Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Bradul

with 61 comments

Si da, eram burlac. Traiam intr-o garsoniera cocheta, intr-un bloc lipit de o bisericuta frumusica foc. Ma mutasem cu gandul ca voi scapa de mama, mamicuta mea. Si asa m-am rupt de ea. Ne desparteau zeci… de metri si vreo 5 stradute.

Daca imi amintesc bine, eram aproape de week-end. Mai precis vineri seara. Ma rog, dimineata! Dupa ce ma intorsesem de prin viata. Si cum stateam lenevind a paguba pe canapea, imi amintesc brusc ca peste numai cateva ore, avea sa vina o prietena de prin strainataturi. Gandurile ii erau clare, stiam precis de ce venea si cat isi facuse planul sa ramana pe la micuta mea cocioaba. Si vroiam sa o impresionez macar prin curatenie, ca altfel… Asadar m-a apucat panica, nu stiam de unde sa incep ordinea si disciplina. Am decis scurt ca trebuie sa incep cu bradul, era August. Aveam totusi un avantaj, il despodobisem prin Martie deci nu era mare lucru de facut. Si am inceput.

Ma uit la ceas, trei dimineata. Ma infig in bradutul uscat si casant, il iau si dau sa ies din casa, cu gandul sa-l duc in gradina. Habar nu am de unde dracu erau doi vecini la lift. Ma vad aia cu bradul si incep sa rada de duduia casa scarii:

– Buna dimineata! Va e rau sau sarbatoriti ceva?

– Ma insor maine! Si am inchis usa.

Acum era deja foarte complicat. Nu aveam curaj sa mai fac o incercare, imi parea ca ma pandeste tot blocul.  Am plecat decis inspre balcon. M-am oprit fix in usa. Atunci m-a zgariat prima crenguta. Bradul, brad chiar si uscat. Se impotrivea nevoie mare. Dupa impingeri succesive, am reusit sa-l var pe balcon cu gandul ucigas de a-l arunca peste balustrada. Jos, curtea bisericii. Nu se facea. Cu mainile belite si zgariat pe fata, l-am lasat acolo. M-am intors in cocioaba unde era dezastru, erau miliarde de ace pe jos. Iar covorul imi zambea cuminte asteptand sa ingenunchez. M-am aplecat nervossi m-am dat cu teasta de marginea unui fel de mobilier cred. M-au apucat toti dracii, am cautat aspiratorul si mi-am trezit un vecin taximetrist cu injuraturile. Si acum banui ca ala adormise pe balcon ca altfel nu prea avea cum sa ma auda.

Dovedisem sufrageria, de acum ma miscam natural prin baie. Da’i, freaca, spala, curata si straluceste. Nu mai stiu cat era ceasul cand am reusit sa patrund victorios in bucatarie. Am uitat sa spun ca inca de pe atunci aveam o relatie speciala cu-ceaiul. Aveam zeci de feluri: de durere de cap, de musetel si, mai ales, de tei. De la mamicuta mea, zicea ea ca e calmant. Asa ca am incins un ochi de aragaz. Si cum eram in febra creatiei, m-am aplecat sa verific starea cuptorului. Era nasol, mirosea a ars. Da’ ce nu intelegeam era de ce imi ardea si fata. Am aflat repede, imi luase foc parul. Ei, nu chiar tot. Cateva suvite doar, suficient cat sa fie necesara o reparatie serioasa. Asa ca m-am mutat in baie sa repar dezastrul coaforistic.  Cum eram novice, rezultatul a fost absolut socant. Nici eu nu ma recunosteam – ajunsesem o combinatie absolut stranie intre o fata cu breton si un baiat cu chica.

