Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

De la roz

with 45 comments

Aceasta scriere, ce reprezinta si o trezire din reverie, ii este dedicata lui Dorin. Chiar daca nu stiu exact cine este – is batran si uituc – am a-i multumi ca m-a certat. La fel cum am a multumi si celorlalti prieteni care m-au mai tras de manecute. Asadar:

Fusei intr-o vizita pe la Covasna. M-am ratacit de fo’ trei ori dar asta nu m-a ingrijorat prea tare. Era mai rau daca nu o faceam. Acolo, am dat cu ochiu intr-un loc exceptional: http://www.clermonthotel.ro/index.html Ma rog, e o locatie aparte, in mijlocul naturii unde – culmea – se aude si ciripit de pasarele. Iar aici nu ma refer la cele din banbu. Am ajuns acolo cu masina surorii, eu nefiind chiar cel mai cuminte pasager de scaun din dreapta. Asa ca toata lumea a preferat sa conduc eu, ca sa aiba liniste si sa le tihneasca excursia. Si intr-un final, am ajuns.

Am oprit motorul, am scos cheia din contact, am incuiat masina, am bagat cheia in buzunarul pantalonilor. In receptie, ne-am intalnit cu tanarul manager ce ne astepta frematand. De vreo 2 ore. Ne-am prezentat, mi-am pus un rucsac in spate si ne-am pus pe vizitat. Asta, se cam uita intr-un fel anume la mine. Cam lung, sa zic asa. Am inceput cu o incalzire usoara – cu salile de conferinte. Privirea lui, la locul ei. Inspre mijlocul meu. Am continuat cu piscina. Aici, treaba incepea sa fie serioasa. Asta imi tot spunea ca exista si costume de baie la vanzare si ca ma pot scalda daca imi doresc. Ceea ce nu as fi vrut! Ma rog, am indrugat ca-s putin racit si nu as vrea sa stranut in bazin. Am urcat cu liftul, sa vedem mansarda. Asta se uita din ce in ce mai insistent. Ma uit si eu, crezand ca am vreun slit desfacut sau ceva. Nimic. Nu se vedea tanga, nu plecasem cu pijamalele pe sub blugi. Deci nu pricepeam. Ca sa nu ma lungesc: in cele 90 de minute cat ne-am fatait prin hotel, nu m-a slabit o clipa. Mai un zambet, mai o mana pe spate, mai un va rog, mai un poftiti, mai o privire. Nu l-am incurajat, is om maritat ce Dumnezeu.

Istoviti tare dupa asa o prezentare stufoasa, ne-am asezat la masa. Cum ma cam intepa cheia aia, dau sa o scot. Si ce vad? O inimioara rozalie, batuta in nu stiu ce pietre, sedea cuminte pe marginea buzunarului, prinsa ca breloc. Spre exterior. Abia atunci incepeam sa inteleg zambetele. Si zice si sor-mea, printre lacrimi:

– Sper ca stii ca ai purtat rucsacul fix ca un gay, nu?

Un lucru e sigur: prea curand, nu am de gand sa mai poposesc pe acolo!

Written by Teiucul

Mai 13, 2009 la 12:41

Publicat în Insemnari Ironice

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. cum poarta un gay rucsacul? nu stiam ca exista asaceva!

    TheNutz

    Mai 13, 2009 at 12:52

  2. ‘neata, pisi! 😆

    Joaninha

    Mai 13, 2009 at 13:13

  3. Mda… =)))))))))))))))))))))))

    Neata!

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 13:18

  4. 😆
    Buna ziua!

