Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Un revelion de (ne)uitat

with 29 comments

Ce titlu de oracol am gasit si eu. Ma si vad: noapte, lumina stinsa, o veioza chioara intr-un colt al biroului, pisica torcand in pupitru, imbracat in pijamale cu scufia trasa pe crestet, capul intre urechi… Scriind o compunere despre cum mi-am petrecut vacanta… Sint piti, e clar!

Asadar, eram mic de tot si circulam cu trenul. Imi trebuia o scarita pentru a ajunge sa pun pasul pe scara inuman de inalta a vagoanelor. Mic, mic dar aveam prietena. Cam zbanghie, sa zic drept. Ea avea la randu-i, o prietena. Prietena avea si ea un baietel pe care-l tinea de manuta. Predestinate numele: Priceputa & Mirinda. El era Mirinda, asa-l botezasem din cauza ca era extrem de inalt si se tundea zero. Ca sa fiu cinstit, cred ca el a lansat moda in Romanica. Si iaca asa, cei patru veseli naparstoci, se inghesuiau in fata casei de bilete din Gara de Nord. Plecam la Vatra Dornei. Drum lung, nenica! Drumul lung si cuseta lata, ca sa parafrazez un slagar celebru. Numai ca la cuseta, nema locuri. Asa ca am servit la clasa I.

Si da-i, si lupta neicusorule. Viteza mica, doi basinosi in compartiment, caldura mare, sirete topite, curent de pe culoar, frichineala, stranuturi, gari, halte, nas, sete, naduseala, geam deschis, mai o mana pe piciorul vecinelor de compartiment, mai o mana barbateasca in pleata, mai un doamne ajuta sa fie ala sanul cautat, din astea… Ma rog! Am ajuns. Si am racit! Prima oprire, a fost o vizita de lucru. La bunica ei. Femeie de moda veche, eleganta, calina, bunatatea intruchipata. Si din toata candoarea, a izvorat cea mai cea dintre intrebari:

– Ai ganduri serioase cu nepoata mea?

Pai bre bunicuto, is mic, tropaie hormonii prin tanga, vin de la un milion de kilometri departare ca sa scap de mama-mamicuta mea si matale ma intrebi daca am ganduri serioase?????  Asa ca am inganat:

– Fireste!

Cred ca nu m-a crezut si mi-a facut ceva vodoo ca deindata ce am plecat spre cabana, m-a luat raul. Da’ un rau din ala de nu-l doresti nici la dusmani. Cu strigaturi neica. Pe acolo nu se gasea bixtonim, asa ca m-am delectat cam toata vacanta cu o sticla de spirt, din aia mica. Trageam pe nas mai ceva ca aurolacii. La cabana era bine, nu era nici televizor, nici radio si nici macar curent electric. Fusese o pana, cica. Asa ca ne-am aciuat la vecina de vis a vis. Care tare mult s-a bucurat de oaspeti. Ca avea o fata, un fel de piatra in casa. Si asa de rau m-a indragit babuta ca mai avea nitel si ma lega de patul fiicei. Pana la urma, m-am scuzat, m-am incaltat si am traversat drumul sa ajung la cabana noastra. Unde era frig si bine. Unde am racit si mai rau, dupa prima noapte. Noapte in care nu am facut nimic, ca ma sufocam. Dadeam si eu sa fiu iubaret insa nasul strica momentele romantice, scotand tot felul de zgomote si lasand sa se vada cat de mult plange de dorul de acasa, cred. Mai mult, pe la putina vreme de la asezarea in pat, am avut parte de un menage a trois. Venise si febra.

