Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

E(u)forie de ziua mea…

with 128 comments

Si i-am facut, am disparut. Pentru ca am cazut de pe dig. Intre stabilopozi. M-a gasit cu militia. Eu radeam de lesinam, nu aveam nimic, zaceam in apa pana la piept.

S-au chinuit ei ce s-au chinuit sa comunice cu mine pana cand au clacat. Si au inceput sa ma ameninte ca mergem la sectie daca nu ma ridic de acolo. Eu intelesesem ca mergem la striptis asa ca m-am sculat si am urlat sa-mi arunce o franghie. Fata mea era acolo si trebuia sa vada ce barbat destoinic avea langa ea, un alpinist neinfricat. Si asa m-am belit tot, pana pe dig. Bucurie mare, mi-am imbratisat iubita, m-a mangaiat si m-a sarutat de parca ma-ntorsesem din armata. Organele insa, aveau ele alte planuri.

– Vulturul, vulturul, receptie!

– Comunica!

– Am recuperat pionul, ma-ntorc la baza.

Era pentru prima oara cand calatoream cu un Aro. Pe fata nu o luasera sub pretextul ca nu era nevoie sa-si strice si ea seara. Eram deci, singur cuc. Ud pana la piele, belit pe coate, antebrate si palme. Incheieturile se odihneau cuminti in catuse. Cica ar fi fost o masura necesara intrucat eram beat si tulburasem linistea publica. Nu stiu a cui dracu liniste ca eu doar cazusem in apa, intre stabilopozi. Ma rog, am ajuns la sectie. Am fost invitat sa dau o declaratie. Am scris-o cu o usurinta deloc inteleasa de organe si m-am ridicat sa plec. Imi era dor de ea, vroiam sa fac sex. Acu era deja complicat, trebuia sa cobor niscaiva scari. Dar dorinta si pofta trupeasca ma impingeau de la spate. Dupa primii pasi, mi-am luat un pulan pe spate:

– Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa. Pletosule nenorocit ce esti. Deci tu ai furat casetofonul ala – asa urla seful sectiei care era doar nitel mai pilit ca mine.

M-am scuzat ca ma asezasem nefericit in fata pulanului, ca ma confundase si am dat sa plec. Ceea ce l-a enervat si mai tare pe serif. Cu greu si abia dupa ce m-a mirosit si pe mine, a crezut ca nu eram eu hotomanul. De bucurie, m-a invitat la o bauta. Nu se facea sa refuz omul asa ca am servit ceva si cu sefu’. La hotel, am ajuns aproape dupa vreo trei ore, condus de insasi maria sa, El Comandante. Cand m-a vazut, fata s-a bucurat ca un copil mic in fata unui biberon. Venise vremea sa-mi primesc cadoul… Dar cum aratam intr-un mare fel si eram si trist ca-mi intrase nisipul in cele mai absconse locuri, m-am cerut la dus inainte de toate.

Si cum imi scoteam hainele-mi ude, incepusem sa ma gandesc… Aha, deci ies cu prosopul infasurat in jurul braului. Ea o sa fie deja goala… Se va fi pitulat insa sub cearceaf, nu va vrea sa o cred usuratica. Jumatate din trup ii va fi insa pe afara… Pielea-i sarutata de soare va tanji dupa sarutarile mele. Va geme usor si ma va zgaria pe spate – avea cu ce… Voi incepe sa o sarut incepand cu urechea… Voi cobori pe gat si ma voi odihni putin pe umeri… Apoi ii voi saruta piercing-ul din buric si voi lenevi pe coapse… Nu puteam sa fiu badaran si sa sar peste preludiu dupa ce lipsisem atat de acasa. Era clara treaba, stiam ca trebuie sa incep cu un cadou pentru ea…

Ies din dus si ma loveste realitatea cruda: era imbracata, statea pe fotoliu si se uita la televizor:

– Hai, esti gata?