    Si aventura cu roz nu s-a terminat aici, sper ca stii, da?! 😆 (surprize-surprize)

    Ada

    Mai 13, 2009 at 13:25

  5. Ada, tu ill stii pe ala de la Covasna? A sunat, a zis ceva? =)))))))))))))))

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 13:29

  6. Mai,eu zic ca nu-i ‘ala’….ci ‘aia de la Covasna’
    Nu era cumva Mariana 😕 si-ai schimbat tu datele
    problemei?? 😆

    Lori

    Mai 13, 2009 at 13:37

  7. Buna dimineata !

    Nu cumva cheia cu roz era de la apartamentul matrimonial ? 😆

    KingSnake

    Mai 13, 2009 at 13:39

  8. Lori, de ce ma dai in gat? 😆

    Serpent, nu! Absolutamente nu! Matrimonialul era cu verde, galben, portocaliu, putin rosu, olecuta de mov. Un curcubeu de-a dreptul 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 13:41

  9. Stai ca acum am vazut alegerea de cuvinte! 😆
    Nu mai POPOsesti acolo, zici ? 😆

    Joaninha

    Mai 13, 2009 at 13:42

  10. Mda again =)))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 13:47

  11. Da, Teiucule, m-a sunat si mi-a spus ca vei avea parte de o surpriza, dar nu-ti face griji, o sa-ti placa! 😆 😆 😆

    Ada

    Mai 13, 2009 at 13:50

  12. Bun gasit la voi acasa. Mersi de dedicatie si scuze de intarziere. M-am prins cam greu ca lucri la ceva, ca prea comentai (cautai?) prin gunoaie. Deh, sunt batran, ma prind mai greu. Parca am totusi un deja-vu cum ca ai spus undeva, de curand, despre un loc din Covasna (supermegahipermarket) pe care l-ai recomandat si la care te-ai intoarce (ca sa nu zic ca o sa POPOsesti). Deci ai si amintiri mai putin „roz” de pe acolo.

    dorin

    Mai 13, 2009 at 13:56

  13. Am uitat sa spun ca daca nu ma cunosti nu-i nimic anormal. Ai fi mirat sa afli cati necunoscuti iti calca pragul virtual. Cititor iti sunt de mult, comentator abia de azi.

    dorin

    Mai 13, 2009 at 14:16

  14. Fataaa… am fost prim Mall si am vazut adidasi roz, nu-ti iei?
    Eu mi-am luat albastri 😛

    Asterix

    Mai 13, 2009 at 14:19

  15. TheNutz & Dorin – bine ati venit!

    Nutz, nici io nu aveam habar. De altfel, cred ca e vorba de o minciuna sfruntata a sora’mii. Daca as fi gay, as purta rucsacul pe burta, sa am spatele liber 😆

    Dorin, cu placere!

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 14:22

  16. Cardinale, io’s discromat. Deci e posibil ca eu sa vad roz, albastrul. Deci sa nu te miri daca o sa rad cand te voi vedea incaltat cu noii adidasi 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 14:23

  17. deci il purtai sau nu pe burta? sa intre sora sa dea detalii 😆

    TheNutz

    Mai 13, 2009 at 14:30

  18. Nu bre! Il purtam in cel mai neaos stil: pe spate, o bretea mai lunga, una mai scurta si cu tricoul tras de la atata fataiala 😆

    Hai ca o sun si pe sor’mea sa confirme. Ca vad ca nu prea prezint credibilitate 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 14:32

  19. Fata, nu stiu … Io te mai tin sub observatie o perioada, ca uite si tu … 2-3 randuri si pac! apare cuvantul „curcubeu”! Daca esti in faza de denial ? 😆

    PS: Tot imi amenintam eu un coleg ca ii cumpar un boa din pene …roz … hmmm … parca aveam o gunoiereala prin august ? 😈

    Joaninha

    Mai 13, 2009 at 14:32

  20. Jo, doar n-o sa incepi si tu cu rozul din August. Ca si asa ma cam sperie Ada 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 14:38

  21. N-o sa se poarte roz in august ? 😕 Zi-mi ce culoare vrei si se aranjeaza! 😆

    Joaninha

    Mai 13, 2009 at 14:41

  22. bre, io te cred. Da’ daca te-am intrebat cum il purtai si tu mi-ai zis cum s-ar purta n-am vrut sa-ti deduc stilul.
    sa dea si martorul declaratia.

    ps: acu vad si cat de tarea a ajuns Lucian Marin

    TheNutz

    Mai 13, 2009 at 14:43

  23. Fucsia. Ca parca ii place si tanarului Marin 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 14:45

  24. you know him to?