Era vremea sa imi trag sufletul asa ca m-am asezat la birou sa mai dau cu privirea’ in comunitatile vremurilor. Dar din acea pozitie am zarit ghiveciul cu ficusul si mi-am amintit cat de mult ii placeau florile. Cum saraca planta arata jalnic iar batul infipt p’acolo era cam stramb, am inceput sa aranjez fengshuiul. Am tras frumusel ghiveciul, s-a impiedicat de marginea covorului, s-a inclinat lenes si a cazut. Minim jumate din pamant era in covor iar jegosul ala de bat, poposise in ochiul meu drept. Am icnit si am fugit de la locul faptei. Cum eram chior si de somn si de lemn, m-am infipt in toc. M-am redresat si ma indreptam spre baie insa am fost deturnat de niste bubuituri ingrozitoare, in usa. Am deschis, in prag am crezut ca-l vad pe Gopo: un vecin batranel, in pijama, cu parul aranjat in sus ca de discoteca si cu ochii scosi din orbite, tipa la mine:

– Apa, apa, apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vazandu-l asa disperat si neavand chef de socializare, m-am executat. Am facut stanga-mprejur si am parcat langa robinetul din bucatarie, cu un pahar in mana. L-am umplut si l-am dus omului, ca prea tipa cu foc. Asta a intepenit cand am intins mana:

– Baaaaaaaaaaa, tu esti nebun??????? Apa, apaaaaaaaaa, opreste apa aia ca mi-ai inundat toata casa.

Written by Teiucul

Februarie 24, 2009 la 01:21

Publicat în Insemnari Ironice

61 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata.
    Pot sa spun =)))))))))))))))))) ?
    Mi-am inceput ziua in hohote de ris.Sarumina.Pina la urma ce ai facut cu bradul?Sa inteleg ca ai lasat apa sa curga la baie ,nu, cind ti–ai inundat vecinul?

    Eu

    Februarie 24, 2009 at 07:45

  2. 😆
    Pe zi ce trece sint tot mai sigur ca esti var cu Murphy.

    Asterix

    Februarie 24, 2009 at 08:28

  3. Neata!
    teiuculeee…sa-ti dea Dumnezeu 1000 de ani sanatosi,ca prea am ras cu pofta 😆

    Monique

    Februarie 24, 2009 at 09:16

  4. Neata!
    Cred ca filmele de comedie gen Jim Carey de la tine s-au inspirat! Nu mai pot de ras! 😆

    Ada

    Februarie 24, 2009 at 09:57

  5. Doamneeeeeeeeeeee, nu mai pot de ras! Tu erai un mic hazard umblator cand erai tanar?? 😆 Sau inca mai esti? 😀
    Hai buna dimineata! Si sa ne mai trezesti diminetile cu intamplari din astea 😆

    armindeni

    Februarie 24, 2009 at 10:07

  6. Buna dimineata, ma bucur ca ati ras. Eu am asteptat-o pe fata aia, pansat 🙂

    @Eu – De brad am reusit sa scap in Septembrie, cu mare stres. Si da, apa era din baie

    @Asterix – Io ma tot intreb daca n-o fi tata

    @armindeni – Inca-s mic 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 10:26

  7. eu cred ca ai inceput preludiul cu mosulica…;;)….ca l-ai udat de nu se poate…:))

    monoloage

    Februarie 24, 2009 at 10:39

  8. Buna dimineata!

    Lori

    Februarie 24, 2009 at 10:44

  9. Neata!

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 10:59

  10. Da’ bre Dragose! Adevaru’ e ca era si sexi rau mosulica ala sau asa il vedea ochiu’ tumefiat. Sexi balamuc, desigur 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 11:01

  11. =))))))))))))) prea multe ti s-au intamplat intr-o singura zi si daca stai sa te gandesti, tot din cauza femeii. 😆

    Anestisia

    Februarie 24, 2009 at 11:23

  12. Buna dimineata!

    Anestisia

    Februarie 24, 2009 at 11:23

  13. Neata nasica, eram putin ingrijorat 😉

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 11:24

  14. Finule, ai si de ce, zau daca nu. 🙂

    Anestisia

    Februarie 24, 2009 at 11:27

  15. Aolio! Da’ di ce?

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 11:28

  16. Eh, nu in fiecare zi e primavara…dar iti multumesc, am ras cu pofta, datorita tie. 😉

    Anestisia

    Februarie 24, 2009 at 11:31

  17. A, am uitat! Si zi merci ca erau 5 stradute intre tine si mami tau! Si eu cica o sa scap la vara, diferenta e ca sunt pe acelasi palier 😆 !

