Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Idei geni(t)ale – Warm up

with 77 comments

Draga caietule,

Iti scriu tie, ca nimeni altcineva nu vrea sa ma mai asculte. Prietenii mei de galetusa sint plecati in tabere sau sint acasa, gangurind fericiti la sanul cuiva. E adevarat ca si eu sint acasa dar o sa ganguresc mai tarziu, ca prea te-am neglijat. Dictando ce esti. Ba nu, velinule!

Pai cum despre ce vreau sa-ti spun? Despre pilotul de carucior. Mda… Pilotul de carucior, este barbatul casatorit. Sau cel care traieste in uniune consensuala, cu o stimata don’soara – de iure. El este un animalut care vietuieste in preajma frigiderului. Are impresia ca ia hotarari, ca e factorul de decizie, ca e cel care taie si spanzura in casa. Cel care se lauda amicilor de pahar, ca el este l’ombelico del mondo la el in sufragerie. Ei bine, spiralatule, nimic nu e mai fals. Sa luam ca exemplu pentru aceasta discutie, o zi de sambata. Dimineata!!!!!!!

El vrea sa mai doarma. Cu o seara in urma, isi facuse planul despre cum va arata sfarsitul de saptamana. Relaxare, leneveala, un mic dejun sexos, o femeie cu miscari lascive, imbracata spre deloc, niscaiva iubareala, ceva libertate spre seara, un meci cu bere la o carciuma din cartier. Sau o noapte la club, cu baietii. Gresit, din start! Pentru ca se va trezi in zanganit de oale, farfurii si linguri. Ea il iubeste, n-ar putea sa vina si sa-i sopteasca la ureche ca e cazul sa faca ochi. Asadar, se va trezi singur. Se va da de toti peretii pana in bucatarie, unde ea il asteapta zambind, imbracata de cumparaturi:

– Ce ma bucur ca te-ai trezit tu singur! Asa de dimineata… Hai sa te imbraci ca mergem la hypermegasupermarket…

– Pai, as bea si eu o cafea… Inca e devreme…

– Las’ ca bei acolo cafea, nu avem timp. Hai, ca ne grabim

Asa incepe o zi perfecta, de sambata. Pana sa isi dea seama ce l-a lovit, pilotul de carucior este deja la volanul masinii din dotare. A lui, ca a ei e curata! Drumul e cum e, ca nu e trafic. In parcare insa, se dezlantuie urgia. Acolo! Ba nu, dincolo! Unde te-ai dus? Pai asa departe? De ce parchezi cu spatele? Pai eu pe unde cobor? Ai luat carucior? Lista, unde e lista? Pix, ai pix? Geanta mea unde e? Hai mai repede ca se inchide?

– Ce sa se inchida?

– Magazinul…

– Pai…

– Nici un pai!!! Tu nu vezi ca e inchis???

– Pai, poate nu s-a deschis inca… E abia 9 dimineata…

– Mda… Bine ca le stii tu pe toate!

Continuarea apartine fiecarui cititor, in functie de imaginatia proprie si personala. A mea, maine 😉

Nota: cele de mai sus, reprezinta o fictiune pura. Orice asemanare cu personaje reale este absolut inutila. Descrierea este doar nascocirea unei minti bolnave. In plus, asa mi-a povestit un prieten ca pateste…

Written by Teiucul

Mai 4, 2009 la 23:36

Publicat în Insemnari Ironice

77 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pe cuvant de onoare ca nu-ti mai spun niciodata nimic. Punct.

