Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Despre datorii

with 37 comments

In dimineata asta, am primit cateva ganduri de la un prieten foarte bun. Cred ca a cunoscut-o si el pe mama. Una peste alta, mi-a deschis ochii, nu as fi putut sa scriu atat de exact. Asadar, iata motivele pentru care si eu ii sunt dator mamei:

 
1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA „Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am terminat de facut curat”
2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA „Roaga-te sa iasa pata aia din covor”
3. Mama m-a invatat ce e LOGICA „Pentru ca asa am zis eu, de-aia”
4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA „Daca cazi de pe hinta si iti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras”
5. Mama m-a invatat ce e IRONIA „Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pt care sa plangi”
6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL „Uita-te la murdaria de pe ceafa ta”
7. Mama m-a invatat ce e VREMEA „Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea”
8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA „Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”
9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII „Eu te-am facut,eu te omor!”
10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI „Nu te mai comporta ca taica-tau”
11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA „In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu”
12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA „Asteapta numai pana ajungem acasa”
13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI „O sa ti-o primesti cand ajungem acasa”
14. Mama m-a invatat ce e UMORUL „Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine”
15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT „Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata”
16. Mama m-a invatat ce e GENETICA „Esti exact ca taica-tau”
17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC „Inchide usa dupa tine.Ti de pare ca te-ai nascut intr-un cort?”
18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA „Cand o sa fi de varsta mea, o sa intelegi”
19. Si preferata mea, mama m-a invatat ce e JUSTITIA „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact ca si tine”

Written by Teiucul

Februarie 26, 2009 la 11:28

Publicat în Insemnari Elucubrante

37 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mama,mama,….pare ceva vesel…
    Dar eu citesc mai tarziu.

    Lori

    Februarie 26, 2009 at 11:35

  2. aia de la „11”……mare „blestem ”
    si sti ca vorba de la mama nu o mai intoarce nimeni
    asa imi zicea si mie mama si acum imi revad copilaria in Andreea !!!(fetita mea)
    😆

    boly

    Februarie 26, 2009 at 11:41

  3. pardon …era „19”….ultimul punct
    nu „11”
    sunt aiurit, asa cum imi zicea mama cind eram mic
    😆

    boly

    Februarie 26, 2009 at 11:42

  4. Heheheeeee Asa-i Boly! Sa-ti traiasca printesa 🙂 Mie aia cu religia imi scrijeleste amintirile 😆

    teiucul

    Februarie 26, 2009 at 11:44

  5. Hai ‘neata! 😆

    Joaninha

    Februarie 26, 2009 at 11:52

  6. Neata!
    Iar rad ca tembela in fata laptopului si se uita fiu-miu la mine chioras…nu pot sa nu ma intreb: „asa mama perfecta oi fi si eu?” 😆

    Monique

    Februarie 26, 2009 at 12:06

  7. asa cum ti-am zis…cred mama a fost sursa de inspiratie pentru intelepciunile astea.. 😀

    monoloage

    Februarie 26, 2009 at 12:08

  8. Neata Monique. Eu cred ca da, nu se poa’ sa faci nota discordanta 😆

    teiucul

    Februarie 26, 2009 at 12:08

  9. aha…hai ca m-am mai linistit nitzel 😆

    Monique

    Februarie 26, 2009 at 12:11

  10. mda…draga mea mama se ragaseste in toate aceste…ganduri bune…dar cel mai mult in cel de la nr 11…Si, nu, inca nu sunt prea mare ca sa aud asta… Pentru mine e cam asa…”Stii cati copii ar vrea sa aiba o mama ca a ta? Ce, daca aveai o mama ca X sau ca Y iti placea?” Si, mai nou…”Mama, mai tii minte cand imi faceai asa si asa( evident, ceva nasol)?-Pai, da, mama…si? Ti-a prins rau? Mai cresteai tu asa, daca faceam altfel?” 😆 😆

    armindeni

    Februarie 26, 2009 at 12:29

  11. ‘naziua.
    Eu m-am regasit doar in 2-3 citate . E de bine sau de rau? 😀

    Eu

    Februarie 26, 2009 at 12:44

  12. @ Eu…e de rau…ca ai inceput sa minti asa de dimineata 😆

    armindeni

    Februarie 26, 2009 at 12:49

  13. Haoelu mincatz-as’.Sa-mi moara boii de la bicicleta de te mint.

    Eu

    Februarie 26, 2009 at 12:55

  14. Heheheee. Eu ma mai regasesc in fo cateva care nu-s trecute p’aci 😆

    teiucul

    Februarie 26, 2009 at 12:57

  15. neata buna! as paria ca si fiica-mea zice asa de mine 😆 who cares? eu fac legile oricum 😛

    aA

    Februarie 26, 2009 at 13:04

  16. Punctul 5 e de departe replica mea favorita 😀

    Monique

    Februarie 26, 2009 at 13:05

  17. Foarte misto asta cu mama!

    3,5,9,18 si 19 sunt auzite de „n” ori, pe langa multe altele care nu se regasesc aici!

