Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Aberatiuni. Dialoguri cu sinele ei

with 38 comments

LATER EDIT

S-au hotarat urmatoarele: maine seara, adica vineri, adica 24 aprilie, orele 21:00 trecute fix, se va face adunarea lunara a “gunoierilor”! Unde? Exact unde ne-am intalnit si-n februarie, la BLABLA, str Caderea Bastiliei nr 30.

– Ai vazut cum arata avionul lui Dinamo la aterizarea in Iasi?

– Care Dinamo?

– Mrrrrrrrrr. Echipa de fotbal….

– Ma rog, nu stiu! Ce-i cu avionul?

– Pai a intrat intr-un stol de berze si era sa se prabuseasca. Avea o gaura imensa in bot.

– Aoleu! Si berzele sint bine?

– ……….*

*Mai sus, este doar un exemplu de discutie la care ai mari sanse sa ramai mut. Sau, sa te izbeasca rasul! Asa cum adesea mi se intampla atunci cand ma conversez cu sburlita. In trecut insa, altul era motivul pentru care imi papa pisica limba. Si ma enervam. La inceput! Apoi, o dadeam in tot felul de glume. O ardeam cu parul in ochi, cum ar spune tinerii juni ai generatiilor de clabari din zilele noastre. Gelozia. Si mi-a ajutat Dumnezeu sa am parte si de dialoguri absurde pe tema data. Desi am fost (aproape) mereu un om care a spus verde in fata, ce face.

Deci, eram pe genul: nu te mint! Daca iti spun ca merg la striptis, acolo ma gasesti. Dar nu uita ca inainte de a iesi pe usa, te-am intrebat daca nu vrei sa vizualizam impreuna niscaiva tanga si – eventual – sani. Daca iti spun ca merg pe stadion, acolo sint. Inainte insa, te-am intrebat daca vrei sa ne bagam cucul impreuna cu galeria. Sau daca vrei sa scuipam impreuna. Seminte. Daca iti spun ca plec sa ma joc tenis (cu t nu cu p) si-s imbracat in sort si intr-un tricou nenorocit, n-am cum sa fiu la banbu. Ca nu ma primeste nimeni. Daca vin cu zgura in sosete si put, trebuie ca de la teren m-am intors. Daca spun ca sint la training si ma vezi ca plec impreuna cu o coloana de 50 de masini, te rog sa te gandesti ca nu am atata putere de convingere incat sa-mi determin toti colegii sa plecam la curbe. In acelasi timp, cu masinile de companie. Ca doar n-om fi toti cretini, sa plecam la furat, imbracati in alb si cu lanterna.

Sau: daca ma intrebi daca imi place de prietena ta, asuma-ti si un da nevinovat. Un barbat poate aprecia o femeie SI non sexual. Daca ma inviti sa vin la tine acasa iar colega ta de camera obisnuieste sa umble in toplesul gol prin covoarele persane, nu te mira ca ma uit! Daca ma uit, e posibil sa am atitudinea unui muzeograf ce se mira doar de exponat. Nu inseamna ca is deja in chilotii ei. Si daca nu vrei sa „te insel” cu a ta colega, de ce nu i-ai sugerat sa plece la film? Sau sa mearga la o cofetarie? Daca tu vrei sa iesi cu fetele si imi spui sa nu te sun ca te jenezi in fata lor, de ce imi faci creierii prastie cand te intorci acasa, ca nu te-am sunat? Si ca nu imi pasa de tine… Si daca nu vrei sa stii si tot sustii ca trecutul nu e important si imi tii prelegeri despre prezent, de ce mama zborii ma intrebi a cata fata pe care o tin de mana, esti tu? Eu ce sa-ti raspund? Daca spun ca esti a doua, e rau! Is pampalau, nu-s in stare  sa te fac sa atingi nirvana – iar aici nu de inghetata e vorba. Daca iti raspund ca porti tricoul cu numarul 20, iar nu e bine. Is un porc, un nesimtit, un nestatornic. Deci tu o sa fii doar o alta aventura. In aste conditii, ma repet: daca nu vrei sa stii, de ce intrebi?

