Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Par(i)s

with 30 comments

PÂRŞ, pârşi, s.m. Nume dat mai multor specii de mamifere din familia rozătoarelor, cu aspect intermediar între veveriţă şi şoarece, lungi de circa 20 centimetri, cu coadă lungă şi stufoasă, cu blană moale şi bogată, cu ochi mari şi cu bot ascuţit, care trăiesc mai ales prin păduri, căţărate în copaci (unde îşi au de obicei culcuşul şi unde hibernează) (Glis glis, Muscardinus avellanarius, Dryomus netedula). ♢ Pârş de stejar = mamifer rozător asemănător cu pârşul, dar cu câte o pată neagră pe obraji. (Eliomys quercinus). [Var.: pâş s.m.] – Din sl. plŭchŭ.

Exact asa aratam eu cand m-am urcat in autocar, sa plec la Paris. Ca parsul de stejar, ca sa fiu mai precis. Eram in plina pubertate cand am participat la un schimb de experiente intre licee. Pentru cei mai tineri: se luau niste copilasi, se infrateau liceele apoi se pleca in excursie. Urma sa locuiesc la cineva, la familia unui copil de varsta mea. In Paris. Un pars. Hihihi hahahahaaa am mers de m-am indoit. Cand am coborat, aveam forma cifrei 4 de la atata stat pe scaun. Respiram cu nesat aerul metropolei,eram un turist sexual. Acolo, in patria europeana a Kama Sutrei, trebuia sa traiesc cele mai de neuitat experiente caci nu se putea altfel. Libertinajul, sarutul frantuzesc, Emanuelle, Intoarcerea Emanuellei, Razbunarea Emanuellei… Filme adanci ce imi marcasera visele si imi hraneau prezentul. Trebuia sa o gasesc pe ea…

Si am gasit-o! In casa baiatului in care fusesem cazat. Era sor’sa si era de o frumusete rarisima. Avea niste picioare exagerat de lungi, cam pana in pamant. Trupul ii era scut, avea un brat cam cat gamba mea. Iar chipul, chipul… Atat de frumos incat imi venea sa-mi abandonez sexualitatea si sa fug la muzee. Intr-un cuvant, era frumoasa ca foamea! Desi baietel, eram totusi adanc. Ma gandeam serios ca trebuie sa aiba un caracter superb. Dupa prima bere a scos niste sunete care ma faceau sa o asociez cu cea mai apreciata pasare de pe la noi, porcul. Cautam de acum sa fac intr-un fel si sa ma evapor de prin preajma ei. Ti-ai gasit! Ea nu si nu si nu. Eram oaspete, era musai sa ma plimbe prin Paris ca frac’su era tantalau, nu putea. Asa ca l-a inchis pe pliznotul mic in camera si mi-a facut program.

Ce am vazut pe acolo, imi amintesc in functie de ce vroia gingasa sa-mi faca. Asadar, la metrou mi-a zambit gales. Era atat de suava incat mi-am luat un abonament de 7 zile in loc de unul de 10 calatorii. La Champ de Mars a vrut sa ma ia de mana. La coada la Eiffel  mi-a pus mana pe cur. Pe Champs Elysee m-a luat iar de mana si mi-a soptit ceva, nu am retinut ce pentru ca eram fascinat de magazine. In mod ciudat, ma atrageau rochitele. Pe undeva cred ca era o ratacire psihologica de moment, imi doream sa fiu fata asa de mult imi placea de ea. La Louvre m-a inspaimantat de-a dreptul. A dat sa ma sarute. Bre, stai nitel ca nu e in regula. Eu mi-s baiet de oras, mi-e jena asa in public, intre atatia artisti, nu se face. In plus, nici nu imi placea. Nici macar un pic, un pic sa ma agat si eu de ceva.

