Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Puzzle

with 41 comments

Fac o scurta calatorie in timp si ajung iar la perioada pliznoata a vietii mele. Trecusem cu bine de primele zile ale pliznotelii, scapasem cu fata curata din inchisoarea dubei in care ramasesem blocat ba chiar reusisem sa fac fata solicitarilor de striptis dupa ruptura pantalonilor (fara chiloti) de la Sinaia.

Asadar, intrasem puternic in iarna lui 2000. Era o dimineata geroasa de Decembrie. Da’ ce zic io geroasa, era Polul Nord mutat la Bucuresti. Pe vremea aia, ma dadeam cu duba printr-o zona in care majoritara era o etnie. Nu spui care ca sa nu fac discriminari. Erau oameni calmi, primitori, calzi, pe genul ninja: primiti cu steaua? Niste comori erau, nu alta. I-as fi tinut ingropati. Tin minte ca in prima zi, in loc de un salut de condescendenta, la vreo 3 magazine ma asteptau cu toporul – si nu glumesc. A trebuit sa-i sperii si eu asa ca am tras masina fix in chiosc. Pentru impresia artistica ii si clatinasem nitel. Mi-au comunicat ca-s dus cu capul si ne-am imprietenit.

Revenind, de acum eram prin centrul periferiei pe undeva pe la Piata Resita. Pe atunci, erau la mare moda chioscurile de diferite dimensiuni, culori sau forme. Am ajuns la un nene alb ca abanosul, am ciocanit, m-am aplecat si am intrat. Caci era asa o incapere mica de aveai impresia ca trebuie sa fie niste speologi pe acolo, nu oameni. Si cum stateam io chircit ca o fata mare in fata ceaiului de tei, imi intinde ala banii. 11 milioane in bancnote de 2.000 vechi!!!!!!!!!!!!! Amestecati si nearanjati. Nici macar nu a catadicsit sa-si ceara scuze pentru asa o mojicie. Mai ales ca era la curent cu faptul ca agentii termici, care vindeau tigari, erau obligati sa predea banii aranjati – pusi cap la cap adica.

M-am asezat pe podea. Cred ca in ziua aia am si racit la ovare. Nu stiu nici azi daca am sau nu asa ceva insa asta imi zisese o babuta din cartier, la cateva ore dupa. Si am inceput sa numar si sa aranjez. Si sa injur in gand, caci altfel nu se facea. Si injuram si aranjam. Si aranjam si inghetam. Si inghetam si ma luau gandurile cele mai negre. Usor-usor, imi inghetase curul iar degetele erau vinetii de acum. Si ma hotarasem. Aveam sa dau proba vietii mele. Imi propusesem sa vand cat se putea de mult.

Abanosul cumpara si asa destul de mult fata de concurentii sai din zona. Avea el nu stiu ce combinatii pe la Jilava si toti aia bonomi de pe acolo cumparau de la el cand mergeau in vizite de curtuoazie pe la facultate. Dar cumpara tigari numai de un fel iar eu aveam vreo 10 in total. Heheheeee. Si astfel, am reusit sa-i vand cam doua baxuri si jumatate fata de unul singur, comanda normala. L-am creierit, i-am spus ca auzisem ca va veni scumpirea, ca vor fi niste promotii exceptionale, ca trebuie sa aiba stocuri mari ca sa intre la nu stiu ce dracu de tragere la sorti, d’astea.

Deci sa ma explic nitel: 1 bax are 50 de cartuse; 1 cartus, are 10 pachete; 2 baxuri si o jumate = 125 de cartuse. Si numai fo’ 1.250 de pachetele. Dupa ce am incheiat comanda, i-am zambit sagalnic si am iesit din cascaraveta lasandu-l sa presteze in folosul comunitatii. Am dat doua ture de masina pentru o incalzire usoara, m-am dezmortit, mi-am pocnit degetele si am inceput la un magazin din spatele chioscului:

– Buna ziua!

– Buna ziua!

– Aveti pungi?

– Sburlea, esti nebun? Sigur ca am

– Nu din alea normale, din alea mai mititele. Cat sa incapa o paine maxim

– Da’ la ce iti trebuie?

