Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Maratonul

with 37 comments

Bucuresti. Anul de gratie 2005. Area Manager. O companie din FMCG. Depozit in Soseaua Viilor. O sala de sedinta. Numar manageri 12. 10 pliznoti mai mici si 2 pliznoti mai mari. Un sef mai mare plus unul mai mic. Ora de incepere 10:00.

Nu era nimic special, doar status meeting-ul saptamanal. Din pacate, seful cel mai mare era cunoscut drept cel mai mare maratonist in viata. Nici o sedinta nu tinea sub 8 ore. Asa ca fiecare isi ocupa locul din sala pregatit ca pentru excursie. Pe langa dosarul ce continea analizele propriei mosii, langa fiecare scaun se odihnea lenes cate un rucsac. Sau o punga, dupa posibilitati. Iar inauntru ciripeau vesel pachetelele cu mancare si sticlele cu apa sau suc. Ca doar stiam ce ne asteapta, nu eram la prima abatere. De acum, cursa statea sa inceapa. Si am prestat, am dezbatut, ne-am certat, am combatut, am luat masuri, am desenat pe whiteboard, am luat notite si s-au agreat deadine-uri.

Pana la ora 20 tin minte exact ce s-a intamplat pe acolo. Dupa care, o mana nevazuta mi-a tras jaluzelele peste urechi si mi-a furat atentia. Nu mai puteam fi concentrat la discutie. Singurii ramasi conectati la discutie erau cei doi sefi, dispusi simetric in geometria incaperii. Al mare, maratonistul, era intr-un capat al mesei. Celalalt, al cu proteza auditiva, dincolo. Eu eram, evident, pe una din laturile mesei alaturi de inca patru colegi. Vis a vis, alti cinci nefericiti osteniti de atatea cuvinte. Atmosfera era absolut copilareasca si nu in sensul rau. Ma simteam precum la orele din scoala generala, mai precis la ca la lucru manual. Caci nimeni, dar absolut nimeni din cei 10 pliznoti mai mici, nu mai era atent.

Unul din colegi isi desfacuse ceasul si incepuse sa-l curete. Cu un sarg cum de ar fi crapat orice elvetian care l-ar fi vazut. Altul era micul fan al telefonului mobil. Asta si-l bucatise in vreo 50 de piese. Le amesteca si incerca sa le reaseze intr-un timp cat mai scurt. Eu tineam timpul si notam incercarile. Un altul desena. Despre asta cred si acum ca e nebun, ii vedeam perfect agenda iar opera ma speria de-a dreptul. Numai monstri erau pe foile drept liniate. Un coleg aflat exact in fata mea, se dadea huta cu scaunul. Era total absent, singura lui grija fiind sa nu rateze peretele si sa se prabuseasca sub masa. Era deja ora 10. Noaptea!!!!!!!!! Eram gata! Sefii discutau aprins despre ramasitele unui buget. Imi amintesc cateva franturi:

– Si cati bani zici ca mai avem?

– Nu prea multi?

– Ce inseamna asta, cat ne mai ajung?

– Pai reusim sa ducem la capat ce am inceput, raspunse seful protezat!

In plin dialog purtat in mijlocul Atelierelor Harniciei, vad cum i se schimba figura colegului care se dadea huta. Isi intinde mainile sa se prinda de masa, isi aduna ultimele cuvinte si rosteste absolut revoltat:

– Ce? Nuuuuu! Nu e adevarat! Sburlea? Sburlea e la Braila

El a fost norocul nostru. Asa s-a terminat sedinta. Intr-o criza de ras care a durat o juma’ de ora.

Written by Teiucul

Martie 20, 2009 la 08:50

Publicat în Insemnari Ironice

37 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. =)))))))))
    Pai si de ce a reactionat asa ? ca tare-s curioasa 😀

    Marmotica

    Martie 20, 2009 at 09:34

  2. =))))))))))))))))))) cred ca de foame. avea halucinatii, bietul om. 😆

    Buna dimineata, finule! Esti la Braila? 😆

    Anestisia

    Martie 20, 2009 at 09:44

  3. Cred ca te albisei de atata stat si a crezut ca a vazut o fantoma. 😆

    Hai neatza !

    KingSnake

    Martie 20, 2009 at 09:48

  4. Sau da de foame , avea impresia ca Sburlea nu e acolo :)))))))

    Marmotica

    Martie 20, 2009 at 09:53

  5. ce inseamna sa ai prieteni adevarati! :)))

    pisica turbata

    Martie 20, 2009 at 10:10

  6. Buna dimineata 🙂

    A reactionat asa de atent ce era la discutie. Dupa ce ne-am ridicat de pe jos, asta ne explica uimit ca el asa stia, ca io sint la Braila. L-am intrebat de ce stia asta, nu stia sa-mi raspunda. Mai ales ca el discuta cu mine si nu pricepea cum de ma intorsesem atat de repede 😆

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 10:15

  7. Hai cu neataaaaaaaaa!!!
    Breh, intoarce-te de la Braila, ca diseara avem treaba!!! Tre sa ne dixtram si sa-mi povestesti la un pahar de long island fazele alea cu ip-uri! 😀

    Ada

    Martie 20, 2009 at 10:19

  8. De unde long pe criza asta ? 😆

    KingSnake

    Martie 20, 2009 at 10:21

  9. trebuia sa te ridici si sa spui:asa e,eu sunt la braila,nu stiu ce fac acolo,dar daca trebuie…..