Si am ajuns si sa mancam. Pesemne ca ea se gandea sa-mi arate cat de sofisticata e. Ca alt motiv pentru care a trebuit sa socializez cu melcii, nu am vazut. Atunci a fost si prima criza de icter. De mancat, m-am indestulat cu niste vin. Ca nu-mi dadea mana, si nici stomacul sa pun boticul si sa-l sug pe animal din casa lui. Ei bine, dupa primele sase pahare, fata imi parea ca trecuse pe la un salon de chirurgie estetica sau ceva. Treaba incepea sa fie buna. Ne-am mai zbenguit prin oras, am vizitat, culmea a fost ca incepusem si sa vorbesc.

Intr-o dimineata, m-a prins prin casa pe stomacul gol si usor incurcat. Eram total nepregatit pentru asa o confruntare matinala mai ales ca eram intr-un fel de excursie cu cortul, pe la baie. Asta a dat buzna peste mine, eu intrasem in panica de-a binelea. Stiam ca doar frac’su mai era prin vreo odaie. Si a inceput sa-mi explice ca e ultima zi in care ne mai vedeam, ca nu stiu ce si nu stiu cum. Saracuta, era si putin mai americanca in cap. Si atunci am zis sa-mi incerc norocul:

– Stii, imi pare rau sa te resping asa dar e o chestiune care ma impiedica…

– Ce, ce?

– Nu mi-am taiat unghiile de la picioare!

– Ti le tai eu!

– Nu se poate, e o traditie de familie

– Si cand ti le tai?

– Cand ajung acasa…

Luni bune am corespondat, nu vroia sa creada ca-s ultimul netrebnic. Sper sa nu se gandeasca la mine ca la un pars cu unghiile netaiate. Ca la ce noroc am, nu m-as mira sa dau nas in nas cu ea…

Umbla vorba ca ar fi o aniversare! Personal, imi place ideea. Asta spuneam si ieri. Si asta o sa spun pana vineri – ziua si amintirea 😉

Written by Teiucul

Aprilie 7, 2009 la 14:18

Publicat în Insemnari Ironice

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 😀

    BlueAngel

    Aprilie 7, 2009 at 14:36

  2. primaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😛

    BlueAngel

    Aprilie 7, 2009 at 14:36

  3. 😆

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 14:38

  4. 😆 … hai ca te-ai dixtrat si la Paris! 😛
    Cum dai tu numai peste fapturi gingase de-astea, nu pot sa-mi explic… ! 😆

    Ada

    Aprilie 7, 2009 at 15:39

  5. Tocmai tu, cochetule ? 😆

    Joaninha

    Aprilie 7, 2009 at 15:47

  6. bine ca nu i-ai zis ca nu esti taiat imprejur 😛

    BlueAngel

    Aprilie 7, 2009 at 16:05

  7. Ada, nici eu nu stiu ce noroc ma urmarea si pe mine

    Jo, cred ca de frica ei imi crescusera. Cand plecasem, mi le rosesem

    Ingerica, n-am ajuns asa intimi. Spre fericirea si multumirea mea 😆

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 16:53

  8. Bag seama ca ea era mai mult pars decat veverita. 😆
    Bine ca nu ati baut vinul ala in cort, ca altfel te vedeam povestind toate astea intr-o franceva cur_siva.

    Bon matin et joyeux anniversaire, mes amis ! 😉

    KingSnake

    Aprilie 7, 2009 at 17:12

  9. Pai da, eu eram un pars care spera la o veverita 😆 Si zau ca nu m-as fi riscat sa o las in cort

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 17:32

  10. faci colectie de belete?? :)))
    ca ma tem ca n-ai vrea sa le folosesti 😀

    Roxana

    Aprilie 7, 2009 at 19:14

  11. Nu fac bre colectie de belete, am alte fetisuri. Cum ar fi colectia de facturi 😆

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 19:23

  12. ..platite 😉

    BlueAngel

    Aprilie 7, 2009 at 19:36

  13. Erminusa: cine? =))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 19:45

  14. sburleaaaaaaaa, azi si eu sunt in Paris 🙂
    Te urmaresc! 😛
    Creanga cel modern… pai d-aia visezi tu la costum de greiere fucsia!!!! Ai avut o adolescenta multiculturala marcata din cand in cand de cate un „fotomodel”.
    sper ca n-ai ramas cu traume dupa experienta cu d-soara 🙂

