Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Tehnic

with 50 comments

Pana si in zilele noastre, mi-e greu sa deosebesc un patent de o surubelnita. Nu inteleg ce e aia fasung. Nu pricem cum se tupileaza o imagine pe cablu, se face mica si apoi ajunge in ditamai televizorul. Am probleme majore in a pricepe pe unde dracu umbla aerul ala din aparatele complicate de se prind pe pereti. La o masina, imi e de ajuns sa stiu pe unde pun benzina, lichidul de parbriz si unde e roata de rezerva. Daca imi spune cineva ca mi-a cazut relantiul in baia de ulei, il cred. Asa si cu mail-urile.

Odata ajuns in HQ sau HO daca se prefera, primisem si acces la mail. Fusesem agent de vanzari, nu avusesem mail de companie. Eram atat de entuziasmat ca ma jucam cu mailu toata ziua. Acum venise vremea sa trimit un mesaj catre echipa de top management. Doua zile am scris, am corectat si apoi am trimis. Cele 2 pagini de A4, au incaput ale dracu toate in campul dedicat subiectului.

Aveam o colega numita Paula. Aveam a-i trimite un mail de o extrema importanta pentru viitorul business-ului. Am inceput cu Draga Pula. In rest, nu a mai contat nimic.

Fiecare grupa de distributie, avea cate un back-up. Era cel care tinea locul oamenilor ce plecau in concediu. M-am documentat, am analizat, am scris mult rau de tot. Era un mesaj extrem de operational, intins pe foarte multe randuri scrise cu migala. Zeci de fraze, sute de cuvinte, mii de litere. Una singura gresisem: un „b” in loc de „m”. Si asa a iesit basina back-up-ului.

Tot glumeam pe seama unui coleg mai obsedat de treburile administrative ale gospodariei dar si de politichia de companie. Si pentru ca numele de alint pe care i-l oferisem imi suna atat de familiar, m-am trezit scriind un mail catre el, cu cc la GM. Incepea asa, neintentionat: Dear Head of Mocheta…

Un coleg d-al meu, si asta Head of ceva, trimite un mail extrem de aspru catre organizatie. Si da-i, si cearta-i, si pune-i la punct. Ma distrase asa de rau, ca ma hotarasem sa-i dau un reply in care il intrebam doar atat: cine p*** m** te-a suparat asa de tare? M-am gandit ca nu se face sa las alea doua cuvinte in mail, asa ca le-am sters. Si am apasat butonul… REPLY TO ALL. Instantaneu, repet: INSTANTANEU au inceput asa: sa-mi sune mobilul, telefonul de pe birou, halalalt mobil, primeam cate un mail pe secunda, erau zeci de oameni langa mine razand si se deschideau mii de ferestre de instant messaging prin intermediul carora ma felicitau colegii…

Mda, viata e greu cand esti pliznot.

Written by Teiucul

Februarie 20, 2009 la 01:10

Publicat în Insemnari Ironice

50 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. :)))) Buna dimineata
    Draga de pAula a mai vorbit vreodata cu tine? 😛

    Erminusa

    Februarie 20, 2009 at 01:15

  2. „Anca trebuie sa-mi dea m(u)ie”
    Asa ceva mi-a iesit intrun mail catre toata gasca din firma. Bascalia a fost crunta si de lunga durata.

    Buna dimineata!

    Asterix

    Februarie 20, 2009 at 07:34

  3. 😆 Acelasi „reply to all” am fost la un pas sa-l folosesc si eu, si nu erau 4 cuvinte ci o pagina intreaga, fara sa ma repet. Noroc ca mi-am dat seama la timp, altfel ma renega familia. 😆

    Hai ‘neata si ma duc la nani! 😛

    Anestisia

    Februarie 20, 2009 at 07:44

  4. Cumva am reusit sa ma salvez in ultima clipa inainte sa trimit mailurile la persoane nepotrivite desi am fost de cateva ori pe punctul de a trimite niste aberatii la nivele destul de …inalte.

    Insa am avut diverse cazuri printre colegi in care o colega a scris un mail cu „Asta e prost sau se face?” si in loc sa mi-l trimita mie, l-a trimis managerului in cauza.

