Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Kilu’

with 44 comments

Amor ghebos. Trup tanar, suflet de imberb. Comportament de locuitor al manastirii de taici. Normal ca despre mine e vorba, caci n-as avea inima sa-i judec pe altii. Era demult tare!

Carevasazica, o tineam de mana pe o tanara juna creola dintr-un orasel cu o halta. Fata aciuata prin targ, presta intr-un liceu apropiat. Ne-am cunoscut la o olimpiada. Cred ca de chimie dar nu-s sigur. Oricum, eu nimerisem pe acolo din greseala, visam sa ajung doctor si mergeam la olimpiada doar ca sa primesc cate un 10 ca sa-mi iasa media de trecere. Ma rog, e mai putin relevant contextul. Cert e ca ajunsesem, dupa indeluuuuuuungi plimbari prin parc, pe la teatru, pe la opera si prin alte locuri din astea, sa o invit acasa. Unde, din cand in cand, aparea si mama, mamicuta mea.

Intr-o seara, am fost la Comedie. Premiera, lume multa, imbracat frumos si emotionat nevoie mare. Dupa, urma sa-i arat colectia de timbre. Si ea, pe a ei. Pe scurt, eram pe genul: la fata papuse, la cur matuse. Dar nu in sensul strict al expresiei. Doar ca imi fierbea stomacul de emotie si imi era teama de vreo nefacuta in sala aia micuta si cu un ecou atat de perfect desenat in urechile spectatorilor. A inceput piesa iar odata cu ea, si simfonia matelor. Nici sa inghit nu-mi venea, de teama sa nu se auda. Cele mai grele, erau momentele in care pe scena era liniste. Imi tineam si eu respiratia. La pauza era sa mor, nu-mi spusese nimeni ca tine 15 minute. Cu chiu, cu vai (astia doi s-au transformat in ursi de-a lungul vremii) am trecut cu bine peste incercare. Dar de acum, ma luasera alte ganduri: o avea si asta vreun sutien din ala care ajuta un barbat sa se faca de bafta? O avea fermoar la pantaloni? Sau doar nasturi? O purta blestematie din aia de body? Unde mi-o fi lupa? Dar penseta? Pentru timbre, evident…

Si ajungem acasa! Bezna! Normal, ca nu era nimeni. Dar m-am speriat putin. In plin freamat creativ: bing-bang, bing-bang! A aparut. I-am deschis eu, plecasem cu cortul catre usa. Ma vede si incepe sa rada:

– Sburlica mama, dupa cate vad, nu pe mine ma astepti!

– Nuuuuu! am raspuns tropaind din picioare!

– Pai ea a ajuns sau te antrenai putin?

– E aici!

Aaaaaa, ce bine! Si intra ca armata rusa. S-au imprietenit, ne-a dat ceva de baut, ca eu nu aveam cheia de la bar, si apoi:

– Auziti mama, da’ voi aveti ce va trebuie?

– Pai stiu ca n-ai mutat patul! Iar dupa cum vezi, sintem niste oameni normali!

– Nu fi ma bou! Eu de prezervative intreb!

– Ha? 😯

– Ei lasa, ca merg eu sa va iau ca voua sigur va e rusine.

– Am!

– Ai pe dracu! N-ai nimic! Ia mai stati voi cuminti nitel ca ma intorc repede

Sa vezi si sa nu crezi! A plecat! Ce a fost mai rau, a fost ca in 10 minute a aparut cu o punga plina de cutii si o bara de inox pe niste roti. Cutiile nu-mi amintesc sa fi fost doua la fel. Rogvaiv era in kilu’ ala de prezervative. Mici, mari, medii, cu nu stiu ce, cu nu stiu cum, galbene, rosii, albastre. Iar cu bara aia ma terminase, nu intelegeam nimic.

– Ce naiba ai in punga aia?

– Prezervative!

