Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Pi Si Ca

with 23 comments

E musai a incepe scrierea cu un AS – fino, nu am nimic cu tine. Iubitorilor de pisici sper sa nu le produc revolta.

Nu-mi pac pisicile. Deloc, spre de tot. In plus, am fost si bolnav cand eram mic si am si alergie la ele. Ma rog, la parul lor. Asa ca mi-am cumparat una. 50$ am dat pe ea, acum circa 89 de ani. Deci scumpa tare. Cica era de rasa, avea inaintasi celebri si era si colorata frumos. Cred ca m-a prostit ala de mi-a vandut-o dar ma consola faptul ca era frumusica: bej, cu ghetute maron la fel ca si varful cozii si marginile urechilor. Un drac impielitat. S-a instalat confortabil in pupitrul biroului. Pipi facea pe unde vroia coada ei. Asa ca am inceput s-o iau la ochi.

Cum sint un suflet milos, m-am gandit sa o mai las putin in viata asa ca am cumparat o ladita in care am pus nisip. Din care puteam sa fac linistit niste castele sau sa ma joc cu galetusa, ca fata nu avea nici un gand sa o foloseasca. Asa ca dupa cateva zile, incepuse sa miroasa pestilential prin camera adolescentului pletos. Gata! Incepuse vanatoarea. Iuhuuuuuu. Cum o chinuiam eu pe pisica aia, nu o mai facea nimeni. Imi placea sa o leg de picioare. Doua cate doua. Sau sa-i leg coada de bot. Uneori, ma gandeam cum ar reactiona daca as fi infipt-o cu nasul in nisip!? S-ar fi umflat? Ar fi facut poc? Ma rog, ca sa nu ma lege cine stie ce asociatie, cele de mai sus se petreceau doar in mintea mea. O iubeam, nu i-as fi facut rau.

Dar pesemne ca bestia citea ganduri. Ca a inceput sa se razbune. Prima oara, intr-o noapte. Dupa ce am adormit, s-a cuibarit pe pieptul meu si s-a jucat cu marul lui Adam. Pana cand mi-a dat sangele. Dupa care s-a ascuns in pupitru cand m-am trezit vesel. O alta fapta de mare angajament a fot cand a sapat in ghiveciul cu ficusul. Tot pamantul era pe podea. Doua ore am ranit sa fac ordine. Alta data, am cautat-o prin casa cam o zi intreaga. Am gasit-o la vecinii de vis a vis. Traversase cu gratie dintr-un balcon in altul. Dar nici eu nu ma lasam. Intr-un week-end, am bagat-o in sifonier. Din greseala. O impachetasem in plicul plapumei, unde ii placea sa doarma. Si am bagat asternuturile in dulap. Nu as insista sa descriu cam cum era cand m-am intors dar imi amintesc ca misca.

Treaba e ca inca ma macina destule intrebari: unde e ea acum si ce o face ea, mititica? S-o fi reincarnat, o fi ea administratorul? Cum pot creste oamenii pisici? Cum le pot iubi cand ele fac fix ce vor ele si mai sint si parsive pe deasupra? O fi adevarat ca barbatii care iubesc pisicile sint dominati de femei?

Written by Teiucul

Iunie 9, 2009 la 00:43

Publicat în Insemnari Ironice

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata!
    Ce, daca-i cer voie fomeii sa deschid computadorul inseamna ca sint dominat?

    Asterix

    Iunie 9, 2009 at 08:07

  2. Buna dimineata!
    Am venit sa-l parasc pe mincinos. Azi l-a deschis fara sa-mi ceara voie.

    Amia

    Iunie 9, 2009 at 08:52

  3. Buna dimineata.Sarutmina Doamna.
    Teicule, prea tare pisica ta 😆
    O zi buna.

    Eu

    Iunie 9, 2009 at 10:04

  4. Buna dimineata! 🙂

    Cardinale, te-ai scos 😆

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 10:07

  5. Si, nu in ultimul rand, bine ai venit Amia! 🙂

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 10:11

  6. Opaaaaaa.
    Cardinale, sa inteleg ca acum o saptamina nu te mai vedem prin zona , nu? 😀

    Eu

    Iunie 9, 2009 at 10:19

  7. S-a facut,tei! De ziua ta,din partea noastra,o pisicaaaaa….ba nu! O pereche! De rasa,sclifosite,
    mofturoase,pretioase 😀

    BUNA DIMINEATA!!

