Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Prietenu’

with 51 comments

Revin in dulcea casuta a copilariei mele. Locuitori permanenti, vreo trei – je, sora si mamicuta. Temporari, in functie de situatiuni. Casa mare, paturi destule, veselie si foamete toata ziua. Tata era plecat tai tai mai mereu.

Acum era perioada in care sor’mea pasea timid pe taramul cu prieteniile extrem de inocente. Se mai tineau de mana, mai veneau pe acasa pentru a se uita la un film, din astea nevinovate. Ce-i drept e ca le cam distrugea nervii astora de mai aveau bucurii la ea. Facea sport de performanta, scoala de inalta performanta – asta fusese ambitia ei. Deci nu avea prea mult timp de iubiri. Pe de alta parte, treaba era impartita corect in familie, avea grija sa mi-o spuna toata lumea – ea era copilul reusit iar eu, ratusca cea urata. Ca atare, jucam si rolul de sperietoare pentru prietenii ei. Cand se plictisea ori cand unul insista prea mult, era randul meu sa intervin.

Vine seara, vine si sor’mea cu unu, mama era plecata in viata. Eu eram burlac in ziua aia, tocmai ma despartisem si suferem enorm dupa o relatie extraordinara de vreo doua saptamani. Ce mai, aveam chef de glume. Ma prinde fata in bucatarie si-mi spune ca trebuie sa intervin, o suparase baietelul. Am rugat-o sa aiba incredere ca pana dimineata, treaba era ca si rezolvata. Acum nu trebuie sa-si imagineze nimeni ca eu sint un om lipsit de educatie sau caruia ii place violenta, nici vorba. Sint o persoana empatica, imi pasa de cei din jurul meu. De aceea, m-am pus in pielea lui si m-am gandit ce l-ar speria extrem de rau.

Venise vremea sa mergem la asternuturi. El ar fi sperat saracu, sa imparta perna cu sor’me. Eu insa, i-am spus ca nu se poate asa ceva, nu se face. Daca avea ganduri de genul, trebuia sa faca un minim de efort si sa forteze anotimpul cu o excursie la munte, o poezie, un cantecel… Asa ca i-am adus la cunostinta ca va dormi in camera mea. Acum nu stiu daca de somn sau de dezamagire, a adormit extrem de repede. Imbracat sumar, cu un sort si tricou. Venise pregatit nenorocitu’. L-am ochit, mi-am tras un sort sexos pe mine, mi-am scos tricoul si m-am cuibarit in pat, langa el.

Si l-am luat in brate si ma faceam ca dorm si ca visez. Cand i-am bagat mainile pe sub tricou si l-am luat de piept, s-a trezit fericit. L-am vazut cum se intoarce lenes spre mine. Avea chipul fericit, zambea si tuguiase buzele. Banui eu ca se mai intamplasera si altele cu-corpul lui. Cert e ca atunci cand m-a vazut, i-au iesit ochii din orbite, de groaza. Eu plescaiam ca si cum as fi dormit cel mai adanc somn. Asta se zbatea sa scape din prinsoare, eu il imbratisam si mai tare si vorbeam in „somn”. Intr-un final, l-am lasat sa scape.

A plecat grabit. Nici azi nu o saluta pe sor’mea

Laudatio

Cunosc un OM. Locuieste relativ aproape de casa. Ii e dor de Romanica. E tonica, vesela, uneori caustica. Doar cu-cei care merita. Uneori ma intreb daca asta ii e starea de fapt sau e vorba de o masca pe care o poarta doar pentru a-si masca grijile sau dorul de casa. Oricum ar fi, e o doamna. Dulcineea de Gratia.

Written by Teiucul

Februarie 12, 2009 la 10:35

Publicat în Insemnari Ironice

51 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata 🙂

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 10:35

  2. eu ti-am zis ca ai tendinte…tanga…dormit cu prietenul sorei…hello kitty…tztztztz….paracioasa mica….:))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 10:54

  3. Neataaaaaaaaaaa 😀

    Erminusa

    Februarie 12, 2009 at 10:54

  4. Monitoare, esti geloasa? 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 10:57

  5. Neata 😆
    Bine ca nu te mai cauta si te asalteaza cu telefoane … vezi ca se apropie Valentine’s 😆

    Joaninha

    Februarie 12, 2009 at 10:57

  6. @teiucul vezi sa nu incep sa zic sa-ti rugineasca cuiul..:))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 10:58

