Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Fite! Cu „i” de la imparat

with 10 comments

Se inatmpla sa tot fi bantuit prin tot soiul de cluburi. De muzica electronica sau cum s-o numi aia de se asculta de pe CD-uri pirat, cu muzica luata de pe net, fara bani de cele mai multe ori. Asadar, m-am lovit de extrem de multe fite si fiteri.

Ai mai mari, imparatii flatulatiilor, erau DJii. Cu haina pliznoteasca pe mine, sedeam adesea la cate o cafea cu fratii. Si sporovaiam despre evenimente majore ce aveau sa se petreaca in peisajul litoralesc, de exemplu. Cu o nonsalanta cum nici la Academia Romana nu mai gasesti, se uitau in ochii mei batrani si pronuntau niste sume de ma lua inima. Pentru cateva amarate de ore in pupitru. Cu muzica luata de pe net!!!!!!!!!! Neplatita!!!!! Si ii lasam, si aberau, si imi explicau cum sint ei patrunsi de fiorul creatiei, cum asteapta ei muza care vine doar cand vrea ea, cum au mixat ei la mega evenimente, cum merg ei la conferinte de profil in Ibiza. Si cate si mai cate. Iar la gig, nu catadicseau sa apara fara o intarziere de minim 2 – 3 ore. Ca ei erau zeii platanelor. Ma repet: flatulatii de nu mai atingeau scaunul cu delicatele parti dorsale.

Dar, lasand la o parte toate cele de mai sus, cele mai mari ruperi si aere, le-am vazut in targul Iesilor. Io’s mai bonom de felul meu iar atunci cand plecam la un eveniment, imi luam jumatatea mai buna cu mine. Ca era week-end! Si ca ne cam place sa fim impreuna si sa stim unul de altul. Iar pana seara, obisnuiam sa ne plimbam trupurile prin locurile de interes ale oraselor in care ajungeam. Si uite asa, aveam mereu parte de minim doua realitati: a noastra si a cluburilor. Fiind aproape de bojdeuca, ne-am decis sa dam cu talpa pe unde s-a scris Povestea Povestilor. Sau prin Copou. Sau pe la Palatul Culturii. Sau pe la Mitropolie. Inevitabil, seara dadeam nas in nas cu principalele personaje ale povestii de mai sus. Si da-i, si rupe-te si fii imparat! Aceeasi oameni de care, cu doar cateva ore inainte, ai fi jurat ca sint niste persoane normale!

Si iaca asa, intr-o seara s-a intamplat sa am o conversatie ceva mai lunga cu unul din DJ! De altfel, un dialog extrem de aspru in care ceream explicatii pentru intarziere, lipsa de profesionalism, lipsa de calibrare a sunetului, etc. Una din gazde, ma feresc in a caracteriza persoana, se tot foia nelinistit prin preajma-mi. Crezand pesemne ca de el era vorba. Sburlita langa mine, asculta cuminte muzica si incerca sa-mi faca semne discrete pentru a-mi controla tonul. Si vine filfizonul, urmas demn al razesilor, fierband de incordare si ma intreaba in gura mare si plina de alcool daca nu vreau o fata. Sau doua. Se uita sburlita la el, ii zambeste si ii spune ca nu avem prea multi bani la noi pentru asa un rasfat dar poate facem un efort pentru data viitoare.

Si acum stau si ma intreb: cata minte trebuie sa ai pentru a face asa un gest?!? Dincolo de relatia profesionala, dincolo de penibilul situatiei, dincolo de anii din spatele momentului acela, oare nu te gandesti ca omul ala e insotit?!? Cat de penibil sa fii? Cat de mult sa-ti lipseasca simtul ridicolului?

Written by Teiucul

Mai 20, 2009 la 22:46

Publicat în Insemnari Elucubrante

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna seara!
    Sa fiti sanatosi si sa va iubiti la fel de mult ca acum…in rest,nimic nu mai conteaza,dupa cum reiese si din celalalt post al tau…M-a rascolit al dracului de tare…

    Monique

    Mai 20, 2009 at 23:22

  2. Sara’ buna Monique! Si multam’ de urari! Ce-mi doresc eu e sa reusim din ce in ce mai mult 🙂

    teiucul

    Mai 20, 2009 at 23:36

  3. Asa sa va ajute Doamne-Doamne! 🙂

    Monique

    Mai 20, 2009 at 23:47

  4. Ziua buna! Ce dezmat, ce rasfat… Imprevizibil ca de obicei, elucubrant nici nu mai zic… Doar de Targul Iesilor sa nu te iei fara motiv ca fac scandal. In alta ordine de idei, ce specie era pestele care te-a imbiat cu FMI? O fi fost rrazas, cu dublu rr…

    dorin

    Mai 21, 2009 at 12:13

  5. Dorin, Targul Iesilor mi-e extrem de drag. Nu prea am motive sa zic de rau de dealuri 😉 Treaba e ca s-a intamplat sa dea pangasiusul peste mine in club 😆

    teiucul

    Mai 21, 2009 at 12:16

  6. Am si precizat: „sa nu te iei fara motiv”, tu aveai acoperire. Deci pana la urma era pangasius, nu rrazes…

    dorin

    Mai 21, 2009 at 12:27

  7. Da’ bina ma teiucule venisi tu in Iasi si nu mi-ai dat si mie un semn?

    Acum te iert ca poate nu stiai, dar data viitoare…….. 😉

    jasmin

    Mai 21, 2009 at 12:41

  8. Sburlita a fost la inaltime, jos palaria !

    Marmotica

    Mai 22, 2009 at 20:53

  9. eheeee,delicata domnita!Sa ma fi vazut pe mine ce-l altoiam pe d-lui si ce-l alergam pe-acolo si cate posete lua in cap 😆 nu stiu pe unde-si scotea maneca,zau asa.

    Acu’ bag mana in f oc pentru tine ca nu mai calci prin cluburi…fereasca Domnu’!

    lori

    Mai 27, 2009 at 09:29

  10. E o varsta,nu de alta.

    Si oricat de ocupat esti,mai scrie…sau da tocul sotiei….si scrieti,oameni buni! 🙂

    lori

    Mai 27, 2009 at 09:31


Lasă un răspuns

