Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Tralailama

with 20 comments

Sau despre clisee verbale!

Esti un ghindoc de om. Te plimbi prin parc, de mana cu bunicii. Sau cu parintii, daca ai noroc si au timp. Te joci la nisipar. Cu galetusa. Sau cu piciorutele. Ai deja un anturaj care comunica prin onomatopee. Apoi ajungi la gradinita – gradi in vremurile noastre. Alti copilasi, alte vorbe, alte idei. Dupa o vreme, mergi la scoala. Inveti sa scrii si sa citesti. Comunicarea capata noi dimensiuni. Stii sa formezi propozitii, fraze, versuri ori rime. Citesti, daca ai norocul sa-ti placa. Inveti iar. Incepi sa ai conversatii – mai la ora la care ai chiulit, mai in familie, mai la o masa de Craciun ori de Paste. Gata, ai atins nirvana! Comunicarea, vorbele, trairile nu mai au nici un secret pentru tine. Intr-o dimineata, atingi adolescenta. Si te tampesti! Definitiv si aproape irevocabil. Iata cateva motive:

– Vreau sa ne despartim! Stii, eu nu te merit! Tu ai nevoie de cineva mai bun, care sa te inteleaga, sa te aprecieze…

Pai mai nefericitule, daca fata vrea sa-ti spuna asta, te rezolva ea! Nu are nevoie sa vii tu, spasit si avand cusma in mana, sa-i spui asa niste tampenii. Fii barbat, uita-te in ochii ei si spune-i: nu-s in stare sa fiu fidel, nu mai vreau sa fiu impreuna pentru motivele a, b, c si d! E posibil sa te aprecieze mai mult, dupa!

– Stii, vreau sa-ti spun ceva! ii sopteste el, ridicand timid buchetul de flori, ascuns la spate!

– Ce?

– Aseara m-am imbatat si m-am combinat cu alta! Dar stiu ca am gresit si cu tine vreau sa fiu!

Asta cu imbatatul, pare scuza suprema. Vezi draga doamne, nu stiam ce fac. Mai tinere, daca tot nu ai fost in stare sa te tii departe de sticle si nici nu te-ai putut impotrivi mainilor care cautau slitul ei, fii barbat! Ai decenta de a spune simplu ca asa esti tu! Un om slab, cu vicii si caruia ii plac aventurile. Nu ai dreptul sa intri cu bocancii in viata nimanui, ametind de cap o femeie care te iubeste. Caci e posibil ca ea sa te creada! Si sa reluati prietenia. Iar tu vei face la fel, ca a mai mers o data! Oricum, fii fara grija – cand iti va fi lumea mai draga, se va intoarce roata.

– Stiu ca te-am mintit dar nu am vrut sa te ranesc! Nu o sa mai fac!

Ce poate fi mai penibil de atat? Ce poate fi mai josnic decat minciuna? Cat de mic poti fi, ca om, incat sa minti! Si, pe deasupra, sa mai sustii si ca nu ai vrut sa ranesti?!? Orice, repet ORICE, adevar oricat de brutal ar fi, doare infinit mai putin ca o minciuna!

Written by Teiucul

Aprilie 28, 2009 la 15:39

Publicat în Insemnari Elucubrante

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu mai faaaaaac!!!!!!!
    nu mai beaaaaaaaaau!!!!!!

    si de la 1 ianuarie nu mai fumez!!

    pisica turbata

    Aprilie 28, 2009 at 15:52

  2. Ce patisi, finuto?

    teiucul

    Aprilie 28, 2009 at 15:54

  3. zi, mai, nasule…sincer…cine te-a suparat?

    pisica turbata

    Aprilie 28, 2009 at 15:54

  4. io..ce sa patesc? am cerut mai devreme o camasa 36 cu maneci 52 ca ma ajung stilistii din urma in stilul asta destrabalat de invatare.

    am ajuns la partea aia hidoasa cand trebuie sa invat cuvant cu cuvant niste ineptii, date si nume si alte porcarii si sincer… nu inteleg deloc de ce eu, studenta la comunicare, trebuie sa invat la drept si sa fac site-uri. jur!!

    pisica turbata

    Aprilie 28, 2009 at 15:59

  5. Finuto, nu m-a suparat nimeni, cu nimic! Am devenit fan Vadim si vad ca mi-am uitat pastilele. Ca urmare, am luat-o si eu pe campii si asta mi-a venit sa scriu 🙂

    teiucul

    Aprilie 28, 2009 at 15:59

  6. pisicutzo, care 1 ianuarie? 2050? 😉

    jasmin

    Aprilie 28, 2009 at 16:14

  7. Miniunile astea…
    Hai sa-ti zic una de top : Vine acasa,stateam pe canapea la teveu si la un moment dat ma uit ma atenta la el…sclipea in jurul gurii mai ceva ca bradul de Craciun.Senina,il intreb de ce sclipeste,s-a dat pe invers si eu nu stiu? 😕 😀 La care el…si mai senin decat mine,imi spune ca avea buzele uscate si s-a dat si el cu niste strugurel de la o angajata…Nici sa fac scandal nu am mai avut chef…era deja prea mult.Insa i-am spus ca daca vreodata,voi mirosi a parfum baratesc,sa stie de pe acum ca am fost la sala si mi-am uitat deodorantul acasa si l-am imprumutat pe al instructorului 😆

    Monique

    Aprilie 28, 2009 at 17:31

  8. Hehe. Dar minciuna asta e o pastila moderna, indulcita. Dupa ce am spus adevarul pentru ca mi se parea cel mai cinstit asa, am aflat ca lumea traieste foarte bine in compromis, prefacatorie si minciuna, iar unii se simt chiar bine daca sunt mintiti frumos. Si am ajuns eu sa fiu privita ca o ciudatenie si judecata pentru ca am preferat sa fac un rau de moment decat un rau pentru o viata.

