Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Geanta

with 46 comments

Inapoi la pliznoteala! Acum era o perioada de un sclavagism romantic, la un nivel nitel mai inalt. Primeam oaspeti, niste auditori interni de pe la regiune. Pai cum care? In orice companie de pliznoti, exista o organizare riguroasa: viziune pe termen lung, leadership, clustere, regiuni, opco-uri si multe alte prescurtari de-ti clantane dintii numai gandindu-te la ele.

Asadar, aveam o saptamana intreaga pentru a pregati intalnirea cu comitia. Am facut analize, am facut prezentari, am recitit politicile, am refacut prezentarile, mi-am cautat costum, nu aveam nici pantofi, parca nici camasa nu se potrivea… Dar cravata? De unde sa iau cravata asortata? Dar curea? Cureaua era ok, o luasem cu pantofii. Prezentari. Aha, dar geanta? Prezentari. Si de tuns, cand sa ma mai tund? Ca nu se facea sa apar cu peruca aia la intalnire. Prezentari. Sedinte. Verificare. Manichiura. Sedinte. Alta munca. Status update. Repeta prezentarile. Pregateste sala. Tiv, n-aveam tiv la pantaloni, ma calcam pe ei. Mama. Unde e mama? Cum fac tivul? In fine, a fost o saptamana linistita.

A venit si ziua G. G de la geanta, nu de la punct. A sosit si comitia condusa de o femela, ca femeie sigur nu era. Intepata, cu niste pantofi de parca evadasera direct de la Techirghiol, un corp confuz, un coc, un deux piece din Nekermann si o pereche superba de ochelari. Ailalti 6 erau si mai abitir, singura diferenta fiind ca nu purtau fusta. Cel putin, nu in timpul orelor de program. S-au facut prezentarile, am schimbat cartile de vizita, oamenii au spus ce si cum beau, s-au asezat la masa, au scos agendele si s-au facut comozi. Asteptau precum sacalii, batand darabana cu degetele…

Cum altfel? Eram in capul mesei, inspre ecranul de proiectie. Teoretic, in sala ar fi fost 7 oaspeti si eu. Practic, Murphy sedea linistit intr-un colt. Ecranul nu mai cobora din tavan, se blocase panoul de control din cea mai tehnica sala de sedinta in care calcasem vreodata si nici pisiul de pe acolo nu dadea semne de viata. Cum imi facusem injectia cu precautia, mi-am scos calm, laptopul. Aveam acolo o copie a tot ceea ce lucrasem. L-am mufat, mi-am revizuit inca o data tinuta si am dat sa incep, eram multumit. Costumul venea turnat, camasa alba, apretata, cravata statea cuminte, butonii camasii ieseau nitel de sub manecile sacoului, ceasul de friptura era prezent si el, pixul de serbare la apel, pantofii lustruiti ba chiar eram inchis si la slit. Parul il verificasem, abia ce ma tunsesem. De mancat nu mancasem demult deci nu exista vreun risc major sa am niscaiva patrunjel prin proteza.

Bun, eram chiar gata! Am inceput cele 5 ore, cu agenda intalnirii. Oamenii incepusera deja sa noteze. Nu ma ingrijoram, stiam ca erau deja curiosi la ce ora vor manca. Se dusesera si emotiile, lucrurile mergeau struna. Din cand in cand, ma mai oprea cate unul sa ma intrebe cate ceva, mai pricepea, mai nu, era important sa nu ramana publicul nelamurit. Doamna cu cocul ma mai teroriza cam o data pe ora, insa nu prea reusea sa ma intepe pe cat ar fi vrut. Vine si pauza de masa, incepem sa mancam ca simandicosii, mai radeam, mai schimbam cate o impresie. Treaba era buna rau, le placea ce vedeau. Feedback-ul la adresa sustinerii cauzei nobile era de la excelent in sus. Ultima parte a fost in acelasi ton.

Venise momentul de incheiere. Stinsesem atat laptopul cat si videoproiectorul, de acum intinsesem mana dupa geanta. Reusesc sa o apuc de breteaua de umar, face nenorocita un flic pe spate si elibereaza un obiect de o culoare extrem de dubioasa, pe masa. Langa doamna prietenoasa!!!!!!!!!

– Ce e asta? ma intreaba intr-o engleza impecabil de clara pentru toata lumea din sala!