    lori

    Iunie 9, 2009 at 10:42

  8. Având în vedere postările anterioare, să înţeleg că iubeşti pisicile… 🙂
    ‘Neaţa everybody!

    dorin

    Iunie 9, 2009 at 10:49

  9. „O fi adevarat ca barbatii care iubesc pisicile sint dominati de femei?” – tu să ne spui.

    dorin

    Iunie 9, 2009 at 10:50

  10. Teiucule, ce coincindenta domle.. Aseara am citit „Pisica neagra” de Edgar Allan Poe si m-au trecut fiorii putin .. vazand ce tratament ii aplicai..
    Fara nici o asemanare bineinteles ( ma refer la tine si personajul povestirii ) insa intre cele 2 pisici da.. Nici mie nu imi plac pisicile, prefer un caine …

    Marmotica

    Iunie 9, 2009 at 10:54

  11. Dorin, pai io nu le iubesc pe pisici insa nu e vreo diferenta majora 😆

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 11:02

  12. Buna dimineata!
    Hop si eu de pe plaja din nou la birou. 🙂
    Pai cum Teiucule, nu e diferenta majora, adica femeile sunt parsive si fac ce vor ele, nu?! NU toate. 😛
    Imi plac tare mult felinele, dar prefer sa le vad la teveu, tot un cutzu ar fi mai dragut. 🙂

    Pies: domnu’ are doo pisici. Muhahahahaha! 😈

    Ada

    Iunie 9, 2009 at 11:10

  13. Si io tot fan catelus cu parul cret, sint! De aia mi-am luat si pesti!

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 11:31

  14. haidi bree…. nu va plac voua pisicile .. nemaiintalnit … nici mie :))))

    nasule – daca esti alergic la parul lor poti sa-ti iei pisici de-laea chele..preferatele cardinalului :)))

    pisica turbata

    Iunie 9, 2009 at 12:48

  15. Fara nici o suparare, dar pisicile alea sunt urateeeeee! pe mine ma sperie..sunt eviiilll 😆

    Marmotica

    Iunie 9, 2009 at 13:40

  16. Buna dimineata!
    Noi n-avem pisica, dar spalam pipi de pisica … Pentru ca vecinul de deasupra are o matza hoinara care face pipi pe la alte usi si am impresia ca o prefera pe a noastra :-s
    Asa ca spalam si dam cu un spray care cica alunga animalele, dar care – desi pute rau – vad ca p’asta n-o alunga.

    Joaninha

    Iunie 9, 2009 at 14:10

  17. Breeeee, nu-i treaba asa! Pisicile cardinalului sint cele mai frumoase. Seamana leit cu stapanul 😆

    Jo, incercati cu niscaiva capcane de ursi. Stie Marmo de unde se cumpara 😆

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 14:50

  18. salutare! vreau si eu o capcana,mie imi pisa una geamul de la lucru. si-mi „imbogateste” florile…

    aA

    Iunie 9, 2009 at 15:07

  19. Nu stiu, sburleo, ca inca n-am gasit urme de laba. 😆

    Joaninha

    Iunie 9, 2009 at 15:39

  20. Se da unul jos din masina si face pipi pe un gard. In toiul noptii. Se aprinde lumina iar pe prispa apare o babuta:

    – Dragutule, maica, te vad asa de tanar… Pot sa te rog ceva?
    – Sigur, raspunde baiatul incheindu-si slitul
    – Uite mamaie, as vrea sa te mangai putin pe piept, sa-mi amintesc de tinerete
    – Mda, bine…
    – Asa mamica, asa. Da putin mai jos, pe burtica, pot?
    – Hai…
    – Multumesc mult! Da putin mai jos se poate? Asa, pe oute?
    – Hmm… Bine!

    Si baga babuta mana, il prinde de oute iar in timp ce aplauda vartos, ii spunea:

    – De ce te pisi pe gadul meu? De ce te pisi pe gardul meu?

    Deci, aA, gasiti si voi o babuta 😆

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 15:41

  21. Jo, jur ca nici nu mi-a trecut prin cap. Fereasca Dzeu. Ca atunci mai bine va luati o pusca 😆

    teiucul

    Iunie 9, 2009 at 15:43

  22. (sper sa nu se supere Asterix pe mine)
    Jo, pe cuvant ca nu am luat niciodata capcane de ursi , nici atunci cand i-am prins pe ai mei nu am folosit capcane din alea de fier .. 😛
    Buna povestirea cu babuta 😆

    Marmotica

    Iunie 9, 2009 at 17:43

  23. miaaaaaaaaaaaaaaaaaaau 😀

    crocoditza

    Iunie 9, 2009 at 23:41


Lasă un răspuns