    Joaninha

    Aprilie 28, 2009 at 17:32

  9. Miniunile = minciuni fara gloss pe buze 😀

    Monique

    Aprilie 28, 2009 at 17:33

  10. Joaninha, din pacate, pastila asta indulcita (nu neaparat moderna) este rezultatul comoditatii si a lipsei asumarii responsabilitatii.
    Nu tu esti ciudata, ci ceilalti care care accepta, si in mod deosebit cei care stiu si accepta minciunile frumoase

    Roxana

    Aprilie 28, 2009 at 19:47

  11. hopa, ma balbai, semn ca trebuie aprofundat subiectu’ 😆

    Sburlea, presupun ca iar nu vrei sa corectezi :)))))))

    Roxana

    Aprilie 28, 2009 at 19:51

  12. Monique, poate ca era o minune de minciuna 😀

    Roxana

    Aprilie 28, 2009 at 19:52

  13. Vicii, minciuni si lasitate, lucrurile pe care le urasc cel mai mult la un barbat! De minciuni mai vinovate sau nevinovate am avut parte… destul! pana s-a facut mare si printul meu si i-a venit mintea la cap, sper! 😛 E prea vast subiectul! Si daca incep, imi ia macar vreo 3 zile sa termin ce am de spus

    crocoditza

    Aprilie 28, 2009 at 20:24

  14. Buna dimineata!
    Am auzit toate 3 variantele… dar in versiuni diferite. Unul singur a avut curajul sa-mi spuna deschis „nu vreau sa te chinui si sa-ti pierd timpul, nu putem fi impreuna pentru ca… e mai bine s-o lasam balta”. Are tot respectul meu!

    Mai nasol e cand baga unul vrajeli din top, apoi a fost vina prietenei mele ca am descoperit, ea era vinovata ca mi-a spus… asta pe langa faptul ca… „n-am avut curaj sa-ti spun, tu esti o persoana mult prea buna si nu meriti sa-ti faca cineva asa ceva”… 😆 … i-am citat ceva din „Parazitii”.

    Barbatii sunt uneori atat de previzibili… bine ca nu toti! 😀

    Ada

    Aprilie 29, 2009 at 09:31

  15. Nici adevarul nu este inghitit intotdeauna. Uneori este preferata varianta „minte-ma frumos” decat adevarul crud. Si nu cred ca numai barbatii mint sau ca numai barbatii sunt aia care vin cu gloss pe buze. Pe de alta parte, look around … minciuna si compromisul sunt a way of living. Si sunt incurajate si premiate. Asa ca …

    KingSnake

    Aprilie 29, 2009 at 11:12

  16. Ziua buna !
    Ohhh, subiectul meu preferat. Am atatea minciuni din astea pentru top, incat nu as sti cu ce sa incep. Ce ma enerveaza cel mai mult e ca imi dau seama, el continua in prostie, eu ii spun in fata : ” OK, cand esti pregatit sa vorbim serios te ascult” si el continua. Prefer sa mi se spuna in fata totul, e mult mai bine asa. Daca nu mai vrei sa fii cu mine , du-te neneeee, nu te tin eu cu forta , dar nu ma minti ca vai nu stiu ce simt pentru tine. Adica dupa 2 ani de relatie tu nu stii ce simti pentru mine ? ” Apoi da cum vine asta?
    Adevarul este greu de suportat pentru absolut toata lumea, diferenta este ca unii stiu sa accepte si sa actioneze , iar altii prefera sa se complaca, sau mai mult sa se enerveze cum de ai avut tupeul sa le spui asa ceva in fata . Nu e intotdeauna placut sa spui cuiva un adevar care doare, insa consider eu ca e necesar si daca persoana respectiva stie sa receptioneze atunci e si mai bine. Daca nu, sa fie sanatoasa..

    Marmotica

    Aprilie 29, 2009 at 14:54

  17. Buna dimineataaaaa!!!!! Trebuie sa recunosc… Nu va merit 😦

    BlueAngel

    Aprilie 29, 2009 at 22:34

  18. Buna seara,
    Tocmai ce-am vazut o piesa de „teatru” in ton cu tema asta …

    KingSnake

    Aprilie 29, 2009 at 23:19

  19. Buna dimineata!

    Complicata zi, cat una de post 🙂
    Ingerica, pe unde umbli, sa racesti?
    Marule, ce ati vazut?

    In rest, ma gandeam azi, cat smotoceam asfaltul intre crampoanele cauciucurilor: destul de complicat cu minciunile astea. Insa zau daca nu raman la parerea ca e al mai abject lucru din lume

    LE – Am vazut, Marule. Acum am citit la voi

    teiucul

    Aprilie 29, 2009 at 23:25

  20. Hai salut,mai tipicarule!!!
    Am auzit ca ti-ai gas’t de lucru la otv 😆 esti mana dreapta a lu’ dan diaconescu.Felicitari! 😀

    Lori

    Mai 1, 2009 at 15:04


Lasă un răspuns