Intr-un final, cred cu tarie ca Gelozia ar trebui ridicata la rang de tema filozofica. Alaturi de Fericire, Libertate si Fericire. Pentru ca personal, nu am reusit inca sa ma prind care e treaba.

Written by Teiucul

Aprilie 22, 2009 la 22:39

Publicat în Insemnari Ironice

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hristos a inviat!

    Nici eu nu prea inteleg cum vine treaba cu gelozia asta, adica am avut niste iesiri dar cand mi s-au dat motive intemeiate, ciupit sau jucat de fata cu mine, i-am zis ca matur cu ea prin curtea firmei 😆 saracu a inghetat, ma stie in stare 😈 .
    Dar cel mai mult imi place sa il chinui atunci cand el insusi imi da motive, ca acu ceva timp de ex cand domnul achizitionase ceva prezervative cu striatii, initial am zis ca nu vreau sa folosesc asa ceva,iar cand am vrut eu a inceput sa faca pe prostu ca nu le mai are, asta ca sa ma starneasca, binenteles ca nu am avut niciun fel de reactie, i-am spus „bine” si n-a mai primit nimic in seara aia, dar nici altadata nu am revenit cu intrebari 😀 .

    Ele

    Aprilie 22, 2009 at 22:52

  2. Mdaaa… Vorbim la urmatoarea postare 😉

    Asterix

    Aprilie 22, 2009 at 22:56

  3. Adevarat a inviat!

    Ele, da cu saraca fata ce ai avut? Era si ea o fiinta, nu o matura… Cum sa o folosesti in curte, ha? 😆

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 22:57

  4. Pai cum asa, cardinale? 😆

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 22:58

  5. Lasa-ma, ca am avut la exemplare modelul asta la viata mea incat imi dau bubele doar daca ma gandesc. Chestia aia cu schimbatul postului, daca este un film cu o actrita pe care ai avut nesocotinta sa spui ca-ti place, o cunosti?

    Asterix

    Aprilie 22, 2009 at 23:03

  6. Hristos a inviat! Bine ca ne-am regasit.

    Faza asta cu gelozia e buba mare…mie,una,mi-a luat ceva timp sa reusesc sa o las ceva mai moale.I-am facut cateva faze sotului,de mi-e mie rusine cand mi le aduc aminte…Si partea cea mai proasta e ca cele mai multe erau nejustificate.Imi alimentam singura starea de nesiguranta,faceam tot felul de scenarii in mintea mea bolnava,iar cand scoteam pe gura ce gandeam era jale…N-am scapat nici acum,dar gandesc mai mult inainte de a spune ceva.Si mai e ceva,nu stiu daca e de bine,dar cred ca am devenit si eu un pic mai…nesimtita,ca sa zic asa… 😀

    Monique

    Aprilie 22, 2009 at 23:04

  7. Cardinale, o cunosc si eu pe aceea. Numai ca am fost delicat si am parasit canapeaua in secunda doi. Am alergie la prosti

    Monique, io nu cred ca de nesimtire e vorba. E vorba de maturitate. Acum stii ca-i place viata 😆

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 23:13

  8. Si Monique: Adevarat a inviat! Si bine ca revenisi cu bine 🙂

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 23:17

  9. Noi sa fim sanatosi, culmea este ca eu sint si Fat Frumos din Lacrima, inalt, cret si cu ochii albastri si mor fomeile dupa mine 😆

    Asterix

    Aprilie 22, 2009 at 23:18

  10. Nu mi s-a parut corect sa spun ca nu prea imi mai pasa…cu toate ca asa ar fi mai corect.Si da,e vorba si de maturitate,cred 😀
    Si inca ceva…cui nu-i place viata? 😉 Dar trebuie sa-ti placa cu cap si cu limita…de bun simt,de orice, numa` limita sa fie 🙂