– Va spun pe urma, dati-mi 50 va rog!

Apoi am intrat in duba. Pret de-o ora, am crosetat acolo. Am desfacut fiecare bax. Am pus cartusele pe jos si am inceput sa le desfac pentru a ajunge la pachete. Pe care le-am amestecat. Apoi le-am pus anapoda in pungi. Am batut sfiios la usa mojicului si am intrat. Ala nu intelegea nimic, obisnuit sa primeasca tigarile in baxuri. L-am invitat la masina sa luam si restul de 40 de amestecate. Eram inocent ca o papuse matriosca in timp ce aluia ii zvacnea vena de pe gat de ma izbea in frunte. Mi-a zis atat:

– In viata mea nu-ti mai dau banii aiurea!

Am ramas in relatii bune si azi. Da’ tot ii tremura inima cand isi aduce aminte. Iar pe mine ma dor si acum degetele.

Written by Teiucul

Martie 11, 2009 la 09:50

Publicat în Insemnari Ironice

41 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀
    Ce frumoasa este viata 😛

    BlueAngel

    Martie 11, 2009 at 10:22

  2. Buna dimineata!
    Hehe, ce cojones ai avut! 😆

    Joaninha

    Martie 11, 2009 at 10:24

  3. Buna dimineata ! 😆
    Bine ca nu s-a gandit sa te felieze si sa te amestece si ati ramas prieteni. 😆

    KingSnake

    Martie 11, 2009 at 10:31

  4. norocul lui e ca nu se vindeau direct tigari la bucata.

    sau ca nu vindeai tu mac sau seminte :))

    pisica turbata

    Martie 11, 2009 at 10:32

  5. Buna dimineata 🙂

    Da, asa’s io, un norocos in viata 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 10:39

  6. Salut sburlitule.Sarumina Doamna.
    Doamne nebun esti =)))))))))))))))))))

    Eu

    Martie 11, 2009 at 10:49

  7. :))))))))))))))))))))))))))
    breh,tu ai calcat in ceva maro cand ai fost mic???
    si buna de dimineata 😆

    aA

    Martie 11, 2009 at 11:01

  8. …..noooorocos.Da.Si dichisit.Numa’
    la fete fara bafta 😀

    Pusca si cureaua lata,ce smecher eram odata 😉

    Lori

    Martie 11, 2009 at 11:03

  9. Teiucule -stii de ce? Pentru ca meriti 😛

    BlueAngel

    Martie 11, 2009 at 11:11

  10. ge-ni-al !!!

    vulpele

    Martie 11, 2009 at 11:12

  11. deci o fata mare trebuie sa stea chircita in fata ceaiului de tei 😕
    Pariez ….ca nu stia nimeni faza asta!

    Lori

    Martie 11, 2009 at 11:18

  12. Mul-tu-mesc 🙂

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 11:46

  13. Normal ca tre’ sa stea chircita, ca daca sta aplecata … se duce naibii premiza. 😆

    KingSnake

    Martie 11, 2009 at 13:01

  14. bre ce m-am mai veselit…pupa-ti-as circumvolutiile matale,ca ce idei poti sa ai 😆

    Monique

    Martie 11, 2009 at 13:44

  15. Teiucule, ai niste idei de-a plati cu aceeasi moneda, de linistesti omu’ … si cica io sunt aia rea! P-aia de zic asa, ii trimit la tine sa te ceteasca, le spun ca tu m-ai invatat, sa te bodogane pe tine! Merge? 😀

    Ada

    Martie 11, 2009 at 17:00

  16. Merge Ada, merge 😉

    Monique, am idei putine si fixe 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 18:52

  17. buna seara:)

    Sburlea, incep sa ma gandesc serios la promisiunea de a nu te mai intreba daca ti-e foame 🙂

    ma linisteste gandul ca are doamna Sburlea grija 😀

    Roxana

    Martie 11, 2009 at 20:32

  18. Sara’ buna 🙂
    De ce, Roxana?

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 20:37

  19. de ce, promisiune?
    sau de ce, gand?

