Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

A(n)tena

with 24 comments

Asadar si prin urmare, grecii fac comert pe mare. Asta spuneam cand eram mititel. Olecuta de fleivor de Atena, dadui aci. Era pe vremea cand ma dezvirginam si optional. Turistic vorbind, evident. Eram alaturi de prietenele mele, aslanele. Dar prea multe despre frumuselul oras nu am apucat a zice. Ce sa inteleaga un biet baietel cu tricouri mulate, aflat in mijlocul unui stol de gaste pensionate, din asa o mitologie veche si pe deasupra si leagan al civilizatiei?

Pai intelesesem ca alesesem din vitrina cu produse, o seara greceasca. Aproape perfect, gandeam la inscriere. Acum, imi era groaza de pedofilo-nimfomanele din grup. Nu cred ca am apucat sa spun cate erau. Vreo 5 extrem de active, vreo doua mai pudibonde dar cu tata umflata de pofte si una care mesteca mereu, a paguba. Deci, conduceau cele mai periculoase. Dupa ce s-au asigurat ca am ajuns in camera, printr-o verificare personala, mi-au comunicat ca in jumatate de ora trebuie sa fiu machiat, fardat si gata de serbare. Pe genul vrei-nu vrei, bea Grigore aghiasma, am raspuns prezent, chemarii. Iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ce mai bucurie, ce mai veselie. Intinerisera toate cu minim 10 ani, radiau de fericire si frematau de nerabdare. Pesemne ca o fi fost de la grecii aia de misunau peste tot. Ca na, doar nu eram in Turcia, trebuiau si ei sa misune…

Eram in starea mea naturala, adica de confuzie. Mai o ciupitura de obraz, mai un apropo, mai o palma peste cur, d’astea de aglomeratie. Tinerele sclipeau toate, isi mladiau trupurile in interiorul rochiilor de seara, ba uneori si putin in exterior, in dreptul pieptului. Grotesc! Eu eram imbracat in in, iubesc natura. In plus, ma gandeam ca trebuie sa le tina departe, era un fel de scut care trebuia sa ma apere. Imi amintesc cu placere ca am vizitat Elada, in interiorul unei taverne. Serios! Printre farfurii, printre pasta de dinti ouzo, printre salatele alea cu usturoi si printre frigaruile alea numite pretentios, souvlaki.

Zeusele si-au inceput seara cu niste gaturi zdravene de cocktailuri, pregatite cu maiestrie de amantii europeni. Cu ambrozie si nectar. Atmosfera incepea sa-mi aminteasca de Euripides care pune în gura unui personaj din tragedia Hyppolitos o afirmatie dura: „Zeii ar trebui să fie mai întelepti decat muritorii”. Ori zeitele astea incepeau sa devina cam proaste. Incercand chiar si un dialog eminamente filosofic, se tot impiedicau de cuvinte adanci precum sex, minori, experienta, noapte, aventura, tinerete, mangaieri sau piept. Intreg Pantenonul, cel aproape exclusiv antropomorfic, amoral, sacralizand defecte umane capitale precum viclenia, adulterul, incestul, paricidul si fratricidul, mi se dezvaluia nemilos. Intruchipat de ele. In mijlocul nebuniei dezlantuite a lichidelor dezlegatoare de limbi, am zarit-o si pe Nike. Caci era una care tot striga Victorieeeeeeeeeee, catarata in bratele unui dansator. Doica lui Zeus, Amaltheia, era si ea la intalnire. Caci o alta, juca rolul caprei, strecurandu-se cu gratia lui Apollon lupul, printre zecile de farfurii zburande. 

Excursia imaginara printre eroi, a durat extrem de mult. Dupa umila mea parere. Mai ales ca, oricat as fi incercat sa beau pentru a-mi masca necunoasterea fata de asa o experienta de viata, nu puteam. Ciufuta, cea care mesteca a paguba, imi lua paharul de la gura si-mi spunea ca e mai bine sa raman lucid. Saraca femeie, stia ea ce stia. De altfel, dupa ce am revenit in tara, am mai vazut-o. Tocmai de aceea cred ca ori era vreo matusa mai indepartata, ori una platita de mama sa aiba grija de mine. Ma rog! Spre dimineata, am ajuns la hotel incercand din rasputeri sa evit calatoria cu liftul. Dar era una, cred ca Hera, care ma pandea din umbra. Si m-a prins in ascensor.

S-a lipit atat de tare de mine ca am zis ca ma lasa inima. Am fost nemilos, insa i-am spus ca-s fan Hom(er). Ca seara fusese o Odisee si ma simteam mai rau decat Ulise in drumul de intoarcere acasa, dupa razboiul troian. Nu m-a crezut. A dat buzna in camera mea, semana cu o insotitoare din Itaca. Norocul meu ca nu bausem si eu ca era deranj mare. Am gasit frigiderul, am deschis toata bautura de acolo si i-am oferit-o pana am adormit-o. Eu am atipit in receptie. Intr-un fotoliu.