    Noroc ca individul nu era roman, asa ca s-a facut ca nu intelege si i-a raspuns ceva in genul ca probabil mailul nu-i era adresat din moment ce competentele lui la Lb. romana lasa de dorit… 😆

    Rhiannon

    Februarie 20, 2009 at 08:52

  5. Buna dimineata,
    Eu ma feresc cat pot de mult de butonul Reply to all, e foarte pacatos. 😀
    Pe de alta parte, daca ai chef sa injuri pe careva poti sa comiti o „greseala” din asta. 😆

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 09:34

  6. Neata!
    Probleme de-astea sper sa n-am… dar am altele, fiind multinationala exista formule standard de salut, de politete, bla bla-uri … best regards 😛 … eh aici le zapacesc rau: am scris „hi guys” adresandu-ma unor colegi de la it… cica trebuia „dear all” … pfffffff… 😆

    Ada

    Februarie 20, 2009 at 09:36

  7. Buna dimineata 🙂

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 10:40

  8. SENZATIONAL!!! SBURLEA INCERCAND SA PRINTEZE: http://www.youtube.com/watch?v=83KwkxKiURk& … A MUST SEE!!

    monoloage

    Februarie 20, 2009 at 10:56

  9. Ada, bine ca nu ai scris „Hi, gays” 😆

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 11:22

  10. ‘neata!

    Eu am primit un mail semnat „Violata” in loc de „Violeta”. Culmea e ca la cateva luni dupa asta, faza s-a repetat. Ori e porecla, ori ii place … nebunatica! 😆

    Si mai stiu de la o cunostinta tot asa o greseala de tipar intr-un mail dat la tot address book-ul: in loc de „cazare si masa” a scris „cacare si masa”. Iti venea, nu-ti venea, era musai! 😆

    Joaninha

    Februarie 20, 2009 at 12:08

  11. Neata Jo! Ce-i drept e ca atunci cand se intampla accidente de gen, nu-ti prea vine a rade daca esti in cauza. Da’ pe urma… Te tine minte o lume intreaga 😆

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 12:13

  12. M-a ferit Sfantu’ pana acum ! Dar nu e timpul pierdut 😀

    Joaninha

    Februarie 20, 2009 at 12:40

  13. mi s-a intamplat de curand o faza de kko…vorbeam pe mess cu o prietena care mi-e tare draga si , la un moment dat imi povestea ea o chestie care mi s-a parut draguta….am vrut sa scriu „misto”,numai ca inainte de „i” mi-a mai scapat un „u”…si nu intelegeam de ce timp de 5 min nu imi mai raspundea…. 😆

    Monique

    Februarie 20, 2009 at 13:08

  14. Ca sa fac o gluma de autobaza ….

    timp de 5 minute s-a gandit de unde ai aflat … 😆

    :angel:

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 13:38

  15. 😆

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 13:40

  16. @Monique

    Doamne ajuta ca a fost doar o litera, in aceeasi fereastra 😀 Bine ca nu azvarlisi ce nu trebuia pe geamul altcuiva 😆

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 13:44

  17. lasa ca am comis-o si p`asta,teiucule….cand mi-am dat seama ce-am facut,ma uitam la monitor ca broasca la bariera…era tardiv de tarziu,ca sa ma exprim plastic 😆

    Monique

    Februarie 20, 2009 at 13:55

  18. @King…e si asta o varianta 😆

    Monique

    Februarie 20, 2009 at 13:57

  19. Buna ziuaaaaaaa
    Mi-am amintit ca am facut si eu ceva rau pe vremea cand era Mirc-ul la moda. Am dat Paste pe un canal la o conversatie pe care tocmai ce o avusesem in privat cu un ex 😀 Canal populat cu amici comuni…Evident, nu a mai vorbit cu mine de atunci 😛

    Erminusa

    Februarie 20, 2009 at 14:15

  20. Ce-i ala mirc si cand a fost la moda? 😉

    Asterix

    Februarie 20, 2009 at 14:21

  21. Mirc-ul e un stramos al blog-ului cred 🙂 Si intamplarea mea a fost acum vreo 8 ani cred 😛

    Erminusa

    Februarie 20, 2009 at 14:26

  22. mirc-ul este un stramos al hi5-ului, dar fara poze … 😆

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 14:29

  23. Iar gazda stramosului era internet cafe-ul… Ce vremuri. Tin minte ca era unul langa un club de striptis, pe la magazinul Junior sau ceva de genul. Bun stramosul ala, a imbogatit pe multi care-l gazduiau 🙂

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 14:42

  24. eu aveam internet cafe gratuit in facultate, in doua sali la parter. Ce vremuri !

