Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Expatu’

with 92 comments

Ii mai stii pe Copacu, Strutu si Chitaristu? Da, da, aia de la Mucea sint, aia de la petrecere. Cred ca eram prin anul I sau II. Nu prea mai aveam chef de plecari pe la munte, eram oarecum obositi de la catarari, trasee sau corturi. Asa ca am decis noi sa devenim urbani.

Inainte insa, este necesara o scurta descriere a personajelor. Copacu’ – doi metri de oase si piele, parul semi scurt. Stilul vestimentar, smuls din sifonier. Strutu’ – o suta saptezeci de cm de oase si ceva mai putina piele decat Copacu’. Stil vestimentar, women vintage ca asta purta streci in loc de blugi si camasi kaki. Parul lung. Chitaristu’ – o suta optzeci de centimetri de corp de adolescent, normal adica. Parul lung si cret, de obicei anti-gravitational. Stil vestimentar, conservator – purta aceleasi haine de cand il cunoscusem. Sau cel putin, asa mi se parea mie. Sburlea – un baietel in trupul unui om mare. Parul lung, cercel, bratari de la Tandarica si niscaiva barba, pe alocuri. Stil vestimentar, roco-coco. Indraznet adicatelea, culorile nu ma speriau – portocaliu la sacou, vede crud la blugi, roz la bluza cu stelute si tot asa.

Si deci, ne hotarasem sa deschidem usile vietii din cluburile de striptis. Asta era noua provocare: cat mai multe locasuri de cult, in decursul unei luni calendaristice. Bani aveam ceva, am muncit de mic. Sau cel putin, asa credeam la inceputul calatoriei. Regulile erau simple: nimeni nu absenta de la intalnirile nocturne si fiecare se descurca pe cont propriu, indiferent ce se intampla in club. Am inceput in forta, dand de pereti usile unui club mare din Bucuresti. Da mare rau! Aveam sa aflam ca si scump. Eu eram ala bun de gura asa ca intram mereu primul:

– Buna seara!

– Buna seara, domnule! raspundeau nenorocitii simtind gustul sangelui tanar si fara creier

– O masa de patru persoane, va rog! Si am aprecia sa nu fim deranjati, preferam sa privim fetele pe scena, nu pe masa!

Asta fusese indelung discutata inainte de aventura. A fost unanimitate in a decide ca nu vom incuraja dansurile pe masa ori in poala. Ca doar eram oameni seriosi, nu niste curvari ordinari. Aveam a fi recunoscuti drept noul model de client  al cluburilor de profil – cel care bea, se uita dar nu atinge. Pe scurt, Domnii. Iar apoi, am fost condusi la masa. Meniul in acel club, era simplu si avea doar o pagina mica. Vreo 10 bauturi, cea mai ieftina costa cat cinspe excursii in Fagaras!!!!!!!!!!!!!!!  Pesemne ca era mare chiria si trebuiau si actritele platite. Am comandat si, evident, chelnerul ne-a respectat dorinta: in zece minute zburau chilotii printre paharele cu bautura scumpa iar fetele ni se cuibarisera in brate. E drept ca erau despuiate si stateam si in dreptul unui air condition, se vedea cu ochiul liber ca le era rece.

Acum trebuie sa spun ca eu is un om foarte timid, mai ceva ca o fata mare. Alesesem locul cel mai inaccesibil. Ca o fata sa ajunga la mine, ar fi trebuit sa ocoleasca o canapea, sa invinga frapiera plus o masuta cu cesti de cafea (aia sigur era uitata de cineva ca nu era cafea in meniu). Nici prin cap nu-mi trecuse ca e mai scurt drumul direct pe masa, printre pahare. In fond, cine dracu era atat de plimbat incat sa-si imagineze asa ceva? Eu sigur nu. Ma rog! A ajuns aia la mine in brate si dansa nevoie mare. Imi lua mainile, ma mangaia, ma ciufulea, ma tragea de cercel. Mascari in toata regula. Si in plin amor, imi zice:

– Uer ar iu from?

– Ha?

– Uer ar iu from?

– Je?

