Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Administratorul

with 16 comments

El este totul. El este soarele. El este Tralailama oricarui bloc. Eu pe el il iubesc. Dar nu pot atat de des pe cat mi-as dori. L-as iubi si de trei ori pe zi. Cu o ranga. Peste degetele alea pe care le infige cu nesat in buzunarele locatarilor. Si peste tastele alea de la care scrie el ca un parsh, cat a costat apa calda, cat au costat gazele si cat a fost salariul femeii de serviciu. Pe care nu o vad niciodata. Si nici nu-mi lasa vreun semn sa stiu ca a mai trecut prin bloc. Unul cat de mic. Cum ar fi o pata de apa la intrarea in bloc. O urma pe un geam, o perdea putin decupata, orice, orice.

De fapt, spun prostii. Pe femeie o vad o data pe luna, cand imi suna la usa. La 6 dimineata. Si ma roaga sa-i dau 50.000. Ca e viata grea. Niciodata nu are galeata sau mop. O sti ea o metoda fermecata prin care se achita de obligatiile de serviciu. Dar sa revin la iubitul meu. In fiecare luna, la maxim 30 de secunde dupa ce afiseaza tabelul, suna la interfon. Sa spuna ca e tarziu, ca trebuie achitata suma restanta. Care abia a fost afisata. In general, vinerea seara. Casa scarii a vopsit-o de doua ori pana acum. A ratat culorile de fiecare data. Arata ca intr-un salon de stilisti. Belea. Pe marginea acestui subiect, am avut o usoara controversa.

Acum niste ani, cand ne faceam casuta, am zis noi ca ar fi frumos sa zugravim si holul etajului, sa vopsim usa liftului, balustradele scarilor si sa schimbam usa de la ghena. Fara sa deranjam pe nimeni, fara sa cerem ceva, cuiva. Ceea ce am si facut. Ne-au multumit vecinii, toata lumea era incantata. El nu. Mesteca in gol de cate ori ne vedea. Dar nu zicea nimic. Pana intr-o seara. Cand a venit sburlita si imi spune razand:

– Vrei sa te enervezi?

– Nu prea!

– Pe hol, la etajul nostru, e trasa o dunga in creion. Cred ca se pregatesc sa vopseasca si la noi. Si costa 2 milioane de apartament

Mi-a venit tot sangele direct in cap. Din mai multe motive: ca era un hot, ca stiam cata vopsea au supt peretii, ca nu a intrebat, ca-si batea joc de munca noastra, ca era o culoare oribila. Din astea. L-am sunat calm:

– Sint nebunul de la 4!

– Asa!

– Asa zic si eu! Pana maine cand vin acasa de la munca, va rog insistent sa dispara dunga trasa pe peretii etajului!

– Pai…

– Seara placuta!

Pe inserat, am ajuns. Era unul din vopsitori la parter. Am apucat doar sa dau buna seara si ala mi-a povestit si de tata pe care a supt-o. Si ca a sters. De atunci, lumea din bloc stie ca lucrez in politie. Le-a spus soarele meu. Am aflat abia dupa ce vedeam cum se lipeau chinezii de ziduri cand ma vedeau. Am intrebat si am aflat. Dar nici nu i-am contrazis.

Written by Teiucul

Iunie 5, 2009 la 13:43

Publicat în Insemnari Ironice

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nenea militianu’, sa stiti ca niste unii face zilnic mizerie in fata blocului si face si galagie si se umbla in creierii noptii cu niste scutere zgomotoase. Nu mai pot, va rog sa ma ajutati si pe mine!

    Asterix

    Iunie 5, 2009 at 13:58

  2. Nene Cardinale, se face. Acu ma imbrac si plec. Sa viu cu pulanu’? 😆

    teiucul

    Iunie 5, 2009 at 14:07

  3. ‘Naziua. 😆
    Rezolvare tipica , stilul Teciucul.Da’ bine i-ai facut, da-l dreaq.Asa sunt toti.
    Ma apuca risul cind ma gindesc la cit de mic esti, daca au mai aflat ca lucrezi si in politie, cam ce ginduri si-au facut 😆

    Eu

    Iunie 5, 2009 at 16:00

  4. bun ecusonul ala. tare bine mi-ar prinde si mie unul sa joc putin sah cu masinile din parcarea din fata blocului.

    spyyder

    Iunie 5, 2009 at 16:11

  5. Nenea militianu`…am si eu un specimen care se tot impiedica de masina mea in parcare…dai si pe la mine o fuga? 😀

    Monique

    Iunie 5, 2009 at 16:55

  6. Ahhh..si la noi a fost vechea placa : vopsim scara nush cate milioane de apartament. Ce nu am inteles eu era ca de ce sa platesc eu chirias pentru ca mai stau inca 2 luni in blocul ala si nu ma mai intorc defel. Plus de asta proprietarul apartamentului sa se ocupe.. Va rog sa ma corectati daca gresesc..
    Foarte bine i-ai facut teiucule!

    Marmotica

    Iunie 5, 2009 at 17:02

  7. ‘na seara ! 😀
    1. Teiucule, discromatule, da’ ce culoare era aia de pe pereti de era asa urata ? 😆
    2. Mama lor de diacritice, ca am zis ca-l injuri urat cand am citit „tata pe care a supt-o” 😆

    Joaninha

    Iunie 5, 2009 at 19:08

  8. ham, ham, dinamo, militian… incep sa se lege lucrurile.

    dorin

    Iunie 6, 2009 at 02:01

  9. Buna dimineata! Jo: =)))))

    Dorine, te rog io sa nu ma dai in fapt 😆

    teiucul

    Iunie 6, 2009 at 13:14

  10. Voi aveti administrator? Si femeie de serviciu? Pe-al meu Tralailama nu l-am vazut la mina in ultimii ani, desi mama se jura ca exista si salasluieste la cateva scari mai incolo.

    honey

    Iunie 6, 2009 at 13:24

  11. :)))foarte tare!
    cateodata, cand vad de cate „aventuri” aveti parte, imi vine si mie sa ma mut la blog!
    chip ap za gud uorc!:)

    xayide

    Iunie 6, 2009 at 20:29

  12. Servus xayide! Si bine ai venit! 🙂

    PS – Ma ierti ca te-am facut atat sa astepti pana am deschis usa

    teiucul

    Iunie 7, 2009 at 01:05

  13. no problemo, ma’ friend:)

    xayide

    Iunie 7, 2009 at 08:31

  14. @ teiucul: Ok, s-a facut, stii doar ca-s tare sensibil la rugaminti. Dar te costa un post proaspat (maine, azi te iert, stiu ca nu muncesti duminica).

    dorin

    Iunie 7, 2009 at 17:29

  15. ai dracu de corporatisti !!!
    😆

    boly

    Iunie 7, 2009 at 21:32

  16. …..deci politist in toata regula,la ordine publica
    😛
    ia sa te vedem costumat!!

    lori

    Iunie 8, 2009 at 15:17


Lasă un răspuns