    Asterix

    Mai 4, 2009 at 23:44

  2. =)))))))))))))))))))))))))

    Cardinale, te razbuni pentru criza aia de ras? Vrei sa mor p’aci? Io de unde sa iau pisici sa ies sa ma plimb? 😆

    teiucul

    Mai 4, 2009 at 23:53

  3. nasule sa-i dai mielu lu p(l)iznotu ca i-ai mancat z-ul in tot textul :))

    pisica turbata

    Mai 5, 2009 at 01:01

  4. :)))))))))))) A fost perfect pentru pauza , bine ca m-am gandit sa intru sa citesc aici, m-am inviorat si ma pun din nou la munca 😦

    Marmotica

    Mai 5, 2009 at 02:58

  5. Buna dimineata sburlici!

    Mai mai, ce ti-e si cu fictiunea asta. Si te-a frec…fric…fictionat bine in ziua aia? 😈

    Venny

    Mai 5, 2009 at 10:43

  6. :)))))))))))))))))))))
    of ce te mai stii plange!

    aA

    Mai 5, 2009 at 10:43

  7. venny,fictiunea sau frictiunea?

    aA

    Mai 5, 2009 at 10:44

  8. Buna dimineata!

    aA, ce onoare! Sa inteleg ca inca mai traiesti?

    Venny, ce nu intelegei dom’le?!? Este vorba de o scriere SF. Nu are legatura cu realitatea. io nu merg la hypermegasupermarket 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 10:53

  9. Buna dimineata.Saru’mina Doamna.
    =))))))))))))))))))
    Prea tare „SF”- ul asta al tau.
    Eu unu’ nu indraznesc sa duc „SF”-ul mai departe. 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 11:09

  10. De ce sa nu indraznesti, Eu? Ti-e teama de efecte secundare? 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 11:15

  11. Nu, stii ca n-am de cine sa ma tem. 😀
    Totusi postul asta imi da de gindit 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 11:33

  12. Stai sa vezi continuarea. Asta a fost doar warm up!

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 11:41

  13. O Doamne. 😯
    De abia astept 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 11:43

  14. … Si desi este abia ora deschiderii magazinul este plin de piloti de carucioare care imping plini de entuziasm carucioarele ce se umplu vazand cu ochii.
    – Of, am trecut de detergenti si am uitat sa iau balsam. Numai tu esti de vina, stai acolo si nu faci nimic, macar atata lucru puteai sa tii minte, ca ne trebuie balsam. Trebuie sa ma gandesc eu la toate ?
    – Pai de unde sa …
    – Nici un pai, daca te interesa vreun pic de ce se intampla prin casa ai fi stiut.
    – Ai dreptate, draga.
    … si povestea continua tot asa pret de vreo doua ore. Pana ajung la casa, cu cosul plin. Si cum se aseaza pilotul cu dibacie la coada, ea, sotia lui iubita, isi da seama ca a uitat sa ia ceva. Si il abandoneaza acolo la casa si dispare printre rafturi.
    Si timpul se scurge incet, dar inevitabil … si coada se micsoreaza, iar caruciorul pilotat cu atata indemanare se aproprie din ce in ce mai mult de tejgheaua casei. Si ea este nevazuta. Probabil ca incearca acum sa care un raft intreg dupa ea. Si el isi imagineaza cum se va certa cu toata coada din spate pentru ca sta degeaba si ii intarzie pe toti. Si se apuca sa puna produsele pe banda rulanta, soptindu-si in barba vorbe pline de dragoste, cand, intr-un final tensionat si apoteotic apare ea, floricica, topaind delicat in varful picioarelor si tinand in mana victorioasa 1 (una bucata) iaurt cu fructe. Ce cu greu a fost gasit si confiscat de pe raft …

    Va urma.