– Ihim! Fa, sa-mi bag picioru, nu stiu cum sa-l intreb p’asta de unde e

Simtind deja ca am un avantaj competitiv fata de pliznotii aia trei, m-am gandit sa joc o cacialma, in speranta ca o sa am o seara frumoasa si eventual mai ieftina, datorita originilor neromanesti banuite. Un bou! Asa ca-i raspund aleia in engleza, o intreb de ce crede ca eu nu-s roman, mai socializez cu ea. Incepusem deja sa o plac, imi starnea un fel de compasiune. Imi spusese ca aveam un aspect exotic, m-a cucerit pe loc. Mai aflasem si ca prezenta ei in club, era doar un episod nedorit dar necesar in drumul ei spre marile scene de opera ale lumii. In plus, cum i se facuse sete de atata vorba, am intrebat-o ce bea. A fost modesta, a vrut doar un pahar de sampanie. Era o marca de care eu nu stiam, Mo&T parca. Mi-am zis ca trebuie sa fie ieftin un paharel din ala asa mic… Iar sampania trebuie sa fi fost proasta rau, avea culoarea unui ceai. Saracuta…

Luat de valul discutiei, de profunzimea ei, sorbindu-i cuvintele si admirandu-i talentul exceptional ce eram sigur ca urma sa o ajute sa ajunga prim solista, m-am ambetat. Cum era veselie maxima, a mai chemat o prietena, ii era si aleia sete. Iar povestea lui new entry de pe canapea, era inca si mai trista. Si uite asa, eram de-a dreptul daramat de nedreptatile societatii murdare, care nu-si aprecia adevaratele talente. Cum era posibil ca doua fete atat de frumoase si de tinere, sa zaca goale pe canapea – cu mine intre ele – si sa bea o sampanie atat de proasta? Nu era corect, trebuia sa fac ceva. Si le-am intrebat daca ele cred ca le-ar ajuta o suta de marci, scotand bancnota din buzunar si asezand-o pe masa. Gandul meu era curat, uman, altruist. As fi vrut sa le stiu scapate din lumea aia plina de bare si neoane.

Invatate pesemne cu truda dar si extrem de recunoscatoare, s-au gandit sa-mi faca un cadou. Fix in acelasi timp. Nu au mai privit in jur si s-au aplecat. Fix in acelasi timp. Si s-au dat cap in cap. Iar eu m-am trezit din starea de plutire, in plina criza de ras. Eu si ceilalti 30 de oameni de acolo.

Written by Teiucul

Februarie 8, 2009 la 23:59

Publicat în Insemnari Ironice

92 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. POC!!! 😆 😆 😆 Neprofesioniste, dom’le..Pai doar s-au lovit? 😆 Pentru o suta de marci trebuia sa vezi cat fight 😛

    Erminusa

    Februarie 9, 2009 at 00:23

  2. Aaa, am uitat. Buna dimineata! 🙂

    Erminusa

    Februarie 9, 2009 at 00:23

  3. ‘mneata!
    Da’ suta, o mai ai, suta?
    =)))))))))))))))))))

    Lavy

    Februarie 9, 2009 at 09:16

  4. :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    bre sa nu-mi zici ca nu s-a mai intamplat nimic dupa,ca nu cred :))))))))))))))))
    daca nasa va fi Papanas si la tine s-ar potrivi un Sexosu’,ceva…:lol:

    aA

    Februarie 9, 2009 at 09:34

  5. Buna dimineata 🙂 Nu s-a mai intamplat nimic, dupa. Iar suta aia am fost buna la achitat consumatia, norocul meu ca s-au pocnit alea 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 10:14

  6. Alooouuuuu, Domnuuuu……..
    sampanie roz=50 de marci bucata+bonus
    😆

    boly

    Februarie 9, 2009 at 10:21

  7. Boly, stau si ma intreb daca nu cumva erai si tu in aia 30 de oameni care lesinasera de ras. Ca prea stii pretul corect 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 10:28