Daca ma izbea trenul, nu ma durea asa de tare. Se naruise totul iar alcoolul se decisese sa mi se intoarca tot in cap. De frica. Aoleu, ce ma fac? Daca nu-i plac cadourile? Cat sa dureze preludiul? O fi bine sa ma lungesc? Sau o fi bine sa fiu mai direct? O las pe ea sa ma dezbrace? Ce dracu sa dezbrace, ca doar eram in prosop. Nu, nu, nu! Eu trebuia sa o dezbrac. De ce dracu era de infofolita? Ii era frig sau spera sa renunt? Nu, nu pot fi direct. Trebuie, preludiul e o conditie sine qua non. Si cum eram eu in valtoarea gandurilor, pune mana pe prosop si ma azvarle in pat. Si a facut un gest care m-a ingenunchiat: a stins lumina… Si s-a asezat pofticioasa langa mine. Zic pofticioasa nu pentru ca o vedeam ci pentru ca o auzeam plescaind…

Romantic de felul meu, ametit rau in acea seara, incep sa o sarut… Liniile palmelor ni se incrucisau, unghiile urmau liniile spatelui… O poezie. Imi cobor degetele pe abdomen… Si timid, mai jos. Surpriza mare, mare, mare. Era virgina… Pe langa romantic, sint si un om responsabil asa ca ma cam blocasem… Aha! Deci asta era, vroia sa fie vara vietii ei. Da’ dar pe urma, o sa vrea sa ramanem impreuna. Mie mi-ar fi ok, e mai mare ca mine, ma scot. Da’ atunci, cum dracu ramasese neatinsa pana la finele facultatii? Pe scurt, in capul meu era un cocktail exploziv de bautura si incertitudini. Si o aud:

– Sburlica, scoatem si noi body-ul asta azi? Sau nu stii cum se desface?

Written by Teiucul

Februarie 21, 2009 la 19:40

Publicat în Insemnari Ironice

128 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lasa body-ul, zi ce-ai drojdit cu El Comandante.

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 19:48

  2. Heheheeeeee Banui ca a fost ceva legat de prezenta lui in viata mea ca tot striga: sburlea, absint!!!!

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 19:50

  3. Sopteste-mi repede, pina nu mai vine careva, ce-i ala body?

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 20:10

  4. Pai batrane pretin, daca as fi aflat vreodata, mai ramaneam io vergin? 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:12

  5. =)))))))))))))))))))))))))))))))
    app. body? E romanesc cuvantul? 😈

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:17

  6. Nasica, sigur ca este un cuvant romanesc. Numai ca este un acronim:

    Bai
    Obositule imi
    Darami si mie
    Yachtul?

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:21

  7. =)))))))))))))))))))))) mai incearca.

    brehhhhh, da io stiam ca body, se inchide cu capse fix intre picioare, chiar atat de beat ai fost? 😆 😆 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:23

  8. Pai d’ala era bre. Si alea nu-s capse, da-le dracu’. Aci vorbim de mos si baba 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:24

  9. nuuuuuuuuuu eu n-am vazut asemenea body =))))))))))))))
    mos si baba la body?!? asa arata body pe care-l porti???!?!?!? daca da, baga o poza sa te cred =)))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:26

  10. Nasa, sint la birou la sburlita acu si n-am poz(n). Da’ nu ma face sa caut 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:38

  11. brehhhhhhhhhh..am glumit, nu vreau poza. vino-napoi!!! 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:38

  12. Am venit!

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:40

  13. Atunci dezbraca-te! =)))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:43

  14. Nu-mi permite religia! Si nici nu pot sa desfac (nici acum, la batranete) rahatu’ asta de body 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:46

  15. Iar religia? Stinge lumina sa nu te vada. =))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:50

  16. seara buna!
    bre,teiucule…io nu intelesi o treaba(am un jeg de migrena si nu prea mai proceseaza sfecla)…chiar era virgina sau ti s-a parut tie din cauza body-ului? 😀 …si daca era…cum ai bunghit-o prin body?chiar atat de virgina era? 😆 …sau sunt eu prea distrusa cu capu` si n-am inteles nimic?(cred ca asta e varianta cea mai plauzibila 😀 )
    P.S. maine s-ar putea sa nu mai recunosc ca am fost eu cea care am intrebat asta…de la bulinele pt migrena mi se trage,ma simt cam high 😳