    crocoditza

    Aprilie 7, 2009 at 19:55

  15. bine ca am vazut link-urile, ca iar uitasem de ele 🙂

    crocoditza

    Aprilie 7, 2009 at 19:58

  16. Croco, cum adica ma urmaresti? O cunosti pe tanara juna din povestire? 😆

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 20:05

  17. eram eu, in alta viata 🙂

    crocoditza

    Aprilie 7, 2009 at 20:09

  18. Doamne fereste! am uitat sa scriu dupa, am scuipat in san, am batut de 3 ori in lemn! 😛

    crocoditza

    Aprilie 7, 2009 at 20:10

  19. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Asa de frica iti e de mine? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 7, 2009 at 20:10

  20. De fapt, nu te urmaresc, tu ma urmaresti, ca eu sunt in Paris cam de la 11:00 am 😛

    crocoditza

    Aprilie 7, 2009 at 20:11

  21. Sburlea, ai grija de fetisurile alea, sa n-o patesti 😛

    Roxana

    Aprilie 7, 2009 at 20:19

  22. Special am lasat cititul pana la ora asta, ma duc in pat si rad pana adorm 😆

    Asterix

    Aprilie 7, 2009 at 23:22

  23. Uite ce-am gasit la Bendeac
    PPS – Miracolul adevarat al tehnicii este ca, uneori, poti ajuta pe cineva cu un simplu click. Dureaza 2 secunde si nu depui decat efortul de a misca un deget. http://www.georgebalta.ro/ Daca intrati aici zilnic, puteti ajuta un om sa se ridice din scaunul cu rotile. Asta e blogul lui. in functie de numarul de vizitatori primeste o suma de bani care il va ajuta sa isi continue recuperarea. Hai sa lasam vrajeala cu biserica si “vai cat il iubesc eu pe Dumnezeu ca merg o data pe luna sa aprind trei lumanari si sa pup doua icoane”. Stim cu totii ca e o… de-aia trista. Ce scuza ai sa nu dai click in fiecare zi pe blogul acestui tanar? Ce scuza ai sa nu trimiti PPS-ul asta al meu mai departe?

    Asterix

    Aprilie 7, 2009 at 23:51

  24. Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

    BlueAngel

    Aprilie 8, 2009 at 09:01

  25. neata buna! azi ce urmeaza?milano? ca la barcelona am inteles ca nu te bagi 😉

    aA

    Aprilie 8, 2009 at 11:04

  26. Buna dimineata 🙂

    aA, cum imi citesti tu mie gandurile, nu mi le mai citeste nimeni 😉

    teiucul

    Aprilie 8, 2009 at 12:01

  27. Asteptam cu interes aventurile tale la Milano! 😀

    (desi eu stiu deja ca de acolo ti-ai cumparat rochiile alea smechere de club, ca doar e capitala modei, ce mama naibii! 😛 )

    Ada

    Aprilie 8, 2009 at 12:09

  28. Daca don’soara frantuzoaica
    nu era pars 😆 te-mpacai sa-ti faca pedichiura?

    Buna seara! Zbor si io dupa vulpe…la un Borsec rece cu lamaie 😉

    Lori

    Aprilie 8, 2009 at 18:49

  29. salut, cateva intrebari:
    1. ti’ai taiat unghiile cand ai ajuns acasa?
    2. le’ai aruncat sau le’ai pastrat ca amintire?…prima frantuza nu se uita, indiferent cat de mare e.
    3. nu’ti era frica, ca daca o refuzi te bate?
    4. bune croissantele cu lapte?

    Sangerica

    Aprilie 9, 2009 at 14:00

  30. Sa traiesti, Sangerica! Si bine ai venit 🙂 Iar acu’, sa purcedem dara:

    1. Le-am ros! Erau inca prea mici pentru a fi taiate. De nervi, in autocar
    2. Le port in gand, mereu
    3. Mi-a trecut prin gand ca o sa-mi iau box dar imi era mult mai teama sa o las in cort. Ma gandeam ca are cuc
    4. Mai bune ca melcii 😆

    teiucul

    Aprilie 9, 2009 at 15:57


Lasă un răspuns

