehe… stiam eu ca trebuie sa te iei si de gagici! Foarte bine puse problemele, o sa-ti printez articolele si o sa fac educatie la copii pe baza a ce ai scris. 😛

    (n-am priceput faza cu 2-3 mastere… si ma zgarie pe retina faza cu numarul de „i”-uri 😀 )

    Ada

    Iunie 12, 2009 at 12:51

  25. Monique, nu esti defecta. Trebuie doar sa intelegi ca pentru ele, viata e greu 😆

    Ada, va foarte multumesc! Sa ma gandesc la ce mai scriu ca poate te mai apuca tiparitul 😆

    teiucul

    Iunie 12, 2009 at 13:07

  26. Vorbeşti de Caragiale, ăla de la Dinamo? Care se înjura cu suporterii? Dinamo ăla de-a jucat aproape singur şi-a ieşit pe locul 3?
    PS: Super ştiucile şi curcubitaceele. După asemenea posturi, trebuie musai să dai comandă şi de dopuri.

    dorin

    Iunie 12, 2009 at 13:17

  27. Multam’ Dorine! 🙂

    teiucul

    Iunie 12, 2009 at 13:55

  28. Multam pentru ca ti-am amintit? 🙂

    dorin

    Iunie 12, 2009 at 16:17

  29. oare dopurile sunt din familia dicotiledonatelor ?

    monoloage

    Iunie 12, 2009 at 16:52


Lasă un răspuns

