Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Ghici!?!

with 22 comments

Ieri i-am cantat La multi ani!!!!!!! Aseara, eram prin bucatarie cautand ceva de baut si a inceput:

– Da-mi repede un prezervativ!

– Pai de unde dracu sa am? Si mai ales, la ce-ti trebuie? Vrei sa ne faci vreo surpriza, la tort?

– Nu fi, mama, dobitoc! M-a atins tac’tu pe cur si cred ca vrea sa facem sex in seara asta 😉

Da, de mama e vorba. Acum niste ani buni de zile, pe cand locuiam inca impreuna, m-a prins sambata acasa. Vineri, mancasem ultimele doua felii de paine si ultima bucatica de ceva comestibil. Acum eram pe la amiaza iar eu si sor’mea, stateam chirciti de foame, pe canapea. Nici aer nu respiram prea des, de teama sa nu se duca si ultima farama de energie din noi. Oricum eram in perfuzii dupa ce dadusem iama la frigider si gasisem acolo doar panica. De fapt, doua treburi zburdau pe rafturi: un borcan de mustar si panica. In afara frigiderului, foamea din noi. Intr-un final, isi face Dumnezeu mila de noi si ii pune niscaiva vorbe – demult asteptate cu speranta – in glas:

– Mama, eu plec la piata!

Cuvintele sint prea goale pentru a descrie bucuria pe care fratii au simtit-o in acel moment. Sangele se intorcea cuminte in vene, incepusem sa si vedem cate ceva prin casa, ce mai – se intrezarea moartea foamei. Dar nu:

– Sa iau niste flori!

Si evident ca a venit cu un iepure. Nu, nu era unu gata de cuptor. Era unul viu si mic! Si ne-a spus cu nonsalanta, ca nu s-a putut abtine si l-a luat. Si cum boul ala de iepure era in fata pietei, ramasese fara bani de mancare ca era nu stiu ce rahat de rasa curului. Cert e ca-cheltuise banii de iaurt iar noi tot flamanzi ramasesem. Ma rog! Cum in acea zi, trebuia sa vina pe la mine o fata cu-care ma mai tineam de mana sau ne uitam la diapozitive, am plecat eu la cumparaturi. In cele din urma, a fost o zi frumoasa mai ales ca ajunsese si fata aia. Si da-i joaca, si dai giugiuleala cu urecheatu’, pana seara. Acum, daca se innoptase, m-am bagat si la nani cu musafira. Dar chiar nani era, fiind aniversata acasa.

Ehhhhhhh. Si iaca asa, a venit si dimineata tot dupa un vis megaeroticxxx. Incepeam sa ma dezmortesc usor-usor si ma simteam bine. Ceva, ma zgaria usor pe abdomen, eu ma intindeam lenos nevoie mare. Dau cu palma pe burta si apoi mai jos, doar pentru o verificare de rutina. Eram ud tot. N-am avut curaj sa deschid ochii, atat de groaza imi era. Ma gandeam ca ajunsese polutia, aia nenorocita din oras, si in chilotii mei. Bine, bine dar erau mai multe chestiuni de rezolvat:

Cat era ceasul? Se trezisera ailalti? Facusem sex sau nu? Daca da, de ce dracu eram asa de ud? Facusem  dus imbracat? Fata se trezise deja, sau plecase? Daca nu facusem sex, oare atat de dobitoc ajunsesem?

Si cum ma luptam eu cu gandurile, de voie-de nevoie, incep sa deschid ochii si sa ma uit timid spre chiloti.Si vad doi ochi, uitandu-se gales la mine. I-am inchis pe ai mei zambind si am zis un buna dimineata plin de veselie. Eram fericit, urma sa am o zi buna. In urmatoarea secunda, i-am deschis iar, ingrozit. Imi pareau mult prea mici pentru o fata, oricare ar fi fost ea.