  8. ha, nu stiu daca eram pe acolo da´ sunt fript
    de dom´le anii vorbesc ! si experienta….
    😆

    boly

    Februarie 9, 2009 at 10:36

  9. Neata!
    Nu-ti functioneaza tie bine GPS-ul, dar vad ca la capitolul noroc stai bine! 😆

    Ada

    Februarie 9, 2009 at 10:41

  10. Da Ada, am noroc cu caPu se vede treaba 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 10:47

  11. Neatza all!
    mai teiucule, ce pasiuni starnesti…se bat fomeile pt tine… 😀

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 10:51

  12. Starnesc pe dracu, Monique. As fi starnit daca fizicul meu avea forma unei bancnote 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 10:56

  13. ‘neata!
    Bine ca nu s-au lovit cap in cap in cap, ca nu stiu daca mai radeai azi 😆

    Joaninha

    Februarie 9, 2009 at 11:07

  14. Jo, oricat de ambetat as fi fost, nu lasam io sa se intample asa o grozavie 😆 In plus, toata faza s-a petrecut extrem de rapid si m-a luat prin surprindere. De unde si criza de ras 😀

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 11:08

  15. saracele fete…trebuia sa le dai si camasa de pe tine daca le era asa frig

    sampania arata ca ceaiul din acelasi motiv, sa-l bea caldutz sa le fie cald :))

    pisica turbata

    Februarie 9, 2009 at 11:14

  16. Heheheeeeee Inviasi, fino? Pisico, de unde naiba stii ca eram in camasa, ai vreun glob? 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 11:18

  17. Vezi, asta se intampla cand bei sampanie cu gust de ceai, pici in cap. Suta de marci le-a servit de fapt ca o iesire onorabila din situatia inevitabila. 😆

    P.S. Neatzaaa !

    KingSnake

    Februarie 9, 2009 at 11:47

  18. Sa traiesti, Serpent!

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 11:56

  19. „Nu au mai privit in jur si s-au aplecat. Fix in acelasi timp. Si s-au dat cap in cap.” Eu zic, ca de fapt ai gandit foarte pervers aici…..:P….

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 12:08

  20. dragoselu-el sau tu 😆

    aA

    Februarie 9, 2009 at 12:29

  21. @aa aaa, sburlea desigur….polisemnatia cuvintelor lui adanc inchistate in nervurile capului se intrevede destul de evident, mai ales cand sunt legate de sacralitatea faptelor…:p..
    eu-s prea mic si inocent ..;;)

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 12:41

  22. breeeeeeeeeehhhhhhhhhhh ma lesi!! e ora de masa de unde atatia neuroni sa prelucrez amar de informatie 😆

    aA

    Februarie 9, 2009 at 12:47

  23. cine vbea de polonezi?:P

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 12:50

  24. Bre, fi-v-ar polonezii ai dreaq. Aci e vorba de zane si povesti cu sampanie si voi ziceti de lesi? 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 13:06

  25. poate vbim de covrigi…aia de se pun pe cap…:))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 13:10

  26. nasule – am sperat ca ai camasa si nu bluza cu stelutze :))

    pisica turbata

    Februarie 9, 2009 at 13:17

  27. 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 13:17

  28. lesi sau lesuri? tot uit care e pluralul 😉

    aA

    Februarie 9, 2009 at 13:58

  29. Lesinuri?

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 14:04

  30. Lesii ?

    KingSnake

    Februarie 9, 2009 at 15:20

  31. Io vreau sa stiu doar cate excursii la Fagaras te-a costat noaptea aia? Sau ai reusit sa faci un circuit in toata Romania? 😆

    Anestisia

    Februarie 9, 2009 at 15:25

  32. Nasica, fir-ar a dracu de noapte si de club sexos. In Noua Zeelanda ajungeam. Circuitul de Romania era gata inca de la al doilea pahar de sampanie al aleia 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:28

  33. =)))))))))))))))))) mai bine le infiai.