– Pai sint de un milion de feluri! Nu aveau doua cutii la fel?

– Ba da mama, dar eu nu mai stiu nimic de cucul tau. Si ma gandesc ca poate o fi ca atunci cand ti-am facut poza pe paturica. Sau poate o mai fi crescut. Nu mai stiu, am zis. Si ca sa nu gresesc, am luat mai multe feluri

– ………….

– Si m-am gandit si la fata ca nu stiam ce-i place…

– Auzi, dar cu bara aia ce faci?

– Io nimic, pentru tine am luat-o!!!!!

– Ha?

– Pai daca terminati astea pana maine, sigur iti trebuie perfuzii! Hai ca am plecat, va las

Written by Teiucul

Aprilie 16, 2009 la 13:17

Publicat în Insemnari Ironice

44 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neatza ! 😆 😆
    Dar vad ca mama, mamicuta ta avea incredere in conditia ta fizica.

    KingSnake

    Aprilie 16, 2009 at 14:05

  2. Eu as vrea sa vad poza aia de pe paturica. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 14:13

  3. Mai degraba in fata, tinand cont ca pentru mine era stativul de perfuzii 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:15

  4. Nasica, m-am schimbat total, sa stii. Ochii si puta ce au ramas la fel 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:16

  5. =))))))))))))))))))))))) saracu’ de tine. 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 14:34

  6. Nasica, nu stiu de ce iti e asa de mila de mine, zau! Io ziceam doar ca am tot cuc, nu botoseii rosii

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:36

  7. Da, dar la fel ca atunci cand erai mic !(?) 😯
    =))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 14:38

  8. Io cam observ o asemanare in zuzenie. Ane e mama ta ? 😆

    Joaninha

    Aprilie 16, 2009 at 14:42

  9. 😆 Ane este mama mea. Spirituala. Ca e nasa doar 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:44

  10. Neah, io i-as fi cumparat ceva extension,nu prezervative, sa nu se faca de ras baiatul meu. 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 14:44

  11. Ba ai fi cumparat tot bara aia, da’ i-ai fi recomandat s-o foloseasca altfel 😆

    Joaninha

    Aprilie 16, 2009 at 14:45

  12. extensii de par ? ca sa nu se mai vada ? 😆

    KingSnake

    Aprilie 16, 2009 at 14:46

  13. Io ma gandeam la striptis, da’ vad ca discutia o ia razna. Ia s-o sun pe mamicuta sa intre p’aci 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:47

  14. Te gandeai atunci, ca erai mic si fara experienta 😆

    Joaninha

    Aprilie 16, 2009 at 14:50

  15. Jo, recunosc: am fost un bou!

    =)))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 14:52

  16. @Jo, m-am gandit si la „bara”, dar m-am gandit si la biata fata…ii facea timbrele praf. 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 14:57

  17. =)))))))
    Ramanea fara clasor 😆

    Joaninha

    Aprilie 16, 2009 at 15:03

  18. ufff…sigur! Si cine stie ce colectie rara avea. 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 15:03

  19. 😆
    Buna ziua! Teiucule, ai mostenit tot ce-i mai bun! Super tare mamicuta ta!
    (si eu tot la striptease m-am gandit cand am citit de bara… cata lipsa de imaginatie 😆 )

    Ada

    Aprilie 16, 2009 at 15:06

  20. Ada, mai precis: ce am mostenit de la mama? 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 17:56

  21. Da’ si io o intrebare: de ce „kilu’ ” ? Nu de cuc era vorba? :angel:

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 18:33

  22. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Ei, cum ar fi sa-ti raspund: e vorba de kilu’ de cuci, ha?