– Nu stiu, probabil ca e o carioca! am raspuns eu, inca fascinat de culoarea tulbure

– Oh, dar nu e adevarat! imi raspunse ea, razand cu tot corpul sau confuz

– Ha? am replicat, negasindu-mi alte onomatopee

– Este un ruj, uite! Si incepe sa desfaca acel capacel care ascundea, atat de nevinovat, un buretel in capatul unui bat…

Habar nu aveam de unde dracu’ era chestia aia, in geanta mea. Eu foloseam alte culori. Mi-a trecut prin minte cat de nedreapta e viata. Si cat de mult se asemana cu a unei gimnaste. Te pregatesti o viata iar daca nu esti atent 5 secunde…

Written by Teiucul

Aprilie 3, 2009 la 01:20

Publicat în Insemnari Ironice

46 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Primaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 😀

    Ada

    Aprilie 3, 2009 at 09:33

  2. 😆 😆 😆
    Hai mai, Teiucule, si de data asta te-ai dat de gol??? 😆

    PS: Nasa o sa fie din ce in ce mai ingrijorata!
    =)))))))))))))))))))

    Ada

    Aprilie 3, 2009 at 09:37

  3. Neatza !
    Eu zic ca nasa n-are de ce sa fie ingrijorata.
    In schimb noi ceilalti … care nu folosim rujul decat de pe buzele altei persoane, poate ca ar trebui sa fim. 😆

    KingSnake

    Aprilie 3, 2009 at 09:42

  4. Buna dimineata,Tra Lai Lama! 😀

    Lori

    Aprilie 3, 2009 at 10:01

  5. Nu stiu de ce-ti faci mereu griji cu tunsu’….lasa paru’ putin mai lung,apoi repede il prinzi in 2 codite si esti suuuper 😆

    Lori

    Aprilie 3, 2009 at 10:08

  6. Buna dimineata 🙂

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 10:26

  7. buna dimineata.Teiucule, super ca de obicei. 😉
    PS:Te rog sa verifici mailul 😀

    Eu

    Aprilie 3, 2009 at 10:41

  8. Sa traiesti, Eu! 🙂 Din pacate, am active vreo 5 adrese de email, te referi la cea de pe cartea de vizita? Sau pe cea de aici, de la contact?

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 11:09

  9. Asta de aici, de contact.

    Eu

    Aprilie 3, 2009 at 11:11

  10. Citeam cu grija ca asteptam sa apara poanta si sa nu o pierd din vedere 🙂
    Sburlea, esti intr-un mare fel 🙂

    P.S. Ce culoare era rujul? 🙂

    crocoditza

    Aprilie 3, 2009 at 11:27

  11. Neaaataaa!! :)))
    Ala e rujul tau norocos si de aia era in geanta,hai nu te mai ascunde,precis il ai cu tine la toate sedintele 😀

    Marmotica

    Aprilie 3, 2009 at 11:57

  12. sigur era geanta ta? 😛
    neatza

    sebra

    Aprilie 3, 2009 at 12:36

  13. „Costumul venea turnat, camasa alba, apretata, cravata statea cuminte, butonii camasii ieseau nitel de sub manecile sacoului, ceasul de friptura era prezent si el, pixul de serbare la apel, pantofii lustruiti ba chiar eram inchis si la slit. Parul il verificasem, abia ce ma tunsesem.”

    Da’ epilat erai?… 😉 😀

    jasmin

    Aprilie 3, 2009 at 13:07

  14. Nu stiam ca iti place sa fii glossy 😉

    jasmin

    Aprilie 3, 2009 at 13:08

  15. Mda…

    Epilat nu eram, din pacate
    Nici mie nu-mi placea sa recunosc ca-mi placea sa fiu glossy
    Geanta era mea, nu stiu cine mi-a facut surpriza. Dar tot e bine ca nu a cazut fo’ pereche de chiloti din blestemata aia de geanta 🙂

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 14:08

  16. :))))))))))))))))))
    daca erau tanga in culoarea ta preferat brotacel era superb 😆
    hai cu buna dimineata!

    aA

    Aprilie 3, 2009 at 14:13

  17. aA, cre’ ca ca fucsia il prinde mai bine, i se potriveste cu_culoarea pielii 😛

    crocoditza

    Aprilie 3, 2009 at 14:14

  18. un „ca” e in plus….. ee…. imi trebuie concediu 🙂 incep sa o iau pe aratura

    crocoditza

    Aprilie 3, 2009 at 14:21

  19. 😕 vrei sa-ti aduc si-o trusa de machiat, unde poti tine rujul fara sa vada si curiosii, ce-ai tu in geanta? 😕

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 3, 2009 at 14:33

  20. ‘Maziua!

