Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

NWOM sau NWOL

with 10 comments

NWOM este o abreviere. Vine de la new word of marketing. Sau CDR. De la consumer dialogue through retail. Toate sint concepte, abordari noi ale lucrurilor vechi. Cele de mai sus au la baza ceea ce se numeste consumer centricity. Totul pleaca si se intoarce la consumator, la valorile acestuia, la stilul de viata, la obiceiurile de consum, samd.

Dar nu despre asta vreau sa scriu. Ci despre o abrevierea inventata de noi – NWOL. Sau new way of life. De ceva vreme am cam tras chiulul. Ce-i drept, din fata pc-ului. Am lucrat cat s-a putut de putin si am preferat dialogurile in locul ppt-urilor. Am ales sa dau iama afara din birou. Sa merg pe strada. Sa observ. Sa stau de vorba. Sa-mi notez in agenda. Si sa trag concluzii pe care apoi sa le punem in practica. Asta din punct de vedere profesional. Personal, treaba e fundamental identica.

Pentru ca s-au implinit deja doua luni de evadari continue. In week-end -uri pentru moment. Fugim la tara. Si descoperim ceva de prea mult timp pierdut. Bucuria de a sta in soare. Veselia de a planta flori. Placerea de a uda gradina. Riscul de a adormi in hamac. Hlizeala de a vopsi tocaria. Calculul de a reface vechea casuta boiereasca. Plimbarile in targul Calugarenilor. Cearta de a obtine un pret bun la scandura. Vecinatatea cu Bulgaria. Savoarea micului dejun luat in foisor, la umbra diminetilor racoroase. Copilaria de a sta in picioarele goale. Fereasca Dumnezeu! Nu am impresia ca oi fi si eu un urmas al lui Zamfirescu. Nu, nici vorba! Is doar un om care descopera de-adevaratelea placerea unei vieti simple. Extrem de simple. Fara pretentii de filfizon. Alaturi de jumatatea mai buna. Si de parinti. Si inconjurati de sevalete, aparate de fotografiat, barci pneumatice si scule de pescuit.

Si daca tot am decis sa vorbim mai putin despre bucuriile simple ale vietii si sa le traim mai mult, ne bate un gand. De fapt, ceva mai multe dar acum le zic si eu pe alea mai batause. Primul ar fi sa ne luam o rulota auto. Din aia desteapta, echipata cu tot ce e necesar unei sederi civilizate si independente. Ca sa o luam la pas prin lume. A Europei pentru moment. SI sa nu fim conditionati decat de dorinta noastra de a campa intr-un loc sau in altul. Al doilea gand obraznic e sa ne luam o barcuta cu motor. De patru persoane. Micuta. Cat sa incapa in marina de la Nessebar. Ca daca tot o sa sedem pe acolo ceva mai multa vreme, ne gandim ca ar fi frumusel sa ne dam si pe apa nitel, de pohta.

Iar acum, doua nelamuriri am si eu: cine elibereaza brevetul de navigatie sau cum s-o numi el?! Si unde se poate face scoala pentru a conduce o masina plus o rulota. Nu de alta dar as vrea sa ne plimbam, nu sa dau declaratii pe proprie raspundere.

Written by Teiucul

Mai 26, 2009 la 13:54

Publicat în Insemnari Elucubrante

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Primaaa!!
    De asemenea momente aveam eu parte cand eram acasa, ai mei au la mosie de toate, bancute sub visini, fantana, leagan si umblam toata ziua prin curte in picioarele goale..seara mergeam la fantana sa caram apa pentru rasaduri..tare frumos mai era.
    Cat despre nelamuriri nu prea stiu ii las pe cei mai bine informati sa te ajute.
    Si initiativa e una tare interesanta si frumoasa. Am vazut un site al unei familii. Si-au luat rulota si au plecat in lumea larga cu ai lor copilasi si pana acum au vazut foarte multe locuri interesante si banuiesc ca si-au creat amintiri minunate..
    Asa ca bafta si sa auzim de bine !

    Marmotica

    Mai 26, 2009 at 16:08

  2. Oftez, inghit in sec si trec mai departe!
    Sanatate!

    Asterix

    Mai 26, 2009 at 18:39

  3. unde pleci tu nasuleeeee ….?????

    la plimbare?
    atunci bine! 😆
    du-te si dixtreaza-te!!

    pisica turbata

    Mai 26, 2009 at 19:50

  4. Buna seara!
    Teiucule, ai niste idei bune. Rulota de-aia desteapta stiu ca te poti duce in Germania s-o iei la un pret ok. Barcuta nu stiu. Si pentru a conduce masina plus rulota cred ca iti trebuie permisul pentru categoria C.
    Frumoase initiativele tale, dar poate o zi dintr-un weekend o sacrifici pentru a sta cu bata-n balta pe un ponton, alaturi de niste gunoieri galagiosi. Negociem noi! 🙂

    Ceva vesti cu Moeciu?

    Ada

    Mai 26, 2009 at 20:08

  5. Buna sara!

    @Marmo: am vazut si io siteul acelei familii si pot sa recunosc ca e si el „de vina”

    @Asterix, nu ofta ca o sa fie loc in rulota 😉

    @Fina: deocamdata doar intr-o fuga pana in Bulgaria. Pe urma, pe langa casa omului. Multumim frumos de urari! Tu ce faci, ai terminat odiseea?

    @Ada, despre rulota am reusit sa aflu tot ce ma interesa. Cu o masa de pana in 700 kg, se conduce cu B. Exista si un poligon in care te poti antrena pentru parcari. Maine aflu si de brevet, pe principiul intai haturile apoi calul 😆 Despre Moeciu nu am multe vesti noi. Am discutat deja de principiu, trebuie doar sa reiau dialogul pentru a o bate in cuie. Din pacate, nu a fost una din prioritati dar de saptamana viitoare sigur va deveni. Cat despre gunoiereala, nu-i bai! Venim cu placere data viitoare! Am zis!

    teiucul

    Mai 26, 2009 at 21:16

  6. „Daca pleci,/ ia-ma si pe mine…” (ha-ha-ha)
    Nu, nu pe mine, ia-ti numai 1/2, catelu’, ce-ai tu mai aproape de suflet, dar promite ca nu-ti vei uita cititorii si ca laptopul va fi la locul lui in rulota.

    dorin

    Mai 27, 2009 at 00:52

  7. Buna dimineata!

    lori

    Mai 27, 2009 at 09:15

  8. Am citit impreuna cu sotu’ ‘destainuirile’ tale.Ne-a placut mult de tot.Si ne-am gandit sa ne luam si noi o rulota smechera.
    Dar daca ne repereaza niscaiva romanasi prin strainataturi si ne-o fura??? 😆
    La barca nu ne gandim… ca ne-om putea rasturna,suntem
    4,din care trei mari….si mi-e teama ca ne-om
    scufunda 😀

    lori

    Mai 27, 2009 at 09:21

  9. Felicitari,sburache!Frumos mai scrii!!

    lori

    Mai 27, 2009 at 09:22

  10. Buna seara !
    Faine idei, spor la rezolvat ! 😉
    Sau ai putea sa le combini, iti iei o rulota amfibie cu motor si ai rezolvat totul dintr-o lovitura. Teiucul cel viteaz ! 😆

    KingSnake

    Iunie 2, 2009 at 19:59


Lasă un răspuns