    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 18:48

  23. Ar fi ca minti. cred! 😆

    Chiar daca mami a ta si toate mamele de baieti, atunci cand sint mici, spun: „bulgarele meu de aur”. Bineinteles ca la cuc se refera, si cucu’ ala mai creste intre timp, dar un kil? 😯
    =))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 18:53

  24. ,,………..”
    Cu siguranţă tu ai răspuns-în gând-sau nu?
    că nu mai ai nimic….. 😆
    Întrebuinţare ioc!
    Poate le-ai umflat 😕
    Aştept continuarea.sau te dai tu de gol cumva

    Lori

    Aprilie 16, 2009 at 19:21

  25. De aur e? 😯

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 19:22

  26. Bună seara!
    Să nu zici că ai prestat şi pe la mănăstirile de taici. Leşin de rîs.Doamne,ce-ţi mai poate mintea!

    Lori

    Aprilie 16, 2009 at 19:28

  27. Fii atent ce mai istoriseşti zilele astea.E păcat,nu-i şagă 😀
    Zice lumea!

    Lori

    Aprilie 16, 2009 at 19:35

  28. Finule, nu stiai? 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 20:20

  29. Nasa, nu! Io aveam impresia ca e din zgarci 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 20:59

  30. Nu, finule, e aur alb. Cel mai scump! =))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 21:49

  31. Nasica, sint un bou! Once again, ca sa zic asa! Ia ca ma duc maine pe la bijutier ca si asa astia’s invatati cu lupa

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 21:50

  32. Teiucule, raspuns intarziat: tot ce-i mai bun, ma refeream la simtul umorului si predispozitia pentru situatii hazoase! Altceva nu stiu si nu ma pot pronunta. 🙂

    Ada

    Aprilie 16, 2009 at 22:09

  33. Ada, m-am linistit 😆

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 22:18

  34. Buna seara.Sarutmina Doamna.
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Prea tare mama ta.
    PS: Verifica mailul te rog.

    Eu

    Aprilie 16, 2009 at 22:46

  35. Of-of, finule, toate alea sa te invat.
    Sa mai zic ca iese o crema mai buna decat „La Praire” ? N-are rost, banuiesc ca (macar) asta o stiai. 😆

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 23:24

  36. intr-o zi o sa mor de as pe aici, si o sa innebuneasca astia cu ancheta, ca de ce a facut o fata tanara (lol) infarct din senin, ca doar nu s-a omorat cu munca :))
    Sburlea am vrut si sa iti mltumesc pentru felicitarilede la concurs, stiu bine ca erau si altii care meritau, dar tare visam de un an de zile Barcelona si nu imi iesea deloc deloc.
    Hai sa traim!

    marie jeanne

    Aprilie 17, 2009 at 09:31

  37. *ras (am un laptop mic si mai sar din taste )

    marie jeanne

    Aprilie 17, 2009 at 09:32

  38. Sevus marie jeanne! Si bine ai venit 🙂

    Eu ma bucur ca ai castigat tu, mi-a placut mult ce ai scris. Cat despre ras, ma bucur ca am reusit 🙂

    teiucul

    Aprilie 17, 2009 at 14:51

  39. sunt pe aici demult, teiucule, numai ca stau de felul meu prost cu comentariile 🙂 urmaresc cu interes gasca gunoierilor 🙂

    marie jeanne

    Aprilie 17, 2009 at 14:54

  40. Ma bucur sa aud asta! Oricand iti vine a zice o vorba, usa ti-e deschisa 🙂

    teiucul

    Aprilie 17, 2009 at 14:56

  41. teiucu’…ai folosit bara pana la urma? sau i’ai dat peste talpi fetii?

    Sangerica

    Aprilie 17, 2009 at 14:58

  42. Sangerica, is insurat… Deci nu! =)))

    teiucul

    Aprilie 17, 2009 at 14:59

  43. Sarbatori fericite tie si frumoasei doamne!Va pup!

    Monique

    Aprilie 17, 2009 at 17:03

  44. Multumim, Monique! La fel si la voi sa fie!

    teiucul

    Aprilie 17, 2009 at 17:07


Lasă un răspuns