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 20:54

  17. Ma vede bre, ca sint dichisit. Mi-am luat prostii d-alea de se lipesc pe tavan: stelute, norisori… Si cum is pitic si n-ajung, le-am lipit pe mine 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:54

  18. breh, nu mai zice ca esti pitic, te-am vazut 😕 ai uitat ?! 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 20:56

  19. Monique, ai reusit sa ma adancesti si pe mine in confuzie. Pai tu ai crezut vreo clipa macar, ca io am habar sa raspund la ce ma intrebi tu? E drept ca am mai sunat-o din cand in cand da’ imi raspunde robotu’ 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 20:57

  20. Anestisia, n-ai vazut nimic, e trucaj. E pitic rau, chiar mai pitic decit mine, are 1,69m cu mainile ridicate.

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 20:58

  21. Asterix, nu pot sa fac diferenta intre voi doi, pe tine te-am vazut dintr-o parte, dar el ocupa trei sferturi din poza-n grup. zau daca nu 😀

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:01

  22. Pai vezi, ti-am zis ca-i trucata.

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 21:02

  23. Terminati bre cu prostiile ca nu-s asa de mare. Eram doar netuns

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 21:08

  24. teiucule,bine ca macar ati ramas prieteni 😆
    fi-mi-ar balariile din cap ale dracu`…induc lumea in (t)eroare 😀

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 21:11

  25. Adica cum finule, tu esti o prostie? =)))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:11

  26. Nasa, cred ca da! Sint o prostie de baietel 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 21:16

  27. Baietel ?!? 😯 Baietel ?!? 😯
    Breh, de tine vorbim. =)))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:19

  28. Monique, doar nu crezi ca s-a terminat noaptea intre capsele alea nenorocite… Heheheeeee Iar de pretini, eram asa de buni ca ma cauta si dupa ce se maritase… Ce vremuri idioate si pline de mascari 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 21:20

  29. Cine te mascarea breh, finule ? 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:33

  30. 😆
    Trebuie sa povestesti continuarea! Si cum te cauta dupa ce s-a maritat!

    Exista body-uri si cu capse si cu mos si baba, iar ea, daca era fata de comitet, isi desfacea singura body-ul… te scutea de suferinta! 😆

    Io nu-i inteleg pe barbati! Breh, asa de greu e sa desfaci un body? Poate! Bai, dar un sutien??? Un amarat de sutien, care se desface dintr-o miscare??? Trebuie cursuri speciale 😆

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 21:35

  31. Uite cine ma salveaza, Ada. Ia spune cum se procedeaza ca eu habar n-am.

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 21:37

  32. Ada, nici eu nu-i inteleg pe barbati 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 21:43

  33. 😆 Asterix, e ca si cand iti pui haina in cuier. Deci imagineaza-ti haina cu gaica si carligul ala de care e agatata! 🙂 Ok, ca sa-ti iei haina din cuier, cum faci? Ridici un pic de ea, sa treci cu gaica peste carlig usor, nu tragi de haina ca dispe… 😀
    Nush daca iti place explicatia, dar asta mi-a venit in minte acum! Ce ti-am zis eu e pe verticala, cu gaica si cuierul… la sutien se aplica metoda, numai ca e pe orizontala 😛

    Deci? Esti lamurit? 😆

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 21:45

  34. Teiucule, nu-i inteleg pe barbati din punctul asta de vedere, ca din altele… inteleg! 😀

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 21:46

  35. ‘Naseara.
    Sunt perplex.Am ris de ma dor falcile.Mai pot sa zic ceva?
    PS:Cum domne sa nu stiti ce e ala body si cum se desface?

