Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Lama

with 34 comments

Eu sint emo. De la emolient, de la emolument, de la emotiv, de la naiba mai stie de la ce. Cert este ca mi-a placut lama de mic. Mi s-a parut intotdeauna un animalut simpatic. Ocupa extrem de putin loc, statea de obicei intr-un paharut sau pe o etajera.

Se facea ca tineam de mana o fetita tare telegenica, in perioada aia. Avea o munca interesanta, grea, extrem de provocatoare, mai ales ca lucra mai mult noaptea. Cred ca videochat ii spunea bibliotecii respective. Relatia incepea sa devina furtunoasa, reusisem sa o scot si la o socata. Imi faceam deja planuri mari, ma gandeam ca aveam multe de invatat. Cu siguranta insa, si pretentiile aveau sa fie pe masura experientei sale. Iar eu pipi nu prea faceam des asa ca incepusera grijile. Am inceput sa citesc, sa ma interesez, sa frecventez pasiv tot felul de comunitati internautice… Documentare pura.

Timpul incepea sa nu-mi mai ajunga, noaptea intalnirii se apropia vertiginos. Pana atunci ne intalneam numai pe lumina, cred ca ma verifica. N-am avut incotro si a trebuit sa-mi iau liber, aveam planuri mari. Urma sa ma dichisesc.  Am fost sa-mi iau vreo doi litri de after shave si un kg de lame si am dat iama in baie. Uitasem sa ma si dezbrac dar a fost ok pana la urma, ca mi-am amintit. M-am privit in oglinda si m-am ingrozit: nu mai eram in trenduri. Citisem de sexualii metro si ma speriasem de pilozitatile de pe trupu-mi firav. In plus, stiam eu sigur ca nu se mai purtau maimutele si nici mochetele. Aveam treaba multa, nu eram sigur ca-mi ajunge o singura zi de concediu.

Problema era ca nu stiam exact de unde sa incep.  Am zis ca o incalzire usoara, de glezna ar fi tocmai buna. Am agitat profesionist tubul cu spuma si m-am mascat. Pana la elasticul boxerilor cu Micky Mouse. Eram un fel de om de zapada din care ieseau fire negre de iarba. Si am inceput defrisarea. Treaba mergea ca unsa, ma miscam cu o viteza uimitoare. E drept ca erau si niscaiva smocuri mai rebele si ca m-am ciupit nitel de sfarcuri insa nimic major. Mi-am scos minunea de chiloti, am facut un dus rapid si, de acum, ma mangaiam satisfacut pe pielea fina. Am intins mana, am luat after shave-ul si am inceput sa ma stropesc abundent pe piept. Am facut pipi pe mine, noroc ca eram in cada.

Am aplecat privirea sa vad dezastrul si am dat de unul si mai mare: inca nu ma trasesem de tot din maimuta. Nu aveam cum sa apar asa la infatisare. Am strans dintii, am invins usturimea si am luat-o iar, pe lama. Buuuuuun! Ramasesera picioarele si bucatica de deasupra lor. Era mult prea mult! Am iesit din sauna pe care o facusem pe acolo insa eram ingandurat. Am masurat lungimea medie a cracului celor doi boxeri pe care ii posedam, am tras o pereche pe mine, am facut un semn pe pulpa si am ramas iar ca Adam. Ca sa nu ratez semnul, mi-am pus niste scoci cu mare atentie si am inceput sa ma rad ingrijit, pe picioarele-mi lungi pana in pamant. Gata, eram extrem de satisfacut. Eram un spectacol de culoare rosie, spanosenie si o forma de pantaloni scurti, desenata in parul de pe picioare.

Ce a fost de-a dreptul superb, a fost ca fata nu a mai venit. Bine, si cele doua saptamani de mancarime vecine cu raia.

Written by Teiucul

Aprilie 2, 2009 la 01:24

Publicat în Insemnari Ironice

34 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acum inteleg si eu, de ce apari mereu nebarbierit. Da, sechelele tineretii …
    mwahahahahahahahahaa

    Buna dimineata! ;;)

    Anestisia

    Aprilie 2, 2009 at 07:53

  2. ‘Neata sburlici!
    Chiar asa mai? Vai de blanita ta. Mai ai experiente traumatizante sa ne impartasesti? 😀

    Venny

    Aprilie 2, 2009 at 08:52

  3. Buna dimineata 🙂

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 09:57

  4. Neatza !
    Cum s-ar spune, ai avut o experienta sado-maso de unul singur, biciul iti mai lipsea si niste catuse cu care sa te legi singur de dus. 😆

    KingSnake

    Aprilie 2, 2009 at 10:21

  5. Buna dimineata!
    Bine ca n-ai luat si vreo pastiluta ceva ca sa fii in forma maxima la intalnire. 😆

    Joaninha

    Aprilie 2, 2009 at 10:23

  6. Buna dimineata!
    Ce face o femeie dintr-un barbat!!! 🙂

    crocoditza

    Aprilie 2, 2009 at 10:23

  7. Buna dimineata!
    Da, Doamne sa nu faca si frati-miu asa! 😆 Deja ma gandesc cu groaza… deocamdata singurul soc de genul asta a fost cand l-am vazut albastru in cap… il pictase o colega cu rimel de par! 😯 😀