    P.S. Neatzaaaaa ! :mrgreen:

    KingSnake

    Mai 5, 2009 at 11:59

  15. Heheheeeeeee! Iata, Marul este pe calea cea dreapta! Cred ca a avut si el o vorba cu_cardinalul 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 12:03

  16. Buna dimineata si bine v-am gasit! 😀
    Deci io nu mananc iaurt cu fructe, da ? 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 12:08

  17. Mai sssarpe.Descrii prea bine faza.Nu cumva…. ? 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 12:09

  18. Bai, voi ma urmariti?

    Asterix

    Mai 5, 2009 at 12:10

  19. Asterix, ca te urmaresc e una. Mai grav e ca fac public tot ce patesti. 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 12:11

  20. Asterix, pai nu ti-e clar ? Suntem pe urmele tale, in curand vor aparea si poze … 😆

    Eu, nu cumva ce ? Sunt un bun observator. :mrgreen:

    KingSnake

    Mai 5, 2009 at 12:12

  21. Buna dimineata, Jo! Sar’na parinte! Haide ca nu e asa de grav ce se scrie p’aci, e pura fictiune…

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 12:13

  22. M-ai linistit.Credeam ca totusi vorbesti din proprie experienta. Desi, oricit de bun observator ai fi, nu prea ai cum sa stii atitea doar din observat.

    Eu

    Mai 5, 2009 at 12:14

  23. Da, dar e fictiune in sens invers: mai intai se intampla, dupa aia aberezi 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 12:15

  24. Eu, nu-ti face griji. In episodul urmator, am sa public si cateva detalii despre cei care merg singuri la cumparaturi. Abia atunci o sa vedem daca spiritul de observatie va fi la cote tot atat de inalte 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 12:18

  25. Sa vedem daca o sa fie ceva familiar 😆

    Eu

    Mai 5, 2009 at 12:20

  26. si cand pilotu’ incepe sa impinga caruciorul, fericit ca ajunge acasa sa’si savureze cafeaua, se aude un tipat sfasietor:
    – staaaaaaaaaaiiiiiiii!!! am uitat sa iau tampoane! de ce nu mi’ai adus aminte?
    – pai n’am stiut ca tu…
    – tu nu stii nimic! nu’ti pasa deloc de mine…asteapta aici. nu te misca.
    – dar ma dor picioa…
    – ma astepti aici! claaaar?
    – da draga mea! (cu privirea in pamant, rosu’ la fata)

    Sangerica

    Mai 5, 2009 at 13:42

  27. Bun asa! Iata-l si pe Sangerica, revenind pe turnanta… Se pare ca SF-ul ne bantuie pe toti 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 13:55

  28. Da’ in afara de Jo, alte doamne sau domnisoare nu spun nimic?

    Eu

    Mai 5, 2009 at 14:01

  29. @teiuc : singuri la cumparaturi ? Poate doar dupa tigari si bere … altfel nu prea am vazut barbati singuri la cumparaturi. Cred ca nevestelor le e teama de rezultat 😆

    @eu: Intarata-i , drace .. 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 14:33

  30. Jo, euuuu????????????????? 😯
    Nu stii ca eu sunt cel mai baiat cuminte? :angel:

    Eu

    Mai 5, 2009 at 14:38

  31. Tu parca erai serios, asa ziceai 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 14:40

  32. Pai si nu sunt? 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 14:41

  33. Eu, io zic sa nu insisti pe treaba cu baiat serios ca ajungem iar la eclere 😆

    Jo, mai sint si barbati care au rataciri si merg singuri la cumparaturi. In general, cei care nu impart perna, si nici frigiderul, cu o prea frumoasa domnita. Ma rog, pana si asta e relativ ca si acei oameni au o mama 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 14:48

  34. ….dupa care el se indreapta aproape fara sa-si dea seama spre raionul de bauturi …se uita contemplativ peste ele,apoi detaliat la fiecare in parte .Fiecare din acele licori il duc cu gandul la cate o intamplare din trecutul zbuciumat:..vodca d-asta am baut la busteni cand am fost cu cortul…,…uite si berea care o imparteam in camin intre 2 partide de table…..,sampania de la majoratul Stefaniei ……MISCA-TE ODATA CU CARUCIORUL ALA,ERAM PRECISA CA AICI TE GASESC !!!