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 21:51

  36. Asterix, numa’ ai grija, s-ar putea sa se deschida in fata si-atunci poate sa-ti cada cuieru-n cap. 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:51

  37. Ia zii tu @Eu, tu care ai toate culorile. 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:52

  38. Nasa, asta asa intre noi, dar sa nu spui la nimeni.De aia port mereu cu mine o foarfeca 😉

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 21:54

  39. Aha, si dupa ce tai ce faci, iti faci nod? 😆

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:55

  40. Ada, ce ma fac ca nu pot sa-mi ridic nevasta in cuier?

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 21:56

  41. Nasa, m-ai spart cu faza cu cazutul cuierului 😆

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 21:57

  42. Nasa, nu am zis ca am asa ceva 😛 Numai ca stiu cum sa le deschid 😀

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 21:58

  43. =))))))))))))))))))))))))))))))) Asterixxxxxxxxx, coboara cuierul =)))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 21:59

  44. Nici nu trebe! Aplici pe sutienul ei ce ti-am povestit eu mai devreme… o parte e gaica, alta cuierul… si reusesti tu 😛

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 22:02

  45. Sal’tare, Eu! Bre, e complicat cu bodyurile astea, crede-ma! Eu am probat unul si am ramas cu el fo doua luni ca nu mai stiam sa-l desfac 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:05

  46. Ada, pe de alta parte ma tot intreb: la ce naiba purtati si voi sutien?

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:09

  47. Sburleooo, pai de ce n-ai zis tata asa?
    Eu am reusit dupa doar 2 zile sa-l desfac pe al meu.

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 22:17

  48. Teiucule, e simplu: pentru ca abia la 50 de ani sa avem tzatzele la buric, nu de la 20 si…

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 22:18

  49. Heheheeeeeee

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:19

  50. Ada 😆

    Un mos pervers ca mine a aflat chiar si secretul prin care sanisorii unei babute pot sta drepti… In patru labute

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:24

  51. Teiucule, de gips n-ai auzit tata?

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 22:26

  52. N-am auzit, Eu, de gips ca-s surd 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:31

  53. 😦 Saracul de tine…

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 22:37

  54. Aha, deci cand o sa fiu baba, sa merg in 4 labute ca sa fiu mandra de sanii mei!!!… d’uh! Si eu care ma gandeam la operatii estetice… 😀

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 22:42

  55. teiucule…cum bre de ce purtam sutien?(si acum voi raspunde doar in numele meu 😀 ) pt ca nu imi plac orasele pustii…si asta as obtine daca as iesi din casa fara 😆

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 22:45

  56. Monique, intrebarea mea era corecta dar incompleta, reformulez: de ce purtati sutien in asemenea momente? 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 22:52

  57. hmmm… am incercat toate variantele si nu merge , o fi cuierul stricat? 😦

    Asterix

    Februarie 21, 2009 at 22:56

  58. Da, Asterix, cumpara de urgenta altul daca vrei sa ai parte de quality sex! 😆

    Teiucule, ca sa aveti voi de lucru si noi de cine face misto! 😛

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 23:00

  59. Ada, ce e aia quality sex? 😯 Adica asta imi lipseste mie, un cuier? Fir’ar ai dracu aia cu lungirea de memphis

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:07

  60. Teiucule, e un miraj. Toata lumea vorbeste de el, fff putini au parte. 😛

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:11

  61. Bai teiucule, vezi ca n-ai citit bine? Era tenis, nu memphis.

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:17

  62. Eu, nu e un miraj. Aci avem de-a face cu altceva: e vorba de o minciuna sfruntata. Quality sex nu egzista

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:18

  63. teiucul // februarie 21, 2009 la 22:52

    de ce purtati sutien in asemenea momente? 😆

    Ca sa parem impiedicate. =))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 23:23

  64. Aha, ai ajuns acasa Sper ca doarme aia mica 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:24

  65. N-o exista… am citit si io prin carti… despe Kama sutra, sex tantric… de-astea 😛

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 23:25

  66. Acum s-a dus la nani, restu-i o poveste… :doh:

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 23:27

  67. @teiucul
    ete asa de-a dracu` il port si in momentele alea…macar panica sa provoc si eu,daca altceva nu pot 😆

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:28

  68. Monique =))))))))))))))))))))

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:30

  69. Monique, dincolo de glume eu pun in discutie un subiect extrem de serios pentru rasa masculina. Acest subiect este sexul insusi, intrinsec privind problema.

