Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Dream Team

with 20 comments

Dupa cum ziceam, am fost o fuga pana in vecini. La un campionat de futsal. Ma rog, terenul era de futsal ca s-a jucat in aer liber. Grupa frumoasa, vreme buna, suprafata de joc impecabila.  Lotul complet, fara accidentari, galeria la locul ei.

Am ajuns cu totii, ne-am cazat, ne-am luat bratarile de ultra mega super all inclusive si am purces in camere. Eu am adormit. Ca trebuia sa ma refac dupa drum. La fel si ceilalti. Pesemne ca ne-am trezit buimaci de-a binelea de vreme ce in primul meci, era 2-0 in minutul 1. Pe principiul, ce nu ne omoara ne intareste, am continuat. Pana la 9-o. Pentru ceilalti. Am facut fotografii, ni s-au admirat echipamentele, d-astea de invingatori. Trebuia sa mimam si noi inteligenta cumva. Seara a fost sedinta mare de tot. Am intrat in cantonament, am discutat ca oamenii maturi in fata unor stacane de bere. Ne-a prins rasaritul pe terasa hotelului. Bine, si frigul.

Am plecat in camere sa ne pregatim pentru meciul cu numarul 2. Aici am fost ambitiosi, am si marcat. Dar din pacate, prea tarziu. Caci ne-au invins si aia. Cu 4-1. Norocul nostru a fost ca era un soare de mai mare dragul asa ca am poposit la piscina. Unde a fost bine. Vreo doua fete se dau si acum cu iaurt. Eu nu, ca am avut creme de bebelusi. Apa era cam rece dar era mai blanda ca infrangerea. Usor, usor s-a intamplat inevitabilul. Adica am plecat iar in camere. Ma grabeam putin asa ca nu am retinut chiar toate detaliile necesare pentru meciul ce avea sa vina. Ma grabeam sa adorm, ca sa fiu mai precis. Cand a sunat ceasul, am ramas uimit de cat de tarziu era. Partida statea sa inceapa iar terenul nu era chiar langa hotel. Am insfacat un echipament si am tulit-o. Soarele era de patru degete pe cer si dogorea intr-un mare fel. Baietii erau bine spre dezastruos, jucau fara rezerve. Mi s-a parut straniu ca ei erau imbracati in alte culori. Total diferite. Atunci am auzit dialogul intre capitan si un membru de nadejde al galeriei:

– Capitane, am doua vesti!

– Ia zi!

– Va mai vine un om!

– Uraaaa! si a doua?

– Nu o sa joace, are alt echipament 😯

Adica eu eram ala. Ne-am bucurat impreuna. Echipa are sanse reale de castig al Premiului Nobel. Pentru pace. Caci n-am batut pe nimeni.

Written by Teiucul

Iunie 3, 2009 la 17:13

Publicat în Insemnari Ironice

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. No, iar erai singurul in fucsia ? 😆

    Joaninha

    Iunie 3, 2009 at 17:44

  2. Jo, din fericire am fost ecologist de data asta. Desi ceilalti erau imbracati in albastru 😆 Nici acum nu pricep de unde confuzia!

    teiucul

    Iunie 3, 2009 at 18:50

  3. Da, normal, asa ziceam si eu… ce mi-e verde, ce mi-e albastru?! 😆

    Ada

    Iunie 3, 2009 at 19:37

  4. erai in echipamentul de greiere, sa intelegem? :)))

    pisica turbata

    Iunie 3, 2009 at 20:35

  5. Fino, da! De greiere dupa ploaie. 😆

    teiucul

    Iunie 3, 2009 at 20:47

  6. Tu ai adus vorba de folbal…
    Ti-am mai lasat un mesaj zilele trecute, dar prin alte parti.
    Miau! Miau! Miau! 😆

    Asterix

    Iunie 3, 2009 at 21:33

  7. Cam asa, Cardinale! Asta e faza in care imi traiesc viata de suporter tembel, aia de mieunat. Din pacate 😦

    teiucul

    Iunie 3, 2009 at 21:55

  8. Lasa Teiucule, ca si eu cu ciobanul…

    Asterix

    Iunie 3, 2009 at 21:59

  9. Asterix, io zic sa ne mutam la Urziceni 😆

    teiucul

    Iunie 3, 2009 at 22:11

  10. Neatza !
    Eu n-am mai vazut arbitri imbracati in albastru pana acum. 😆

    KingSnake

    Iunie 4, 2009 at 09:37

  11. eu cred ca tu plecasesi in echipamentul hello kitty…. 😛

    monoloage

    Iunie 4, 2009 at 11:13

  12. Neata!
    Cum s-ar zice,gestul conteaza…adicatelea important e ca ai fost acolo.Da si tu vina pe faptul ca esti discromat 😆

    Monique

    Iunie 4, 2009 at 11:26

  13. Buna dimineata!

    Discromat discromat da pana si modelul era diferit, Monique 😆

    Dragos, e Good Bye Kitti. Se vede ca sintem nevorbiti =)))))

    teiucul

    Iunie 4, 2009 at 11:32

  14. teiucule,de cand ne impiedicam noi de detalii de genul asta?Io am plecat de acasa cu doua cizme total diferite in picioare…am sesizat asta atunci cand un picior mi-a inghetat si celalat nu (mda,doar una era imblanita 😀 )

    Monique

    Iunie 4, 2009 at 11:41

  15. =)))))))))))))) Tare Monique. Plecasei sa vezi ursii polari? =)))))))))))

    teiucul

    Iunie 4, 2009 at 11:48

  16. Nu bre,ca erau in vacanta in tarile calde,ai dreaq ursi 😆
    Dar una dintre cizme se intampla sa aiba o captuseala mai groasa…nu era blana d`aia de la cizmele eschimosilor 😛

    Monique

    Iunie 4, 2009 at 12:43

  17. voi si cu Dinamo :))

    spyyder

    Iunie 4, 2009 at 14:57

  18. Razi tu Dodo, razi! Da nici cu Steluta nu mi-e rusine 😆

    teiucul

    Iunie 4, 2009 at 16:57

  19. Buna dimineata!
    Sa faci poze la premiu sa il vedem si noi 😛

    Marmotica

    Iunie 5, 2009 at 10:27

  20. Mai,te-ai distrat nitel.La scaldat,traznit cum esti,nu cred ca ai fost in bucile goale,in tanga-ti,cum te tot lauzi p’aici 😆 😆
    Nu te-au lasat doamnele ce te insoteau 😀 sunt sigura…

    lori

    Iunie 8, 2009 at 15:08


Lasă un răspuns