    Nu puteai sa-i spui doamnei ca e cadou din partea firmei si ca i-ar complimenta perfect tenul ireprosabil? 😆

    P.S. M-am fatatit si eu cateva zile printr-o companie si-am inteles mai bine de jumatate din termenii pe care i-ai folosit, tot e-o treaba. 🙂

    honey

    Aprilie 3, 2009 at 14:33

  21. Nasica, abia astept sa ne vedem 😆
    Honey, nu m-a dus capul 😆

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 14:36

  22. Si eu finule, si eu!
    aaa…sa nu uit, o vrei pe negru sau fucsia? 😆

    Anestisia

    Aprilie 3, 2009 at 14:38

  23. Hai sa fie negru de data asta. Ca la cata bataie o sa-mi iau, e posibil sa-mi prinda bine culoarea =))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 14:45

  24. Da, pot sa spun ca avem aceleasi gusturi, fato! 😉

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Aprilie 3, 2009 at 14:48

  25. Buna dimineata, fata! 😆

    Joaninha

    Aprilie 3, 2009 at 14:48

  26. Joaninha, de ce saluti doar gazda? nu-i frumos. 😆

    Anestisia

    Aprilie 3, 2009 at 14:50

  27. Buna dimineata! Ce faci, fetele?!? Am fost putin plecata dupa niste pantofiori, n-am gasit nimic. Proastele alea din magazine nu aveau nimic rosu, cu toc, numarul 45. Niste tute =))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 15:02

  28. 45? 😯 Poate aveau dar nu pe rosu. Fucsia n-avea? 😆

    Anestisia

    Aprilie 3, 2009 at 15:11

  29. Imi cer scuze! Buna dimineata fata, doamnelor si domnilor. 😆

    Lasa, fata, ca daca ai fost la mol macar te-a vazut si pe tine lumea … Da’ la Circ ai incercat ? 😆

    Joaninha

    Aprilie 3, 2009 at 15:13

  30. Nu era nimic fucsia. Da’ asa un furou negru ce am vazut pe acolo, moaaaamamaaamamaamaaaa. Si nici macar nu era expus, era una imbracata asa, o curba 😆

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 15:13

  31. La Circ locuiesc 😆

    teiucul

    Aprilie 3, 2009 at 15:46

  32. D0mnu’ Teiucu, stiu ca sunteti ocupat si io sunt mai mic si nu ma vedeti , dar poate imi raspundeti si mie 😀 Sar’na

    Eu

    Aprilie 3, 2009 at 15:49

  33. Lasa teiucule,tot e bine ca a fost ruj.Sa nu fi fost fo` pereche de catuse cu blanita roz,un bici…chestii d`astea mai grele 😀

    Monique

    Aprilie 3, 2009 at 19:08

  34. Buna seara si pe aici .Monique, te contrazic.Eu cred ca biciul, catusele sunt totusi mai normale.Mai grav mi se pare rujul 😆

    Eu

    Aprilie 3, 2009 at 19:45

  35. Buna seara!

    Vezi,io cand ti-am zis ca esti fumeie,t-o cazu cam rau,da’ chiar te-ai dat de gooooool acum 😆
    Toata lumea zice ca esti fata 😉

    Lori

    Aprilie 3, 2009 at 21:14

  36. Pfoaaa.Ce am uitat.Prin magazine ai vazut ceva rosu sau negru, cu toc, numarul 42?

    Eu

    Aprilie 3, 2009 at 21:21

  37. Mai Lori,o fi el micut…ca are 1,69 cu mainile in sus…da` io l-am vazut si stiu sigur ca nu e fata 😉

    Monique

    Aprilie 3, 2009 at 21:22

  38. @Monique
    Neah!Era sara si te-ai gresit.Vazut-ai
    altu 😀

    Lori

    Aprilie 3, 2009 at 22:09

  39. Neatzaaaa !
    Ce-i linistea asta pe toate blogurile din jur ? 😯
    A venit criza sau vacanta ?

    KingSnake

    Aprilie 6, 2009 at 09:29

  40. Buna dimineata 🙂

    Marule, de ailalti dragi nu stiu prea multe. Bine, nici de mine dar parca imi amintesc eu ca am stat pe la birou pana pe la 5 dimineata. Dar ma adun curand si savarsesc si mini-vacanta 🙂

    teiucul

    Aprilie 6, 2009 at 10:27

  41. neata buna! pauza de inspiratie? oboseala? hai miscarea mai cu talent 😆

    aA

    Aprilie 6, 2009 at 10:42

  42. sburlea, pagina o mai dai si tu? 🙂

    crocoditza

    Aprilie 6, 2009 at 10:58

  43. Zi bunăăă!
    Eu tocmai ţi-am comandat un ruj de top
    anew spf 15 berry bloom
    Sper să-ţi stea bine 😆

    Lori

    Aprilie 6, 2009 at 13:04

  44. Buna dimineataaaaaaaaa!!!
    Cred ca ai amintiri (prea) frumoase in legatura cu geanta, si continutul ei, de nu dai pagina de-atatea zile. 😆

    Anestisia

    Aprilie 6, 2009 at 15:46

  45. Neata nasicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 🙂 Tu vorbesti? Pe unde mi-ai umblat?

    teiucul

    Aprilie 6, 2009 at 16:17

  46. Prin aeropoarte. Imi place sa ma uit cum zboara avioanele. 😆

    Anestisia

    Aprilie 6, 2009 at 19:05


Lasă un răspuns

