Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

INSULA GUNOIERILOR – Wake up call

with 14 comments

Do you remember? Insula Gunierilor!!! In primul rand, am a multumi celor care au dat un semn de viata! Apoi, as vrea sa amintesc respectuos ca data limita este 15 Mai. Pentru confirmarea de participare! Asadar, sa recapitulam putin, pe genul pliznotesc, all in one page:

Sejur gunoiereala: intrare in 14 August, vineri. 2 nopti cazare. 16 August, iesire.

Locatie: Moeciu. Vila Montana sau Pensiunea Nicoleta, in functie de disponibilitatile de cazare dar si de numarul final al participantilor. Daca imi vine alta idee mai stralucita, trambitez degraba!

Preturi: cazare/camera/noapte – in jur de 100 RON. TBC

Participanti confirmati: Asterix, Marul, Jasmin, Nasa, aA, Honey, Ada, Anachen & Eu.

Mult mai multe detalii se vor gasi accesand primul link. In final, o singura mare rugaminte am: sa scrii aci daca vrei sa mergi au ba! Tu sau oricare alt prieten care crezi ca s-ar simti bine intre gunoieri. Pentru orice alte detalii, is prin preajma. In 16 Mai, voi reveni cu detalii concrete.

Multumesc!

Written by Teiucul

Aprilie 30, 2009 la 00:16

Publicat în Insemnari Elucubrante

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si pana pe 16 mai nu te mai vedem? 😦
    Te bagi in silentzio stampa aia?

    Asterix

    Aprilie 30, 2009 at 08:28

  2. Buna dimineata! Nici vorba, fratioare! Is prin preajma

    teiucul

    Aprilie 30, 2009 at 09:24

  3. Buna dimineata.Sarutmina Doamna.Ham Ham Hebe.
    O zi buna.

    Eu

    Aprilie 30, 2009 at 09:30

  4. Salutare, salutare !
    Noi o sa fim prezenti doar o fuga, probabil pe 16 dimineata, caci pe 14 seara vom transmite in direct de pe Wembley.

    KingSnake

    Aprilie 30, 2009 at 09:32

  5. „Preturi: cazare/camera/noapte – in jur de 100 RON. TBC”

    Ieftin TBC-ul asta 😆

    Joaninha

    Aprilie 30, 2009 at 10:14

  6. Abia astept!
    Mai e putin, stiu… nasa tine socoteala, eu am pierdut numaratoarea! 😀

    Si… ziua buna!

    Ada

    Aprilie 30, 2009 at 14:53

  7. Ai uitat s-o treci pe Diana. 😛

    Io tin socoteala la cate zile sint pana vin(aka pe 13) deci mai pui o zi in plus, Ada. 😉

    Si io abia astept sa vin! Mai ales ca de cand nu mai fac amr’ul zilnic, parca trec mai repede zilele. 😀

    Anestisia

    Aprilie 30, 2009 at 20:48

  8. N-am nimic de zis, doar am trecut sa te salut! 🙂

    Asterix

    Mai 1, 2009 at 09:58

  9. buna seara
    Sburlea :sa ma treci si pe mine pe lista oficiala
    PS. te rog sa ami trimiti nr.tau de tel

    greg

    Mai 2, 2009 at 00:51

  10. […] pentru Insula gunoierilor, adresa este insulagunoierilor@gmail.com , iar alte detalii le gasiti la Sburlea, […]

  11. Confirm!

    Andrei

    Mai 7, 2009 at 11:17

  12. Si pentru cei fara masina, am la dispozitie bancheta din spate libera.

    Andrei

    Mai 7, 2009 at 14:21

  13. Andrei, sa traiesti! Si bine ai venit! 🙂

    teiucul

    Mai 7, 2009 at 22:10

  14. Bine v-am gasit!

    Andrei

    Mai 8, 2009 at 10:15


Lasă un răspuns