    Ada

    Februarie 24, 2009 at 11:31

  18. Ada, te-ai scos. Asculta la un om batran ce-ti spune. Desi nu e rau sa ai mancare calda si alte alea. Numai ca o sa observi cat de mult o sa-i placa sa stati impreuna. La tine 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 11:33

  19. Friday DRINK

    S-a negociat, s-a votat: Vineri seara, BLA BLA, orele 22 trecute fix. Cum intrati in bar, in separeul din stanga. Pentru cei care au probleme cu orientarea, mana cu ceasu’ 😉

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 12:08

  20. @Sburlici: o sa vina cu CTC-ul, o stiu! Singura varianta sa inceteze e sa-mi gasesc izbit 😛 … da io cre’ ca-i mai ieftin sa schimb yala 😆

    Cat despre party, I’ll be there! 😉

    Ada

    Februarie 24, 2009 at 12:24

  21. si aia de poarta ceasu’ pa dreapta?

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    am molipsit tot biroul cu rasul meu

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 12:25

  22. Heheheeeee, Jasmin e bine. Io mi-am imbolnavit vecinii, pe vremea aia. Va mai povestesc io cate una, alta 😉

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 12:27

  23. =)) =)) =))
    Hai buna dimineata !
    Vecinul avea body sau nu ?
    La party ne-am inscris deja …
    Nu era mai simplu sa o duci pe prietena in balcon, legata la ochi inca de la coltul blocului sub pretextul ca religia nu-ti permite sa-ti divulgi locatia si organizarea ashramului ? 😆

    KingSnake

    Februarie 24, 2009 at 12:57

  24. Si eu m-as fi imbolnavit daca venea unu’ la mine cu un pahar de apa cand la mine in casa curgea niagara

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 12:59

  25. Neata Serpent!
    Bre, cand aveam mainile belite ma gandeam deja cam cat o costa o camera de hotel. Cand am varsat pamantul, ma gandeam sa o duc la munte. Iar capacul a fost cand a venit ala cu apa: ma hotarasem sa o duc la mama 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 13:00

  26. se epuizasera locurile la hotel?

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 13:06

  27. Se epuizasera hotelurile, Jasmin 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 13:07

  28. dar mamicuta ce parere avu de isprava odorului?
    s-a gandit sa-l lege fedeles si sa-l ia acasa? 😉

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 13:09

  29. Mamicuta mea avea linie directa cu un vecin care locuia vis-a-vis de usa mea, stia tot ce faceam. Da’ tacea chitic, nu zicea nimic. Erau aia cei mai fericiti, ma urmareau non stop. Si sambata dimineata isi faceau drum sa intre in casa. Si ma certau mereu: de ce intra atata lume straina la tine in casa? Ma ajuta la lectii, raspundeam io 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 13:11

  30. Asa, ca uitasem. Vecinu ala era criminal, cred ca era fan al perioadei interbelice. Era imbracat intr-o camasa de noapte si cu o scufie cu mot 😯 Iti dai seama cam cum l-am vazut io cu ochiu umflat 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 13:13

  31. ma mir cum de l-ai mai vazut… 😉

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 13:17

  32. dar ma bucur ca esti bine, sanatos (oare…?) si sper sa nu ne mai dai palpitatii d’astea

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 13:18

  33. monoloage

    Februarie 24, 2009 at 13:23

  34. 😆

    astept si continuarea

    Roxana

    Februarie 24, 2009 at 13:24

  35. Am inceput sa-mi pun intrebari daca sa mai vin sau nu, vineri seara, la Bla-Bla. Daca te apuca si pe acolo vreo manifestare gen Murphy? Nu ca ar fi o problema majora, dar daca te apuca si sint in raza de actiune? Accidentezi Asterixu’