  7. =)))))))))))))))) Mai faci actiuni de astea salvatoare? Ca sa stiu daca pot sa apelz cand am nevoie 😀 😛

    Erminusa

    Februarie 12, 2009 at 10:58

  8. Lasa bre, ca s-a inventat anititetanosul! Don’t worry, ia tricoul =))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 10:58

  9. Erminusa, nu! M-am potolit de o vreme incoace. Acum pot speria maxim o femeie 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 10:59

  10. tricoul ala cu un cui bont de-l porti cu mandrie la chilotei rosii tanga?:D

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:00

  11. Bre monologule, e vorba de cuiul maritat 😆 Si ia lasa-ma pe mine in pace. Is om serios, nu te mai lua de mine 😛

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 11:01

  12. bine bre…nu mai ma iau de tine…au altii grija..:)))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:03

  13. Neata, Jo! Asta sper si eu, sa nu ma caute cu trandafiri 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 11:03

  14. normal..ca-nteapa..:))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:09

  15. Nu-sh de ce, da’ am citit „sa ma caute la trandafiri” =))
    Ma duc sa mai beau o cafea si revin. 😆

    Joaninha

    Februarie 12, 2009 at 11:11

  16. @Jo

    =))))))))))))))))))))) Si mersi de compliment. In cel mai bun caz, m-ar putea cauta cu (nu, la) ghiocei =))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 11:13

  17. Cu placere 😆

    Joaninha

    Februarie 12, 2009 at 11:33

  18. http://monoloage.wordpress.com/2009/02/12/beti-de-dragoste/ puteti cauta trandafirii, ghioceii si aci..:P

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:38

  19. Bre Dragose, vad io ca vrei cu orice pret, sa scriu inca un Laudatio, azi 🙂 Foarte reusit vizualul, desi nu-s inca sigur cum sa-l interpretez:

    Prea siropos?
    Sau
    Am baut pana am curs? 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 11:42

  20. ambele…:D…..bei..pana-ti curge rugina de pe cui…:)))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:43

  21. ori trandafir….desi acolo e unsoare…:))

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:43

  22. Mda, esti romantic azi…

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 11:43

  23. de la skittles mi se trage…:D

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:44

  24. Uite de-aia mi-am dorit eu un frate mai mare, sa ma scape de nebuni! 😀
    Am gasit alta solutie, un inel intors… il scot la inaintare „sunt maritata” 😀 si scap!

    Mai lasati romantismele, v-a apucat melancolia pe vremea asta? Declaratii, trandafiri, sort sexos… iar intru la idei 😛

    PS: Nasa rulz! 🙂

    Ada

    Februarie 12, 2009 at 11:49

  25. pe vremea asta ce vrei sa ne apuce ada?:D

    monoloage

    Februarie 12, 2009 at 11:50

  26. Dragul de munca, bineinteles! sau… dorul de duca!
    Iti alegi tu…

    Ada

    Februarie 12, 2009 at 11:54

  27. Pe vremea asta io m-as duce acasa…sa ma culc.. 😛

    Erminusa

    Februarie 12, 2009 at 11:59

  28. Cu cine, cu cine? 😀

    Ada

    Februarie 12, 2009 at 12:08

  29. Cu cine se ofera 😀

    Erminusa

    Februarie 12, 2009 at 12:08

  30. cu mine ermi :)))

    ai vazut deja ca-s inofensiva

    sau nu asta era ideea :))))

    pisica turbata

    Februarie 12, 2009 at 12:33

  31. Dar ai riscat ceva. Daca te speria si el ca in bancul cu lupul si scufita rosie ? 😆

    Ah, si … Neatza !

    KingSnake

    Februarie 12, 2009 at 12:54

  32. M-am riscat, Serpent, nu zic nu! Da’ ce nu fac io pentru sor’mea 😆 Si neata!

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 13:04

  33. Uite d`aia-mi pare mie rau ca nu am frati…n-a avut cine sa ma scape si pe mine de prieteni nedoriti 😀

    Monique

    Februarie 12, 2009 at 13:22

  34. @Monique

    Eu cred ca baietelul ala isi dorea si el sa nu aiba frati pe acasa… Pe la sor’mea 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 13:25

  35. teiucule…n-am niciun dubiu in privinta asta
    cred ca nu i-a mai trebuit gagica cu frati aluia 😀

    Monique

    Februarie 12, 2009 at 13:27

  36. Nu mai stiu nimic de el de ceva vreme. Intr-o vreme, auzisem ca se calugarise 😆 Acum e pe la TV si i se mai spune si „la naiba” 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 13:30

  37. pfffffff…in puii mei 😀

    Monique

    Februarie 12, 2009 at 13:32

  38. gata…ma aventurez in mirificul trafic bucurestean.O zi buna va doresc (macar mai buna ca a mea) !