    Roxana

    Martie 11, 2009 at 21:05

  20. In general. De ce? 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 21:08

  21. Sa traiesti!
    Nu mai zic nimic… 🙂

    Asterix

    Martie 11, 2009 at 21:12

  22. Salutare stimabile! Sanatos, voinic? Muscata? 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 21:37

  23. Muscata e bine 🙂
    Vrei una la birou?

    Asterix

    Martie 11, 2009 at 21:44

  24. As vrea una in cap, daca se poate! Probabil ca in acest mod simplu o sa ma trezesc la realitate, o sa-mi iau un par si o sa merg sa-i colind pe cativa 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 21:52

  25. Sper sa nu fiu prin zona cand te apuca damblalele 🙂
    Abia am trecut prin asa ceva 😉 Vrei o relatie la INML? 😆

    Asterix

    Martie 11, 2009 at 21:55

  26. Heheheeeeee. Azi nu-s asa nervos, poate maine 😆 Da’ la Municipal ar merge o vorba. La camera de urgente 😆

    teiucul

    Martie 11, 2009 at 22:06

  27. @teiucul – idei putine???tu???…neah…multe si maiastre 🙂

    Monique

    Martie 11, 2009 at 22:41

  28. buna dis de dimineata 🙂

    BlueAngel

    Martie 12, 2009 at 01:14

  29. bre, da’ cam mult dormiti 😛

    BlueAngel

    Martie 12, 2009 at 08:30

  30. Erminusho, ai emotii pentru diseara? Nicio problema, esti arvunita diseara drept legatura directa de la roblogfest cu online-ul! 😀 (asta ca tot zici ca dormim putin!)

    Neata tutulol! Si Sburlici… multumesc! 🙂

    Ada

    Martie 12, 2009 at 09:41

  31. S-a facut! Na na na na na…voi transmite in doreeect 😀 de la RoBlogFeeeest 😀

    BlueAngel

    Martie 12, 2009 at 09:54

  32. Buna dimineata!
    Sa traiesti, Teiucule!
    Cum stai cu nervii capului pe care-i ai?

    Asterix

    Martie 12, 2009 at 10:05

  33. Buna dimineata, Teiucule!
    Unde esti matale, ca ne lipsesti ?

    Joaninha

    Martie 12, 2009 at 12:21

  34. Buna dimineata! 🙂

    Jo, zilele astea sint zuzu la propriu. Lucram la niscaiva propuneri. In plus, ma termina si chinul cu netul si cutiile si alte alea 😉

    Asterix, sint relativ ok cu nervu capului ca nu prea am incotro

    teiucul

    Martie 12, 2009 at 13:44

  35. Cu placere, Ada 🙂 Oricand

    teiucul

    Martie 12, 2009 at 14:10

  36. Hehe! Bine, bine, da’ macar sa-ti mai vedem si noi ochisorii sa stim ca esti bine.
    Spor la toate!

    Joaninha

    Martie 12, 2009 at 14:29

  37. Multam’ Jo! Si la voi sa fie 🙂

    teiucul

    Martie 12, 2009 at 14:31

  38. Ziua buna!

    Se vorbeste ca tu,impreuna cu don’soara crocodita,sunteti reporteri
    speciali la festivitatea de blogareala 😀
    Si fireste,reprezentantul principal e
    Ada.
    Stam cu ochii pe voi!

    Lori

    Martie 12, 2009 at 14:55

  39. ma bucur sa stiu ca esti ok.am mentionat ca iti simtim lipsa?da? ok ,fa ce ai de facut si vino inapoi 🙂

    aA

    Martie 12, 2009 at 16:24

  40. Buna seara
    Teiucule, mi-e greu sa dezvolt ,,de ce-urile” , da’ te-ai prins tu, da?

    Roxana

    Martie 12, 2009 at 19:54

  41. Iti iert absenta doar cu conditia sa ne anunti ca ai prestat la un mileu pentru o masa d’aia de 12 persoane!
    SPOR!!!

    Asterix

    Martie 12, 2009 at 20:21


Lasă un răspuns