Fiind un om construit pe principiul „cui pe cui se scoate” si nefiind nici medicatia potrivita prin preajma, am luat taurul de coarne. M-am imbracat bine, mi-am luat pantalonii de trening (rosii) si un brat de sticle si am plecat la izvor. Apa era alta chestiune care lipsea din casa. Mergeai cam un kilometru pana la izvor, umpleai sticlutele si reveneai fericit. Asta daca nu cumva inghetai pe acolo. La intoarcere, cam la maxim 3 metri de usa cabanei, iese vecina din casa:

– Ce faci sburlica? Esti bine, mama? Nu ti-e foame? Nu vrei tu sa vii pe la noi? Uite, m-a intrebat aia mica daca nu vrei sa dormi la noi! Ca si asa vreau sa o cam marit…

Breeeeeeeee, ce era cu oamenii aia? Ce aveau cu mine? Ce vroiau de la un biet amarat mucios? Ca sa spun drept, ma cam durea in alea trei litere de petitoarea din fata mea. Mai eram si obosit de la drum si de la apa aia pe care o caram de ceva vreme… Si deodata, chiar incepe sa ma doara curul. Da’ rau de tot. Cum sa explic? Nu ma durea intr-una ci, mai degraba, intermitent. Ma gandeam ca nimerisem prin vreun sat cu vrajitoare, prea era totul necurat. Se cam ingrosa treaba la fundul meu, sa zic asa.

Si ma uit timid, peste umar. Si cand colo, ce sa vezi???? Era berbecu’ lu’ nea Alecu cel care ma izbea de zor… Asa drag mi-a fost de el… Vorba cantecului: si ne… mancat si cu cur tea plina de bataturi…

PS – Aceasta scriere ii este dedicata jumatatii racite, a marului. Cu mesajul: ai grija la nas ca e posibil sa te doara fundul!

Written by Teiucul

Aprilie 14, 2009 la 14:39

Publicat în Insemnari Ironice

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. =)))))))
    Imi recomanzi vreun tratament … local pentru Serpent ? 😆

    Joaninha

    Aprilie 14, 2009 at 15:05

  2. Poate ca aia mica se saturase si ea de berbec de voia sa se marite. 😆

    Joaninha

    Aprilie 14, 2009 at 15:06

  3. =)))))))))))))))))))))))) Nu ma risc sa recomand nimicuta nimicuta

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 15:07

  4. Daaaa, tii post, te cred ca faci pe ingerasul acum. 😆
    Deci pana la urma a fost menage a quatre: tu, fata, febra si berbecul.

    Joaninha

    Aprilie 14, 2009 at 15:11

  5. 😆 Si, sa nu-l uitam pe nea Alecu’ 😆

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 15:28

  6. Bine ca nu te-ai intalnit si cu Marcu si Anton ca nu stiu zau ce iesea 😆

    Joaninha

    Aprilie 14, 2009 at 15:34

  7. neata evribadiiiiii

    voiesc pentru a va spune neste chestiuni

    1. mi-e tare dor de caterincile cu voi
    2. „pisica torcand in pupitru” – asta e o minciuna!!!… pisica toarce numai in p…..at

    (am pus atatea pucte puncte pentru ca e vorba de un pat mare)

    pupaturi vesele la nasu si la nasa!!

    pisica turbata

    Aprilie 14, 2009 at 15:41

  8. Ohooooooooooooooo. Neata finuto! 🙂

    Si noua ne e dor de tine. Personal, tin si pumnii sa ispravesti cu treaba. Iar pisica in pupitru a fost o scorneala de-a mea, nu o baga in seama 😆

    Succesuri!

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 15:46

  9. Hai neatza !
    M-am intors acum de la o sedinta de pliznoti. Multumesc pentru dedicatie, o sa fiu atent, oricum ma bazez si pe Joa sa fie atenta la curul meu, in sensul ca sa nu patesc nimic. 😆

    KingSnake

    Aprilie 14, 2009 at 16:55

  10. Da, o sa alung berbecii din zona! Hopaaa, stai asa ca nu se poate! 😆

    Joaninha

    Aprilie 14, 2009 at 17:05

  11. Lasa, ca diseara o sa fiu eu cu ochii pe musafiri. 😆
    Dupa ce pleaca iti reiei veghea. 😛

    KingSnake

    Aprilie 14, 2009 at 17:06

  12. Cu placere, jumatate racita. Cat despre paza, ce sa zic? Numai voi stiti cum va impartiti straja 😆

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 18:50

  13. Buna seara.Sarutmina Doamna.
    Esti MARE OMULE.Iar am ris cu lacrimi.Jos palaria.
    PS:Avind in vedere intimplarea, ce spui sa schimbi avatarul? 😀

    PPS:Pisicoooo, si noua ne e dor de tine.