    Asterix

    Februarie 24, 2009 at 14:21

  36. Bre Asterix, nu-ti face griji. In cel mai rau caz, ma autoaccidentez 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 14:26

  37. Buna dimineata si de la mine si scuzati ora tarzie, da’ cica am muncit.
    Sa mai zic ca am ras tare ? N-are sens! Ai stricat feng-shui-ul din casa, de-aia ai patit toate alea! 😆

    Joaninha

    Februarie 24, 2009 at 15:20

  38. Neata Jo! Sa stii ca m-am gandit si io la treaba asta. Oare bradul o fi vreun element central al feng-shui-ului? 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 15:31

  39. Are dreptate Joa, bradul actiona ca o piramida energetica, trebuia sa-l bagi in frigider, ii scadea consumul de curent electric. 😆

    KingSnake

    Februarie 24, 2009 at 15:32

  40. Serpent, deci fix aia imi lipsea. La ce noroc am avut atunci, cu smurdul ma luau din fata frigiderului 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 15:34

  41. Da, cred ca da. Cica plantele uscate atrag ghinionul. Tu, cum ai scuturat bradul ala, ai imprastiat tot ghinionul adunat in el prin toata casa! 😆

    Joaninha

    Februarie 24, 2009 at 15:45

  42. prin casa mosului..ca sa fim mai corecti…:))

    monoloage

    Februarie 24, 2009 at 16:10

  43. breh poate ala era mos craciun si l-ai trezit din lunga lui hibernare… 😉

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 16:17

  44. Mos Craciun? Pai si a venit cu inundatia? 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 16:17

  45. Poate era un ren cu vezica slaba, nu inundatie 😆

    Joaninha

    Februarie 24, 2009 at 16:19

  46. ca cadou…

    jasmin

    Februarie 24, 2009 at 16:21

  47. o fi venit mos craciun de boboteaza…..si de-aia era apa..:D

    monoloage

    Februarie 24, 2009 at 16:23

  48. Sa stii tu Dragose ca asa e! Ca mi se pare mie ca avea si un toiag

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 16:28

  49. Si a despartit apele cu el ?

    Joaninha

    Februarie 24, 2009 at 16:30

  50. Nu, Jo! Mi-a crapat capu’

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 16:31

  51. sub tine sta Moise Guran ? 😆

    KingSnake

    Februarie 24, 2009 at 16:37

  52. teiucul // februarie 24, 2009 la 16:28

    Sa stii tu Dragose ca asa e! Ca mi se pare mie ca avea si un toiag

    clar…il stii pe-ala cu toiagul si apa?..era MOISE bre!!

    monoloage

    Februarie 24, 2009 at 16:38

  53. Bre Serpent, sint un om drept – straight cum ar veni pe la televizor 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 16:39

  54. deci joci poker….:))

    monoloage

    Februarie 24, 2009 at 16:41

  55. Da bre, joc. Da’ nu cu Moise 😆

    teiucul

    Februarie 24, 2009 at 16:41

  56. Brazii mei nu au nici o legatura cu bradul tau din august. si io incerc sa scap de ei, da’ nu pot 😀

    Roxana

    Februarie 24, 2009 at 19:11

  57. Buna dimineata!

    Asterix

    Februarie 25, 2009 at 08:11

  58. ‘Neatza!!! 🙂

    jasmin

    Februarie 25, 2009 at 09:38

  59. Buna dimineata 🙂

    teiucul

    Februarie 25, 2009 at 10:36

  60. asa de tare buna dimineata 😆
    buna asta cu bradul 😛

    aA

    Februarie 25, 2009 at 11:02

  61. As bea si eu cu placere o cafa cu voi.Ah,distanta!
    Multe glume,o seara faina!
    Zi buna!

    Lori

    Februarie 25, 2009 at 11:30


Lasă un răspuns