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 14:48

  35. Deci vii la vorba mea : cumpara tigari si bere :lol:, ca doar nu si-ar lua lenor cu parfum de levantica daca dorm singuri, nu ? 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 14:50

  36. Oameni buni, eu tot nu ma potolesc.Teiucule, io merg numai singur la cumparaturi. 😀
    (Nu stiu de ce am impresia ca o sa mi-o iau )

    Eu

    Mai 5, 2009 at 14:52

  37. Vulpele, m-ai spart! Bag seama ca si la tine merge ca unsa, imaginatia 😆

    Jo, oarecum! Unii norocosi apuca de trec si pe la raionul cu lame de ras si caciulite 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 14:52

  38. Deci vulpe merge cu marmotica la cumparaturi, ca doar ea e precisa … 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 14:58

  39. Teiucule, caciulite din alea din mohair, tricotate , nu?

    Eu

    Mai 5, 2009 at 14:59

  40. Eu, io asta port =)))))))))))) Da’ e musai sa’l pandesti si pe Cardinal. Nici nu visezi cum isi rasfata pisicile alea chele 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:02

  41. …de ce ai mai luat branza? ai uitat ca am luat de la tara de la mama?-Aia e branza? S-o mananci tu cu ma-ta,dupa atatia ani tot nu stii ca eu nu mananc branza de oaie,niste oua nu ne dadea……-Dar nu au ouat ouale draga,a fost frig…..-A fost pe dracu’,parca eu nu stiu…,ce-s alea din cos?-Aparate de ras,draga mea;-Atatea? -Sunt 5 , e set…-Ar fi bine sa te tina pana la revelion!!

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:03

  42. =)))))))))))))))))))))))))))

    Vulpele, vad ca te lovesc franturi de imaginatie SF 😆 Dar zi sincer, nu te cearta si cand iei pilota, melcilor?

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:06

  43. Teiucule, le face frumoase cu cele mai bune lame de ras? 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 15:07

  44. Eu, nu as zice. Io cred ca le tunde cu ciunga 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:09

  45. Buna ziua!
    Bueiii… nu sunteti normali! Asa povesti auzeam de la fosta mea sefa, care vorbea la telefon din birou, cu sotul, sot care era printr-un hypermegasupermarket la cumparaturi, cu lista-n brate si o suna non-stop. 😆
    Doamne… vreau un barbat caruia sa-i placa-cumparaturile… altfel cred ca ne paruim! Cer prea mult??? 😀

    Ada

    Mai 5, 2009 at 15:09

  46. 😯 Bietele pisici 😕
    Eminenta voastra , va rog sa infirmati aceste zvonuri.
    Ada, ‘naziua. Tare mi-e teama ca da 😆

    Eu

    Mai 5, 2009 at 15:12

  47. cine sa ma certe teiucule?

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:12

  48. inspirat de Vulpele (danke 🙂 )

    …de ce ai luat carnati d’astia? nu stii ca nu’mi plac?
    – n’am mai mancat de…
    – si? io nu ma abtin de la destule pt tine?
    – hait?
    – ce te uiti asa la mine?
    – vrei alti carnati?
    – nu…nu mai vreau nimic…
    – esti suparata?
    – nu, n’am nimic…hai sa mergem. discutam acasa! 😈

    Sangerica

    Mai 5, 2009 at 15:13

  49. Unchiul, Vulpele! Unchiul

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:13

  50. @Vulpele si Sangerica: Bueiii, voi peste ce gagici ati dat la viata voastra de aveti asa sechele?! Adica las-o-ncolo de imaginatie… 😆

    Ada

    Mai 5, 2009 at 15:21

  51. @Sangerica: se abtine de la destule … de la destule chestii bune, banuiesc 😆 Bune pentru voi 😆

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 15:21

  52. imi pare rau,acesta este o casa numai pentru cosuri ,dar numai pentru un cos de persoana,dumneavoastra aveti amandoi 8.
    Tu cu ideile tale tampite,ti-am spus ca nu o sa mearga,uite cum se uita acum toata lumea la noi,…ahhh,te urasc!!-Ma duc sa iau unul mare..-Nu te duci nicaieri,vrei sa ma lasi pe mine aici cu toate cosurile astea?? uite cum se uita lumea,ahhhhhh.eu te astept afara ,te descurci!!-Dar draga….