    Dupa ce ca sint vai de capu’ meu cand se apropie ora, mai trebuie sa ma simt si ca la medic, sa-mi pun miliarde de intrebari…

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:31

  70. O fi bine asa? Sa-mi sug burta? Oi fi indeajuns de epilat? Cand mi-am ros ultima oara unghiile de la picioare? Ce dracu o mai purta in seara asta? O fi sutienul ala pe care l-a mai purtat? O fi vreunul nou, cu altfel de incuietoare? De ce pozitii o avea chef in seara asta?

    Hai sa fim seriosi: cat dracu sa tina si o erectie? 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:33

  71. Da medicul te intreaba ceva de sutien?

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 23:33

  72. credeti voi ca nu exista sex de calitate! sa vezi cand imi taie unul calea si sunt la volan ce sex fac cu el 😆
    a! si buna seara 😛

    aA

    Februarie 21, 2009 at 23:34

  73. teiucule,in conditiile astea, bine ca exista 😀

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:39

  74. Neata aA!

    Nasica, medicul ma intraba mereu de sutien cate ceva. Cea mai frecventa este: de ce dracu l-ai luat iar pe asta rosu, nu vezi ca-ti lasa urme?

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:40

  75. Hai sa fim seriosi: cat dracu sa tina si o erectie? 😆
    Cit vrea ea? 😀
    Si vorba monique-ai (fiti-ar nickul sa-ti fie al norocului) , bine ca exista.

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:41

  76. ii lasa lui urme pe fata? sau cum ?

    aA

    Februarie 21, 2009 at 23:42

  77. Nu stiu finule la ce medic mergi tu, pe mine nu ma intreaba nimic, il scot inainte sa mai intrebe ceva, adica il las fara cuvinte. =)))))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 21, 2009 at 23:42

  78. aA // februarie 21, 2009 la 23:42 (modifică)

    ii lasa lui urme pe fata? sau cum ?

    Nu bre, imi lasa urme pe cur ca de multe ori il confund cu tanga 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:42

  79. Ma duc sa-mi pun body-ul intr-o pijama si nani… v-am pupat, citesc concluziile maine! 😀

    Ada

    Februarie 21, 2009 at 23:44

  80. Stilistii mei is diferiti. Intai sting lumina. Apoi intra o stilista si tace. Eu intreb unde sa-mi las chilotii iar ea imi raspunde invariabil:

    – Pe birou, langa ai mei!

    Ce e foarte nasol insa e ca ma trezesc mereu dupa rapuns 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:45

  81. @Eu
    Ce ai bre cu nick-ul meu? 😀

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:45

  82. Somn usor, Ada!

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:46

  83. Monique, tu stii cit m-am chinuit sa pun nickul la forma corecta in fraza? 😛
    Teiucule, cu niste diazepame n-ai incercat bre?

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:47

  84. ai dracu` stilisti…nici macar in vis nu isi fac treaba cum trebuie…tz tz tz… 😆

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:48

  85. @Eu
    Asa faceti voi barbatii…va cramponati de ce nu trebuie…uite si teiucul,mai sus,cate griji isi face degeaba 😀

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:50

  86. Eu-le nu merge bre cu nica’. In afara de o senzatie acuta de frustrare, nu m-aleg cu nimic.

    Monique, asta ma ingrijoreaza si pe mine – visele sint extrem de reale. Adicatelea nici acolo nu pot deveni barbat. Si asa imi continui viata precum un baietel 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:51

  87. Eu il inteleg sa stii.Daca nu port sutien din ala fin, am niste iritatii de nu pot sa stau nici jos 😦

    Eu

    Februarie 21, 2009 at 23:52

  88. Monique, eu nu-mi fac griji degeaba. Doar caut scuze 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 23:54

  89. bre dar de cofragul pt oua nu vorbeste nimeni in seara asta?

    aA

    Februarie 21, 2009 at 23:57

  90. @Eu
    iarta-mi indiscretia…da` pe unde stii tu ca se pune sutienul de nu poti sa mai stai jos? 😀

    teiucule….esti „felomenal” cu scuzele tale 😆

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 23:57

  91. Buna dimineata ! 😆
    Bine ca nu te-ai zgariat, ca ce naiba mai faceai acu’ la 69 de ani ?

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:00

  92. Monique, pe la spate?

    Eu

    Februarie 22, 2009 at 00:01

  93. neata king 🙂

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:01

  94. Monique, asa mi se spunea cand eram mic – Il Fenomelalu’. Pe genul: al dreaq vis urat! 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:01