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 19:46

  14. Eu-le, ma bucur mult ca te-am inveselit! Cat despre avatar, il las asa pentru moment. Cand scriu prost, macar va bufneste rasul cand imi vedeti casca 😆

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 19:58

  15. Oac oac.
    Muuuuuuuu.

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 19:58

  16. PS: Nu exista sa scrii TU prost 😉

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 19:59

  17. 😆 Buna seara!
    Ai avut parte numai de fapturi minunate de-astea, magnet ai fost! Noroc cu Sburlita, s-a rupt blestemul 😛 asa se zice, ca pana intalnesti printesa, saruti destule broaste! 😀

    Ada

    Aprilie 14, 2009 at 20:51

  18. Sara buna, Ada! Nici nu stii cat adevar grait-ai 😉

    (acu’ io ce sa zic? ca n-are fata dreptate? neah :lo: )

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 21:00

  19. In plus, broastele alea veneau la pachet cu clantele :mrgreen:

    teiucul

    Aprilie 14, 2009 at 21:01

  20. Ada, daca nu e cu suparare, te rog eu din tot sufletelul meu ala mic mic de tot, poti sa-mi spui si mie, daca stii, cam cite broaste trebuie sarutate? Nu de alta, dar sa stiu ce planuri sa imi fac si daca ma duc in Delta sau imi gasesc u lac mai mic prin zona.

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 21:22

  21. @teiucul 😆 era super oferta broasca + clanta

    @Eu: 😆 nush ce faci tu si ce planuri ai, dar la vara 3 zile pui broastele pe stand-by, ai treaba undeva la Moeciu cu niste gunoieri!
    Lac am io la teren, e mai aproape decat Delta! Si daca esti cuminte, te las sa stai moca! =)))))))

    Ada

    Aprilie 14, 2009 at 21:26

  22. Ada, da’ broaste are?
    Cuminte suuunnntttt :angel:
    PS: Sarutmina de oferta. O draguta ca de obicei 😉

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 21:29

  23. Are, bre, are! Si broaste si pesti, sa-ti alegi, ori broasca fermecata, ori pestisorul de aur! 😛 Dublezi sansele. 😆

    Ada

    Aprilie 14, 2009 at 21:33

  24. Uuuuu.Sarutmina.
    ( acuma cu broastele stiu ce sa fac.Da’ daca prind pestisorul de aur ce sa-i cer? Sa inteleg femeia? Sau o autostrada pina in Hawaii ? )

    Eu

    Aprilie 14, 2009 at 21:37

  25. Seara bună!Am râs tare de tot.
    Vai,fetele tre să pupe broscoi…..pîn’or găsi ceva deosebit 😕
    Aşa-i,Ada?

    Lori

    Aprilie 14, 2009 at 21:59

  26. Asa e 😦 … mama ei de treaba!

    Ada

    Aprilie 14, 2009 at 22:27

  27. 😆

    Lori

    Aprilie 14, 2009 at 23:19

  28. @ Teiucu’: da’ ce avea berbucu’ lu’ nea Alecu cu tine de ti’a devenit brusc drag? 😆

    pana la urma (imaginatia mea da roade si incepe sa coaca scenarii) partenerele tale, cele reale si cele prospecte, au ajuns si ele impreuna? gripa + fata vecinei, raceala + alta fata?

    Sangerica

    Aprilie 15, 2009 at 15:52

  29. @Eu
    Daca vrei broaste vino mama de stai fro saptamana pe la mine prin sat. Oferta e variata (seara auzi de-a triluri de broscarime de te saturi). 😉

    Spor sa ai!

    P.S. Amu’ io zic sa ai grija ca poate-o fi vreuna veninoasa si nu mai pupi tu printesa. 😀

    jasmin

    Aprilie 15, 2009 at 16:13


Lasă un răspuns