    TheNutz

    Mai 13, 2009 at 14:49

  25. Nu personal, doar am auzit/vazut cate ceva

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 15:08

  26. :)))))))))) De acum stim ce trebuie sa iti luam de ziua ta cadou :))) roz sa fie si cu sclipiciuri 😛

    Marmotica

    Mai 13, 2009 at 15:18

  27. Pai cum sa te sperii Teiucule, chiar asa arat a babau?! 😆
    Nu trebuie sa te sperii de rozul cu care te „amenint” eu, iti spun sigur ca vei fi super incantat! Iar eu voi fi pe faza sa trag in poza fata pe care o vei face! 😈 😆

    Ada

    Mai 13, 2009 at 15:59

  28. Poate e pe principiul „mai sperie-ma o data lupule !” 😆

    Da’ eu nu inteleg de ce te astepta deja framatand ? Ce rezervare facusesi ? 😈

    KingSnake

    Mai 13, 2009 at 17:23

  29. Buna ziua!
    nu ti-a trebuit pasaport ca sa intri in covasna?

    Lilly

    Mai 13, 2009 at 18:47

  30. O rezervare la mofeta, Serpent. Mi-era dor sa trag pe nas 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 19:25

  31. Servus Lilly si bine ai venit!

    Culmea, nu! Ba chiar toata lumea vorbea romaneste. Asta ca sa nu mai spun ca am descoperit cu surprindere chiar, ca e la numai 55 KM de Brasov. In capul meu, Covasna avand oarece legatura cu Bistrita 😆 De unde si ratacirile repetate, ultima in Zizin, dupa Intorsura Buzaului. Nici acum nu stiu cum am reusit

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 19:27

  32. Avaaaaai, monsieur Teiucul, esti in trend, roz se poarta 🙂
    Nu mai asculta la rautatile lumii.. stii ca-s invidiosi ca nu au si ei rucsac d-ala smecher!

    O noapte roz iti doresc! 😀

    crocoditza

    Mai 13, 2009 at 19:39

  33. Asa Croco, asa! Toarna si tu roz pe foc 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 19:43

  34. multumesc pentru primire!
    numai tu reusesti sa ajungi la Covasna prin Bistrita.
    io-s de la Cluj si Bistrita e aproape dar Covasna cam departe.oricum, cred ca e foarte frumoasa zona.

    Lilly

    Mai 13, 2009 at 20:44

  35. Buna seara.
    Mai Teiucule, nu cumva tu ai poposit la Fundulea, nu in Covasna? Si nenea ala de e el manager nu cumva te-a servit cu o sticla de Curvoisier?
    Sa te mai intreb un lucru: expresiile tale favorite sunt „in puii mei” si „la naiba”?
    Eu iti urez sa ai o noapte nu roz,si extrem de roz.

    Eu

    Mai 13, 2009 at 20:45

  36. Eu, iti raspund ca sa nu crezi ca ma dau la fund: mie tot savarina mi se pare cel mai bun dulce 😆

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 21:03

  37. Buna seara!

    Asterix

    Mai 13, 2009 at 21:28

  38. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Bre, jur ca te razbuni pentru chelboase

    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Mai 13, 2009 at 21:34

  39. Teiucule, pina nu rizi si tu o ora in continuu , nu sunteti chit 😛

    Eu

    Mai 13, 2009 at 21:39

  40. Se vedea cumva si capacul gloss-ului dintr-un buzunarel al rucsacului? 😆
    Una peste alta(sau unu peste altu..uatevar 😀 ) e foarte frumos hotelul…

    Monique

    Mai 13, 2009 at 23:04

  41. Buna dimineata!
    Spor la crosetat!

    Asterix

    Mai 14, 2009 at 08:49

  42. neata!
    deci teiucul poarta roz!gata cu verele brotacel? 😆

    aA

    Mai 14, 2009 at 10:45

  43. verdele*

    aA

    Mai 14, 2009 at 10:45

  44. ‘Neaţa. Sunt „vinovatul 007” (pentru postul asta) si astept trecerea „de la roz” la…

    dorin

    Mai 14, 2009 at 10:52

  45. Buna dimineata,domnisoara!

    Lori

    Mai 14, 2009 at 11:10


Lasă un răspuns