    vulpele

    Martie 20, 2009 at 10:24

  10. @KS: eu nu simt criza! 😛

    @vulpele: neata! sa stii ca o sa primesti castanele promise ieri! 😉

    Ada

    Martie 20, 2009 at 10:27

  11. buna dimineata,ada! 😀

    vulpele

    Martie 20, 2009 at 10:31

  12. @ada: pai d-aia, ca sa zic asa … 😆 😈

    KingSnake

    Martie 20, 2009 at 10:32

  13. Neataaaa…. Nuuuuu!!! Nu plecaaaaaaaa… Stai ca merg si eu cu tine la Bucuresti 🙂

    BlueAngel

    Martie 20, 2009 at 11:06

  14. Buna dimineata.Sarumina Doamna!
    Cit despre sedinta, =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Eu

    Martie 20, 2009 at 11:06

  15. Buna dimineata iar, raspunse sburlea itindu-se din cana de cafea aflata pe un birou uitat in mijlocul Brailei 😆

    Erminusa, hai ca nu plec, mai stau nitel 🙂

    Eu – sburlita te saluta si ea. In fiecare dimineata. Numai ca ma roaga pe mine sa-ti transmit asta. Si ma mai intreaba de ce o tot faci doamna, ce sa-i raspund? =)))))))))))))))))))

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 11:10

  16. Ca nu o fac eu.Mama dinsei si dinsa au facut toata treaba. 😉
    Si ii spun doamna pentru ca este 😉

    Eu

    Martie 20, 2009 at 11:31

  17. Hai ca o rezolvam noi 😆

    (daca mai vorbeste de sburlita la persoana a doua plural, nu-l vad bine pe pretinul Eu 😆 )

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 11:34

  18. (sa fiu rautacioasa, sa nu fiu… bine, sunt!)

    Teiucule, Sburlita sa nu-l primeasca diseara pe Eu la masa daca nu spune corect, din memorie, numele alea doua pe care este facuta rezervarea! 😆

    Ada

    Martie 20, 2009 at 11:40

  19. Pffffffffffffffff.
    Ce oameni domnule.M-au vazut mai mic si au sarit sa ma bata 😦

    Eu

    Martie 20, 2009 at 12:00

  20. Eu, nu te bate nimeni. Nu-ti face griji 😉 Te apar eu cu pretul …. a fo’ doua beri 😆

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 12:01

  21. Buna dimineata!
    La noi la Braila, la tanti Elvira, oare ? 😆

    Joaninha

    Martie 20, 2009 at 12:01

  22. Nu, ca nu-i dau voie regulile si regulamentele. Decat daca e reglementat regulat in regulile din regulamente. 😆

    KingSnake

    Martie 20, 2009 at 12:04

  23. Teiucule, esti prea scump 😛 Un brifcor nu vrei? 😆

    Eu

    Martie 20, 2009 at 12:04

  24. Eu, s-a marcat. Brifcor sa fie 😆

    Jo, de unde stii? 😯

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 12:08

  25. S-a notat 😛
    (acuma ce dracu’ fac, pe unde scot camasa?de unde fac eu rost de brifcor?)

    Eu

    Martie 20, 2009 at 12:11

  26. Au aparut balade populare despre asta 😆

    Joaninha

    Martie 20, 2009 at 12:18

  27. # Un melc am batut la usa unui om si de schide omu suparat: ma ce nu ma lasi sa dorm???!! si-i da un sut toma’n gradina dupaia vine melcu peste doi ani : – ma cea fost ma cu faza de mai anainte?

    vulpele

    Martie 20, 2009 at 12:27

  28. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Exact asa ma simt si io da’ inca sint pe drum =)))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 12:35

  29. tin sa metionez faptul ca imi pare tare rau ca nu pot veni si eu diseara,sunt tare nerabdator sa va cunosc,sunt convins ca va fi o atmosfera superba…….insa trebuie sa merg a la campagne sa tai via..
    Sa aveti mult,mult fun!

    vulpele

    Martie 20, 2009 at 15:40

  30. Sa traiesti, Vulpele! U2 cum ar veni. Si las’ ca o veni ea si primavara sa ne intalnim pe la mosii, pe la gratare 😉

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 15:53

  31. cu cine dau si io noroc cu berea mea actuala? :)) (nasu’?)

    pisica turbata

    Martie 20, 2009 at 16:02

  32. Noroc, fino 🙂

    teiucul

    Martie 20, 2009 at 16:04

  33. :)))))

    Genial! Foarte abstractă reacţia colegului, dar totodată genială! 😀

    Marlo

    Martie 20, 2009 at 16:27

  34. MAi e cineva aici ??? am o intrebare,heeellpp!!!

    Marmotica

    Martie 20, 2009 at 17:16

  35. eu. 😀 adica nu Eu. ca Eu-el se pregateste de intalneala.

    distractie placuta tuturor!!

    Roxana

    Martie 20, 2009 at 17:43

  36. buna ziua!
    wazzup marmo?

    Monique

    Martie 20, 2009 at 17:56

  37. Am ras sa mooor!Mi-am imaginat
    sala in detaliu 😀
    Bestial post,cel mai reusit!

    Lori

    Martie 24, 2009 at 09:43


Lasă un răspuns