    Ce orgasm internaut am avut cand am descarcat primul film de pe net. Nu, nu e ceea ce va ganditi, erau niste secvente din NBA. 😀

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 15:17

  25. 😆 Noi mergeam in grup la net-cafe… Jumatate din sala era plina cu baieti care jucau CS sau nu stiu ce joc in retea si cealalta jumatate a salii gazduia fetele chat-uitoare 😛

    Erminusa

    Februarie 20, 2009 at 15:39

  26. am scris si eu vis a vis de cum e vremea prin rucar :
    opula, am corectat ca umpleau locurile si am recunoscut ca ploua

    frustrari, na…daca n-am ..din nastere :)))

    pisica turbata

    Februarie 20, 2009 at 15:45

  27. V-ati asternut la depanat amintiri? 🙂
    Tarziu am avut net, pana cand mi-am pus net am chinuit-o pe vara-mea o vara intreaga, ma mutasem la ea sa stau pe calculator 😀

    Ada

    Februarie 20, 2009 at 15:46

  28. Da’ de ce stateai pe calculator ? Scaunul nu era bun ? Canapeaua era prea moale ?

    KingSnake

    Februarie 20, 2009 at 16:13

  29. @KS: 😆 scaun si canapea aveam si acasa 😛 , ce-i drept aveam si calculator, dar nu cu net… de-aia stateam PE al ei 😀

    Ada

    Februarie 20, 2009 at 16:35

  30. @pisica: ah, da, uite ca p’asta o fac si eu, numai ca eu scriu „plua” in loc de „ploua”. Asta cand nu verific de doua ori inainte, ca m-am invatat minte.

    Joaninha

    Februarie 20, 2009 at 16:41

  31. Daca au fost mai mult de trei, clar ti se vor mai intampla :))
    Asteptam partea a doua 🙂

    Laly

    Februarie 20, 2009 at 16:58

  32. Servus Laly si bun venit! 🙂

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 17:31

  33. ce faine-s chestiile astea,comise la repezeala 😛
    si buna…seara cred ca e bine la vremea asta,nu?

    aA

    Februarie 20, 2009 at 18:43

  34. Heheheeeee sigur aA, e de bine cu buna seara 😉

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 18:51

  35. Este ora 19.00 si plec acasa. Este cu 2 ore mai devreme decat de obicei. Ce sa fac cu alea 2 ore libere? Sint bulversat total.

    Asterix

    Februarie 20, 2009 at 18:59

  36. Asterix, incearca o carte. Poate ajuta la relaxarea neuronilor 🙂

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 19:09

  37. Cartea este programata zilnic dupa ora 23,00. Pe la 23,10 se termina programarea pt ca adorm 🙂

    Asterix

    Februarie 20, 2009 at 19:16

  38. Buna ziua la tuturor.
    Teiucule, esti total omule.A trecut ceva timp pina m-am oprit din ris. Cum sa faci asa ceva domne?

    Eu

    Februarie 20, 2009 at 19:26

  39. Eu, nu stiu nici azi cum dracu reuseam da le comiteam grav. Am dat o data una de a ajuns direct la Londra, oi povesti io si despre patania aia 😆

    teiucul

    Februarie 20, 2009 at 20:48

  40. De abia astept 😀

    Eu

    Februarie 20, 2009 at 21:08

  41. sburlici-ce fel de carte recomanzi?un as,o dama de cupa?

    aA

    Februarie 21, 2009 at 00:02

  42. Neah, mai degraba o carte de bucate 😆

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 01:10

  43. n-aveti somn?:p

    monoloage

    Februarie 21, 2009 at 01:24

  44. Bine ca ai tu 😉

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 01:37

  45. Buna dimineataaaa!!! 🙂

    Monique

    Februarie 21, 2009 at 12:08

  46. ai dreptate cu fasungul ăla. ani de zile mi-au trebuit ca sa înţeleg ce e… deşi nu am văzut niciodată unul.

    adi003

    Februarie 21, 2009 at 12:49

  47. neata si de la mine 🙂

    aA

    Februarie 21, 2009 at 12:51

  48. Buna dimineata! Si bun venit, adi! 🙂

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 15:02

  49. Hai neatza !
    Vedea-v-as improvizati maine seara ! 😆

    KingSnake

    Februarie 21, 2009 at 16:19

  50. Neata, marule! Sa vedem cum reusesc s-o crosetez pe sburlita ca prea ma bate gandul sa ma improvizez 🙂

    teiucul

    Februarie 21, 2009 at 16:41


Lasă un răspuns

