Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Io? Perfect? Neah

with 26 comments

Inspiratia e de aici, de la Dono. Si spun drept ca mi-a placut cum a scris si Ada. Asa ca recunosc si eu, cu umilinta in taste, ca nu-s perfect:

Am vrut sa fac sport de performanta, sa fie familia mandra de mine – nu numai de sor’mea. Am ajuns in schimb, polisportivul si polisemanticul clanului burlacilor. Da’ acum stiu ce-i disciplina.

Am vrut sa fiu si eu baiat de cartier, popular la mine in liceu. Si era sa fiu exmatriculat. Da’ acum stiu cum arata o carte pe dinauntru.

Am vrut sa-mi protejez parintii, sa nu sufere. Si i-am mintit. Da’ acum stiu ce dispretuiesc cel mai mult pe lumea asta.

Am vrut sa nu am griji si sa ma plimb in voie. De copil. De aceea, cheltuiam cu nemiluita fara sa-mi pese de efortul din spatele calatoriilor sau distractiilor mele. Da’ acum stiu cum e sa muncesti de tanar.

Am vrut o cariera. Si am avut-o. Cu multa, multa, multa, multa munca. Si cu sacrificii enorme. Si cu satisfactii exceptionale. Da’ acum stiu ce inseamna sa fii liber.

Am vrut sa am prieteni multi. Cativa si-au ras de mine, m-au facut sa platesc greu pentru a afla cine sint. Da’ acum stiu ce inseamna responsabilitatea. Sau discernamantul. Sau increderea.

Am vrut mereu sa am familia in jurul meu, sa-i pot ajuta pe toti, sa le ofer o parte din mine. Uneori, am constatat cat de aspre sint niste vorbe aruncate la nervi. Da’ acum stiu ce inseamna echilibrul.

Am vrut mereu sa fiu buricul pamantului, sa fiu smecher. Si am reusit, uneori calcandu-mi principiile in picioare. Da’ acum stiu exact ca nu-mi dau voie sa judec pe nimeni.

Am vrut mereu sa fiu un lider, sa se aseze lumea in jurul meu si sa ma asculte. Si am ras, ca un idiot, de multi oameni onesti. Da’ acum stiu ce inseamna empatia. Sau cum e sa-ti masori fiecare litera, fiecare virgula, doar de teama de a nu jigni pe cineva, neintentionat.

Am vrut mereu sa par mai mare decat eram. De varsta. Si de aceea, devenem penibil in multe situatii. Da’ acum stiu sa salut cu blandete, pe oricine. Sau sa spun o vorba buna. Sau sa respect.

Am vrut mereu sa am ultimul cuvant. Si pierdeam simtul ridicolului, ducand discutia intr-un comic al absurdului. Da’ acum stiu sa spun: da, ai dreptate.

Am vrut mereu sa fiu generos. Si i-am jignit pe cei care isi traiau amarul cu demnitate. Da’ acum stiu cum e sa izbucnesti in plans cand o batranica iti saruta mana de copil. Sau de baiat. Sau de barbat.

Am vrut mereu sa fiu si mai generos. Si sa le fiu de folos celor aflati in nevoie. Dar m-am laudat si nu mi-a fost bine, dupa. Da’ acum stiu ce inseamna sa taci.

Am vrut mereu sa fiu barbatul care sa inghete o femeie, dintr-o privire. Sa fiu dur, fara inima. Si am lovit oameni care nu o meritau. Da’ acum stiu sa iubesc cu toata fiinta mea, fara sa cer nimic in schimb. Si mi-e bine. Si-s norocos. Si pentru asta sint recunoscator, in fiecare secunda. Pentru asta si pentru atat de multe, altele…

Written by Teiucul

Martie 2, 2009 la 23:28

Publicat în Insemnari Elucubrante

26 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frumos,teiucule…
    Citirea ultimului paragraf a scos la iveala unul dintre defectele mele : pis ochii prea repede 😀

    Monique

    Martie 2, 2009 at 23:44

  2. Teiucule, te-as lua acasa cu tot cu defecte 🙂

    Asterix

    Martie 3, 2009 at 06:55

  3. Buna dimineata teiucule.Sarumina doamna.
    Frumos, frumos de tot.Ii place tare mult.Si mie tot ultimul paragraf imi place cel mai mult, desi nici unul nu e de neglijat. 😉
    Bravos.Jos palaria in fata ta,OMULE!