    Ada

    Aprilie 2, 2009 at 10:39

  8. Tra Lai Lama va saluta iar 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 11:03

  9. Jo, pe vremea aia evitam pastilele. Acu e mai greu da’ tot e bine ca nu ma mai dau cu lama 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 11:06

  10. Serpent, acu’ trebuie sa fiu si io inteles. Chiar nu pot sa dau tot din casa =)))))

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 11:08

  11. era si mai superb daca venea fata si nu era epilata :))))

    buna dimineata

    sebra

    Aprilie 2, 2009 at 11:11

  12. Neata, sebra! Da’, asta ar fi fost maxim. Sa apara precum o mica maimutica 😆 De fapt, cred ca din cauza asta nu a ajuns 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 11:15

  13. :)))))))))))))neata buna!
    pana la urma ai reusit si tu cu una? ca pe toate le-ai ratat! ah,am inteles,ratarile sunt mai amuzante 🙂

    aA

    Aprilie 2, 2009 at 11:54

  14. aA, m-am maritat virgin

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 11:55

  15. Mai nasol era sa apara fata si sa te scarpini doua saptamani dupa aia 😆

    Joaninha

    Aprilie 2, 2009 at 12:34

  16. Virgin, da’ dichisit. 😆

    KingSnake

    Aprilie 2, 2009 at 12:40

  17. 😆 Dichisit nevoie mare, nu gluma 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 12:41

  18. =)))))))))))))))))))))))))
    Te anunt ca era sa mor din cauza ta…am fost Alba ca Zapada reloaded,numai ca eu a trebuit sa ma pup singura in oglinda ca sa ma salvez(coasta mi-a crescut la loc si nu mai pot 😆 )

    Monique

    Aprilie 2, 2009 at 13:54

  19. Servus dichisitule! Toate procedurile de faţă le-ai parcurs regulamentar ca să te reglementezi intr-o partidă de swing?? 😆

    Lori

    Aprilie 2, 2009 at 14:36

  20. Neah, daca era swing, trebuia sa se dichiseasca doar pana la linia izmenelor. 😆

    KingSnake

    Aprilie 2, 2009 at 14:48

  21. 😕 In izmene şi fără sprânceană

    Lori

    Aprilie 2, 2009 at 15:11

  22. Buna dimineata!!! Deci nu mai erai sburlit atunci.. Cred ca de acum o sa-ti zic… o sa-ti zic… Frezici 😛

    BlueAngel

    Aprilie 2, 2009 at 15:21

  23. Mai curand …. Rasulici. 😆

    KingSnake

    Aprilie 2, 2009 at 15:26

  24. Heheheeeeee! Asa de pregatit eram de un swing ca a trebuit sa dansez singur 😆 De atunci am capatat si porecla de Tra Lai Lama – eu si Vadim, ce-i drept 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 16:12

  25. Monique, si io era sa mor pe atunci. De usturime. Cuvintele snt mult prea seci pentru a descrie senzatia de rece care te apuca atunci cand te dai cu after shave pe trupul proaspat ras… Ma gandesc totusi ca e bine ca am ratat spirtul, nu ajungeam la el, eram mititel 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 16:14

  26. Sburlea, si acum esti mic, ai uitat?! 1,69 cu mainile ridicate 😆 =))))))))))

    Ada

    Aprilie 2, 2009 at 16:26

  27. Ada, atunci eram si mai mititel. Ca mi se stransese pielea si ma tragea in jos
    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 16:32

  28. Tra Lai Lama…..spân 😀

    Lori

    Aprilie 2, 2009 at 16:47

  29. Da Lori, span. Da’ bun 😆 De dat la ziar, la rubrica asa NU

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 16:52

  30. Da` fi atent ce-am facut eu cand eram mica si proasta (nu ma intreba, ca nu spun cum sunt acum 😛 ) . Aveam fo` 16 ani jumate si pusesem gheara pe cel mai cel din cartier (care era varza,privind nitel in urma) .Vine el la mine intr-o dupa-amiaza de vara si ma invita la un cico…boon.Dar,fata nu apucase sa se rascheteze pe picioare si nici in pantaloni nu puteam sa ies,ca era cald,asa ca ii spun sa ma astepte 5 min,ma bag repede in baie,iau aparatul de ras si incep operatiunea „defrisarea”,fara a folosi spuma sau macar apa.Ma imbrac intr-o fusta mini rosie,un top..si gata eram.Iesim la terasa si vad ca toata lumea se uita la picioarele mele.Eu,in mintea mea :Moooaaaa…ce sexa sunt!!!De unde frate…eram toata o iritatie pe picioare.Tot ce pot sa mai spun e ca nu am pus geana pe geana in noaptea aia.Ma ustura de simteam ca lesin…
    (cred ca am scris tare mult 😆 )

    Monique

    Aprilie 2, 2009 at 18:07

  31. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Monique, m-am epilat si io pe picioare! Dar asta, intr-o alta zi =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 18:22

  32. Rad ca muta ca mi-am amintit, multumesc frumos 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 18:28

  33. Pai si noi cand ne radem? 😆

    Monique

    Aprilie 2, 2009 at 18:38

  34. So soon 😆

    teiucul

    Aprilie 2, 2009 at 18:40


Lasă un răspuns