    Monique

    Aprilie 22, 2009 at 23:22

  11. Mda…acu vad ce am scris.Prima fraza e varza.De la bere mi se trage 😆

    Monique

    Aprilie 22, 2009 at 23:26

  12. Monique, io am inteles ce spui 😉

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 23:29

  13. Ma bucur ca ma intelege si pe mine cineva 😆

    Monique

    Aprilie 22, 2009 at 23:33

  14. M-a luat flama de la juma` de bere…ma duc la culcare.Noapte buna,dragilor!

    Monique

    Aprilie 22, 2009 at 23:43

  15. Idem je! Somn usor!

    teiucul

    Aprilie 22, 2009 at 23:48

  16. Cred ca in textul de mai jos e cel mai bine sintetizat 😉 .

    Jurnalul ei vs. … Jurnalul lui

    Jurnalul ei
    Sambata seara mi s-a parut ca se purta ciudat. Facusem planuri sa mergem la bar ca sa bem ceva. Fusesem la cumparaturi cu prietenele mele toata ziua si am crezut ca era suparat ca am intarziat. Nu a zis nimic. Conversatia nu incepea, asa ca am propus sa mergem undeva unde sa putem vorbi in liniste. A fost de acord dar era in continuare tacut si absent. L-am intrebat ce nu era in regula. A spus ca e totul ok. L-am intrebat daca era suparat din vina mea. Mi-a spus ca nu are legatura cu mine, si sa nu imi fac probleme. In drum spre casa i-am spus ca il iubesc, el doar a zambit si a continuat sa conduca. Nu imi pot explica comportamentul lui. Nu inteleg de ce nu mi-a spus „si eu te iubesc”. Cand am ajuns acasa, am simtit ca l-am pierdut, ca si cum nu ar fi mai dorit sa aiba nimic de a face cu mine vreodata. Pur si simplu statea si se uita la televizor. Parea atat de distant si absent. In final m-am hotarat sa merg sa ma culc.

    Dupa vreo 10 minute a venit si el in pat, si spre surprinderea mea, a fost receptiv la mangaierile mele, si am facut dragoste, dar tot am simtit ca era distras si cu gandul in alta parte. Am simtit ca nu mai rezist si m-am hotarat sa il confrunt, dar el adormise deja. Asa ca am inceput sa plang si am plans pana am adormit si eu. Nu stiu ce sa ma fac.

    Sunt aproape sigura ca se gandeste la alta. Viata mea e un dezastru.

    Jurnalul lui
    Azi, Steaua a pierdut in deplasare dar macar am facut sex.

    Ele

    Aprilie 22, 2009 at 23:48

  17. Oh da… gelozie…
    Candva, odata, prin tineretile timpurii actionam si cu si fara motiv 🙂
    Acum imi place sa cred ca nu mai actionez decat daca mi se pare ceva mult prea trecut de limita glumei. si cica actionez mai cu cap, mai cu intepaturi si replici destepte. Sper 🙂

    crocoditza

    Aprilie 23, 2009 at 00:03

  18. Ele, foarte tare! 🙂

    crocoditza

    Aprilie 23, 2009 at 00:05

  19. neata, e foarte interesant subiectul, mai ales ca chestiile de genul asta au facut din mine un mincinos patologic. Dar incerc sa ma vindec. Revin maine dimineata cu mai multe comentarii. Noapte buna !

    KingSnake

    Aprilie 23, 2009 at 00:23

  20. Buna dimineata sburlici!
    Asa sunt femeile. Se contrazic singure. Pun intrebari la care asteapta doar un raspuns, habar nu am care e ala.
    Ex. de discutie intre mine si Vennynoasa
    Ea in fata oglinzii, eu cu mancarimi in cur, parca nu puteam sa-mi tin gura, dar dehh
    – Vaiii, ce m-am ingrasat.
    Eu belesc ochii la ea pentru ca arata la fel ca atunci cand am cunoscut-o, adica are in jur de 53 de Kg
    – Ce ai patit? Nu esti grasa. Ai uitat ca oglinzile mai deformeaza?
    – Ce frumos ma minti. Stiu ca vrei sa ma faci sa ma simt bine, dar am si eu ochi si vad ca m-am ingrasat.
    – Bineee, atunci esti grasa. Acum te simti mai bine?
    – Porcule, cum poti sa vorbesti asa cu sotia ta?
    😯