    Monique

    Februarie 12, 2009 at 13:36

  39. Vezi, daca ai fost pentru el un fel de Star Trek.

    „Where no man has gone before”

    😆

    KingSnake

    Februarie 12, 2009 at 13:37

  40. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 13:41

  41. M-ai lasat fara cuvinte, sint emotionata, sincer !
    Iti multumesc! Parca incepe sa-mi para rau ca te voi amari cu nucile umplute cu crema de ciocolata, rom si nuci, un pic mai tarziu. 😈 😆

    Anestisia

    Februarie 12, 2009 at 13:56

  42. Nasica, tu sa fii sanatoasa ca ocazii de tachinat om mai gasi noi. Ca doar nu crezi ca ma bucuram degeaba cand am citit de soricel 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 13:57

  43. Doar nu crezi ca am pus degeaba acel- „imi imaginez 😕 ”
    …dar pana una alta am putina treba. revin . 😆

    Anestisia

    Februarie 12, 2009 at 13:59

  44. Frumoasa descriere pentru nasa, o persoana pe care o iubim 🙂 Bravos!

    Erminusa

    Februarie 12, 2009 at 14:08

  45. am stiut mereu ca ai inclinatii din astea absconse 😆
    neata ca m-a furat peisajul!
    subscriu la ceea ce ai zis despre dulcineea…dar cred ca oricum ti-o iei 😉

    aA

    Februarie 12, 2009 at 15:06

  46. aA De unde ai stiut? Il stii pe baiat? 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 15:20

  47. Daca l-ar fi stiut pe baiat si si-ar fi dat seama de inclinatiile absconse ce motiv ar fi avut sa-l si tina minte ? 😆

    KingSnake

    Februarie 12, 2009 at 15:49

  48. @Serpent Sa-l ia la misto 😆

    teiucul

    Februarie 12, 2009 at 15:57

  49. ” aA // februarie 12, 2009 la 15:06
    subscriu la ceea ce ai zis despre dulcineea…dar cred ca oricum ti-o iei ”

    Tu stii ca nu-ti insel asteptarile, nu? 😆

    Anestisia

    Februarie 12, 2009 at 18:29

  50. Mai,mai,pana intr-o zi,smecherosule!Fiecare nas isi gaseste nanasu’!

    Fugar mi-amintesc de un episod oarecum similar.Sa fi fost ultimu’,penultimu’ an de liceu.O colega fara antecedente,ii placeau baietii-nu avea inclinatii inspre fete-un fel de ‘nici de-atunci,nici pan’atunci’ 🙂 ….s-a strecurat intr-o noapte in patu-mi(ramasesem peste noapte in camin).Ce voia sa-mi faca,stia probabil :lol :
    Un cadou,cum spui tu,o simpatie profunda,la naiba,din partea ei …
    Si cui?!Unei maici! 😀
    hmmm!Nu -mi amintesc exact reactia mea de moment dar e simplu de intuit.
    Au trecut multi ani…dar din acea noapte,tipa,fix in ochi nu m-a mai privit niciodata!

    Lori

    Februarie 13, 2009 at 10:18

  51. 1. Daca nu avea antecendente, nu mai precizai, dar ai facut-o ca sa fii sigura ca nu te banuie lumea …
    2.(indiscretia ma caracterizeaza) de ce ai ramas o noapte in camin, venea Mos Craciun sau era vremea iepurasului?
    3.Erai maica pe vremea aia sau n-am inteles io?
    4. Daca ti-ai adus aminte de noaptea respectiva, reactia ai uitat-o? ntz, ntz, ntz…
    5. stiu ca nu-mi vei raspunde, dar imi face o deosebita placere sa-ti analizez comentariile, fanteziile. Nu ma intreba de ce, dar nu te teme,nu ma atrag femeile. 🙂

    Anestisia

    Februarie 13, 2009 at 13:38


Lasă un răspuns