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:23

  53. =))))

    Joaninha

    Mai 5, 2009 at 15:26

  54. Vulpele, esti tare.
    Ai cistigat un cupon pentru cumparaturi in valoare de 200 ron.
    Te asteptam cu povestirea .

    Eu

    Mai 5, 2009 at 15:31

  55. teiucule,nu ma cearta;scuze pentru raspunsul tardiv,dar a trebuit sa il intreb si ,stii si tu cat de departe sta,am primit raspunsul foarte greu….

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:36

  56. @Vulpele: „Esti genial ursule!” zise marmota… ca tot zicea Jo ceva de genul asta mai devreme. 😀

    Ada

    Mai 5, 2009 at 15:39

  57. …..dintre toate carucioarele tu l-ai luat p-ala care scartaie!-Era singurul liber….-Da ,bine,lasa,hai odata!

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:41

  58. =))))))))))))))))))))))))

    Vulpele, imi strici tot episodul 2 😆

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:44

  59. Teiucule, pai scrie-l mai repede 😀

    Eu

    Mai 5, 2009 at 15:45

  60. …de ce vrei bere si carne de porc? nu stii ca ingrasa? deja ai inceput sa pui burta…o sa trebuiasca sa’ti schimbi garderoba…ce o sa zica maama cand o sa te vada asa?
    – da’ mi’e pofta de o bere ca diseara e meci…
    – poooooooooftiiiiiiiiiiiiiim? sa crezi tu ca io stau iar in bucatarie in timp ce tu te uiti la parlitii tai…

    dupa 1 ora…
    …scumpule, vreau si io niste smantanica…ia’mi si mie de pe raft…nu aia mica…hai mai, nu fi asa rau…nu, nici aia…nici aia…ba, da’ parca ai da de la ma’ta! da’te la o parte! uite p’asta o vreau (5 KILEEEE!!!)! Nu mai beli ochii asa la mine! hai sa luam si floricele si fulgi de porumb.

    Sangerica

    Mai 5, 2009 at 15:50

  61. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Eu

    Mai 5, 2009 at 15:52

  62. sangerica,sper ca si la tine e fictiune! nu?

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 15:54

  63. Da’ ce-ti trebuie bere din asta? Astalalta iti sta in gat? Si orez cu lapte de ce nu ai luat? Da prajiturele? Pai sigur, numai tu sa ai ce rontai? Da’ fulgi? Fulgi, avem fulgi? Pai da, cam 3 pungi… Pai nu-mi plac… Ia gata, du-te si asteapta-ma acolo, in capat, la legume! Du-te si stai la coada! ‘Ti’ar berea a dreaq. Tu cu betivii tai…

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 15:55

  64. Da’ n-a patit nimeni sa-si incerce doamna/domnisoara lui ceva cosmeticale pe el?

    Eu

    Mai 5, 2009 at 16:01

  65. @ Vulpele: da, este. Prefer sa merg singur la cumparaturi…si fara telefoane. 😆

    @ Teiucul: de ce vrei heineken? noroc nu’ti mai place, nu?

