Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Exercitiu

E nasol rau! E criza! Ba nu, fugi de aici! Mda, nu prea e bine, e posibil sa raman fara job! A venit intretinerea, avem bani sa o platim sau o amanam pentru luna viitoare? Offffff, nu am ajuns sa-mi iau pantofii aia! E tragedie maxima, maine merg la o petrecere si nu am ce imbraca! E dezastru, mi-au zgariat masina! Cat de urat a fost in concediu, nu m-am bronzat deloc! Ia uite ce idioti, astia nu au paste din alea de care imi plac mie. Dar cum sa nu mergem la Rio de Revelion? Asa ceva nu se poate!

Sau, exista bucuria nasterii unui copilas! Indescriptibila in cuvinte! Imposibil de redat in fotografii! Dincolo, in talerul nevazut al balantei, se poate inghesui urmatorul dialog. O fictiune poate! Sau, doar o farama a vietii… Care e definitia unei probleme, in fapt?!?

teiuca: teiuc am venit inapoi

teiucul: cum sinteti?

teiuca: asa si asa

teiucul: omul?

teiuca: erau varza

teiuca: amandoi

teiucul: offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

teiucul: ati aflat mai multe de copila?

teiuca: si mai rau e ca a murit ieri de ziua ei

teiuca: ca duminica au chemat medicu pediatru

teiuca: ca nu manca si varsa lapticu

teiuca: si medicul i-a zis ca nu e multumit ca parca are un suflu sistolic

teiuca: si i-a dat ceva

teiuca: si a linistit-o

teiuca: si a dormit linistita

teiuca: duminica spre luni

teiuca: apoi luni

teiuca: s-au dus la emilia irza langa constructii

teiuca: ca sa-i faca investigatiile

teiucul: asa

teiuca: si acolo am inteles ca a inceput sa aibe convulsii

teiucul: de la stop cardio-respirator?

teiuca: apoi au luat-o cu salvarea si au dus-o la grigore

teiuca: da

teiuca: si ca s-a intamplat ca in tot intervalul a stat o ora fara oxigen

teiucul: pai cum asa? nu i-a pus nimeni masca?

teiuca: si la grigore 3 ore a stat pe aparate si pe masaj cardiac

teiuca: si ca au incercat aia o gramada

teiucul: imi vine sa urlu

teiuca: nu stiu exact

teiuca: poate ca nici el nu stia exact ca sa ne zica prin ce a trecut

teiuca: groaznic

teiuca: asa o tragedie

teiucul: cand e inmormantarea?

teiuca: fff mare

teiuca: maine la 12 parca

teiucul: vrei sa mergem, te simti in stare?

teiuca: la sfanta vineri

teiuca: pai ar tb

teiuca: si la 11 la capela acolo la morarilor

teiucul: pai si atunci, nu trebuie facuta o coroana?

teiuca: am facut

teiuca: cu totii

teiuca: am facut 2

teiuca: si azi i-am luat flori

teiucul: deci: mergem impreuna maine acolo? sau te duci doar cu-colegii?

teiuca: ma gandesc

teiuca: vorbim mai incolo

teiucul: bine viata mea

Written by Teiucul

Mai 20, 2009 la 23:13

Publicat în Insemnari Elucubrante