    Oare toate mamele sunt facute dupa celasi tipar? Asa o sa devin si io? 😀 … saracu’ copil 😆

    Ada

    Februarie 26, 2009 at 13:15

  18. Mama m-a invatat despre LEGEA COMPENSATIEI “Eu sunt si buna, dar si nebuna.” 😉

    jasmin

    Februarie 26, 2009 at 14:32

  19. si o dedicatie pentru mame !!!

    boly

    Februarie 26, 2009 at 15:54

  20. Stefan cel Mare convoaca boierii la o sedinta.
    -Boieri dumneavoastra,trebuie sa trecem la economii severe, cheltuim prea mult cu ascutitul sabiilor, de-amu propun sa-i taiem pe turci în trei,sa nu-i mai taiem in patru.
    -Da di se sa fasem economii,Maria ta?
    -Din cauza datoriilor externe!
    Peste vreo luna,iar sedinta,turcii sa fie taiati numai în doua, pentru economie cu ascutitul sabiilor.
    -Da’di se,Maria-Ta?
    -V-am spus.Din prisina datoriilor externe!
    Alta sedinta,turcii sa fie de-amu numai întepati putin,sabia sa fie trasa usurel…
    -Da’se-s datoriile aiestea externe,Maria-Ta?
    -Apoi, boieri dumneavoastra, datoriile externe nu sint ale mele, nu sunt ale noastre, ci ale urmasilor urmasilor nostri, în veacul veacurilor!

    jasmin

    Februarie 26, 2009 at 16:31

  21. @Boly – Frumos

    @Jasmin =)))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 26, 2009 at 16:46

  22. Daca a vazut ca nu o scoate la capat cu mine, m-a invatat sa inteleg IERARHIA, „eu am intotdeauna dreptate”

    Asterix

    Februarie 26, 2009 at 16:46

  23. Heheheeeeeee. Asterix, ma tot gandesc cum ar arata „datorille” fata de un tata. Ale unei fete 😆

    teiucul

    Februarie 26, 2009 at 16:51

  24. Buna seara. Teiucule, io nu stiu datoriile fetei, dar stiu regulile tatalui ei
    http://www.resursadefun.ro/pov_noi_regulile_tatalui_ei.htm

    Eu

    Februarie 26, 2009 at 19:24

  25. mda…toate! aia cu sa fie copiii tai ca tine…de cele mai multe ori.

    si mi-am luat o data bataie cu umerasul…pe care l-am rupt (bataie e mult spus, dar o vanataie tot am facut :)) )

    cine a stiut ca nu tine rahtul ala sa ma legan eu in sifonier???…bine…nici macar sa ma sprijin ca lumea

    pisica turbata

    Februarie 26, 2009 at 20:26

  26. Mama m-a invatat ce e CASATORIA: „Daca eu m-as fi gandit numai la mine, cum sa fiu fericita, asa cum faci tu, nu am fi facut atatea sacrificii pentru tine”

    KingSnake

    Februarie 26, 2009 at 20:36

  27. mama m-a invatat despre NASTERE : mi-am luat de la gura sa te am pe tine :))))))))))

    pisica turbata

    Februarie 26, 2009 at 20:42

  28. Am ras cu lacrimi.Imi amintesc de parca ar fi ieri.In toate ma regasesc.

    Lori

    Februarie 26, 2009 at 21:29

  29. Te rog sa-mi dai voie sa-mi reamintesc:
    2.”Te omor daca nu iese pata din covor!”.Sarea bunica in ajutoru’ nepoatei.
    5.”Nu mai boncalui!Te croiesc eu sa ai de ce plange.
    7.”Fugi si fa-ti curat,ca ti le-arunc in drum!”
    8.”Eu te-am facut,eu te omor.Daca n-am avut parte de un copil bun,mai bine deloc”
    11.”Ei,spune ce copii buni sunt unii,ce parinti rai si betivi au”
    12.”Sa vezi ce patesti cand ajungem acasa”
    16.”Cum ai putut semana drept asa cu taica-tu?” ,,…….”
    17.”Sa fie si copiii tai ca tine.Sa vezi cum e….”

    Uf,cel mai naspa era cand ma striga sa vin la masa…..de la joaca.

    Lori

    Februarie 26, 2009 at 21:58

  30. teiucul // februarie 26, 2009 la 16:51

    Heheheeeeeee. Asterix, ma tot gandesc cum ar arata “datorille” fata de un tata. Ale unei fete 😆

    Pana acum, 23,2o!!!, m-a alergat prin Cismigiu si prin doua barulete. Nu mai zic de plimbarea pe langa Parcul Izvor. Pe frigul asta! Am supravegheat-o de la distanta 😉 Pai nu trebuie sa stiu ca este in siguranta? Sa vedem daca o sa aprecieze mai incolo 😆

    Asterix

    Februarie 26, 2009 at 23:37

  31. PS
    Trebuie sa-i recomand Bla-Bla si sa o conving ca este beton sa mearga acolo. Aranjez cu Dragos sa ii dea o masa langa bar si stau si eu linistit. Si nici nu imi mai ingheata urechile. 🙂
    Chiar asa, ma ofer sa-i montez si un sistem video 😉

    Asterix

    Februarie 26, 2009 at 23:43

  32. Buna dimineata si o zi frumoasa sa aveti

    Erminusa

    Februarie 27, 2009 at 10:10

  33. =)))))))))))) Asterix, esti mortal! Nu mai pot de ras! Saraca fata!
    Daca imi facea tata asa, il renegam, pe bune! 😀 Bine, e de inteles, la varsta ei si vremurile noastre… eu nu eram prin baruri, ci in fata blocului 😀

    Ada

    Februarie 27, 2009 at 11:03

  34. Mama,m-a invatat despre DARNICIE – te dau la tigani …la caldarari cand,trec prin fata portii!!!

    cleo

    Februarie 27, 2009 at 14:46

  35. teiucule…ce patisi,bre?doar nu te-oi fi suparat pe noi!? 😛

    Monique

    Februarie 27, 2009 at 17:39

  36. Da’ acasa ,nu mai veniti? Strangeti-va de pe drumuri , ca se simte lipsa voastra! Nu are cine da tonul pe bloguri 🙂

    cleo

    Februarie 27, 2009 at 20:06

  37. Sunteti deja in bar ?

    KingSnake

    Februarie 27, 2009 at 21:14


Lasă un răspuns

