Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Buna ziua! Ma numesc si recunosc…

with 33 comments

…sint dependent(a)! De joaca! De rasete! De veselie! De voie buna! De sanatate! De fericire! De altruism! De iubire!

sau

De joc! De o anumita activitate! De vicii!

Primele is frumoase. Cele din urma, si mai frumoase. Nu neaparat mai sanatoase, doar mai frumoase. Te captiveaza, iti pun ambitia la incercare, te testeaza si fizic in cele din urma. Nu mai ai somn! Te irita unii care-s in competitie cu tine, iti faci strategii, faci aliante. Intr-un final, se transforma intr-un mod de viata. Pe care il alegi. Pentru ca iti place. Si te incita. Nimic nu e mai interesant! Nimic nu merita sa te faca a renunta! In fond, e viata fiecaruia dintre noi. Sintem singurii care alegem! Azi ma refer la jocuri. Pe web.

Stiu un om cu care imi e dor sa mai stam la o poveste. La o gluma. La o discutie serioasa. Pentru ca am ce invata. Pentru ca ma facea sa-mi doresc sa nu existe ziua de joi in saptamana. De o vreme, acest om a disparut complet. Bine, nu fizic ci doar virtual. M-am tot gandit ce sa fac, ce sa zic?!? Nimic! M-am pus in locul omului de care spun. Si stiu sigur ca m-ar fi enervat sa ma sune unul si sa ma tot intrebe cand mai apar. Ce mai fac? Cum mai sint? De ce am mai ras? Eu am treaba, sint prins(a)! Cert e ca tot nu stiu ce sa fac. Asa ca m-am agatat de taste si am inceput sa le lovesc, fara a sti unde ma vor duce. Nicaieri, cum ar veni!

Pe scurt: omule, personal imi cam lipsesti! Si vreau sa stiu cum esti, atat! Dar nu indraznesc sa te sun sau sa intru pe mess ca ma gandesc eu ca nu ai timp de mine! Ca-ti rapesc din joaca! Asa ca am scris. Si nici macar nu mi-a venit vreo idee haioasa. Era mai simplu sa spun ca mi-e dor de tine! De fapt, asta si vroiam cand am apasat „articol nou”. Da’ uita-te si tu ce a iesit…

Deci, care mai esti cu dependenta?

Written by Teiucul

Aprilie 15, 2009 la 18:30

Publicat în Insemnari Ironice

33 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 😀 Primaaaa 😛

    BlueAngel

    Aprilie 15, 2009 at 18:35

  2. Hihihi.. mi-a iesit 😛

    BlueAngel

    Aprilie 15, 2009 at 18:35

  3. Buna dimineata, disparuto 🙂

    teiucul

    Aprilie 15, 2009 at 18:37

  4. Buna seara.
    …sint dependent(a)! De joaca! De rasete! De veselie! De voie buna! De sanatate! De fericire! De altruism! De iubire!
    Amin.

    Eu

    Aprilie 15, 2009 at 19:04

  5. Buna seara!
    Teiucule, eu zic s-o mai lasam putin… o stresam saptamana viitoare! 😀 Recunosc, imi lipseste nebunia aia citita in fiecare dimineata la cafea… cand eram pe jos de ras. Dar lasa ca o sunam noi la viitoarea gunoiareala! 😉

    Ada

    Aprilie 15, 2009 at 19:16

  6. Buna seara
    Eu sunt dependenta de dulciuri 🙂

    crocoditza

    Aprilie 15, 2009 at 19:29

  7. Buna seara 🙂

    E prea frumoasa vestea ca sa nu o spun si aci:

    http://blog.vola.ro/

    teiucul

    Aprilie 15, 2009 at 19:32

  8. teiucule, cred ca am aflat amandoi in acelasi timp 😀 da’ ce fericita am fost!!!!
    in sfarsit cineva care merita, ceilalti 2 castigatori chiar m-au lasat rece, ciudate post-uri au avut

    crocoditza

    Aprilie 15, 2009 at 19:43

  9. Croco, io zic doar sa ne bucuram ca a castigat marul 🙂 In fond, e dreptul organizatorilor de a-si alege castigatorii, nu?

    teiucul

    Aprilie 15, 2009 at 19:46

  10. teiucule……
    sa traiesti si vesel sa te gasesc mereu !!!!
    😆

    boly

    Aprilie 15, 2009 at 20:08

  11. raportez si io: is dependenta de tigari si blogurile voastre. asa incat dupa cateva tigari, recunosc, inainte sa ma apuc de altceva, citesc. iar cand lipseste careva, dau refresh pana apare:)
    (nu ca ar avea asta vreo legatura)

    Roxana

    Aprilie 15, 2009 at 20:16

  12. Îmi plac primele.La nebunie.
    Sînt dependentă:de zâmbete,de lumină,de mare,de bucurie,de răsărit,natură,de fericire,de prieteni,de altruism,de fetiţă,băiat,soţ 🙂

    Lori

    Aprilie 15, 2009 at 20:30

  13. Mi-a plăcut postu’!
    Acum zic şi eu…..Seară bună!

    Lori

    Aprilie 15, 2009 at 20:36

  14. Buna seara, Lori
    dar munti asternuti cu zapada si ploaie torentiala cu fulgi, sau dimineti de primavara cu soare si verde crud in jur… sa mai spun de apusurile verii, cand parca nici aerul nu mai respira?!