    Venny

    Aprilie 23, 2009 at 08:44

  21. morning!
    :))))))))))))))))))))))
    bine ca suntem noi alea rele si voi aia cuminti 😆

    aA

    Aprilie 23, 2009 at 09:15

  22. Buna dimineata !
    Chiar vorbeau cu Serpent dimineata cand ma apucase autonalaiza 😆 si am ajuns la urmatoarea concluzie: nu-s geloasa, dar sunt rasfatata si din cand in cand ma apuca cate o „criza” de „AMEU”, dar spun asta cu mult drag si intre doua imbratisari. Deci cred ca asa „gelozie” ii convine si lui 🙂

    Joaninha

    Aprilie 23, 2009 at 09:40

  23. * aia era autoanaliza, nu autonalaiza … 😆

    Joaninha

    Aprilie 23, 2009 at 09:48

  24. Ei, aia nu-i gelozie. Daca incepeai sa ma intrebi daca sigur am fost la Poiana Brasov la conferinta sau sa ma suni din 10 in 10 minute in timpul noptii si sa ma intrebi: ” Dormi ?” ” Singur?” „Nu ma minti ?” … aia era gelozia de care zice Sburlea 😆

    KingSnake

    Aprilie 23, 2009 at 09:51

  25. Asta chiar ar fi fost o aberatie! Doar nu dadeam atatia bani pe cip-ul ala pe care ti l-am implantat daca nu aveam incredere in el! 😆

    Joaninha

    Aprilie 23, 2009 at 09:55

  26. Dar oare mai are cipul ala?

    Adam se intoarce acasa noaptea tarziu. Eva, care il astepta fara sa doarma, il ia in primire: – Te vezi cu alta femeie, nu-i asa? – Nu fi proasta, tu esti singura femeie de pe Pamant, ii raspunse el. Mai tarziu, in timp ce dormea, Adam se trezeste gadilat pe spate. – Ce faci acolo ? – Tu ce crezi…? Iti numar coastele

    Asterix

    Aprilie 23, 2009 at 09:59

  27. Da, il am, tre’ sa fiu atent pe unde il las. 😆

    KingSnake

    Aprilie 23, 2009 at 10:03

  28. Pe ala de care nu stie sigur il are. 😆

    Joaninha

    Aprilie 23, 2009 at 10:05

  29. Nu stiu de ce,presimt insa c-ai necajit-o putin pe floarea ta de tei.
    Cum?De ce?Acus faci 70de primaveri si te mai tii de sotii 😕 Vezi-ti linistit de ani,sanatate,pensioara,reumatism….Ei,ce galerie,tanga-langa,training.Doamne sfinte!!
    Mosneag nelinistit ce esti!!! 😆

    Lori

    Aprilie 23, 2009 at 11:00

  30. Foarte tarziu zic si eu HRISTOS A INVIAT!
    La multi ani,sarbatoritilor de azi!

    Lori

    Aprilie 23, 2009 at 11:02

  31. LMA pentru cei sarbatoriti!
    Bine ai revenit Sburlitule, sper ca ai avut sarbatori linistite 😛 AM venit cu energie nega.. aah pozitiva pentru voi toti 😀
    Acum sa fiu on pe topic , nu sunt geloasa , nu vreau raspunsuri sa ma faca sa ma simt bine, prefer sa mi se spuna in fata adevarul, stiu si singura sa ma autoanalizez. Insa am vazut specimene care sunt din cale afara geloase. Prietenul domnisoarei in cauza trebuie sa ii dea bip cand pleaca de la munca, cand se duce la baie, cand se urca in masina si asa mai departe. Mi se pare o tampenie, face parte dintr-un joc si gelozia asta , insa prefer sa am incredere in omul respectiv si daca el considera ca nu vrea sa imi spuna ceva anume , nu o sa trag de el ..Daca e destul de matur sa ma respecte va primi acelasi lucru de la mine.. Plus de asta , comunicarea trebuie sa fie la un nivel foarte bun, altfel n-am facut nimic si de aici se creeaza acele mici suspiciuni ..
    ( pfooaii , cat am scris )