    Anestisia

    Februarie 9, 2009 at 15:28

  34. @Serpent

    Ai zis aproape bine! Corect e Le(s)ii 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:28

  35. In luna aia am avut un meniu extrem de variat: eugenii sau covrigi uscati. Da’ tot nu ne-am dat batuti, provocarea era provocare. Am reusit sa vedem toate cluburile relevante din oras

    Heheheeeee Iar asta e doar inceputul 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:32

  36. Adica a avut si continuare, acea aplecare „fix in acelasi timp” ?
    spune tot! 😆

    Anestisia

    Februarie 9, 2009 at 15:37

  37. Nuuuuuuuuuuuu Am plecat la timp bre nasica. Eu is un baietel cuminte. Nu mi-a placut nicodata jobul blow

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:41

  38. 😆 no comment!
    …..

    da’ nu pot! =))))

    „teiucul // Nu mi-a placut nicodata jobul blow”

    Nu face ! 😆

    Anestisia

    Februarie 9, 2009 at 15:47

  39. Nu mai fac bre, nu mai fac! Ca de asta am si plecat de la corporatii, ma nimeream mereu in capatul gresit =))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:49

  40. Bine, e drept ca zilele astea ma tot interesez de un doctor de coaste, ca la cati bani avem de recuperat, e posibil sa-mi fac singur jobul 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 15:50

  41. Io cred ca esti un baiat super si cu multi prieteni, deci… stii tu, prietenul…
    =))))))))))))))))))))))))))

    Anestisia

    Februarie 9, 2009 at 15:54

  42. :))))))))))))))))))))))
    nu poate fi asa disperata situatia…eu am crezut ca afacerea asta v-a scos din circuit,dar se pare ca stati bine cu malaiul 😉

    aA

    Februarie 9, 2009 at 15:55

  43. @aa daaaaa…sa vezi ce mamaliga cu virgula cocoloase pregatim..;;)

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 15:59

  44. sburlea face tractiuni cu facaletul, dodo se antreneaza la sacul cu malai, bineconstruitu se roaga sa ne antrenam mai bine iar eu fac aruncari cu ceaunul..:D

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:01

  45. :))))))))))))))))))))))))))))
    mamaliga cu virgula?! sau cocoloase virgulite??
    stiu! cocoloasele sunt sub forma de virgula 😀

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:07

  46. da..e nasol..cand o sa fie cocoloase cu punct si virgula….clar atunci se aude: „who is a doctor here?”..:D…ce vrei…clan de mamaligari..:D

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:12

  47. 😆 lasa nu fiti modesti acum! clasa se vede de la distanta!
    …ma pricep la periat,nu?

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:28

  48. Cred ca ai dreptate, aA. Maxim clasa aIIa 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 16:32

  49. uite unde era tocilaru’..:)))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:33

  50. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 16:34

  51. offfffffffffff,iar modestia asta! 😉

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:34

  52. la clasa a ii-a…acolo e…astepta nasul…;)…

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:37

  53. aa…sper ca nu vbeai de o astfel de modestie: „Se spune ca barbatii sunt inteligenti,modesti si sensibili.

    Inteligenti pt. ca au doua capete, sensibili pt. ca daca ii lovesti la oricare dintre ele ii doare si modesti pentru ca se multumesc cu orice gaura.”

    ca tot vbeam de capete…:)))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:40

  54. bine in cazul tau si super-potenti…adica pontosi 😆

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:42

  55. nu recunosc nic…eu-s ca-n reclama la asigurari…mica, mica..da-i a mea…:))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:43

  56. alooooooooooo eu de poante vorbesc. alea de la balet! tu ?

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:48

  57. de asigurare…:))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:48

  58. :)))))))))))))))))))))))))))
    bine ca avem subiect comun!

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:51

  59. Bre, voi vreti sa va dau cap in cap? =))))))))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 16:53

  60. numai daca nu-ti iese tie…:))

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 16:55

  61. :))))))))))))))))))))))))))
    na,bine,na,imi strang jucariile si plec acasa 😆
    dragoselu pe maine si scapa de uraciosu asta!

    aA

    Februarie 9, 2009 at 16:56

  62. teiucule,unde ti-a fugit bre fotopoza? 😀

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 18:24

  63. aaa…gata…era de la mine defectu` 😀

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 18:24

  64. Ca va vad incordati:

    Ion moare.
    La inmormantare preotul o intreaba pe Maria: „vrei sa-l pupi inainte
    sa-l bagam inauntru? ”
    Ea explodeaza in lacrimi: „asa imi spunea si el mereu”

