Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

O leapsa pe coco_

with 19 comments

Leapsa se numeste tell me your first  si trebuie sa scriu cea mai veche amintire despre urmatoarele:

CAR

Nu am facut niciodata CAR. Daca e vorba de masina, prima pe care am pangarit-o a fost un Fiat Uno. Cand eram cate 4, ne oprea militia si ne amenda. Ca doar pe talon scria Uno, deh! Aveau si oamenii dreptate.

TRIP WHITHIN THE BORDERS

Eu nu prea am granite. In cap. Pe harta, da. Prima a fost la impachetari cu namol, pe la Techirghiol. Ma luase bunica mea, cred ca vroia sa ma faca pierdut, nu o prea ascultam. Am scapat doar pentru ca ma bagam manjit in pat, nu reusea nimeni sa ma spele.

TRIP ABROAD

In blocul comunist. Era vis a vis de noi.

MEMORY

Ohooooooooooooooooooooo. Pai ce fac eu pe aici, nu asta? Printre primele, se numara o incercare disperata de a ajunge la stirile de la ora 5. Bine, pe atunci nu existau. Stateam la 9 😆 Etajul, nu salonul! I-am pus sora’mii o papusa pe pervazul geamului. Ea a inceput sa mearga catinel si a poposit acolo, avand corpul jumate in aer. Tot bunica a salvat-o, ademenind-o cu o papusa

 PET

De departe, da serios ca de departe spun ca am avut cel mai exotic animal de casa. O sticla de coca adusa din Iran. Ce-i drept e ca am avut si niste pui de galena blanca.

CRUSH

Crush? Accident adica… Aha. Era sa ma inec cu o bomboana cubaneza, imi ramasese in gat. M-au tinut cu capul in jos pana au reusit sa ma readuca printre cei vii. Atunci m-am si indragostit de supt.

DISCOVERY

Geamurile vecinelor, seara. Asta e on going, nu am incetat sa ma plictisesc de sportul asta.

JOB

Zugrav. Necalificat. Asa am si ramas de altfel. Prin liceu, in clasa a 10-a. Nu mi-a placut, nu vedeam oportunitatile in cariera

CREATION

(pe asta sper sa n-o citeasca mama) Picturi rupestre. Ma dadeam in vant dupa asta. (daca citesti, sa stii ca nu vreau sa spun de casa ta ca arata ca o pestera) Desenam cu tempera, imi placea cum suge peretele. Apoi am fost trist, mama a vopsit jumatate din ei. Pe aia de jos adica. Da’ mi-a trecut cand am descoperit creta

Written by Teiucul

Martie 28, 2009 la 13:51

Publicat în Insemnari Elucubrante

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziua buna!

    Monique

    Martie 28, 2009 at 16:56

  2. sburlea, daca stiam, te chemam sa dai 2 maini de lavabila 🙂

    crocoditza

    Martie 28, 2009 at 17:09

  3. Numai leapsa se joaca pe aici?
    Un lapte gros, o frunza, un pac-pac nu presteaza nimeni?

    Asterix

    Martie 28, 2009 at 22:40

  4. Te bagi la cornete? 😆

    teiucul

    Martie 28, 2009 at 22:41

  5. Buna seara!
    Frumos, frumos ai scris! 🙂

    Asterix, mai bine prestam un castel, tara tara vrem ostasi, v-ati ascunselea. 😛

    Ada

    Martie 29, 2009 at 19:20

  6. Buna seara 🙂 Multam’, Ada!

    teiucul

    Martie 29, 2009 at 21:43

  7. buna seara ca vad ca asa se saluta pe aici 😆
    indragostit de supt,ha?

    aA

    Martie 30, 2009 at 08:58

  8. Buna dimineata 🙂 Da, aA! De mic mi se trage 😆

    teiucul

    Martie 30, 2009 at 09:34

  9. Neatza ! 😀
    Si sa te insanatosesti cat mai repede ! 😉

    Cu alte cuvinte, gata … e timpul sa cresti, ti-ai tras destul mucii … 😆

    KingSnake

    Martie 30, 2009 at 09:39

  10. 🙂 Multam’! Acus – acus ii vin de hac

    teiucul

    Martie 30, 2009 at 09:43

  11. fa-te bine sburlea! tara te vrea sanatos!

    vulpele

    Martie 30, 2009 at 09:55

  12. ‘neata, muchacho ! 😆
    Rise and shine!

    Joaninha

    Martie 30, 2009 at 09:57

  13. 😆

    Jo, o sa urmez indeaproape o parafraza a indemnului: rise & walk 😆 Ca tara ma vrea prost, ca sa-l parafrazez si pe vulpele

    teiucul

    Martie 30, 2009 at 10:05

  14. Atunci,sara buna,mucosule!Fugareste-i,la naiba…..ce-i otrocolesti
    🙂

    Lori

    Martie 30, 2009 at 10:07

  15. ‘Neaţa sburlici.
    Tânăr, voios…?

    Venny

    Martie 30, 2009 at 10:11

  16. Buna dimineataaaaa 🙂

    BlueAngel

    Martie 30, 2009 at 10:24

  17. Neataaa!!
    indragostit de supt =)))))))))))))))))))))))
    Esti fenomenal nene! Rad cu lacrimi :))))

    Marmotica

    Martie 30, 2009 at 10:59

  18. App. sburlici, Adei ii plac vampirii, tu esti indragostit de supt…si uite asa legenda contelui Sburcula continua… 😀

    Venny

    Martie 30, 2009 at 12:08

  19. Bueiiiiii, ce sunt presuspunerile astea dubioase pe capul tau? 😆

    Ada

    Martie 30, 2009 at 12:37


Lasă un răspuns