    Eu

    Martie 3, 2009 at 07:56

  4. Neata!
    Si ziceai de mine ca recidivez! Pai si atunci de ce mi se intampla ca lu’ Monique? 😀

    Ada

    Martie 3, 2009 at 09:49

  5. Ada, Monique, am venit cu tirul de batistute.Unde il parchez?

    Eu

    Martie 3, 2009 at 10:57

  6. Maaai sburlit,ai scris mai frumos ca Dono!Nu te mint.
    Esti un om super misto,jovial,plin de viata,cu o educatie aleasa.
    Felicitari familiei!

    Lori

    Martie 3, 2009 at 11:15

  7. Buna dimineata si multam de aprecieri 🙂
    Lori, parerea mea este ca asemena comparatii sint nedrepte. Mai ales atunci cand o bucata buna din sufletul celui care scrie, e pusa in randurile asternute 😉

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 11:38

  8. @Eu: parcheaza-l cat mai aproape! 😛

    @teiucul: se vede ca ai pus suflet si multumim pentru ca ne-ai impartasit si noua o particica din tine! 🙂

    Ada

    Martie 3, 2009 at 11:40

  9. Ada, nu am pus nici mai mult, nici mai putin decat tine sau decat Dono 😉

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 11:46

  10. Buna dimineata,umanilor! 🙂

    Monique

    Martie 3, 2009 at 12:07

  11. Neata Monique! 🙂

    Ada

    Martie 3, 2009 at 12:28

  12. Neatza Monique.

    Eu

    Martie 3, 2009 at 12:31

  13. nici eu nu-s perfecta.

    insa defectele mele sunt :)))

    pisica turbata

    Martie 3, 2009 at 12:38

  14. nobodys perfect. im nobody 🙂
    ei ,prea multa critica strica!
    hai sa ne traiesti cu sau fara rest 😆

    aA

    Martie 3, 2009 at 13:46

  15. Si tu, aA. Despre mine, nu-mi fac prea multe griji – am un singur defect. Si anume ca nu am nici o calitate 😆

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 13:48

  16. Daca ai fi fost perfect(asa ca mine 😆 ) nu te-ar mai fi iubit lumea. 😉
    Hai sa fii iubit! Meriti. uneori. 😈

    Anestisia

    Martie 3, 2009 at 15:35

  17. Multumesc nasica! Tu meriti mereu 😉

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 15:40

  18. De ce ma jignesti?

    Anestisia

    Martie 3, 2009 at 15:52

  19. Eu? Pe tine? O doamna?

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 16:02

  20. Finutule, cred ca esti prea afectat de articol si n-ai chef de glume. Scuze!

    Anestisia

    Martie 3, 2009 at 16:05

  21. Io???????????????????????? Rad cu gura pana la urecchi. Un singur lucru ma afecteaza: ca vine joi 😆

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 16:06

  22. asa iti trebuie! ti-o cauti cu lumanarea 😆

    aA

    Martie 3, 2009 at 16:22

  23. Eram obisnuita ca, dupa fiecare postare a ta sa rad cu gura pana la urechi. Ai dovedit(daca mai era nevoie) ca poti sa scri profund, emotionant. Cred ca fiecare ne regasim in cate un paragraf scris de tine. Esti foarte tare!

    roxxy

    Martie 3, 2009 at 19:23

  24. Bun venit, roxxy! Si multumesc frumos 🙂

    teiucul

    Martie 3, 2009 at 23:04

  25. Fumos… Foarte frumos!
    Aproape ca-mi dau lacrimile :”>

    jasmin

    Martie 4, 2009 at 11:20

  26. […] link […]

    SERON » ia de’nvata!

    Martie 22, 2009 at 04:55


Lasă un răspuns