  95. Neata, marule! Bre, daca ma zgariam, eram veteran de razboi acu 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:03

  96. Si bine ca ti-a zis, ca altfel te luptai cu cel mai al’ naibii himen din istorie … 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:04

  97. Mda, cu unul capsat. Direct la nebuni ajungeam 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:04

  98. Buna dimineata! Dar si ce sonor rezolvai problema ! 😆

    Joaninha

    Februarie 22, 2009 at 00:05

  99. Neata, marule! Eheeeeee Nu va grabiti, ca noaptea abia incepuse 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:06

  100. ei,ca parca asa esti la sanatosi! uita-te un pic in jur la noi 😆

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:06

  101. Deci mai era un himen pe sub ala textil ? 😆

    Joaninha

    Februarie 22, 2009 at 00:08

  102. 😆 Nu pot sa dezvalui chiar asa, totul. Acum, e o doamna – adica e maritata. Pe de alta parte, ma gandeam la un titlu de poveste pentru duminica seara, La Scena: Printesa dintre capse! O merge?

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:09

  103. ahhhhhhh,plssss,hai sa nu intram chiar in toate amanuntele 😆

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:10

  104. De ce aA? Esti sfiioasa?

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:10

  105. :))))))))))) adica ce era intre capse? sau de printesa mare vorbesti ???

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:11

  106. ihi,rau de tot 😆

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:11

  107. io ma duc sa-mi pun sutienul ala cu sistem anti-furt 😆
    O noapte cum va doriti voi!

    Monique

    Februarie 22, 2009 at 00:11

  108. nite-nite monique!

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:12

  109. Mai bine „Prinselea printre capse” 😆

    Joaninha

    Februarie 22, 2009 at 00:12

  110. sfiiioasa? 😆

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:13

  111. Jo, iti multumesc! Ma simt mai iluminat decat atunci cand s-a aprins lumina in camera 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:14

  112. Somn usor, Monique!

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:15

  113. Prinsulea dintre capse 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:18

  114. 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:22

  115. distractie placuta la capsat! noapte buna 😛

    aA

    Februarie 22, 2009 at 00:23

  116. Somn usor, sfiioaso!

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:25

  117. @Aa: cred ca operatiunea este de fapt „decapsat”, adica inainte ea era cu capsa pusa, dupa …. fara … relaxare … 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:25

  118. „adica inainte ea era cu capsa pusa, dupa …. fara … relaxare …” … telefon sunand… mama… soc… blocaj… rasete… bautura…

    Hai ca ma facusi sa dau din casa 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:27

  119. capsus captivus ? 😕 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:29

  120. Mai degraba mamos intreruptus 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:30

  121. Da, sunt mai tare ca becu’ 😆
    Mama, mamicuta ta ?

    Joaninha

    Februarie 22, 2009 at 00:31

  122. Pai daca nu ea, atunci cine? Ca doar era ziua mea 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:31

  123. Da’ ce telefon rezistent la stabilopozi … 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:34

  124. No, atunci la multi ani! 😆
    Ma duc si eu la culcare. Noapte buna ( am scris „bune” 😆 ).

    Joaninha

    Februarie 22, 2009 at 00:36

  125. Bre Serpent, pai io de ala mobil crezi ca zic? De unde dracu bani dupa atata striptis? La telefonul de noptiera ma refer 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:36

  126. Somn usor, marule! Io cred ca prind rasaritu’ pe la birou la cat mai are de munca sburlita 🙂

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:40

  127. Hehe, ce romantic ! 😆
    Hai noapte buna si sa scapati cat se poate de repede ! 😉

    P.S. Daca n-ai pus si tu telefonul de pe noptiera pe vibratii. 😆

    KingSnake

    Februarie 22, 2009 at 00:43

  128. Multam’!

    PPS – Am fost un bou 😆

    teiucul

    Februarie 22, 2009 at 00:45


Lasă un răspuns

