Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Super. Stitii

with 19 comments

Carevasazica, azi imi dau arama pe fata. Iar. Si recunosc – sint superstitios. Daca Dono se declara faraonul ipohondrilor, eu ma voi inscauna drept sah al nebunilor. Ma rog, al superstitiosilor. Sa incepem:

Pescarilor li se ureaza fir intins. Asta from „academic” point of view. Neaos, haha pe bete.

Pisica neagra – aici am noroc ca-s discromat

Galeata plina – imi merge din plin

Nu trec pe sub scara

Ies din casa cu piciorul drept

Nu dau un inel direct altei persoane. Il pun pe masa, de exemplu

Idem cutitul

Ma feresc sa „vars” sarea

Cand vad un popa, imi invart un nasture

Volumul casetofonului trebuie sa reprezinte un numar impar, dar niciodata 13

Nu plec niciodata avand chilotii pe dos

Oare oi fi singurul nebun?!? Oricum, lista ramane deschisa ca is batran si uituc. Da’ sigur am mult mai multe!

Written by Teiucul

Mai 14, 2009 la 22:32

Publicat în Insemnari Elucubrante

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata!

    Prima? 😯 😆

    E bine sa porti chilotii pe dos, nu te deochi, de pitic ce esti. 😆

    Anestisia

    Mai 15, 2009 at 01:36

  2. Nasa 😆

    Sa vedem..nu stiu daca sunt din categoria superstitii dar la mine lucrurile se intampla asa:
    – daca ma mananca urechea stanga e musai sa ploua
    – ma mananca in palma mainii stangi iau bani
    – la dreapta dau
    – se zbate ochiu stang- e de rau
    – la dreptu e de bine
    – ma mananca nasul pe afara – ma bucur
    – ma mananca nasul inauntru – e rost de scandal
    – ma mamnanca buzele – ma pup cu cineva
    Si mai mai mananca cate ceva 😛 , da nu spui 😀 , jur ca toate sunt adevarate, pe probate toate 🙂 .
    – nu torn apa peste mana
    – daca vars sarea arunc de trei ori in spate si pun pe limba de 3 ori
    – nu imi place sa vad cutitu pus pe muchie
    – cand vad pisici ma dau trei pasi in spate
    – iar daca aud cucuveaua cantand zic chestia aia cu oraba dupa tine 😀 .
    Cred ca mai am dar imi este teama ca te detronez de rege 😆

    Ele

    Mai 15, 2009 at 02:38

  3. Buna dimineata!

    Nasicaaaaaa, gata mutatul? Io doar de urat ma deochi. Dar stiu sa ma descant 😆

    Ele, daca io m-am declarat sah, tu esti Polihroniade direct 😆

    teiucul

    Mai 15, 2009 at 08:10

  4. Buna dimineata! 😀

    Sa incep si eu.
    – La fel ca Ele, faza cu palmele si dat/luat bani o am si eu.
    – Daca imi tiuie o ureche si interlocutorul nu ghiceste care, inseamna ca ma injura cineva.
    – Nu-mi pun niciodata geanta pe jos, inseamna paguba.
    – Faza cu inelul o fac si eu
    – Nu ma intorc din drum ca sa nu-mi mearga rau
    – Nu merg sa vad copii mici nebotezati daca am probleme tehnice sau daca am facut prostii
    – Daca mi se zbate ochiul, vad pe cineva
    – Idem Ele, nu torn peste mana
    – Nu-mi ura „succes” ca e clar ca nu voi avea, prefer „bafta”
    – Daca ajung undeva la tara si iese cineva din curte sau ma intalnesc pe acolo cu cineva cu o galeata plina cu apa, e de bine, daca e goala, nu.
    – Cand ma mir de ceva, mereu spun ptiu sa nu deochi, pentru ca cica as avea talentul asta (cozonacii mamei stiu cel mai bine 😛 )

    Si nu mai stiu acum, probabil ca mai am o gramada, dar nu-mi vin acum in minte.

    Ada

    Mai 15, 2009 at 09:16

  5. neata Maria Ta Teiucule.
    io le am pe urmatoarele:
    – iesit din casa cu dreptu’…intotdeauna
    – trezirea dimineata cu fata la geam…mers bine in ziua respectiva. trezirea cu fata la perete…nu e semn de plecare din casa
    – la iesirea din casa, intotdeauna ma incalt cu adidasul/pantoful stang intai
    – impiedicat cu piciorul drept – e de bine. cu ala stang – e de rau.
    – mancat nasu’ pe afara – bucurie, mancat pe dinauntru – suparare/cearta

    cam atat imi aduc aminte pt moment…

    Sangerica

    Mai 15, 2009 at 09:50

  6. Neataaaaaaaaaa, aia cu invartit una bucata nasturel, nu o stiam, si mai bine nu mai aflam ca acum mai am o grija in plus: ce fac daca n-am nasture? :))
    Cu mancatul palmei, nasului, ochilor, astea sunt clasice, sunt deja dependenta de ele 🙂

    crocoditza

    Mai 15, 2009 at 09:54

  7. Sburleo, esti un adevarat sah al nebunilor. Cum pana mea ai luat permisul fiind discromat? Sau e valabila numai pentru daltonisti?

    Miorlaupufos

    Mai 15, 2009 at 10:28

  8. Ba io is pe invers.
    Nu prea am probleme cu chestiile insirate de matale mai sus. Ba dimpotriva mie in ziua de 13 imi merge bine, iar daca da o mata neagra peste mine nici nu mai spun.