Era iepurele care se pisase fix intre picioarele mele. Imi facuse mama o surpriza: il asezase acolo cu gandul ca asa ma voi trezi si eu cu mana pe ceva moale si pufos! Cred ca nici pe aia nu o prea placea…

Written by Teiucul

Februarie 6, 2009 la 00:28

Publicat în Insemnari Ironice

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inca o buna dimineata anticipata, va doresc! Si evident, inca o zi maxima 🙂

    PS – Azi sint plecat dupa niscaiva iepuri

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 00:44

  2. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Nu pot sa zic mai mult..nu mai am energie 😆 Pretentioasa mami tau

    Erminusa

    Februarie 6, 2009 at 00:45

  3. teiucule, sa-mi iei si mie unu’ te rog… 🙂 Ca incep sa gandesc si eu ca „aniversata” 😆 Vreau ceva moale si pufos 😛 😆

    Erminusa

    Februarie 6, 2009 at 00:46

  4. Si cred ca se poate adauga si ud =))))))))))))) Iar fac o vraja, iar dispar! Somn usor 🙂

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 00:49

  5. somn usor si eu, ca in seara asta nu mai am de spalat aragazul 😛 😀

    Erminusa

    Februarie 6, 2009 at 00:52

  6. :)) grijulie mama ta

    monkey

    Februarie 6, 2009 at 01:50

  7. =)))))))))))))))))))))

    Rhiannon

    Februarie 6, 2009 at 06:36

  8. ‘mneata!
    Io ce pot sä mai zic? 😉 –->
    =)))))))))))

    Lavy

    Februarie 6, 2009 at 08:36

  9. „PS – Azi sint plecat dupa niscaiva iepuri”

    =))))))) iti place sa te simti ud?

    Anestisia

    Februarie 6, 2009 at 08:48

  10. Neata!
    Si Dono zice ca toate i se intampla numai lui 😆 … da’ de unde! :)))))))))))))

    Ada

    Februarie 6, 2009 at 09:38

  11. =)))

    Bine ca era totusi prea mic iepurele ca sa manance morcovi. 😆

    KingSnake

    Februarie 6, 2009 at 10:58

  12. @Serpent – Eu ma bucur ca nu manca nici macar morcovei =))))))))))))))))

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 12:38

  13. simpatică foc mama ta.Ştiam ‘episodul’ cu florile şi cum spuneai ,,n-are toate ţiglele pe casă”!
    Salutări din partea mea!

    Lori

    Februarie 6, 2009 at 13:34

  14. La multi ani! pt mamicuta ta. Cat despre iepure, daca eram in locul tau, in 2 timpi si 3 miscari era deja manusi, si gata de rotisor!

    spyyder

    Februarie 6, 2009 at 14:53

  15. Multam’, spydere! Asemenea si tie 😉

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 14:55

  16. sarna’

    spyyder

    Februarie 6, 2009 at 15:01

  17. sa-ti traiasca mama e beton :)))))))))))))
    trebuie sa-i spun fiica-mi,ea crede ca eu-s aiurea 😉

    aA

    Februarie 6, 2009 at 15:52

  18. La Multi Ani mamei tale! 🙂
    Vai ce blonda sunt, dar bine ca nu-s singura, nu-i asa Lori ?!
    Fiind o poveste din trecut, nu m-am gandit ca ieri intr-adevar i-ai cantat „la multi ani!”
    sorry…

    Anestisia

    Februarie 6, 2009 at 16:22

  19. 🙂 Heheheeeeeee Multam’

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 16:47

  20. La multi ani mamei tale!
    🙂

    Joaninha

    Februarie 6, 2009 at 17:56

  21. 😦 si io, ca si Näsic’, träii trecutu’, toantä-s!
    La multi ani, cu sänätate, Mäicutei tale!

    Lavy

    Februarie 6, 2009 at 18:11

  22. Va foarte multumesc 🙂 Am sa-i transmit, cred ca se va bucura atat de mult incat ma va mai rasfata cu un iepuras 🙂

    teiucul

    Februarie 6, 2009 at 18:24


Lasă un răspuns