    Roxana

    Aprilie 15, 2009 at 20:50

  15. Daaaaa,Roxana!Seară plăcută! 🙂

    Lori

    Aprilie 15, 2009 at 21:08

  16. multumesc, si tie:)

    Roxana

    Aprilie 15, 2009 at 21:11

  17. Eu, eu mai sunt dependenta! Acum de rentz, am avut o perioada buna cu Conquiztador, Luxor si Zuma. M-am lasat de toate pe rand, acum mai joc din cand in cand. Si mai sunt dependenta de voi, cei care ma faceti sa rad zilnic 🙂 . Dar de voi nu ma las prea curand 😀 . Multumesc .

    Ele

    Aprilie 15, 2009 at 22:23

  18. Heheheeee Buna sara! 🙂

    teiucul

    Aprilie 15, 2009 at 22:32

  19. Seara buna!
    MA numesc Marmota si sunt depedenta.
    De blogurile pe care le citesc in fiecare dimineata, chiar daca nu apuc sa comentez pe toate ( primul lucru pe care il fac e sa deschid mozilla si sa dau ctrl+t pana am toate bloagele 😛 mai ales Dono,Ada,Teiucul,Blueangel,Marul,Nasica etc ; ordinea e aleatorie 😉 )
    De ras,de un zambet pur,de viata, de oameni, de tigari, de iarba ( verde de acsaaa) si lista poate continua ..
    Sburlea ca sa vezi ce se intampla cand dai click pe articol nou, asa mi s-a intamplat mie cu pierderea ursilor 😀

    Marmotica

    Aprilie 15, 2009 at 23:32

  20. Buna dimineata, finule meu drag! Imi fac mea culpa, si promit ca de azi m-am cumintit. Si mie mi-a fost dor de tine, de voi toti! Sincer!
    Ps. mess’ul era inchis. :shy:

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 01:27

  21. Buna dimineata, nasica 🙂

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 08:29

  22. teiucule, ai reusit sa o readuci pe Nasa printre noi!!!
    Buna dimineata 🙂

    crocoditza

    Aprilie 16, 2009 at 09:43

  23. Buna dimineata!

    Si mie imi era dor de nasa. Noroc de tine sburlici.
    Taaaaaaare bun mai esti la casa omului. 😉

    jasmin

    Aprilie 16, 2009 at 09:49

  24. salutare! idee buna ai avut…doar ca uneori oamenii mai si fug …de toate! undeva unde nu-i gaseste nimeni o vreme 😉

    aA

    Aprilie 16, 2009 at 10:16

  25. Buna dimineataaa !
    Ma scuzati, dar azi sunt ocupata sa ranjesc, nu pot sa scriu ceva inteligent 😀

    Joaninha

    Aprilie 16, 2009 at 10:25

  26. … frumos post 🙂 ca pentru o zi cu soare ca asta … sunt dependenta de viata, de iubire, de soare, de bucuria celor dragi mie … si mai ales sunt dependenta de prieteni … pentru ca radem frumos impreuna chiar si cand nu avem motive, pentru ca atunci cand avem probleme se gaseste macar un sfat si un umar daca nu o solutie. Pentru ca atunci cand vreunul dintre noi face o prostie prietenii sunt primii care te cearta dar sunt singurii care o fac fara niciun interes. Pentru ca atunci cand n-ai chef de nimic cel putin unul dintre ei e in aceeasi stare si trece timpul mai usor, pentru ca atunci cand nu avem timp de stat la taclale cateva saptamani sau luni de zile nu ne reprosam ca n-am sunat sau ca n-am iesit impreuna ci doar facem update la evenimente. Pentru ca atunci cand apare in viata lor cineva nou nu-ti intorc spatele, nu reneaga tot ce-au trait impreuna cu tine si ii pun la punct pe cei care au ceva cu tine fara sa te cunoasca. Pentru ca atunci cand bei mai mult n-o sa ti se reproseze comportamentul deviant. Pentru ca atunci cand te bucuri se bucura si ei, si uite cum incepe se circule un val de zambet. Plus unul de duiosie. Eu am prieteni buni si frumosi, de ani de zile. Sunt un om norocos.

    adelina

    Aprilie 16, 2009 at 10:26

  27. Neatzaaa !
    Hehe, ia uite ca a functionat !
    Desi eu nu recunosc, cred ca am dat zeci de clickuri si refreshuri, poate-poate a mai scris ceva. M-am gandit ca poate tine post de Paste si n-are voie la dulce.

    KingSnake

    Aprilie 16, 2009 at 10:37

  28. Buna dimineata 🙂

    Cred ca pentru moment, nasica e in amoruri cu mos Ene. Sau poate, fiind joi, coace niscaiva rasete 😉 Noi sa fim sanatosi si dependenti!

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 11:37

  29. Buna dimineata!
    Normal ca eram in amoruri cu mos Ene, la 3am citeam bloguri. 😀

    Anestisia

    Aprilie 16, 2009 at 12:13

  30. Cand ti-am gasit blogul am stat o zi si o noapte sa citesc. Nu ca as fi analfabeta, dar luam prea des pauze de ras:)). Nu prea stiu sa fac glume, dar pe ale altora le gust foarte tare! Mai ales autoironiile.
    Dependenta sunt de tigari, de paine 😀 sau carne, daca nu scap in ambele:)), si de o persoana cu care fac exact asa cum spusesi si tu in postul asta: nu indraznesc sa deranjez.

    sicanderamtanaraerambatrana

    Aprilie 16, 2009 at 20:39

  31. @sicanderai

    Servus si bine ai venit 🙂 Ma bucur tare ca ti-am adus un zambet

    teiucul

    Aprilie 16, 2009 at 21:15

  32. Me, me… pick me… foarte frumos… love it…

    roara

    Aprilie 25, 2009 at 21:50

  33. Servus Roara si bun venit! Rog a fi scuzata intarzierea cu_care am deschis usa 🙂

    teiucul

    Aprilie 26, 2009 at 22:52


Lasă un răspuns