De acum, se stie ca umbla vorba ca ar fi o aniversare! Personal, inca imi place ideea. Asta spuneam si ieri si luni. Si asta o sa spun pana vineri – ziua si amintirea ;)

Written by Teiucul

Aprilie 9, 2009 la 18:04

Publicat în Insemnari Ironice

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. primaaaaaaaaaaaaa 🙂

    crocoditza

    Aprilie 9, 2009 at 18:51

  2. Buna seara !
    Bine ca nu te-a auzit receptionerul grec ca esti fan Hom(er). 😆

    KingSnake

    Aprilie 9, 2009 at 19:21

  3. Mai ales ca ai adormit sub obladuirea lui.
    Esti sigur ca nu bausei suficient ? 😈

    KingSnake

    Aprilie 9, 2009 at 19:22

  4. ai rezistat ca un veritabil Tezeu/Perseu/Hercule/Castor/si alti eroi…felicitari…

    totusi…”gaina batrana face ciorba buna cu morcov tanar” asa’mi zicea bunicu’ cand ma tinea pe genunchi…

    Sangerica

    Aprilie 9, 2009 at 20:01

  5. Da, da … un Persiflade al timpurilor noastre.

    KingSnake

    Aprilie 9, 2009 at 20:22

  6. 😆 Doamneeeeeeee… cat ma hlizesc! 😛 La un moment dat am avut impresia ca erai hipnotizat… asa frumos povesteai tu epopeea vietii tale! 😆

    Ada

    Aprilie 9, 2009 at 20:30

  7. dupa 2 ore am reusit sa si citesc … am zis eu ca ai fost traumatizat cand erai tanar si nelinistit 😛

    crocoditza

    Aprilie 9, 2009 at 20:35

  8. Buna seara 🙂

    Mda, Marule ai dreptate intr-un fel, sa stii. Dar nu am adormit pe burta 😆

    teiucul

    Aprilie 9, 2009 at 22:46

  9. Sangerica & Ada – multam’!

    Sangerica – era prea batrana gaina 😆

    teiucul

    Aprilie 9, 2009 at 22:49

  10. da, atoasa si trebuia sa fierbi bine la ea…lasa ca ai facut bine lasand’o la macerat in alcool :))

    Sangerica

    Aprilie 9, 2009 at 23:00

  11. 😆

    teiucul

    Aprilie 9, 2009 at 23:00

  12. Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaa 😛 🙂

    BlueAngel

    Aprilie 10, 2009 at 02:22

  13. Buna dimineata! Azi mai e o poveste… cred! 😀

    @ermi: ce ora e aia coana? tu la ora aia nu dormi?

    Ada

    Aprilie 10, 2009 at 09:40

  14. hihihihi,adoratul octogenarelor 😉
    mai urmeaza si azi o poveste,nu? deja m-am obisnuit…hai domnul esop,nu ne dezamagi!

    aA

    Aprilie 10, 2009 at 10:27

  15. Buna dimineata!
    Teiucule, tre’ sa te simti tare mandru. Tocmai ce-i laudam pe greci ca-s frumosi, da’ daca octogenarele te-au preferat … ehe! You cute wild thing! 😆

    Joaninha

    Aprilie 10, 2009 at 11:33

  16. Buna dimineata 🙂

    Mda… Preferatul octogenarelor a devenit el insusi un octogenar :mrgreen: Si da, Jo! Bine zici cand spui „thing”, asta eram. Un biet obiect sexual in mana aslanelor 😆

    teiucul

    Aprilie 10, 2009 at 14:21

  17. AI revolutionat scrierea de epopee :)))))
    Se va numi Epopeea lui Sburlea 😀
    Am mai zis-o si mai zic : esti genial nene !

    Marmotica

    Aprilie 10, 2009 at 14:57

  18. Marmotico, multamesc! Da’ nu-s genial, eram doar sburlit de varsta a treia 😆

    teiucul

    Aprilie 10, 2009 at 14:59

  19. Nu ma contrazice,eu stiu ce spun 😀
    Pun ursii imediat pe tine :))))

    Marmotica

    Aprilie 10, 2009 at 15:03

  20. Buna dimineata again 🙂
    @Ada : adica ce are ora aia? E devreme, nu?

    BlueAngel

    Aprilie 10, 2009 at 21:25

  21. Seara buna!
    Ce macrameuri mai bitiresti matale?
    Cumva strugurei 😕
    Sa ne tii si pe noi,la curent,cu primenelele tale de Florii si Paste 🙂
    Tot trendu’. De la rochita,margele,……pan’ la nuanta sprancenelor.Tot,tot!!

    Lori

    Aprilie 10, 2009 at 22:35

  22. Neata!
    Haidi bre, nu dam si noi pagina? 😀

    Monique

    Aprilie 11, 2009 at 10:45

  23. Buna seara
    Sburlea, esti un adevarat Don Juan de Grecia 😀

    PS joci table cu Nasa?

    Roxana

    Aprilie 11, 2009 at 19:09

  24. Neata p`acilea ca pe pagina cu Barcelona nu pot sa intru…nu cunosc motivele 👿

    La multi ani, sburlita!

    Monique

    Aprilie 12, 2009 at 15:30


Lasă un răspuns