    Marmotica

    Aprilie 23, 2009 at 13:01

  32. De multe ori gelozia asta posesiva, comportamentul tortionar al unuia dintre parteneri are efectul contrar celui scontat. Si cel mai putin rau lucru care se poate intampla atunci cand adevarul este privit cu suspiciune este ca in timp sa fie inlocuit cu mincinui credibile.

    KingSnake

    Aprilie 23, 2009 at 13:09

  33. Buna ziua!
    @KS: Vorba Parazitilor… minte-ma frumos! NOT!

    Of, cate ar fi de zis aici… In tinereti mai faceam si eu scene, cam aveam motive ce-i drept. Acum, nici macar. Desi geloasa cred ca am fost si aseara, dar nu ma mai manifest, si-asa parca sunt babau prin atitudine si gandire, asta ar mai lipsi, sa incep sa fac si vreo coregrafie.
    Ultima data cand am facut urat de gelozie a fost si ultima chestie din relatia respectiva, am aflat de la o prietena ca respectivul e in club cu alta, i-am zis sa-l studieze de la distanta sa nu plece, am aparut si eu, m-am dus la ei la masa, i-am salutat, le-am urat distractie placuta si am plecat. Sunt mandra de reactia asta, ea a zis ca n-ar fi putut…

    Asa ca… de acord cu ce zice „fiica” mea, frate iti spun ce si cum, imi spui ce si cum… asta ca sa nu pierdem timpul cu abureli inutile si sa nu ne facem zile amare reciproc. Un om puternic stie sa accepte adevarul fara probleme, zic!

    Ada

    Aprilie 23, 2009 at 15:36

  34. Foarte tare articolul! 😀

    Subscriu în rezonanţă de acord completă!

    Marlo

    Aprilie 23, 2009 at 15:41

  35. Buna dimineata 😛 😀
    Pe tema.. io zic ca m-am linistit de la o vreme, dupa o discutie foarte deschisa si lunga 🙂

    @Ada: stii ce as fi facut in locul tau? M-as fi dus la ei la masa, i-as fi spus: Buna iubitule!, l-as fi sarutat luuung si apasat si as fi plecat anuntandu-l ca -l astept acasa 😀 (cu scopul clar de a nu-l mai vedea niciodata)

    BlueAngel

    Aprilie 23, 2009 at 19:52

  36. S-au hotarat urmatoarele: maine seara, adica vineri, adica 24 aprilie, orele 21:00 trecute fix, se va face adunarea lunara a “gunoierilor”! Unde? Exact unde ne-am intalnit si-n februarie, la BLABLA, str Caderea Bastiliei nr 30.

    teiucul

    Aprilie 23, 2009 at 20:30

  37. Teiucule, o inteleg perfect pe Sburila. Din aceeasi categorie:
    Nu faceti italiana, ca doamna profesoara a avut un accident cu masina si trebuie sa merga cu ea la asigurare.
    Eu: Pai, ce a patit, e bine?
    Da, a dat peste un caine, nimic grav.
    Eu: Si cainele e bine?
    Ei, da’ de doamana profesoara nu te intereseaza?
    Eu: Pai, da, dar cainele…?

    P.S:mentionez ca asta e o reactie regasita in special la femei 😆

    Armindeni

    Aprilie 24, 2009 at 12:12

  38. 😆 Armindeni, cred ca ai dreptate cu regasitul reactiilor de gen, in special la femei 😆

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 12:16


Lasă un răspuns