    Sangerica

    Mai 5, 2009 at 16:02

  66. De ce, Eu-le, vorbesti din experienta? 😆

    Ada

    Mai 5, 2009 at 16:04

  67. Nu, dar ma gindeam si eu, asa…

    Eu

    Mai 5, 2009 at 16:06

  68. hmmm.uite-l pe remi din liceu,sper sa nu ma vada…..-Draga,hai pe aici……rahat,cred ca m-a vazut……ahhhh,ce femeie are,o mai fii director la „……..”?……..aoleu ce buna e…..ce noroc au unii..-Auzi draga,hai pe aici sa ma uit de un tricou….bulangiul,asa e cand te angajezi pe pile,sigur o sa ma intrebe pe unde mai sunt,bla bla bla,numai ca sa creasca el in privirile femeii,moama dar ce tate mari are,frate…caca’..
    -A,sa nu te recunosc frate, ce mai faci man?
    Da?
    Ce misto!!!
    Marius
    Ea e @#$$%^&
    Incantat!
    20?
    Unde?
    Aaaaaa,misto!
    Euro???
    Da fireste……
    A nu.,.tot acolo.,. da mai lucreaza , (zambet fals)….
    Te grabesti,inteleg
    Salve!
    -A ,un pupincurist,draga….
    si totusi ce tate avea..ea.

    vulpele

    Mai 5, 2009 at 16:07

  69. 😆 Vulpele, vad ca esti in mare forma azi! Pe cand o plimbare comuna, cu melcii, pe la hypermegasupermarket? Hai ca dau o tura prin orasul lalelelor… Cate’un pic, pic, pic =)))))

    teiucul

    Mai 5, 2009 at 16:17

  70. Nuuuuuuu… Teiucule, nu te duce tu acolo! A promis el ca vine incoace la gunoiareala, deci trebuie sa se tina de cuvant! Da, Vulpele?! 😀

    Ada

    Mai 5, 2009 at 16:20

  71. Bre da` ce harnici si vorbareti sunteti azi….Ce dor mi-era 😀
    Eu n-am pilot la carucior…al meu nu presteaza asa ceva,decat daca are el nevoie de marfa pt restaurant…si atunci e pe repede-inainte.Are o viteza in el de nu iti mai ai chef de nicio cumparatura.

    Monique

    Mai 5, 2009 at 20:07

  72. Un sot si o sotie ajung la raionul de cosmetice, mai mult la indemnul ei. Dar surpriza … se opresc la raftul de prezervative, geluri, inele vibratoare etc. El ofteaza visator si schiteaza un ranjet cu gandul la noptile de la inceput. Cand …
    – Draga, intinde-te si tu da-mi tamponul ala, nu mai sta degeaba, fa-te util, ca nu avem timp sa stam aici pana diseara !
    – Paaai … daca era dupa mineee …
    – Si ce ranjeai asa si cazusei pe ganduri ? Iar te gandeai la fufa aia de la Marketing ?

    KingSnake

    Mai 5, 2009 at 20:17

  73. Bine ca am eu iubit caruia ii plac cumparaturile 🙂
    Hai cu neata everybody

    BlueAngel

    Mai 5, 2009 at 20:27

  74. innebuni vulpele :)))

    culmea e ca faza aia cu branza de oaie e adevarata :)))
    de ce nu mi-ai zis ca e de oaie? tu nu stii ca io nu mananc branza de oaieeeee ??? :)))))))
    aaaaaaaaa……moooooooooor..si mai zicea ca se lasa de bancuri de-astea :)))

    acu e la sala cu motanu. da’ dup-aia vine incoa sa vada nush ce meci :))))))) ma voi distra :))))))

    pisica turbata

    Mai 5, 2009 at 20:28

  75. Sara’ buna!

    Marule, s-a rezolvat 😉

    Finuto, io cred ca Vulpele te-a pacalit! Io pun pariu ca se da cu caruciorul cate un pic, pic, pic 😆

    teiucul

    Mai 6, 2009 at 00:43

  76. teiucule, am varsat apa! si numai din cauza ta. sau din cauza mea. cine ma pune pe mine sa beau apa si sa citesc insemnarile tale in acelasi timp? =))

    Mada

    Iunie 21, 2009 at 18:00

  77. Servus Mada si bine ai venit! 🙂 Bine ca nu ai baut cafea 😉

    teiucul

    Iunie 21, 2009 at 18:40


Lasă un răspuns