    O singura buba am io. Cand trebuie sa fac ceva important, ceva ce vreau neaparat sa-mi iasa nu zic nimanui despre lucrul respectiv. Tac chitic pana reusesc. Familia mea habar n-a avut ca eu m-am inscris la scoala de soferi pana nu am avut primul examen. De care a aflat pentru ca eram programata in aceeasi zi cu_cumnatul meu.

    jasmin

    Mai 15, 2009 at 10:43

  9. Neeaaataaaa!!!
    Noroc pe tine cu pisicile ca nu le poti vedea 😆
    Hop si eu:
    -cu inelul idem
    -cu apa idem
    -nu trec nici eu pe sub scara
    -nu pun painea intoarsa ( aduce ghinion)
    -nu ma uit prea mult la o persoana daca imi place mult ca s-ar putea sa o deochi rau 😦
    -nu dau bani luni
    -daca mi se zbate ochiul, la fel e ceva de rau
    -nu ma uit la unghii ( e semn ca ma barfeste cineva si le pun la fund , stiti voi de ce 😛 )
    – cand aud cucuveaua , ma apuc de incantatii 😆
    -la fel si cu sarea fac , dau de 3 ori peste mine
    -mi-e frica de ziua de 13 si ziua de marti ( mereu mi se intampla multe chestii aiurea )

    Ahh ar mai fi , o sa mai revin..:D

    Marmotica

    Mai 15, 2009 at 11:12

  10. Aaaaa, eu mananc de la paine coltul, ca sa ma iubeasca socrela 🙂

    crocoditza

    Mai 15, 2009 at 11:29

  11. Si eu sunt pe invers (adică un nebun al şahului?). Ştiu de superstiţii, da’ n-am niciodată mintea la ele sau timp să le evit. Aşa că mă întorc destul de des când uit câte ceva, chiloţii pe dos nici nu mai ţin minte de câte ori i-am luat, la fel şi maieul, o dată am ajuns la serviciu cu puloverul pe dos, m-au atenţionat colegii. În ziua de 13 nush dacă-mi merge neapărat bine, dar nici rău nu am observat să-mi meargă, nasul mă mănâncă şi-n acest moment, dar nu mă aştept să mă cert cu cineva (sau cine ştie?). Încerc doar să nu dau bani de lunea, însă indiferent de situaţie, tot nu i-am avut pe îndestulate.

    dorin

    Mai 15, 2009 at 12:00

  12. interesant subiect si buna ziua!
    incerc sa ma dezbar de superstitii,sau sa le ignor. daca e sa mearga rau,merge oricum,indiferent ce faci. dar de obicei imi merge bine 🙂 va urez si voua la fel!

    aAaA

    Mai 15, 2009 at 13:02

  13. ma cam balbai in ultimul timp 😆

    aAaA

    Mai 15, 2009 at 13:03

  14. De aia ai pus aAaA? de la balbaiala 😛 ?

    Marmotica

    Mai 15, 2009 at 13:38

  15. Buna seara!
    De 13 nu mi-e frica…m-am nascut martea pe 13 si il consider un numar norocos.In schimb…nu ma intorc din drum,nu trec pe sub scara,mi-e frica de deochi,nu dau bani imprumut lunea,nu las papucii cu talpa in sus…si dracu` mai stie cate or mai fi 🙂

    Monique

    Mai 15, 2009 at 21:07

  16. M-am educat sa nu mai tin cont de superstitii, Doamne fereste sa ma apuce macar una ca revin si restul si sint terminat 😀
    Buna seara!

    Asterix

    Mai 15, 2009 at 21:08

  17. da, am si io niste superstitii

    – berile baute tre sa fie numar impar mai mare sau egal cu 5
    – nu dau bani cu imprumut…oamenilor
    – daca vad o pisica neagra e de bine – inseamna ca-s la bunica la curte.
    – daca vad o pisica turbata – inseamna ca ma uit in oglinda
    – ma uit dimineata la catarg, daca e pe drepta sau pe stanga o sa fie rau. daca e vertical – aia nu e vreme de iesit din casa

    ar mai fi, dar nu stiu acum…

    AMR : 3 proiecte si 6 examene

    pisica turbata

    Mai 16, 2009 at 17:46

  18. Pfffff….la cat -s de suie,numa’ superstitii
    imi lipsesc 🙂 si-as fi sa se duca vestea.
    Nu.N-am.Mami era cu ele.Si din copilarie mi-amintesc ceva:
    cand varsam piperu’,mama arunca sare sa nu fie scandal.
    cand se scarpina la nas,era semn ca fur bataie ”o
    caut cu lumanarea” 😆
    cand vedeam o mata neagra,musai 100pasi in spate,sa intarzii la limba rusa.
    plecam la cumparaturi,ma luam cu joaca pe la pravalie,minteam acasa ca mi-a iesit o baba cu galeata
    goala….si-a trebui’ s-astept pan’ s-o’ntors cu dansa plina.
    un popa de-mi aparea in cale…e semn de treaba buna,face acas’ bunica clatite
    S-or mai fi de-mi scotocesc mintea…..

    Lori

    Mai 18, 2009 at 08:18

  19. Si repede,repede….
    Buna dimineataaaa!

    Lori

    Mai 18, 2009 at 08:19


Lasă un răspuns