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 18:39

  65. =))))))

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 18:40

  66. tu ai ce ai cu capul…ti-am mai zis…:))…

    monoloage

    Februarie 9, 2009 at 18:40

  67. Defect! 😆

    Asterix

    Februarie 9, 2009 at 20:34

  68. Clubul?

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 20:46

  69. Da, daaaaaaa, clubul, bineinteles!!!

    Asterix

    Februarie 9, 2009 at 20:52

  70. Cine?Ce? 🙂
    frate…cata liniste…unde a fugit toata lumea?

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 20:52

  71. La CLUB, Monique, la CLUB.

    Asterix

    Februarie 9, 2009 at 20:54

  72. La clubul asta la care fuse teiucul

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 20:57

  73. mai era si un semn de intrebare… 😀

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 20:57

  74. Crosetam, crosetam sa avem bani de un re-make 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 22:20

  75. teiucule…re-make cu tot cu lovitura cap in cap? 🙂

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 22:30

  76. Monique, acum o sa fie tot o lovitura si tot in cap. Da’ in al meu, cam in dreptul gurii. Cu un obiect contondent. De la sburlita 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 22:36

  77. Nu inteleg de ce ar face asta ! 😯
    Caci as cita din sufletu-ti sensibil :
    „Si uite asa, eram de-a dreptul daramat de nedreptatile societatii murdare, care nu-si aprecia adevaratele talente. Cum era posibil ca doua fete atat de frumoase si de tinere, sa zaca goale pe canapea – cu mine intre ele – si sa bea o sampanie atat de proasta?”
    Adica mie mi-e limpede ca ar fi doar o revolta antiurbana din partea ta. 😀

    KingSnake

    Februarie 9, 2009 at 22:40

  78. Iti da sburlita striptis de nu poti duce 😀

    Monique

    Februarie 9, 2009 at 22:44

  79. Serpent, suna dubios daca iti spun ca te iubesc? 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 22:56

  80. Fara sa bem cateva paharele inainte, cam da … 😆

    KingSnake

    Februarie 9, 2009 at 22:58

  81. Si daca ati bea cateva paharele inseamna ca … adica voi …. si eu cum sa mai … bueeeei!!! 😆

    Joaninha

    Februarie 9, 2009 at 23:02

  82. Nici macar daca eu beau separat? 😆 Si apoi, era vorba de o iubire frateasca 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 23:02

  83. Jo, nu te ingrijora, il testam doar. S-a scos bine 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 23:03

  84. Nah, ca acum se aproprie obiectul ala contondent de mine … 😆 😕

    KingSnake

    Februarie 9, 2009 at 23:04

  85. Bravo lui! Pai tu cum ai fi crezut ca merge asa usor ? Fara un ghiocel, fara o prajitura ? 😆

    Joaninha

    Februarie 9, 2009 at 23:06

  86. 😆 Jo, iti dau perfecta dreptate: ghiocelu tre sa fie in ghiveci iar prajitura in tavita, ascunsa in cuptior. In rest, nu mai conteaza. E doar voodoo 😆

    teiucul

    Februarie 9, 2009 at 23:10

  87. Asa si sunt 🙂 Si voodoo cred ca e magie alba 😉

    Joaninha

    Februarie 9, 2009 at 23:17

  88. Aloo!!! Io unde zic Buna dimineata azi, daca nu avem post nou? 😛

    Erminusa

    Februarie 10, 2009 at 00:43

  89. Gata 😉

    teiucul

    Februarie 10, 2009 at 00:48

  90. Mai teiuc sburlit,ce de povestiri!
    Le rup si io din cui….acusic,acusic.

    Lori

    Februarie 10, 2009 at 10:26

  91. Nu-mi inchipui ‘reactia chipului’
    domnitei tale fix in timpu’ in care-i povesteai nebuniile tale….
    Ia zi-mi…. : 🙂

    Lori

    Februarie 10, 2009 at 11:51


Lasă un răspuns

